Wapen van Westerbork

Woensdag en Donderdag 11:00 - 20:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:00

11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gewoon een heerlijke plek om beschut achter glas in het zonnetje te zitten. De bediening is vlot en aardig en de vuurbakken stonden aan dus het was erg comfortabel op zo'n koude zondagmiddag in Oktober. Kwaliteit van de hapjes en de lunch was uitstekend en de sfeer binnen is ook heel gezellig!
Kimberleyb96 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tijdens ons midweekje in Westerbork hebben wij twee maal bij 'het wapen Westerbork' gegeten. De eerste keer hebben wij genoten van het drie gangen diner voor 24,95, hier zit voor iedereen iets lekkers bij en voor een ander sausje (een champignonsaus i.p.v. pepersaus) deden zij niet moeilijk. Je krijgt bij ieder gerecht verse patatjes en heerlijke groenten. De tweede avond hadden wij los een gerecht besteld en ook dit was heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en we werden snel geholpen. Het enige was dat wij binnen, aan onze twee persoons tafel, best dicht op een andere tafel zaten waardoor wij de gasten van die tafel moesten vragen om te schuiven om de tafel te verlaten. Het belangrijkste is natuurlijk het eten en dat is echt top kwaliteit! Absoluut aan te raden!
Katia .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gezellige ambiance, vriendelijke bediening.

Voorgerecht, hoofdgerecht prima, heerlijk! Lekker met diverse groentes erbij.

Heerlijk ongedwongen sfeer, zeker voor herhaling vatbaar!
Gmanting .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Feestjd mogen vierenmet 30 personen. Vanwege de gezellige uitstraling en ongedwongen sfeer gekozen voor Het Wapen. Het eten was geweldig. De bediening super. Alles was aanweziv wat je van een beter eetcafe mag verwachten. Zeker een aanrader.
Dbruining .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Het voorgerecht en het dessert waren prima. Hierna werden de borden niet afgehaald en werd het drinken vergeten. Het hoofdgerecht liet veel te lang op zich wachten. De kipsate was van een slechte kip.De sate veel te zout.Bij de spareribs geen sausjes? Bloemkool was niet gaar.De vis smakeloos. Uiteindelijk een tereurstellende avond gehad waarbij de prijzen ook te hoog waren. Bediening vroeg niet 1 keer of het smaakte, helaas
Goedendag, we vinden het erg vervelend om te horen dat jullie avond niet naar tevredenheid is verlopen. Service is in ons ogen een van de belangrijkste punten in het bedrijf.
Aangezien wij deze avond geen reacties als bovenstaande hebben gehad zou ik graag willen weten waar u gezeten heeft om gepast te reageren. Zaten jullie (als u met de rug naar het eetcafé staat) rechts van het terras? Met twee kinderen en is er binnen af gerekend?

Met vriendelijke groeten, Kim van der Veen

Reactie van proever:

Beste mw van der Veen, ja daar zaten wij. Als de bediening had gevraagd of het smaakte hadden ze eerlijk antwoord gekregen. We hebben met kleine kinderen 2 uren op het terras gezeten voordat we het hoofdgerecht hadden en doordat het voorgerecht niet werd afgeruimd veel last van de wespen gehad. hopelijk kan u hier wat mee. mvg Hr Bruining
Pingie .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Gisteren hier neergestreken.
Leuk eetcafe met vriendelijk en hartelijk personeel. WIj hadden als vooraf de champignonsoep (goed gevuld met champignons, ham en wat tauge met seroendeng...verrassend lekker) en het brood met 2 soorten boter. De penne met carbonarasaus was heerlijk, onze dochter genoot van de boerenschnitzel met patat (lekker krokant gebakken). Het hoeveelheid was haast meer dan we op konden. De chocolade parfait - gegarneerd met witte chocoladestukjes - was heerlijk! Toplocatie met leuk personeel en lekker eten!
Rainbow84 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
We hebben vorige week hier gegeten, met ons kindje. De verse erwtensoep was geweldig, de spareribs goed op smaak en zo mals dat ze bijna uit elkaar vielen. De bijgerechten, aardappels en patat, sla en twee groenten heerlijk op smaak. En de chocoladeparfait was ook Super. De bediening was netjes en vriendelijk.
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Vast adres bij vakantie in Midden Drenthe is het Wapen van Westerbork. Een gezellig eetcafé waar altijd wel iets te doen is. De kaart past prima bij een eetcafé en prijsstelling is normaal. We namen een vegetarische quiche en een schnitzel champignon. De quiche was smakelijk maar wel overgaar net als de groente bij de schnitzel. De schnitzel was prima net als de patatjes en de salade. Als altijd was de bediening prettig, spraakzaam en correct. Het wapen blijft een vaste waarde.
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Gisteravond hier gegeten, de avond ervoor hadden we het al geprobeerd maar toen was er niemand meer, de keuken gaat al om 20.00 uur dicht. Dus nu wat eerder gegaan en toen was het gezellig druk. We namen de saté en de gebakken lever, saté was verrassend goed, varkenshaas én kip, en de gebakken lever was prima klaargemaakt. Er was ruim voldoende garnituur, verse groente, patatjes én gebakken aardappeltjes. De bediening was prima, prijs/kwaliteit dik in orde. Aanrader.
Philip W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Wij eten hier vaak op een vrijdagavond, lekker makkelijk op het verwarmde terras, eenvoudig maar alle gerechten worden goed bereid. Hier kun je een lekkere schnitzel en gebakken lever eten ouderwets lekker! De service is perfect! Alerte gastheren en een leuke eigenaar! Wij ontspannen hier lekker in het leuke Westerbork.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Wat mag je verwachten van een eenvoudig lijkend eet-cafe? Met dit idee zijn we hier naar binnen gestapt. Beide hebben we de Sate van het Huis besteld. En deze sate was ECHT goed! Het gerecht bestond uit zowel een deel kip als ook (verrassing) een deel varkens-sate, beide lekker en zeer mals! Verder een compleet garnituur met frietjes, aardappeltjes, groenten en een salade. We hebben ons bordje helemaal leeggegeten.

De vriendelijke gastheer vroeg halverwege of alles naar wens was en of er voldoende was. Voor de service ook een 9!

Tevreden en met een glimlach zijn we naar hier weggegaan, hier kunnen gerust nog een keertje naar toe.

Betaald voor 2 biertjes, 2 maal hoofdgerecht + nagerecht: 47 Euro.

Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Een klein, gezellig, eenvoudig eetcafe. Het eten (wij hadden saté en een stoofpotje) is prima en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. De bijgerechten zijn meer dan genoeg maar bijvullen is geen probleem.
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Na een lange wandeldag gegeten in het wapen. De mosterdsoep was veel te scherp en zorgde voor een afschuwelijke prikkeling in de neus, het hoofdgerecht (saté) heeft dat weer gedeeltelijk goed gemaakt. De bediening was vlot en aardig. Goede prijzen, en lekker sfeertje
HarryenHennieB .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Prima quiche gegeten met uitstekende salade, stokjes vlees met overheerlijke pindasaus eveneens naar volle tevredenheid, een prima huiswijn en een bediening die attent en gastvrij was : wat wil je nog meer? En dit alles tegen een bescheiden prijs, dit bruine eetcafe is het waard opnieuw bezocht te worden, ook al door de rustieke inrichting!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Lekker vegetarisch eten, genoeg keuze. De quiche wordt geserveerd met een enorme salade. De bediening is op de achtergrond, maar vriendelijk en attent. Er zijn wel veel wespen op het terras.
Tcd .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
na een lange fietstocht hier aangelegd voor een snelle lunch: mosterdsoep en een bruine bol beenham. Perfecte smaak, royaal formaat, correcte en vriendelijke bediening. En een onwaarschijnlijk goede prijs-kwaliteitverhouding! Drenthe op zijn best.