Wapen van Valburg

Zaterdag en Zondag vanaf 15:00

• Catering
Werfe .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het was lekker en gezellig vanavond. Service was prima. We hebben de hele avond rustig tapas kunnen proeven. De kinderen vonden ook alles lekker. Prima voor een gezellige avond, niet te moeilijk.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
het eten is prima maar niet bijzonder.
het zijn hele kleine hapjes waarvan je er 2 mag bestellen wij moesten gemiddeld 40 minuten wachten per ronde terwijl het helemaal niet druk was. je kunt hier tot 22:00 uur bestellen dus onbeperkt hoef je niet te nemen. Ik kom hier niet meer terug. de bediening was wel heel vriendelijk en het bier was er wel naar een paar seconden :)
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Hier met een groep gegeten. Ik had wat bedenkingen bij "Hollandse" tapas, maar ze waren lekker! Allemaal volwaardige gerechten in klein formaat, zodat je veel kunt proeven. Vooral "oma's stoofpotje" was erg lekker. Enige verbeterpunt is dat zowel het eten als de koffie warmer op tafel mag komen. Bediening erg vriendelijk en goedlachs, kok kwam nog even aan tafel om een van ons iets nieuws te laten proeven. De zaak is leuk ingericht en de tafels stonden zodanig dat de groepen geen last van elkaar hadden. We hebben ons thuis gevoeld. Tip: zelfs voor een redelijke eter is de proeverij van 17,50 voldoende. Onbeperkt is 27,50, maar zoveel kon ik (man) niet op.
Toos J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
wij laten ons hier regelmatig verwennen met de heerlijke tapasgerechten,zeer prettige bediening en een praatje met andre kok en eigenaar.prettig restaurant zonder herrie van achtergrondmuziek je kunt hier heerlijk op je gemak eten er is geen tijdslimiet.vanavond is het volgende bezoek
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Wij hebben hier op 1e kerstdag gegeten. De aankleding was minimaal. Het eten was lekker, maar we moesten wel erg lang op het eten wachten, terwijl het om half 5 nog helemaal niet druk was. Bediening was niet kindvriendelijk, geen potloden of andere activiteiten voor kinderen. Ook geen kindvriendelijke gerechten. De geserveerde tapas bestond uit Nederlandse hapjes (niet te vergelijken met Spaanse tapas).