Wapen Van Rosmalen

6,6

Jouw recensie over het restaurant Wapen Van Rosmalen

H G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het was weer zoals altijd gezellig druk. Het eten is goed , voor ieder wat wils. Als je exclusief wil eten moet je naar 'n dure gelegenheid gaan. Het is moeilijk om het naar ieders zin te maken, altijd is er iets aan of op te merken . Dit restaurant is ook voor de kleine beurs geweldig en betaalbaar .
We hopen nog vaak van dit eten te kunnen genieten
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Lekker gegeten vriendelijke bediening gewoon goed kom hier zeker terug ook de kinderen hebben zich prima vermaakt ook de sushi was heerlijk kom hier zeker terug
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond hier gegeten,omdat mijn schoonzus dit uitgekozen had, voor haar verjaardag. Zoals sommige andere al mensen zeggen, zeg ik er ook alvast bij dat ik zelf geen liefhebber ben van dit soort (zal het netjes houden) wokrestaurants. Tegelijk met ons kwam de "de vroege ploeg" massaal binnen bij de receptie, waar je je moet aanmelden. Het was vreselijk druk,veel herrie en veel prikkels. Helaas niet de juiste culinaire prikkels: Ik was maar begonnen met een bordje fris, maar dat viel nog niet mee: de gemengde salade was niet vers en de andere salades zat zoveel dressing doorheen dat je niet wist wat het was. Dan garnalencocktail: een bakje garnalen met een tomaatje waar je zelf een sausje overheen mag gooien blijkbaar. Daarnaast sushi op het bordje. Nee, niet om blij van te worden. Gang 2 dan: tussen de andere mieren door op naar de wok om te kiezen wat je lekker vindt. Naast de smaak van knoflook, was het smakeloos en de boontjes niet gaar. Als hobbykok, eet ik vele malen liever thuis maar ik was uitgenodigd.Van de westerse kant nog een paar inktvisringen en een paar patatjes genomen Patat was prima! De inktvisringen: te droog en niet mals helaas. Ik heb me vermaakt met de kleine neefjes; zij maken sfeer.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een super restaurant dat er zeer mooi uitziet en goed is onderhouden.
Het eten is zeer uitgebreid en de bediening werkt hard en snel, zelfs op drukke dagen.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vanavond hier gegeten. Ik moet bij voorbaat al zeggen, dat ik helemaal geen mens ben voor buffetten. Manlief wilde het hier een keer proberen. Sfeer is er niet, herrie van bestek in bakken gooien, borden afschrapen en lege glazen op de bar zetten. Dit gecombineerd met continue op en neer geloop van mensen en krijsende kinderen. Op je gemakkie zitten kan gewoon niet. De bediening is zeer jong, vriendelijk maar onervaren. Het eten..........tja.......van de bakplaat is wel oké, rest in die warmhoud bakken is niet veel. Kwalitatief slecht en lauw. Voor mij is dit echt het type vreetschuur, hou er niet van en ga ook nooit meer.
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Keurig personeel, vriendelijke en goede bediening. Kan druk zijn maar je hoeft nooit lang te wachten. Zeker een aanrader !
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Altijd een feestje om bij het Wapen te eten! Veel keuze,gezellig,vriendelijke bediening,goede prijsverhouding,genot voor de kinderen beneden,alle dagen zijn goed voor een bezoek.
Benthe S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het Wapen van Rosmalen is mijn favoriete restaurant, omdat ze veel verschillende keuzes hebben. Het vlees op de tepan yaki plaat bakken ze in lekkere olie waardoor er een aparte smaak aan het vlees komt waardoor het uniek blijft. De prijs is ook niet te veel voor het keuze aanbod.
Ties_S .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
met vrienden gegeten in het wapen v Rosmalen..... het was (erg) druk... dus ondanks reserveren even wachten, is niet anders...
het Wapen vn Rosmalen is een groot restaurant met heel veel bezoekers op de top tussen 6 en 8 uur... later wordt het wel rustiger wat wel zo prettig is....
het interieur is dik n orde, ziet er netjes uit, tafels zijn schoon en keurig gedekd....
de keuze is ruim... de kwaliteit is ruim voldoende.... ook wordt aan mensen die gluten vrij moeten eten gedacht... dat zie je niet veel... dikke plus....
grill en wok zijn van goede kwaliteit.... en ruime keuze
de keuze aan desserts is riant... vindt alleen de het ijs niet super en dat is geen zelfbediening.... om daar een punt van te maken is weer een groot woord... maar vind het niet prettig.... al met al prima gegeten, komen zeker ook wel eens terug... maar een ander wokresraurant heeft mijn persoonlijke voorkeur
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met een groter gezelschap bij dit buffet restaurant gegeten. Veel keuze in koud & warm. Wokken, van de bakplaat en uit de houtskool oven, ook hier genoeg te kiezen. En dan de desserts, veel ijssoorten, vruchten, spekkoek, twee chocolade fonteinen en ga zo maar door. Kortom, veel, veel en nog eens veel. Niet slecht maar ook zeker niet verfijnd. De bediening verzorgt de drankjes en het afruimen van de tafels. Een groot restaurant met veel zitplaatsen, niet om gezellig in
een leuke atmosfeer te tafelen.
vHuib .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Hoge prijs/kwaliteit verhouding, snelle bediening, groot assortiment aan lekkernijen.

Jeroen1144 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Weer een keer bij het Wapen geweest. Ze bieden nu ook kwaliteitsvlees vanuit de over aan. Het rundvlees is inderdaad erg mals en prima gemarineerd. Koud buffet uitstekend, grill en wok goed. Kwaliteit mag wat kosten, zo ook hier. Prijzen liggen boven in de wokmarkt. Favoriete wok in de omgeving. Kerst 2014(laatste kerst was het helaas vol) was er hertenbiefstuk, die was super mals!
ram1972 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
De sfeer was ver te zoeken maar daar moet je ook niet voor naar het Wapen van Rosmalen gaan, het heeft echt iets weg van een enorme vreetschuur.Het was er ontzettend warm en lawaaiig maar dat kwam omdat het er ontzetten druk was. Het eten was op zich wel oke, maar allemaal wat vlak van smaak. het personeel maakte een wat chagrijnige indruk.
robbievk .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Gisteren opnieuw bij het wapen van Rosmalen gegeten... een "last-minute" reservering was prima doorgekomen.. opvallend hoeveel verschil er kan zijn in smaak , en de warmte van de gerechten..
Bij dit restaurant is het ècht lekker en is er ruime keuze !
Bediening komt regelmatig langs om op te ruimen en te vragen voor drinken .
Ondanks dat het altijd druk is , hoef je nooit lang te wachten op de bereiding.
Wij komen er met enige regelmaat en hebben al vaker gebruik gemaakt van de kortings VIP-card.. blijft de moeite waard om hier te komen !
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Het eten was al langer goed, de tafelwijn is inmiddels weer goed. Niks te klagen, prima! Het zegt natuurlijk ook wel iets dat het verstandig is om vooraf te reserveren. Ondanks de vele zitplaatsen toch vaak volgeboekt.
norman .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Met 16 man wezen eten. Prima ervaring, niet alleen het eten maar ook de bediening was zeer kundig, vriendelijk en correct en dat zie je niet vaak in all-you-can eat restaurants. Ga zo door zou ik zeggen. Ook voor de kleintjes was het erg leuk dankzij de entertainment ruimte onder. Goed gedaan.
Harrie G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
We zijn met 15 mensen,waarvan 3 kinderen naar het Wapen van Rosmalen geweest en hebben daar prima gegeten;er was genoeg keuze, voor elk wat wils en ook de kinderen hebben genoten.
Zelf was ik onder de indruk van de eendebout en de lamsrack,beide van de grillplaat.De rest van ons gezelschap was ook zeer tevreden over het gebodene.
De bediening was goed en bescheiden.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
wij hebben met 4 volwassenen en 2 kinderen heerlijk gegeten. ruime keuze aan het buffet en de wok. ook fijn dat de kinderen konden gaan spelen toen ze klaar waren met eten in een aparte ruimte
de bediening was vriendelijk en goed,
wij komen zeker nog een keer terug
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Gezellige sfeer en goede bediening. Wij hadden gekozen voor all inclusief en ze kwamen vaak langs om te vragen of we nog iets wilde drinken. Waren zeer vriendelijk. Alleen de man bij de wok was moeilijk te verstaan en kon volgens mij ook geen nederlands. Verder erg lekker gegeten. Zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Vertel ons alles over Wapen Van Rosmalen! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!Heerlijk gegeten je kunt er hollands chinees alles krijgen
supper voorgerechten hoofd en nagerechten echt veel keuze
eten was echt heel goed
bediening heel goed kinder opvang goed eten voor kinderen heel goed echt een supper restaurant