Wapen van Norg

Brink 4 9331 AA Norg Nederland Kaart

Over het restaurant Wapen van Norg

Het zonnetje van Drenthe Tussen Groningen en Assen ligt het knusse dorpje Norg. Vlakbij ligt Norgerholt, een oud bos dat waarschijnlijk al sinds de 9e eeuw bestaat. Ideaal voor mooie wandelingen en fietstochten. Na een paar uur buitenlucht vul je je energielevel aan in in restaurant Het Wapen van Norg. Chef Richard Smit en zijn team bereiden er traditionele gerechten voorzien van een culinaire twist. Allergieën zijn geen enkel probleem, geef het even door en je geniet lekker mee met de rest.

Meer informatie over restaurant Wapen van Norg

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke plek, vriendelijk personeel, smakeloos eten! Niet echt de moeite waard. Wapen van Norg moet bedenken wat ze willen zijn: een restaurant met steak frites of een eetcafe met gedurfdere combinaties. De entrecote verdween in een smakeloze zoetige zurige saus, groente garnituur niet erg aantrekkelijk. Was dit zelfgemaakt of van de groothandel?
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk 3 gangen-menu gegeten in een vlot tempo. Vriendelijke bediening. Het restaurant en het terras zaten helemaal vol.
joketjeert .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Mooie locatie in het rustieke Norg. Goed bereikbaar vanuit Groningen. Geen parkeerproblemen. Restaurant is enigszins donker door het gebruik van donkere kleuren en materiaal.
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
wij zijn tevreden waren op vakantie in Doldersum en hebben het dichts bijzijnde restaurant besproken en dat was een goee gok.
Tjaart B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Fijn dat we bij laat boeken toch nog terecht konden.konden kiezen uit de menukaart, dus geen AH menu
Fieneke H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Restaurant gezellig en sfeervol ingericht. Het eten goed en het personeel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Een volgende reservering wordt zeker gemaakt!
Ria Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het is zeker een aanrader, gezellig, aardige bediening.
In een sfeervol restaurant.
Heerlijk eten, wij blijven zeker terugkomen.
lia.jorissen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zoals gewoonlijk was het eten weer uitstekend!!! Super saté, was super lekker. De inrichting vinden wij wat oubollig, maar het past eigenlijk wel goed bij het pand.
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
alles was zeer lekker ...en de bediening prima...een gezellig restaurant en een pluspunt was dat er veel keuze was...gewoon goed dus
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Voor de tweede keer bij dit gezellige restaurant gegeten in het kader van de AH restaurantactie en wederom was het goed voor elkaar. Was de carpaccio voor mijn vrouw al goed, de in gin gemarineerde zalmfilet met saffraanmayonaise was uitstekend en ook de hoofdgerechten, t.w. sateh van de haas en eendenborstfilet waren prima bereid. Zelfs van een "gewoon" nagerecht als een dame blanche wist het keukenteam nog iets aparts te maken.
kitty_knijff .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Voor een 50-jarige bruiloft waren wij in het hoge noorden. Tijdens ons verblijf hebben we de eerste avond gezellig buiten kunnen eten in het Wapen van Norg. Er was een vriendelijke bediening en we hebben van een lekker drie-gangen menu genoten. Het is voor herhaling vatbaar als we weer naar het noorden afreizen.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten.

Met de ah bon heel vriendelijk ontvangen.
De tafel was keurig voor ons gereserveerd en het eten was heerlijk.
Vanwege de ah bon was het verplicht 3 gangen te nemen maar dit doen we sowieso altijd al..
De sfeer gemoedelijk en gezellig.
Kortom alles was prima!
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Alles klopt in dit restaurant de sfeer, bediening en uiteraard het eten. Het eten is van een diverse keuze met een hoog kwaliteitsgehalte . De presentatie van de gerechten is echt top zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht. Wij hebben diverse restaurants bezocht maar dit is de top. De prijs- kwaliteitsverhouding is correct.
Voor herhaling zeker waart een aanrader.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Vriendelijk personeel niet opdringerig.
Met vrienden daar gegeten van de AH restaurant actie.
Goede uitleg en ruime keuze op de menu kaart.
Echt een aanrader.
Wonen hier niet in de buurt, anders zeker terug komen.
Marjanneke28 H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Voor de 2e keer gegeten met AH actie.
Deze is a la carte dus vrije keuze.
Wij werden ontzettend hartelijk ontvangen en bediend, superbediening!

Eten no nonsense maar erg lekker van smaak. Ja hier gaan wij binnenkort nog eens heen.
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Boven verwachting lekker gegeten. Vers, creatief en zeer smakelijk. De inrichting is wat gedateerd maar het eten zeker niet!
j.vijfschaft .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hebben er vaker gegeten en vonden het altijd goed. Nu zijn we er met de familie geweest en was het weer goed en dat vond de familie ook. Het eten is goed, maar omdat het druk was en we nu niet met zijn 2en waren, duurde het wat langer, maar dat was niet erg het was gezellig en daar ging het om.
Dita S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een leuke lokatie. Veel eten, 2 soort aardappelen en 2 soort groente, echt waar voor je geld! We konden lekker buiten zitten dankzij de heaters.
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
vriendelijke ontvangst, vriendelijke en vlotte bediening , goed gegeten en gedronken voor een redelijke prijs.
Op een warme dag als vandaag zou een airco in het restaurant niet overbodig zijn
jeehaa44 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Omdat we geen honger hadden gewoon van de kaart gegeten. De asperges waren niet gaar en die vond ik dan ook niet lekker, de frietjes, aardappeltjes en salade waren gewoon goed.