Wapen van Norg

Brink 4 9331 AA Norg Nederland Kaart

Over het restaurant Wapen van Norg

Het zonnetje van Drenthe Tussen Groningen en Assen ligt het knusse dorpje Norg. Vlakbij ligt Norgerholt, een oud bos dat waarschijnlijk al sinds de 9e eeuw bestaat. Ideaal voor mooie wandelingen en fietstochten. Na een paar uur buitenlucht vul je je energielevel aan in in restaurant Het Wapen van Norg. Chef Richard Smit en zijn team bereiden er traditionele gerechten voorzien van een culinaire twist. Allergieën zijn geen enkel probleem, geef het even door en je geniet lekker mee met de rest.

Meer informatie over restaurant Wapen van Norg

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Wapen van Norg

H. van der V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima gelegenheid, goed eten in een prima entourage. Vriendelijke medewerkers. Goede uitleg over het eten. Misschien iets grotere tafels als men met 5 personen komt. De borden zijn erg groot. Maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het eten.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het personeel is zeer vriendelijk en kundig, gezellige zaak om zowel samen als met een gezelschap te eten. Echt een aanrader!
klavertje34 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gisteravond geweest met de ah restaurantactie...
En het leuke was dat je gewoon alles kon kiezen van de kaart.
We hebben heerlijk gegeten en kunnen dit restaurant zeker aanraden.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Mijn man en ik werden nog verrast met een leuk toetje. Wij vierden onze trouwdag (18 jaar). Op een bord stond in letters geschreven; Gefeliciteerd compleet met slagroom en vuurwerk!

Erg attent.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben goed gegeten,we waren met 6 personen,en mochten 3 AH boekjes inleveren, er was een gemoedelijke sfeer,en zeker een aanrader om daar te eten
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een gezellig restaurant, met prima bediening en sfeer. Het eten was smakelijk en werd prima geserveerd.
Zeker een restaurant om vaker met vrienden naar toe te gaan.
marrasque .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We zijn eens eerder geweest en toen was de ( niet betrokken ) bediening erg slecht. Deze keer was de bediening goed en werd er ook gevraagd of alles naar wens was.
harmamulder .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We werden efficiënt bedient. Vooraf carpaccio, was wel een beetje veel, anderen namen mosterdsoep en een mix van allerlei voorafjes. De smaken waren prima. Daarna werd er kipspies, snitzels en 3 soorten vlees besteld geserveerd met groenten en patat en krieltjes geserveerd. De patat was droog en hard. We waren al behoorlijk vol toen we dessert geserveerd kregen. Weer ieder een andere.
Het was een zeer geslaagde en gezellige avond.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
.na een vriendelijk ontvangst. Werden we bediend door een vriendelijk en efficiënt dame. Het eten was goed er zat genoeg ruimte tussen de gerechten om een 3 gangen menu te nuttigen .Al met al een heerlijke avond. Bedankt.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De carpaccio was goed. De sate heerlijk hadden de grote genomen, maar als grote eters genoeg gehad aan de normale portie. Personeel vriendelijk maar gehaast.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
aardig eetcafe in centrum van Norg met terras aan de straat. kleine maar geen verrassende menukaart, voor een eetcafe stevig geprijsd. als de kwalit,eit ook goed is, geen probleem.
Ontvangst door een wat té bij de hand meisje vd bediening. proeverij vd voorgerechtjes is matig en fantasieloos gepresenteerd hoofdgerecht van vis was goed. de kalfsentrecote blijkt geen entrecote te zijn. volgens de kok was het dikke lende mijn vermoeden en opmerking hierover werd hiermee bevestigd. de smaak en struktuur was heel afwijkend van wat je van entrecote mag verwachten. entecote behoort echter van de dunne lende gesneden te zijn. ik voel me bekocht en niet serieus genomen. wij komen hier niet meer terug. het dessert en koffie hebben we dan ook maar overgeslagen al met al geen beste prijs-kwaliteit verhouding.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Samen met onze vrienden hebben we hier met z'n zessen een heerlijke avond beleefd. Ondanks dat we iets later aankwamen dan het tijdstip dat we gereserveerd hadden werden we door een uiterst vriendelijke jonge dame heel hartelijk verwelkomt. Dat gaf een heel goed gevoel. Er was een prachtige tafel voor ons gereserveerd in het gezellige restaurant gedeelte. We besloten om uitgebreid te tafelen, begeleid door heerlijke wijnen. Ik kan er een lang verhaal van maken, maar zowel de opmaak als de smaak van alle gerechten was in één woord voortreffelijk!!!! De bediening zeer attent en kundig. Tijd tussen de gangen in één woord goed. Prijs kwaliteit helemaal in orde. Norg kan trots zijn op een restaurant van dit niveau. We wonen niet direct om de hoek, maar we zullen zeker de moeite nemen om hier nog eens te gaan genieten. Dank voor de hele fijne avond!!
Janna B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Sfeervol restaurant, goede, vriendelijke bediening. We konden buiten op het terras blijven zitten vanwege de heater. Het eten was van goede kwaliteit. Zag er zeer smaakvol uit. Keuze voldoende.
franktenhave .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Goed eten, zoals het menu van AH actie bedoeld is, gewoon 2e menu gratis en alles op de kaart selecteerbaar, erg lekker, porties goed, vooral de proeverij vooraf en na erg lekker en smaakvol, aan te bevelen.
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben heerlijk op het terras gegeten en te overwegen is om, net als bij meerdere horecagelegenheden tegenwoordig, het roken niet toe te staan. Creëer een plek om de hoek van het terras.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk!, bijgerechten: sla en een groente, verse patat en krieltjes, vonden wij een pluspunt! Kortom een aanrader!!!
Ukiah44 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gisteren hier zonder reservering binnen gelopen, er vanuit gaande dat dat door de weeks wel kan. Echter.. het was geluk hebben want het zat zowel op het terras als binnen zo goed als vol!

En terecht, naar wat blijkt. Mijn partner had een heerlijke pepermakreel en ik een geweldige mosterdsoep met droge worst en oude kaas. Zeker een aanrader! Het hoofdgerecht was minder geslaagd helaas. Ik had een burger plate en de ober vroeg of ik deze Medium wilde, waar ik mee in stemde. Helaas was de burger erg rood, tot bijna rauw in het midden. Ook was het qua smaak niet helemaal top. De bijgerechten, frisse koolsalade, lekkere rode bietjes en friet maakten toch dat ik met een volle maag de deur uitging. Helaas geen toetje kunnen nemen door omstandigheden, maar er stond genoeg lekkers op de kaart

Bij een volgend bezoek aan Norg zullen wij zeker teruggaan. Inrichting is overigens ook netjes en terras heeft ook een leuk uitzicht op de weg en grote kerk.
Kveenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Samen met mijn man hebben wij heerlijk gegeten tergelegenheid van onze trouwdag. We voelden ons erg welkom en de bediening was top. De jonge man die ons het meeste geholpen heeft straalde echt plezier in zijn werk uit en keek je ook echt aan als hij iets vertelde of vroeg. (Dat laat bij andere restaurants wel eens te wensen over) Bij het bestellen van het hoofdgerecht vroeg hij heel netjes aan mij of er ergens rekening mee gehouden moest worden, ik gaf aan dat het goed gaar moest zijn ivm mijn zwangerschap. Dit vond ik een groot plus punt. Ondanks de drukte werden we optijd voorzien van eten en werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Wij komen hier vaker en iedere keer bevalt het ons erg goed. Wij komen zeker weer. Top service en mooie locatie!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het was gezellig vlotte bediening met een grapje erbij. Gaf een ontspannen gevoel. Ook de afspraak tijd vervroegen gaf geen probleem.
jpoeder .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Werden erg netjes en correct door de meisjes geholpen en te woord gestaan bij onze vragen. Als voorgerecht namen beide de proeverij.. overheerlijk. we vroegen nog naar de onbestemde druppels op ons bord en een meisje wist ons dat te vertellen gepureerde groenten.. Als hoofdgerecht de Zeeuwse Mosselen, Nou ik heb behalve bij mijn ouders thuis, nog nooit zo lekker mossels gegeten. ( er gingen toch best wel wat mosselen niet open, maar dat was door de heerlijke smaak van de rest te verwaarlozen) Met de nagerechten toch ff overleggen, hadden wel genoeg gehad en gingen voor de Irish Coffee. 1 met zoetjes de andere met gewoon bruine suiker.. spreekt voor zich dat we hier vaker heen gaan te eten.. was echt heerlijk allemaal.