Wapen van Norg

Brinkstraat 4 9331 JE Norg Nederland Kaart

Over het restaurant Wapen van Norg

Het zonnetje van Drenthe

Tussen Groningen en Assen ligt het knusse dorpje Norg. Vlakbij ligt Norgerholt, een oud bos dat waarschijnlijk al sinds de 9e eeuw bestaat. Ideaal voor mooie wandelingen en fietstochten. Na een paar uur buitenlucht vul je je energielevel aan in in restaurant Het Wapen van Norg. Chef Alwin Hagens en zijn team bereiden er traditionele gerechten voorzien van een culinaire twist. Allergieën zijn geen enkel probleem, geef het even door en je geniet lekker mee met de rest.

Meer informatie over restaurant Wapen van Norg

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Roely R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, bediening goed
De maaltijd was goed op temperatuur en smaakvol
En mooi en netjes opgediend
Wij komen zeker weer eens eten
Groeten Roely en Jan Riemsma
simone1611 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
reiniervanoldenbeek .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
goed, sfeervol eetgelegenheid. Het eten was goed en de bediening allervriendelijkst.
De prijs past goed bij hetgeen je krijgt.
Ik zal dit zeker aanbevelen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
we hebben voortreffelijk gegeten de bediening was attent en correct de toelichting was duidelijk en het was heel gezellig
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben er een gezellige avond doorgebracht met vrienden. Fijn restaurant met een prima keuken. Een aanrader en komen zeker weer eens terug.
echtgenoten .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer goede service/bediening (vriendelijk, professioneel en flexibel), zeer smaakvolle gerechten á la carte, zeker niet te duur. Zeer aan t bevelen, zeker voor de fijnproever.
wijgaanuiteten .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten in gezellige entourage midden in Norg, met ruime parkeergelegenheid voor de deur. Goede prijs/kwaliteitverhouding, vlotte en erg vriendelijke bediening. Met veel aandacht opgemaakte borden, het oog wil tenslotte ook wat en de porties zijn ruim . Ook leuke keuzes voor vegetariërs. Aanrader dit wapen!
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellige avond gehad met vrienden. De bediening is voortreffelijk. gezellige met humor bedienende meiskes.
eten was heerlijk en zeker genoeg
rtigelaar .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een goede sfeer! Mooi gevarieerd menu. Goede vriendelijke bediening en het drinken werd goed bijgevuld. Ook i.g.v. allergie wordt er rekening mee gehouden.
Rolanro .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten met acht personen. De bediening was prima en het personeel vriendelijk. Met keuze uit de gerechten van gehele kaart zijn er geen beperkingen. Kortom het wapen van Norg is een absolute aanrader.
vandijk.caroline .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het Wapen is welbekend bij recensent. Meestal met vriendin daar, maar nu met het voltallige samengestelde gezin. Iedereen was zeer tevreden. De duur tussen de gangen was prima, de bediening attent en vlot en het eten viel in zeer goede aarde. Twee kleine puntjes voor de keuken om over na te denken: er zat (wat ons betreft te) veel feta over de chiogga bietjes. Is niet nodig, de bietjes verdienen de aandacht en niet de feta... En.... kaas over kalfssukade? Hoefde echt niet van diegenen die het aten. Het vlees is van zichzelf superzacht en heerlijk van smaak! De kaas mag weg, of, zo iemand het toch wil, er naast! Verder echt niets dan lof, ook van de glutenvrije eter!
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer vriendelijk bediening. Eten lekker en bijzonder. veel keus.leuke sfeer.Een aanrader..................................................
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Pindasaus op de sate erg zwaar en overheersend. Vlees erg mooi en mals.
Voor het overige mooie locatie, borden prachtig opgemaakt.
Echt voor hethaling vatbaar.
Bediening verdient ook een pluim.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Goed gegeten , ruime keuze . De heilbot zou iets meer op smaak mogen .wij aten met de ah actie en ondank dat we geen toetje meer wilden werd er wel 1 in rekening gebracht... niet helemaal duidelijk waarom..
joke-klap .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We konden van een uitgebreide kaart kiezen . Ik had spareribs die echt voortreffelijk waren De bediening vlot en vriendelijk pWe komen zeker nog eens terug . . Zeker een dikke ????.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Zeer gezellig restaurant en heerlijk gegeten.
Leuke bediening.
Prijs kwaliteit is prima.................................................................................................................................................
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben genoten van de gastvrijheid en de smakelijke gerechten. Het was prima verzorgd. Uitstekend. De hoeveelheid van sommige gerechten was soms naar onze mening wat te groot. Friet en lekkere gebakken krieltjes is wat veel. Beter is het om even te vragen wat er bij moet.
Fehrion .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ontvangst en bediening hartelijk en vriendelijk. Eten lekker, bijgerechten mogen wel wat meer variëren. Tip, graag de droge worst in plakjes in de soep, de hele kleine stukjes die er nu in zitten vallen niet op, daar zou je je zomaar in kunnen verslikken.
berttencate .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Voorgerecht een heerlijke gebonden kerriesoep, hoofdgerecht heilbot en mixed gril, mooi geserveerd, heerlijk en meer dan genoeg. Als nagerecht een speciale Braziliaanse en Mexicaanse koffie., ook een aanrader.
Gwazy_Wabbit .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Via de AH-restaurantactie zijn we hier terechtgekomen. Een plek die we zelf waarschijnlijk nooit uitgekozen zouden hebben. En dat zou jammer geweest zijn. Heerlijk eten, vrolijke en vriendelijke bediening. Alleen het lampje boven onze tafel dat steeds feller en minder fel werd, was wat irritant.