Wapen van Norg

Brinkstraat 4 9331 JE Norg Nederland Kaart

Over restaurant Wapen van Norg

Het zonnetje van Drenthe

Tussen Groningen en Assen ligt het knusse dorpje Norg. Vlakbij ligt Norgerholt, een oud bos dat waarschijnlijk al sinds de 9e eeuw bestaat. Ideaal voor mooie wandelingen en fietstochten. Na een paar uur buitenlucht vul je je energielevel aan in in restaurant Het Wapen van Norg. Chef Alwin Hagens en zijn team bereiden er traditionele gerechten voorzien van een culinaire twist. Allergieën zijn geen enkel probleem, geef het even door en je geniet lekker mee met de rest.

Meer informatie over restaurant Wapen van Norg

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Liona M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben met 8 personen een heerlijk menu genoten. Het eten is zeer goed bereid en alles is vers. Je kunt alle gerechten kiezen vanaf de gehele menukaart. Zeker een aanrader!
Jannekevanderwal .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was weer voortreffelijk.
Een van de dames van de bediening herkende mij van eerdere keren dat ik bij hen gegeten had en wist zich nog te herinneren dat ik een allergie voor rauwe paprika had. Vol lof over dit restaurant.
De wachttijd was wat aan de lange kant, want het was druk op deze doordeweekse avond.
Dat was voor mijn vriendin en mij geen probleem, we hadden elkaar voldoende te vertellen, waardoor de tijd toch vloog.
Komen zeker nog eens eten.
Nellyhalsema .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening. Voor de AH restaurantactie 3-gangen uitgezocht van de gewone kaart. We gaan er zeker nog een keer eten maar dan plate-service, zag er aantrekkelijk geprijsd uit. Zal ook wel prima in orde zijn.
Gpc.heun .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Hier kun je goed vertoeven en het eten was uitmuntend en de verzorging ook uitstekend. Het personeel was erg vriendelijk. Alles was in de puntjes verzorgd. Dit restaurant is een aanrader en om er weer terug te komen. Ik had in de reservering aangegeven dat ik dit regelde voor mijn buurvrouw die 80 jaar die dag werd. Ook werd hier spontaan aandacht aan gegeven door het personeel. Wij komen er zeker terug.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goede kwaliteit en veel keuze. Goede bediening. Vriendelijk
Waren er met AH bon, dat maakte verder geen verschil
ruime parkeergelenheid, leuk aan pleintje.
Hansroelvink .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was er heel gezellig, goed bezet voor een woensdag en heerlijk gegeten. Opmerkelijk was het volgende. De reserveringspagina van Het Wapen van Norg toont twee keuzes voor een voorgerecht, hoofdgerecht en een dessert. MAAR........het restaurant presenteert in werkelijkheid een zéér uitgebreide menukaart met tal van exquise gerechten waar u een keuze uit mag maken van drie gangen. De laagst geprijsde gerechten verdwijnen van de rekening. Door de grote menu keuze valt het gemakkelijk nog eens terug te komen (mits u nog een zegelkaartje over hebt, natuurlijk. Of gewoon op eigen gelegenheid). Doen!
Truida B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeeel.
Een aanrader. We gaan er vast nog vaker dineren of lunchen tijdens een fietstocht!
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuke gelegenheid met alleraardigste dames die je ontvangen en verder helpen. Met AH kaart daar wezen dineren. Je kon kiezen, in tegenstelling tot de meeste restaurants, van de aanwezige kaart. Het duurste gerecht wordt dan in rekening gebracht. De mosterdsoep was overheerlijk. De sucade van lamsvlees werd geserveerd op een bedje van appelcompote wat op zich lekker was. Ieder van ons kreeg twee stukjes geserveerd. Jammer dat één van de stukjes van mijn vrouw vol zat met een zwoerd. Dat maakte het taai en niet eetbaar. Jammer. De bijgerechten (rode kool, patat en koude salade) waren van gemiddelde kwaliteit. Als derde gang mocht je ook kiezen uit de speciale koffie's. Die waren heerlijk.
Jan.anneke.ploeg .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
heerlijk gegeten en het was er gezellig. Eten was goed warm en er werd geen onderscheid gemaakt met de AH klanten. Gaan er nog een keer heen.
Sloterwijk .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wat een goede ondekking!. Zeker iets om terug te komen. Vriendelijke goede bediening. Heerlijke gerechten in een gezellig restaurant. Goede ligging met voldoende parkeergelegenheid. Wat wil je nog meer......
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima eten! Bord was mooi versierd Eten was origineel en lekker. Restaurant zat vol op donderdagavond. Zeker aan te bevelen.
Marein26 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goed eten. Zeer vriendelijke bediening. Het was druk voor een doordeweekse dag maar we werden vlot geholpen. Voor herhaling vatbaar.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was super goed en lekker. En de Serveerster was een kanjer.Legde alles uit.En zeer vriendelijk en super aardig.Daar gaan we weer heen.
Gr Fam Dam.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellig restaurant,alleen voor sommige mensen wat lastig om de menukaart te lezen ivm de sfeerverlichting maar verder de bediening,hartelijkheid,gerechten waren keurig netjes.
Lg_appelmoes .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voorgerechten De Proeverij en Gecaramellisseerde peer met geitekaaskroketjes waren een goede start! Hoofdgerechten waren zeker net zo goed: zowel de Surf & Turf als de Drentse schnitzelspecialiteit. Vriendelijke bediening, een plek om nog eens naartoe te gaan!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het was erg druk, maar dat zag je aan niets af. Heerlijk eten, leuke bediening en goede sfeer. Goede kaart ook, met een gemiddelde prijs.
Nanno B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Kwaliteit eten goed tot zeer goed. Prettige, vlotte bediening. Beetje rumoerig door volle zaal en slechte akoestiek. Maar dit restaurant is echt een aanrader!!
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ontspannen sfeer.
Duidelijke uitleg over AH-actie.
Vlotte speelse bediening.
We konden zelf aangeven wanneer we het nagerecht geserveerd wilden hebben.
We kregen alle rust om bij te kletsen.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goed gegeten, waarbij vooral het voor (!) - en nagerecht prima op orde waren. De mixed grill was ok, de risotto ook. Naast het prima eten beviel de sfeer en de bediening (naast prettige aandacht voor de ouders, ook leuke aandacht voor onze dochter) ons goed. Prijs-kwaliteit niks op aan te merken. Een eerdere recensie spreekt hier anders over, waarschijnlijk opgesteld door buitengewone kenners van culinaire spectrum. Kortom, als je in de buurt bent; gewoon een hap gaan eten in deze tent!
Dusky1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke en correcte bediening. Een aanrader voor iedereen die lekker wil eten in een mooie ambiance.