Wapen van Norg

Brinkstraat 4 9331 JE Norg Nederland Kaart

Over het restaurant Wapen van Norg

Het zonnetje van Drenthe

Tussen Groningen en Assen ligt het knusse dorpje Norg. Vlakbij ligt Norgerholt, een oud bos dat waarschijnlijk al sinds de 9e eeuw bestaat. Ideaal voor mooie wandelingen en fietstochten. Na een paar uur buitenlucht vul je je energielevel aan in in restaurant Het Wapen van Norg. Chef Alwin Hagens en zijn team bereiden er traditionele gerechten voorzien van een culinaire twist. Allergieën zijn geen enkel probleem, geef het even door en je geniet lekker mee met de rest.

Meer informatie over restaurant Wapen van Norg

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een top restaurant met vriendelijk en goed personeel. Het eten is altijd erg goed. Een aanrader.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zondag 29 januari 2017. Mijn vrouw en ik arriveerden om 18.00 uur. Het was al bijna vol met meest lokale eters die de jassen over de rugleuning van hun stoel draperen en er een gezapig avondje van maken meest met kinderen. We bestelden champignonsoep vooraf: een kop vol champs met een beetje soep er over heen: heerlijk. Goed heet ook, zoals het hoort. Daarna nam mijn vrouw Lasagne en ik - overmoedig - een super-sateh van de haas met saus...........ik heb nog nooit zo'n lekkere sateh gegeten. De saus was goddelijk, niet overdreven, wèl de drie pennen vol vlees die de maag op een zware proef stelden. Dessert kinderijsje met leuk olifantje waarvoor mijn vrouw haar bestelling wijzigde (geen probleem) en ik de dame blanche met drie bolletjes ijs en twee bolletjes slagroom; maar de warme chocoladesaus werd al gauw een dikke klont, kan beter.
Weet u dat Het Wapen van Norg de AH actie nog een maandje verlengt? We gaan weer voor de sateh, mijn vrouw nu ook! Bedankt mensen van het Wapen van Norg.
HenkenAnnie K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten in een mooie ambiance Het was een beetje lawaaiig maar dit kwam door de grote drukte op dit tijdstip (Zondagavond 18.00 uur)
wim V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een goede bediening . Veel gasten voor en dinsdagavond. Het toetje (proeverij) was erg lekker. Wij komen nog een keer terug.
Roely R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, bediening goed
De maaltijd was goed op temperatuur en smaakvol
En mooi en netjes opgediend
Wij komen zeker weer eens eten
Groeten Roely en Jan Riemsma
simone1611 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
heerlijk eten en goede service. Je hoefde niet lang te wachten op het eten , was perfecte timing tussen elke gang door. eten was heerlijk. Zeker een aanrader!
reiniervanoldenbeek .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
goed, sfeervol eetgelegenheid. Het eten was goed en de bediening allervriendelijkst.
De prijs past goed bij hetgeen je krijgt.
Ik zal dit zeker aanbevelen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
we hebben voortreffelijk gegeten de bediening was attent en correct de toelichting was duidelijk en het was heel gezellig
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben er een gezellige avond doorgebracht met vrienden. Fijn restaurant met een prima keuken. Een aanrader en komen zeker weer eens terug.
echtgenoten .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer goede service/bediening (vriendelijk, professioneel en flexibel), zeer smaakvolle gerechten á la carte, zeker niet te duur. Zeer aan t bevelen, zeker voor de fijnproever.
wijgaanuiteten .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten in gezellige entourage midden in Norg, met ruime parkeergelegenheid voor de deur. Goede prijs/kwaliteitverhouding, vlotte en erg vriendelijke bediening. Met veel aandacht opgemaakte borden, het oog wil tenslotte ook wat en de porties zijn ruim . Ook leuke keuzes voor vegetariërs. Aanrader dit wapen!
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellige avond gehad met vrienden. De bediening is voortreffelijk. gezellige met humor bedienende meiskes.
eten was heerlijk en zeker genoeg
rtigelaar .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een goede sfeer! Mooi gevarieerd menu. Goede vriendelijke bediening en het drinken werd goed bijgevuld. Ook i.g.v. allergie wordt er rekening mee gehouden.
Rolanro .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten met acht personen. De bediening was prima en het personeel vriendelijk. Met keuze uit de gerechten van gehele kaart zijn er geen beperkingen. Kortom het wapen van Norg is een absolute aanrader.
vandijk.caroline .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het Wapen is welbekend bij recensent. Meestal met vriendin daar, maar nu met het voltallige samengestelde gezin. Iedereen was zeer tevreden. De duur tussen de gangen was prima, de bediening attent en vlot en het eten viel in zeer goede aarde. Twee kleine puntjes voor de keuken om over na te denken: er zat (wat ons betreft te) veel feta over de chiogga bietjes. Is niet nodig, de bietjes verdienen de aandacht en niet de feta... En.... kaas over kalfssukade? Hoefde echt niet van diegenen die het aten. Het vlees is van zichzelf superzacht en heerlijk van smaak! De kaas mag weg, of, zo iemand het toch wil, er naast! Verder echt niets dan lof, ook van de glutenvrije eter!
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer vriendelijk bediening. Eten lekker en bijzonder. veel keus.leuke sfeer.Een aanrader..................................................
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Pindasaus op de sate erg zwaar en overheersend. Vlees erg mooi en mals.
Voor het overige mooie locatie, borden prachtig opgemaakt.
Echt voor hethaling vatbaar.
Bediening verdient ook een pluim.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Goed gegeten , ruime keuze . De heilbot zou iets meer op smaak mogen .wij aten met de ah actie en ondank dat we geen toetje meer wilden werd er wel 1 in rekening gebracht... niet helemaal duidelijk waarom..
joke-klap .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We konden van een uitgebreide kaart kiezen . Ik had spareribs die echt voortreffelijk waren De bediening vlot en vriendelijk pWe komen zeker nog eens terug . . Zeker een dikke ????.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Zeer gezellig restaurant en heerlijk gegeten.
Leuke bediening.
Prijs kwaliteit is prima.................................................................................................................................................