Wapen van Norg

Brink 4 9331 AA Norg Nederland Kaart

Over het restaurant Wapen van Norg

Het zonnetje van Drenthe Tussen Groningen en Assen ligt het knusse dorpje Norg. Vlakbij ligt Norgerholt, een oud bos dat waarschijnlijk al sinds de 9e eeuw bestaat. Ideaal voor mooie wandelingen en fietstochten. Na een paar uur buitenlucht vul je je energielevel aan in in restaurant Het Wapen van Norg. Chef Richard Smit en zijn team bereiden er traditionele gerechten voorzien van een culinaire twist. Allergieën zijn geen enkel probleem, geef het even door en je geniet lekker mee met de rest.

Meer informatie over restaurant Wapen van Norg

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Wapen van Norg

Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prettige en gezellige sfeer. Gewoon lekker kunnen kletsen zonder dat iemand er last van heeft. Heerlijke gerechten en super bediening..
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met AH-actie deze gelegenheid uitgekozen en geen spijt van gekregen. Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, goede bediening, kortom: aanrader!
Riek H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De kaart was net vernieuwd. Dit wordt circa 4 keer per jaar gedaan. Heerlijke en bijzondere voor- hoofd- en nagerechten. En een paar plategerechten. Ik heb gesmuld van het 3-gangenmenu en bij het betalen de korting van IENS kunnen gebruiken is helemaal TOP! Hele aardige meiden in de bediening, ook top. Ik kan Het Wapen van Norg écht aanbevelen (en dat heb ik al gedaan).
C.N. D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hadden een 3-gangenmenu via de AH-bon. Het eten viel tegen. Alleen het hoofdgerecht voor wat betreft het vlees en de vis smaakten erg goed. Verder viel het allemaal een beetje tegen.
Bocaj .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met z'n zessen (buren), was het de eerste keer, dat wij allen bij het Wapen van Norg hebben gegeten. Het was een zeer geslaagde avond en voor allen zeker niet de laatste keer , hier te dineren.
Kwaliteit prima en uitermate vriendelijke en ter zake kundige bediening.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Er is een mooie kaart waar uit gekozen kan worden. De Eton mess is een aanrader.
Wikje H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima locatie, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. We konden een keuze maken uit de gehele kaart en dat is erg fijn.
Janna H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijk personeel en de maaltijden waren uitstekend en goed verzorgt. Zeker de moeite waard om er nog een keer te gaan eten.
Luuk L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten in een mooie levendige ambiance! Zeer vlotte bediening. Vlees van het hoofdgerecht had iets warmer gekund. De gebakken aardappeltjes waren wat minder, de frieten daarentegen zeer goed. Wij komen zeker nog eens terug
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was allemaal goed gegaan. We hoefde niet lang op ons eten te wachten, en de bediening was goed.en ze kwamen regelmatig langs om te vragen of we nog wat wilde drinken. Het restaurant is uitstekend.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer prettige en persoonlijke bediening. De kok had een fout gemaakt en kwam dat persoonlijk verontschuldigen. Daarvoor nogmaals dank.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ontvangst en bediening OK. Gerechten zeer goed van smaak en leuk opgediend. Voor de ouderen onder ons zou de hoeveelheid iets minder mogen.
ansfrans .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de ah restaurant actie
Gewoon van de kaart kiezen en dan het duurste gerecht afrekenen
Je kunt het dus zo duur maken als je zelf wilt
Het zag er zeer verzorgd uit en de smaak was uitstekend
Wij hadden de proeverij van het huis als voor en nagerecht ...Heerlijk !!
Het hoofdgerecht vis en vlees ook prima
Vriendelijke bediening en de locatie doet wat ouderwets aan wat de sfeer erg gezellig maakt
We hebben genoten
jan.anneke.ploeg .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
het eten was wel goed. alleen een paar tips.
De pindasaus kan iets milder en wat minder op het bord.
De witlofsoep van mijn man was iets dikker dan van mij. die was waterig. en melkerig.
maar verder was het oké.
arendberg .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De kwaliteit van het geheel kon betreft met name het hoofdgerecht voor het hoofdgerecht veel te duur voor wat ze aanboden er ging ook mis met de drankjes 2x besteld 1x gekregen wel betaald voor 2 per persoon we waren met 5 personen teleurstellend en bij het weggaan werd er niets gezet nog een fijne avond kon er niet af.
Fre S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prettig netjes restaurant. Goede menukaart en uitgebreide keuze van de hele kaart voor de AH-actie. Geen door hun zelf uitgekozen 3-gangen menu's zoals bij veel restaurants.
Van de 2 menu's die je kiest is het duurste voor jouw rekening, goed geregeld.
Nette, vlotte en vriendelijke bediening.
Rustige omgeving, geeft gevoel als een bruin café, warme ongedwongen sfeer. Geen kil modern restaurant met LED verlichting.
Zeer aan te bevelen als je rustig en goed wilt eten voor een normale prijs. Goed verzorgt en de porties zijn goed.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafel kiezen. Alle vier begonnen met de mosterd soep. Deze was prima. Daarna twee spare ribs, een vis variatie en een mixed grill. Ieder was zeer tevreden over zijn eten. De bijgerechten smaakten alle prima maar was te overvloedig. Eenmaal een speciale koffie, twee dame blanche en Eton mess. De chocoladesaus werd iets te puur bevonden en was wat dik. Overig was lekker koffie misschien iets te zoet. Algeheel heerlijk gegeten komen graag nog eens terug.
ellenenruud .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Super vriendelijk gast vrouwen voelde ons snel op ons gemak , goede tijd tussen de gangen van ons diner.
Zullen dit zeker aanraden bij vrienden.
Chr V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Geweldige restaurant, goede en vlotte bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Zal er zeker nog een keer terug komen.
Mooie omgeving
pawijma .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben lekker gegeten, de bediening was vriendelijk en het restaurant is sfeervol.
We kunnen dit restaurant bij iedereen aanbevelen ook vanwege de ligging.