Wapen van Norg

Brink 4 9331 AA Norg Nederland Kaart

Over het restaurant Wapen van Norg

Het zonnetje van Drenthe Tussen Groningen en Assen ligt het knusse dorpje Norg. Vlakbij ligt Norgerholt, een oud bos dat waarschijnlijk al sinds de 9e eeuw bestaat. Ideaal voor mooie wandelingen en fietstochten. Na een paar uur buitenlucht vul je je energielevel aan in in restaurant Het Wapen van Norg. Chef Richard Smit en zijn team bereiden er traditionele gerechten voorzien van een culinaire twist. Allergieën zijn geen enkel probleem, geef het even door en je geniet lekker mee met de rest.

Meer informatie over restaurant Wapen van Norg

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Wapen van Norg

Annette F.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het is redelijk , iets te zout
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We werden goed ontvangen en de bestelling werd vlot opgenomen. Kwaliteit van het eten is prima en de prijs-kwaliteitverhouding ook. Wc was goed schoon. Helaas zaten wij na het voor- en hoofdgerecht al te vol voor een dessert, maar ook dat zag er prima uit.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
In goede sfeer rustig gegeten. Hoofdgerecht komt erg snel. Hertenbiefstuk wat aan de kleine kant maar alles is uitstekend van smaak. Saté portie uitstekend.
Prijs kwaliteit gunstig.
Bediening vriendelijk en snel.
Bernajans J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Erg vriendelijke bediening en eten was heerlijk
Harm B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Je kunt er gezellig zitten, bediening is zeer vriendelijk en het eten was heerlijk ik zal iedereen aanraden om daar te gaan eten
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Allerhartelijkste ontvangst. Prima gelegenheid voor een gezellig diner met vrienden en/of familie, zonder gedoe. Levendig.
Met de wildgerechten erg pretentieus, kan helaasniet worden waargemaakt.
Restaurant ongeschikt voor zakendiners.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Altijd heerlijk, gezellig eten met vriendelijke bediening.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gehele ontvangst en het diner was zeer uitstekend, voor ons niet de eerste maar zeker ook niet de laatste keer dat we zijn geweest.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prettige en gezellige sfeer. Gewoon lekker kunnen kletsen zonder dat iemand er last van heeft. Heerlijke gerechten en super bediening..
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met AH-actie deze gelegenheid uitgekozen en geen spijt van gekregen. Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, goede bediening, kortom: aanrader!
Riek H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De kaart was net vernieuwd. Dit wordt circa 4 keer per jaar gedaan. Heerlijke en bijzondere voor- hoofd- en nagerechten. En een paar plategerechten. Ik heb gesmuld van het 3-gangenmenu en bij het betalen de korting van IENS kunnen gebruiken is helemaal TOP! Hele aardige meiden in de bediening, ook top. Ik kan Het Wapen van Norg écht aanbevelen (en dat heb ik al gedaan).
C.N. D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hadden een 3-gangenmenu via de AH-bon. Het eten viel tegen. Alleen het hoofdgerecht voor wat betreft het vlees en de vis smaakten erg goed. Verder viel het allemaal een beetje tegen.
Bocaj .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met z'n zessen (buren), was het de eerste keer, dat wij allen bij het Wapen van Norg hebben gegeten. Het was een zeer geslaagde avond en voor allen zeker niet de laatste keer , hier te dineren.
Kwaliteit prima en uitermate vriendelijke en ter zake kundige bediening.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Er is een mooie kaart waar uit gekozen kan worden. De Eton mess is een aanrader.
Wikje H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima locatie, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. We konden een keuze maken uit de gehele kaart en dat is erg fijn.
Janna H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijk personeel en de maaltijden waren uitstekend en goed verzorgt. Zeker de moeite waard om er nog een keer te gaan eten.
Luuk L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten in een mooie levendige ambiance! Zeer vlotte bediening. Vlees van het hoofdgerecht had iets warmer gekund. De gebakken aardappeltjes waren wat minder, de frieten daarentegen zeer goed. Wij komen zeker nog eens terug
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was allemaal goed gegaan. We hoefde niet lang op ons eten te wachten, en de bediening was goed.en ze kwamen regelmatig langs om te vragen of we nog wat wilde drinken. Het restaurant is uitstekend.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer prettige en persoonlijke bediening. De kok had een fout gemaakt en kwam dat persoonlijk verontschuldigen. Daarvoor nogmaals dank.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ontvangst en bediening OK. Gerechten zeer goed van smaak en leuk opgediend. Voor de ouderen onder ons zou de hoeveelheid iets minder mogen.