Wapen van Norg

Brink 4 9331 AA Norg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Wapen van Norg

Het zonnetje van Drenthe Tussen Groningen en Assen ligt het knusse dorpje Norg. Vlakbij ligt Norgerholt, een oud bos dat waarschijnlijk al sinds de 9e eeuw bestaat. Ideaal voor mooie wandelingen en fietstochten. Na een paar uur buitenlucht vul je je energielevel aan in in restaurant Het Wapen van Norg. Chef Richard Smit en zijn team bereiden er traditionele gerechten voorzien van een culinaire twist. Allergieën zijn geen enkel probleem, geef het even door en je geniet lekker mee met de rest.

Meer informatie over restaurant Wapen van Norg

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Wapen van Norg

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
De bediening waren een aantal jongere dames. Het hoofd was erg onvriendelijk, bijzonder kort af en net iets te mondig om gezellig en rustig uit eten te gaan. Deed mij denken aan een medewerker van klachtenafhandeling aan het eind van een lange werkdag.
Eten was over het algemeen kwalitatief goed en porties waren van goede omvang.
De mosterdsoep was te dik en erg romig, leek bijna op mosterdsaus voor bij de bitterballen.
Leuke plek op het terras in het dorp om de langsrijdende mensen te bekijken.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Zeer vriendelijk en attent personeel. Voor een restaurantzegelactie zeer uitgebreide menukaart met volop keuze. Mosterdsoep, slibtongen en dame blanche waren heerlijk . Fijn restaurant in mooie vakantie-omgeving. Aanrader !
Loes N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Goed gegeten snelle bediening !!
N.a.van.de.wege-van.sevenhoven V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vlotte bediening en erg vriendelijk
AlieWieke H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Gevarieerde kaart....allemaal net wat extra .....ook leuk om proeverijen op de kaart te hebben.
Het eten was 'mooi aangekleed'.
Schaaf-a S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We waren hier met de AH actie. Je kon gewoon kiezen van de kaart. Volop keuze en heerlijke gerechten. De ontvangst en de bediening waren vriendelijk. We hebben lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Lucienne L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prima gegeten, prima bediening, normale prijzen. Aanrader.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Zoals altijd goed gegeten. Dessert uitstekend. Aardappels en frieten ook. Portie vlees wat aan de kleine kant. Lamshaas goed gegaard en prima op smaak. Varkensvlees geroosterd maar smakeloos. Dit gold ook voor de saus. Geen gepofte knoflook ontdekt, stond wel op de kaart.
Carmen A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vriendelijk personeel, topkok, complimenten. Als we ooit weer een keer deze kant op komen, dan gaan we zeker weten weer hier eten!!! Dank jullie wel.
Mila V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Prima eten, wel heel veel!
Roely R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Super gezellige locatie , bediening zeer goed , lekker eten
We hebben een mooie avond gehad en komen zeker terug
Douwe H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker eten, leuke entourage en personeel met humor. Een aanrader!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vriendelijke en deskundige bediening. Gezellige inrichting met ruime tafelindeling. Ruime keuze op de kaart en heerlijk gegeten.
Rowina V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gisteren voor het eerst bij 't Wapen van Norg gegeten. Mooi restaurant, vriendelijke en snelle service en heerlijk eten! Wij komen zeker terug.
harry V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben hier in korte tijd 2x gegeten en het was beide keren perfect! Alles klopte; het eten, de bediening, het was een compleet plaatje! We komen zeker terug!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Wederom uitstekend gegeten, en zullen dit restaurant zeker aanbevelen aan vrienden of bekenden zodat ook zei zullen genieten van de kwaliteit van dit restaurant !!
Grietje D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het was allemaal prima geregeld,eten was lekker. Kom waaarschijnlijk nog eens eten.
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het is een van onze favoriete restaurants. Veel keus en altijd weer een bijzonder touch. Zelf had ik de plakjes portabello en het taartje met witlof en gorgonzola. Een streling voor de tong.... Mijn man had de pastrami van kalf en filet american , ook heel lekker. De spareribs waren lekker maar niet echt bijzonder. De dame blanche was prima en de proeverij dessert weer een fijne smaakverrassing. Fijn is dat het eten niet te zout is. De rekening was wat hoog.... en dat is met name door het drinken. Al met al blijft het een van onze favorieten. Een echte aanrader
Amarins D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Goed eten voor een normale prijs. Eenvoudige, maar gezellige inrichting. Een middenklasse restaurant, niet overdreven luxe, maar ook niet goedkoop.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg vriendelijk en vlotte bediening. Ondanks de drukte.