Wapen van Harmelen

Dorpsstraat 14 3481 EK Harmelen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wapen van Harmelen

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen zaterdag met 3 personen gegeten, waarbij wij de speciale wildkaart het meest aantrekkelijk vonden. Van de voorgerechten vonden wij de geitenkaas salade iets te zoet, en was er naar onze mening teveel honing gebruikt. Salade was wel vers. Brostei was wat te zacht en niet knapperig genoeg. Mosterdsoep prima op smaak. Prima hazenboutje, en heerlijke hertenbiefstukjes. De bestelde vis las in een bed van saus, en dit was wellicht beter geweest als dit apart was geserveerd. Meer dan voldoende garnituur erbij. Bediening meer dan vriendelijk en erg hartelijk. Als afsluiter een speciale koffie en hier was men gelukkig niet te karig met de alcohol, verder prima adresje met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
We verzilverden een voucher die we op punten van de plaatselijke supermarkt Emté (Fijnproevers) kregen bij de boodschappen. We konden kiezen uit verschillende 3-gangen menu's.
Als voorgerecht kozen we 'n brostei, een heerlijk biologisch broodje van Carl Siegert, gevuld met zalm en salade.
We bestelden als hoofdgerechten spareribs en gewokte gamba's. Beide gerechten waren goed op smaak. Bij de 3 stukken (!) spareribs werden frites, artisjok, gevulde wijnbladeren en veldsla geserveerd. Op verzoek werd de knoflooksaus vervangen door chilisaus.
Bij een flinke portie gamba's ontbraken de groenten zeker niet.
Als nagerecht namen we een ijsje Dame noir en een frisse Griekse yoghurt (met walnoten en honing).
Samengevat: heerlijk getafeld in een rustige omgeving, uiterst plezierige bediening. We komen hier zeker nog eens terug.
P.C.J V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Heb hier met 11 kerels mogen dineren vanwege een verrassing feestje. Eerst met zijn allen gezellig borrelen en daarna a la carte eten. Het was mij niet bekend dat er bij Stelling ook goed gegeten kon worden maar door meerdere dorpsgenoten al vaker hierop gewezen. We konden gewoon kiezen van de a la carte kaart ( vaak met een grotere groep wordt er elders een kleine kaart aangeboden ! ) waar leuke gerechten op staan. Voor de keuken werd het geen hele leuke bon :). 1 van dat, 1 van die etc. Maar chapeau voor de Chef, hij had de gerechten die gekozen waren door ons gezelschap snel op tafel en ik was blij verrast over de kwaliteit van het gebodene ! Mooi opgemaakte borden en de gerechten waren allen zeer smakelijk en van de juiste temperatuur. Kortom, een uitstekende keuken !

Piet van den Bosch