Wapen van exloo

Hoofdstraat 8 7875 AC Exloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wapen van exloo

Maandag en Dinsdag vanaf 10:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Wapen van exloo

Franny V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige sfeer alles kan niets moet eigenaren hebben zin om het je naar je zin te maken eten goed heel gevarieerd zeker een aanrader om te gaan eten
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Ons gezin (twee volwassenen en een peuter van 2) werd hartelijk ontvangen. Ons kind werd heel leuk aangesproken, kreeg meteen een kinderstoel, kleurplaten en potloden. Uit eten met een kind kan een uitdaging zijn, ivm lang stil zitten. Maar daar werd hier meteen aan gedacht. Ook bij het drinken werd er zowel een beker als een rietje gebracht.
Zelf hebben we ook goed gegeten. Beide de schnitzel, goede hoeveelheid, lekker sausje. Als je met kinderen wilt eten, zeker een aanrader.
Verder een ouderwetse ambiance, heel schoon en ruimtelijk.
Jakobroelof .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Net lekker gegeten met mijn partner bij wapen van exloo. Vooraf een lekkere garnalencocktail en daarna een boerenchnitzel die echt heel lekker was met gebakken aardappeltjes en verse groente en salade heerlijk allemaal ook de bediening was top en zeer vlot. Wij gaan hier zeker nog een keer eten.