Wapen van Aalsmeer

Meer informatie over restaurant Wapen van Aalsmeer

• Amex , MasterCard , Visa

Jouw recensie over het restaurant Wapen van Aalsmeer

• Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Al vele keren hier geweest en het eten is hier gewoon uitstekend,bediening is goed en bovendien betaalbaar.
............................................
gerbenjan .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Maand menu (april). Zeer goed verzorgd. Top bediening. Heerlijk menu. Scherpe prijs. Komen zeker terug.
Marja T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Lekker gegeten.... Het maandmenu, meloen met ham, sorbet, picana met lekkere witlof, gebakken aardappeltjes en frietjes, tot slot appeltaart.
Het was echt lekker, personeel vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
hebben maandmenu besteld.
voorgeregt was heerlijk
hoofdmenu uitstekend
vond alleen na geregegt veels te lekker
was weer allemaal prima
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Wij vinden het eten bij het Wapen heerlijk. Klassiek eten met een moderne twist. Geen gekkigheden 'gewoon' goed! Service prima en een lekkere huiswijn. Wij komen hier graag en zullen vaker ons gezicht laten zien!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Prima preisoep met aardappelen en spekjes. Volgend op een goed gebakken ossenhaas biefstuk met pepersaus. Daarbij opgebakken aardappeltjes, patat, verse bietjes, lof en salade. Hele vriendelijke bediening in een hele gezellige entourage. Voor herhaling vatbaar.
Amkar .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Met twee personen gegeten op zaterdag 30 januari 2016. Voorgerechten waren een kipbeignet en een geitenkaasloempia. Beide waren zeer goed op smaak, vooral de kipbeignet overtrof onze verwachting. Tussendoor een heerlijk huisgemaakt bolletje sorbetijs om de smaakpapillen te neutraliseren. De snoekbaars met saffraansaus was heerlijk mals en volledig graatloos. De ravioli met ricotta en spinazie waren overduidelijk helemaal vers gemaakt en van goede kwaliteit. Voor twee personen iets te veel garnituur (o.a. patat én gebakken aardappeltjes) maar wel lekker. Apfelstrudel was niet naar oorspronkelijk recept maar wel heel smakelijk. Wittechocolademousse was ook erg lekker, net als het ijs. Beide nagerechten waren erg mooi gepresenteerd.

Het restaurant ziet er erg netjes en mooi uit. De toiletten zijn blinkend schoon. De bediening is attent en vriendelijk. Toen we aangaven nog even met het toetje te willen wachten, mochten wij zelf aangeven wanneer de desserts mochten worden gebracht. We hebben hier al meerdere keren gegeten en elke keer was de ervaring naar volle tevredenheid.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hebben het 40 jarig jubileum van het wapen mogen mee maken.
Wat hebben deze mensen zich allemaal verschrikkelijk uitgesloofd,om alle gasten(en dat waren er heel wat) het naar het zin te maken zeg.En volgens ons en onze mede tafel gasten is dat uitstekend gelukt.
Eten was super goed!!!en super veel keuze. Zowel voor hoofd en nagerecht,ongelofelijk.
Dan de dranken was ook super als je glas leeg was werd het meteen weer gevuld.
Super gezellig met een muziek en een dansje.
Op naar de volgende 10 jaar.
VOOR JULLIE EEN DIKKE 10!!!

Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Valentijnsdag 2015

Wij hebben hier heerlijk gegeten.Wij hadden het valentijnsmenu van 2015.Het was goed samengesteld.Was lekker een prosecco als welkomsdrankje en mijn man een rivella als welkomstdrankje.Een goede en gezellige bediening en een copliment aan het keukenpersoneel.En wij konden onze twee labradors meenemen dank jullie wel.
Mirjam & Siebe
duif56 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Met vier personen hebben we bij Het Wapen gegeten. Als voorgerecht hadden we huisgemaakte vissoep, Italiaanse salade, soep van zomererwten met chipolataworst en een cocktail van rivierkreeftjes. De vissoep smaakte geweldig, de soep van zomererwten had wel iets pittiger gemogen. De cocktail van rivierkreeftjes was wat saai. Vervolgens kregen we een bolletje van limoncello ijs. Lekker fris. Het hoofdgerecht roulleau van scharrelhoen, gevuld met oude kaas en rauwe ham, was een geslaagde creatie. Door de oude kaas, werd het een smaakvol gerecht. De doradefilet met een saus pommodori werd ook met genoegen genuttigd. Slechts een persoon lukte het om hierna nog ruimte voor het dessert te vinden. Dat werd het huisgemaakte perentaartje. Het taartje zelf was rijk voorzien van peer, maar dat proefde je niet terug. Het perenijs was wel gul met de perensmaak. De koffie was rijk voorzien van zoetigheid. De bediening was attent en enthousiast. Regelmatig informeerden ze of we of alles in orde was. Wij kijken terug op een leuk avondje uit.
JMDenBreeijer .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Het eten was heeerlijk, de Entrecote met pepersaus is een aanrader, evenals de spies Dorpsstraat!

Jammerlijk van de vreselijk slechte bediening. Een lach is te veel gevraagd. en als je iets vraagt, wordt er door de dames verteld dat mijn vriendin en ik niet de enige zijn die hier eten.
Een extra jammerlijk feit is dat er door één dame telkens gevraagd wordt of er bijgeschonken moet worden, 4 van de 5 keer was mijn glas amper leeg.

Er worden goede wijnen geserveerd, maar de bierkaart mag wat uitgebreider.

Daarnaast schetst mijn verbazing dat er continue een kok bij de bar hangt. Wat doet deze ietwat oudere man hier? Hij verteld telkens hetzelfde: Dat hij het zo vreselijk druk heeft vanavond, maar wat doet deze kok dan aan de bar?

Verder een net restaurant, al hebben wij in de 'Bar' gegeten!
arjen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Smaakvolle ambiance, smaakvolle (lunch)gerechten en smaakvol gepresenteerd. De huisgemaakte hamburger is een ware burgerking en de tonijnsalade met snippers appel en ui een heerlijke combi. Het 'was maar lunch' maar smaakte zeker naar meer. Waar voor je geld, een aanrader.