Wantijpaviljoen, Restaurant & Partycentrum & Terras

Wantijpark 1 3312 AV Dordrecht Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Wantijpaviljoen, Restaurant & Partycentrum & Terras

Maandag 12:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:0

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ebohzaterdag .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede Kerstdag genoten van een heerlijke brunch: ruime keuze uit warme en koude gerechten. Alles was zeer smaakvol. De bediening vriendelijk en attent.
Voor de kinderen was er een speciale ruimte ingericht om te kunnen spelen.
Het Wantijpaviljoen verdient alle credits.
Met vriendelijke groet,
Henk Koevoets
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het leuke van dit restaurant is dat het decor exclusief is, maar het eten tikkeltje gewoon, betaalbaar en goed is. Betaalbaar uit eten in een exclusief decor.

Het restaurant lijkt op sommige avonden minder geschikt voor paren die uit eten willen, meer voor gezeldschappen.

De service was op mijn avond een tikkeltje langzaam, maar dat is heel begrijpelijk als twee grote gezeldschappen tegelijkertijd willen eten met maar 3 man personeel. Naast deze 2 gezeldschappen was er niemand in het restaurant dus het was ook niet nodig meer personeel in te huren.
Ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Wij hebben hier de 70e verjaardag van mijn moeder gevierd en tegelijk hun 45-jarig huwelijk. In totaal waren we met 22 personen. Alles was perfect geregeld. Vooraf ben ik één keer met mijn ouders langs gegaan om te kijken hoe het is en om alles globaal door te nemen. Daarna heb ik via de mail contact gehad. Er werd snel gereageerd en alles was mogelijk. Ook handig om uit bepaalde menu's te kunnen kiezen. Vooraf kunnen de gasten hun menu dan al doorgeven. Dit werkt erg prettig voor een soepel verloop met een grotere groep. Het Wantijpaviljoen is met name geschikt voor feesten, partijen en recepties. Ik zou er niet zo snel samen gaan eten. Op de avond dat wij er waren, waren wij ook de enige groep. Het eten was goed. Eigenlijk voor elk wat wils. De bediening was vriendelijk. Bedankt Wantijpaviljoen!
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Wij hebben onze bruiloft gevierd bij het Wantijpaviljoen. Vanaf het moment dat de eerste daggasten aankwamen en bediend werden met een drankje, tot de laatste gast het feest 's nachts verliet, zijn we keurig geholpen.

Er werd rekening gehouden met kinderen en vegetariërs, gewacht met afruimen tijdens speeches en zo min mogelijk gestoord tijdens het eten. Bedienings was vlug en keurig.

Het eten, en drinken, op zich was ook erg aangenaam. Er waren voldoende groenten e.d. (Bijgevuld wanneer nodig), en het vlees was lekker.

Tijdens de voorbereiding werd er bovendien goed met ons mee gedacht en oplossingen bedacht voor onze (soms aparte ;-)) wensen.

Al met al een geweldige ervaring, op een onvergetelijke dag!
Etertje61 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Aan dit mooi in het Wantijpark gelegen restaurant hadden we goede herinneringen dus vonden we dat we het maar weer eens met een bezoek moesten vereren. En dat viel niet tegen. We werden door een heel vriendelijke jongedame naar onze tafel begeleid, in een ruimte waar we helaas de enige aanwezigen waren (er bleek een belangrijke voetbalwedstrijd aan de gang te zijn ...). Het was aspergetijd, dus was er een speciaal aspergemenu dat goed uitgebalanceerd was samengesteld en prima smaakte. Twee uit ons gezelschap kozen voor de chateaubriand, een wat ouderwets gerecht dat dan ook op de ouderwetse manier aan tafel werd bereid door een zeer vakkundige kok, die ook een onderhoudend causeur bleek. Omdat de flambeerwagen toch naast de tafel bleef staan, kozen we voor het nagerecht de crepes Suzette, die weer met dezelfde vakkundigheid werden bereid. Al met al dus prima gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Het enige minpuntje is dat het restaurant er van binnen inmiddels nogal gedateerd uitziet. Een facelift zou geen kwaad kunnen, mits die niet ten koste gaat van de kwaliteit van de gerechten en de vakkundigheid van het personeel!
René K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
In familiekring een heerlijke dag gehad. Zeer attent personeel en een geweldige blik op het mooie park. Het buffet was goed, echter als er ook warme producten worden aangeboden ietwat te koud. Wel een heel geschikte locatie om bijv. familie aangelegenheden te houden.
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Afgelopen dinsdag hebben wij onze bruiloft gevierd in het Wantijpaviljoen, alles was keurig geregeld. Vooral de lach waarmee het personeel daar werkt is geweldig om te zien. Iedereen straalt daar en ze zorgen ervoor dat je daardoor een onvergetelijke dag krijgt.

Deze dag zullen wij in ieder geval nooit vergeten en dat is mede mogelijk gemaakt door het Wantijpaviljoen.