Wanica Exotics

Meer informatie over restaurant Wanica Exotics

6,5
Dian33 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Je kan hier afhalen, maar even zitten. Simpel decor. Niet heel sfeervol. Tafels met een zeiltje erover. Eten is hier heerlijk. De Soto soep is heel erg gevuld en super smaakvol. De gebakken banaan valt daarentegen dan weer een beetje tegen. De bami ben ik ook heel enthousiast over. Helaas kan je er niet pinnen. Je moet dus altijd contanten bij je hebben. Dat is natuurlijk niet meer van deze tijd. Dat gaat een beetje van de service af. Maar dit afhaalcentrum is zeker de moeite waard om een Soto soepje te halen.
Boykort O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Afhaaltentje waar je ook kunt eten. Decor is meer dan simpel, maar dat stoort niet bij dit soort eethuisjes, het draait om het eten immers. Toen ik er wilde eten was het hele restaurant gereserveerd, dus toen maar meegenomen. Surinaamse Bami moksi meti en een portie sate.

De bami vond ik wat flauw, niet heel spectaculair, een 7 daarvoor. De saté echter was goddelijk, die ga ik nog veel vaker halen daar! Die krijgt een 9, al met al dus een 8 voor het eten.

Uiteraard ook gewoon vriendelijk geprijsd, een fijne buurt Surinamer.
Setje1970 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Ik eet hier regelmatig. De prijs/kwaliteit verhouding voor t eten is uitstekend. Altijd tevreden over de smaak en bediening. Decor is standaard, net als alle kleine eethuisjes in Amsterdam waar je onder de 10 Euro kan eten.
Masjoepel .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Afgelopen week hier op advies van collega's wezen eten. Ik had ern riti mix kip en lam. Het lamsvlees was heerlijk mals. Dat heb je wel eens anders. Verder goed op smaak. Het was een mega portie en ondanks dat ik een grote eter ben kreeg ik het niet oo. Let op met de gele sambal deze is zeer pikant. De moksi die mijn collega had was weer aan de kleine kant. De prijzen zijn goed. Jammer dat ze geen pinapparaat hebben. Al met al een aanrader.
BWN .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Ik haal geregeld Surinaams eten hier en eet het af en toe daar ook ter plekke op. Mijn favoriet is de Pom. Het personeel is super vriendelijk, heel behulpzaam en het eten is er altijd heerlijk. Een aanrader!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Om af te halen een meer dan prima locatie! Aardige mensen en lekkere roti. Zal hier zeker nog vakaer komen voor de roti.