WangHai Wokrestaurant

6,8
5,4
Indroniel .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Met een Groupon gaan eten bij dit restaurant. Als je goedkoop wilt wokken en grillen, kun je dat hier doen, maar het restaurant is geen aanrader. Het is geen mooi restaurant en je vraagt je meteen af hoe lang de etenswaren er al staan. Het warme buffet is niet om aan te zien en smaakt ook niet goed, de veiligste keuze lijkt dan het grillen te zijn, dit was nog ok. Ik heb 1 ronde vis gedaan (sliptong, garnalen en zalm) en 1 ronde vlees (biefstuk, lamskotelet en kipsaté). Bij het afrekenen merkte ik dat een kleine Spa Blauw € 3,00 kost, een tapje bier € 3,75 en een klein flesje Chinees bier zelfs € 4,75! Absurd! Daarmee willen ze zeker de lage prijs van het wokken/grillen compenseren. Voor mij eens, maar nooit meer...
Rania Y.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Wij hebben met z'n vieren hier gegeten vanavond. Ik moet zeggen dat ik aan het begin best wel twijfelde over het restaurant, vooral toen ik zag dat wij er als enigen zaten en ik dacht: Ze gaan echt niet een heel buffet openen voor 4 personen. Gelukkig viel het allemaal zwaar mee. Je krijgt aan het begin soep aangeboden, tomatensoep of pekingsoep. Wij namen de pekingsoep en hij was lekker pittig. Daarna kregen we een schaal met loempia's, hotwings, gebakken banaan, pasteitjes etc. De bediening was echt mega vriendelijk. De vrouw die ons te woord stond zei telkens dat we het gewoon moesten zeggen als we extra eten wilden of bepaalde wensen hadden. Wij werden NIET gepusht om drinken te bestellen. Daarna konden we wokken/grillen, was gewoon genoeg keuze als je het mij vraagt. We konden ook kiezen of we nasi/bami/witte rijst wilden en kregen dat in een pannetje op tafel. We kregen nog Chinese thee met een chocolaatje. Ten slotte had je nog het dessert en dat was een fruitbuffet met 4 verschillende smaken ijs ernaast+topping. Drankjes smaakten gewoon net als in andere restaurantjes en waren van A merk, niet zonder prik ofzo. Het eten werd telkens naar ons toe gebracht en dat is best wel fijn ivm het wachten op de wok.
Toiletten waren gewoon schoon en ik had persoonlijk geen problemen met het decor. Je zit tenminste niet bij elkaar gepropt in een drukke vreettent en het was ook niet bepaald lelijk daarbinnen. Vond het gewoon ouderwets gezellig. Echt dikke duim voor de goede bediening!
Yasmin N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij de wok, een erg aardige jongeman die ons had geholpen met extra uitleg. Voorderest was de keuze niet groot en de sfeer was erg saai.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Deze winnaar van de veiling had er meer van verwacht.
De term "All you can eat" nodigt de klant uit op een ontspannende manier een paar uur aan tafel te zitten en te genieten van een uitgebreid assortiment.
Op de tafel een plastic tafellaken en een papieren servet.
Weinig bezoekers, de voorgerechten werden bijgevuld afhankelijk van het aantal eters, dus weinig keus....
Gevoel dat er veel "opgewarmd" werd van de voorgaande dag.
Twee soorten soep, viel niet tegen.
Voorgerechten wat smakeloos, sommige producten erg vet. Oestersaus niet de smaak die je van oestersaus mag verwachten.
Hoofdgerechten veel wok. Groenten OK, weinig vlees en slechts een enkele soort. Wil je babi-pangang of pekingeend dan moet dat besteld worden. Wordt vrij vlot aan tafel afgeleverd, de smaak hiervan viel mee.
Nagerecht: wat (gekleurd) fruit en vier kleuren ijs. Maar het harde ijs ligt er kennelijk al weken……
Prijzen consumpties horen bij de locatie. Glas rode wijn € 4,50 en weinig keus.
Kortom, niet het gevoel dat er een prijs werd gewonnen!
Charles F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het eten van de wok en de grill is oke, maar het buffet was dra-ma-tisch. De sfeer in het 'restaurant' is nog erger dan wat er in de bakken ligt; de tafel plakte, het is donker en alles lijkt/is vies. Voor het zelfde geld kan je veel beter naar andere restaurants in Den Haag.

Een drankje kost trouwens 3 euro.
Kristine K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Al bij binnenkomst kregen we een warm gevoel. Een hele vriendelijke binnenkomst. Er werd, nadat we heerlijk aan een tafeltje zaten, duidelijk uitgelegd wat het concept is. Bier en wijn is ook inbegrepen en dat maakt het aantrekkelijk. Ook hier hadden ze veel soorten en die konden we allemaal proberen. Het eten was heerlijk en werd zelfs gebracht. Dit alles voor een zorgeloze avond.
Naj A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Zoo slecht gegeten. Via vakantie veiling. Friet was doordrenkt met het. 1soort droge sushi. Groenten met bruin randje. Nasi droog en zwarte rijstkorrels
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Via VakantieVeilingen hier gegeten. Vriendelijke bediening, het was gezellig druk. Het buffet is zeer beperkt. De gerechten zijn lauwwarm. Genoeg keuze bij de grill.De saté was goed maar de biefstuk was een taai runderlapje. Het wokgerecht was wel erg lekker en werd vakkundig bereid. Genoeg keuze uit vlees/vis/groenten en saus. 4 soorten schepijs en genoeg keuze uit vers fruit. De officiële weekendprijs van €28,50 p.p. is veel te hoog In verhouding met de kwaliteit.
Marrie77 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij hebben echt een heerlijke avond gehad hier in dit restaurant. We werden hartelijk welkom geheten door de manager; plekjes bij het raam waren bezet maar toen er een plekje vrijkwam mochten we hier gelijk zitten. Schitterend uitzicht over de pier en natuurlijk de zee. De vriendelijke meneer gaf een uitleg over de werking van het buffet en dat de koks verse babi pangang en pekingeend voor je maken. De Indonesische gerechten waren goed van smaak en het buffet werd regelmatig aangevuld. Wij bestelden Peking eend en babi pangang bij de kok en hij gaf zelf suggesties voor andere gerechten. Het leek net of we een tijdje later een complete rijsttafel hadden! Het was allemaal erg lekker, vooral de babi pangang met spek. Mijn partner genoot van het ijs en fruit en ik van een lekker bananenhapje. Wij hadden dit geboekt met een bon van vakantieveilingen en wij vonden het heel erg meevallen, vooral de service van de kok was opvallend!
Suryoyo10 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
We hebben nog nooit in een zo vies restaurant gegeten. Wij zijn zo dol op wok, maar in dit restaurant konden we echt het eten niet door onze strop krijgen. Echt alles is slecht. Behalve de gunstige ligging san het strand en eigen privé parkeerplaats, kan ik echt niets noemen wat goed was. Tafels en vloer vies, borden, glazen en bestek zijn versleten, eten is koud, patat is lauw, garnalen waar ik gek op ben waren zo vies. Wij zijn na het ALL you can eat gewoon naar een fastfoodketen gegaan. We snappen echt niet dat zulk restaurants in Nederland gewoon open kunnen blijven.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Ik heb mijn hele leven nog nooit zo slecht gegeten. Via vakantie veiling gereserveerd, ik geeft toe voor 35 met 2 personen is niet duur. Maar normaal is de prijs 25 pp inclusive. Wij moesten de consumpties extra betalen, dus kwam op zelfde neer, 3 consumpties waren 12,50.

Het was vies, warm en totaal geen sfeer, bediening was slecht. Dan het eten soep was verbrand en buffet zat vast in de bakken, stond te pruttelen.
De dame die wokte maakte het eten redelijk maar dat duurde veel te lang. We stonden binnen 40 minuten weer buiten. Wat smerig, ik ga hier nooit meer heen.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Vriendelijke gastheer vertelt hoe het wokken en grillen gaat en als je pekingeend of fouyonghai nog wilt naast het overvloedige buffet je het maar moet zeggen. We zitten bij het open raam met uitzicht op zee en starten met heerlijke soep Dan nog wat dim sum en Dan rundvlees,kip met cocos,gewoon kip,sate,rijst,bouillonbamie en Dan de grill met grote garnalen,vlees,vis,groente en tot slot champignons met tong,verge zed door heerlijke saus. De gastheer vraagt of Alles Nara wens is en we Kunnen alleen maar JA,JA,butte gewoon zeggen.
Axboer .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Na voorgerecht (oke), shushi met tonijn en zalm opgeschept, prima. Daarna lamskotelet en entrecote: niet te eten, vreselijk taai. Dacht val maar weer terug op sushi zalm en tonijn. Was niet meer in de vitrine en werd na vragen gewoon niet meer aangevuld. De bediende verdween na vraag om zalm en tonijn achter een deur en kwam niet meer terug! Nooit meer naar dit restaurant! Een hele dikke onvoldoende. Maken hun afspraken gewoon niet waar. Schande...
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
We hebben hier gegeten met een grouponbon. Het all you can eat concept bestaat uit een warm buffet en verse wokgerechten en gebakken vlees/vis op aanvraag. Het eten is op zich qua smaak goed, alleen had ik wat vragen bij of alles wel even vers is, met name het vlees en de vis. De babi panghang die vers werd gebakken was nog gedeeltelijk rauw van binnen, wat echt niet kan.Het warme buffet is prima maar meer niet. Met de bon was het eten erg goedkoop, de prijzen van de drank zijn echter erg hoog. 3,50 euro voor een gewoon (niet erg koud) biertje bijvoorbeeld. Het decor is lelijk en vies. De vloer en tafels plakken. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.
Hboezelijn .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Met z'n vieren bij Wang Hai gegeten. Wij hadden een Grouponbon voor deze gelegenheid.
Het eten is prima maar wel erg lastig met al die deksels op de warme buffetgerechten.
Het was op een maandag rustig in het restaurant maar ik kan me voorstellen dat als het wat drukker is, er lange wachttijden ontstaan.
De prijzen van de spijzen in dit All You Can Eat restaurant zijn ronduit goed en zeker niet duur.
Wat betreft de dranken mag ik wel zeggen dat die prijzen enigszins 'over the top' zijn.
Haidi .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben op sinterklaasavond met groupon daar gegeten met ons gezin. De sfeer, eten, service en kwaliteit is super! Dus bedachten we ter plekke om de 45ste verjaardag van mijn man daar te vieren. Manager Joey was zo aardig om dit te bespreken en meteen te boeken in zijn agenda. In totaal hebben we de verjaardag met 50 man gevierd waarbij we onze eigen ruimte kregen en de gelegenheid om zachtjes onze muziek te draaien tot 22.00. Buffet was fantastisch. De familie kon van 19.30 tot 22.00 er gebruik van maken. Service was top. Alles werd netjes opgeruimd. Taart werd automatisch gebracht en aangestoken door personeel op het juiste moment. Schotels en vorkjes aanwezig. Zonder het te vragen. Beter geregeld kon niet. Na 22.00 was het restaurant voor ons, waarbij we met lekker hard muziek dansend de nacht tegemoet kwamen. Het personeel is speciaal voor ons tot 24.00 gebleven!!! Na afloop zei mijn man 'ik heb een fantastische verjaardag gehad'
Dit allemaal door Joey en zijn lieve personeel.
Bedankt!
Jan Erik N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Gisteren met onze Zeehelden(vrijwilligers) van Het Zeeheldentheater heerlijk gewokt bij WangHai aan het strand van Scheveningen. Er was een grote tafel klaargemaakt en er werd duidelijk uitleg gegeven hoe alles te werk ging. Heerlijke vis, garnalen, aubergine, courgette en champignons op de gril (met versgesneden knoflook), een keus uit allerlei voorgerechten (o.a. gebakken banaan, vegetarische soloza's en loempiaatjes). Het wokken was een feest: lekker verse groenten garnalen, tahoe, witvis, waterkers etc. etc. samenstellen en met een van de 8 sauzen laten bereiden. De kok maakte er echt een show van met grote steekvlammen (hebben we meermaals op de foto gezet). Als nagerecht heerlijk fruit o.a. vers gesneden ananas, druiven en natuurlijk lychee. Al met al een echt feestmaal waar iedereen echt van heeft genoten. Het restaurant heeft een eigen parkeerplaats zodat je niet na 2 uur je parkeermeter hoeft bij te vullen,
Jan Erik Noske (directeur Zeeheldentheater Den Haag)
Zaky B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Vandaag met de hele familie (27 pers) wezen eten. We kregen genoeg ruimte aangeboden voor de hele groep. Was geweldig, heerlijk gegeten, genoeg keus. Er werd veel rekening gehouden met onze voorkeur voor halal eten. De bediening was uitermate vriendelijk en oplettend. Iedereen werd constant voorzien van drinken en alles werd netjes afgeruimd.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Meziane
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Met collega's hier naartoe geweest. Eens, maar nooit weer, wat een verschrikking!
Vlees: smaakt veelal naar vis, is droog en/of gefrituurd samen met snacks.
Nasi heb ik laten staan want niet te eten, zo smerig. Groente was wel goed maar dat is dan ook een peuleschil in een wok. Verder leek er een hoop gewoon kant en klaar (loempia's, dim sum). Personeel was overigens wel prima. Restaurant zelf is een trieste bedoening, veel spinrag en niet gezellig.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Nadat we onze auto op de parkeerplaats hadden neer gezet mochten we via de achter ingang naar binnen, dat zal er behoorlijk sjofel uit. En ook het restaurant had wat betreft de aankleding zijn langste tijd gehad. Daarentegen was het uitzicht subliem, een tafeltje aan het raam gaf ons uitzicht over de boulevard en de Noordzee. De sfeer was zeer gemoedelijk en de bediening uitermate behulpzaam en vriendelijk. Misschien omdat het niet heel erg druk was kon de kok het allemaal goed bijhouden want ik kan me voorstellen als 1 kok zowel de wok als de grill bedient het wachten langer duurt. Het eten was geen hoogstandje maar alles heeft uiteindelijk best gesmaakt. Tip voor het restaurant: Zorg dat de groenten en fruit ontdaan zijn van zaadlijsten, kroontjes etc. Verwacht er niet te veel van maar dat kan ook niet voor € 28,50 eten en drinken.