WangHai Wokrestaurant

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant WangHai Wokrestaurant

Dani P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Onverwachts zijn wij gaan eten bij WangHai, het was super! Voor de deal van 11.99 all you can eat. Het eten was heerlijk met voldoende keuze. Lam, biefstuk, slibtong, garnalen, groente, etc. Ook de sushi was heerlijk, echt vers fruit. En we konden gratis parkeren op hun parkeerterrein.

Ook de ligging is leuk, uitzicht op het strand en de pier. Bediening zeer vriendelijk.

Een unieke ervaring waar we zeker nogmaals naartoe zullen gaan.
indroniel .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Met een Groupon gaan eten bij dit restaurant. Als je goedkoop wilt wokken en grillen, kun je dat hier doen, maar het restaurant is geen aanrader. Het is geen mooi restaurant en je vraagt je meteen af hoe lang de etenswaren er al staan. Het warme buffet is niet om aan te zien en smaakt ook niet goed, de veiligste keuze lijkt dan het grillen te zijn, dit was nog ok. Ik heb 1 ronde vis gedaan (sliptong, garnalen en zalm) en 1 ronde vlees (biefstuk, lamskotelet en kipsaté). Bij het afrekenen merkte ik dat een kleine Spa Blauw € 3,00 kost, een tapje bier € 3,75 en een klein flesje Chinees bier zelfs € 4,75! Absurd! Daarmee willen ze zeker de lage prijs van het wokken/grillen compenseren. Voor mij eens, maar nooit meer...
Rania Y.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Wij hebben met z'n vieren hier gegeten vanavond. Ik moet zeggen dat ik aan het begin best wel twijfelde over het restaurant, vooral toen ik zag dat wij er als enigen zaten en ik dacht: Ze gaan echt niet een heel buffet openen voor 4 personen. Gelukkig viel het allemaal zwaar mee. Je krijgt aan het begin soep aangeboden, tomatensoep of pekingsoep. Wij namen de pekingsoep en hij was lekker pittig. Daarna kregen we een schaal met loempia's, hotwings, gebakken banaan, pasteitjes etc. De bediening was echt mega vriendelijk. De vrouw die ons te woord stond zei telkens dat we het gewoon moesten zeggen als we extra eten wilden of bepaalde wensen hadden. Wij werden NIET gepusht om drinken te bestellen. Daarna konden we wokken/grillen, was gewoon genoeg keuze als je het mij vraagt. We konden ook kiezen of we nasi/bami/witte rijst wilden en kregen dat in een pannetje op tafel. We kregen nog Chinese thee met een chocolaatje. Ten slotte had je nog het dessert en dat was een fruitbuffet met 4 verschillende smaken ijs ernaast+topping. Drankjes smaakten gewoon net als in andere restaurantjes en waren van A merk, niet zonder prik ofzo. Het eten werd telkens naar ons toe gebracht en dat is best wel fijn ivm het wachten op de wok.
Toiletten waren gewoon schoon en ik had persoonlijk geen problemen met het decor. Je zit tenminste niet bij elkaar gepropt in een drukke vreettent en het was ook niet bepaald lelijk daarbinnen. Vond het gewoon ouderwets gezellig. Echt dikke duim voor de goede bediening!
Yasmin N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij de wok, een erg aardige jongeman die ons had geholpen met extra uitleg. Voorderest was de keuze niet groot en de sfeer was erg saai.
Lokkie L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Deze winnaar van de veiling had er meer van verwacht.
De term "All you can eat" nodigt de klant uit op een ontspannende manier een paar uur aan tafel te zitten en te genieten van een uitgebreid assortiment.
Op de tafel een plastic tafellaken en een papieren servet.
Weinig bezoekers, de voorgerechten werden bijgevuld afhankelijk van het aantal eters, dus weinig keus....
Gevoel dat er veel "opgewarmd" werd van de voorgaande dag.
Twee soorten soep, viel niet tegen.
Voorgerechten wat smakeloos, sommige producten erg vet. Oestersaus niet de smaak die je van oestersaus mag verwachten.
Hoofdgerechten veel wok. Groenten OK, weinig vlees en slechts een enkele soort. Wil je babi-pangang of pekingeend dan moet dat besteld worden. Wordt vrij vlot aan tafel afgeleverd, de smaak hiervan viel mee.
Nagerecht: wat (gekleurd) fruit en vier kleuren ijs. Maar het harde ijs ligt er kennelijk al weken……
Prijzen consumpties horen bij de locatie. Glas rode wijn € 4,50 en weinig keus.
Kortom, niet het gevoel dat er een prijs werd gewonnen!
Charles F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het eten van de wok en de grill is oke, maar het buffet was dra-ma-tisch. De sfeer in het 'restaurant' is nog erger dan wat er in de bakken ligt; de tafel plakte, het is donker en alles lijkt/is vies. Voor het zelfde geld kan je veel beter naar andere restaurants in Den Haag.

Een drankje kost trouwens 3 euro.
Kristine K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Al bij binnenkomst kregen we een warm gevoel. Een hele vriendelijke binnenkomst. Er werd, nadat we heerlijk aan een tafeltje zaten, duidelijk uitgelegd wat het concept is. Bier en wijn is ook inbegrepen en dat maakt het aantrekkelijk. Ook hier hadden ze veel soorten en die konden we allemaal proberen. Het eten was heerlijk en werd zelfs gebracht. Dit alles voor een zorgeloze avond.
Naj A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Zoo slecht gegeten. Via vakantie veiling. Friet was doordrenkt met het. 1soort droge sushi. Groenten met bruin randje. Nasi droog en zwarte rijstkorrels
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Via VakantieVeilingen hier gegeten. Vriendelijke bediening, het was gezellig druk. Het buffet is zeer beperkt. De gerechten zijn lauwwarm. Genoeg keuze bij de grill.De saté was goed maar de biefstuk was een taai runderlapje. Het wokgerecht was wel erg lekker en werd vakkundig bereid. Genoeg keuze uit vlees/vis/groenten en saus. 4 soorten schepijs en genoeg keuze uit vers fruit. De officiële weekendprijs van €28,50 p.p. is veel te hoog In verhouding met de kwaliteit.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Vriendelijke gastheer vertelt hoe het wokken en grillen gaat en als je pekingeend of fouyonghai nog wilt naast het overvloedige buffet je het maar moet zeggen. We zitten bij het open raam met uitzicht op zee en starten met heerlijke soep Dan nog wat dim sum en Dan rundvlees,kip met cocos,gewoon kip,sate,rijst,bouillonbamie en Dan de grill met grote garnalen,vlees,vis,groente en tot slot champignons met tong,verge zed door heerlijke saus. De gastheer vraagt of Alles Nara wens is en we Kunnen alleen maar JA,JA,butte gewoon zeggen.
Axboer D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Na voorgerecht (oke), shushi met tonijn en zalm opgeschept, prima. Daarna lamskotelet en entrecote: niet te eten, vreselijk taai. Dacht val maar weer terug op sushi zalm en tonijn. Was niet meer in de vitrine en werd na vragen gewoon niet meer aangevuld. De bediende verdween na vraag om zalm en tonijn achter een deur en kwam niet meer terug! Nooit meer naar dit restaurant! Een hele dikke onvoldoende. Maken hun afspraken gewoon niet waar. Schande...
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
We hebben hier gegeten met een grouponbon. Het all you can eat concept bestaat uit een warm buffet en verse wokgerechten en gebakken vlees/vis op aanvraag. Het eten is op zich qua smaak goed, alleen had ik wat vragen bij of alles wel even vers is, met name het vlees en de vis. De babi panghang die vers werd gebakken was nog gedeeltelijk rauw van binnen, wat echt niet kan.Het warme buffet is prima maar meer niet. Met de bon was het eten erg goedkoop, de prijzen van de drank zijn echter erg hoog. 3,50 euro voor een gewoon (niet erg koud) biertje bijvoorbeeld. Het decor is lelijk en vies. De vloer en tafels plakken. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.
hboezelijn .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Met z'n vieren bij Wang Hai gegeten. Wij hadden een Grouponbon voor deze gelegenheid.
Het eten is prima maar wel erg lastig met al die deksels op de warme buffetgerechten.
Het was op een maandag rustig in het restaurant maar ik kan me voorstellen dat als het wat drukker is, er lange wachttijden ontstaan.
De prijzen van de spijzen in dit All You Can Eat restaurant zijn ronduit goed en zeker niet duur.
Wat betreft de dranken mag ik wel zeggen dat die prijzen enigszins 'over the top' zijn.
Jan Erik N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Gisteren met onze Zeehelden(vrijwilligers) van Het Zeeheldentheater heerlijk gewokt bij WangHai aan het strand van Scheveningen. Er was een grote tafel klaargemaakt en er werd duidelijk uitleg gegeven hoe alles te werk ging. Heerlijke vis, garnalen, aubergine, courgette en champignons op de gril (met versgesneden knoflook), een keus uit allerlei voorgerechten (o.a. gebakken banaan, vegetarische soloza's en loempiaatjes). Het wokken was een feest: lekker verse groenten garnalen, tahoe, witvis, waterkers etc. etc. samenstellen en met een van de 8 sauzen laten bereiden. De kok maakte er echt een show van met grote steekvlammen (hebben we meermaals op de foto gezet). Als nagerecht heerlijk fruit o.a. vers gesneden ananas, druiven en natuurlijk lychee. Al met al een echt feestmaal waar iedereen echt van heeft genoten. Het restaurant heeft een eigen parkeerplaats zodat je niet na 2 uur je parkeermeter hoeft bij te vullen,
Jan Erik Noske (directeur Zeeheldentheater Den Haag)
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Met collega's hier naartoe geweest. Eens, maar nooit weer, wat een verschrikking!
Vlees: smaakt veelal naar vis, is droog en/of gefrituurd samen met snacks.
Nasi heb ik laten staan want niet te eten, zo smerig. Groente was wel goed maar dat is dan ook een peuleschil in een wok. Verder leek er een hoop gewoon kant en klaar (loempia's, dim sum). Personeel was overigens wel prima. Restaurant zelf is een trieste bedoening, veel spinrag en niet gezellig.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Nadat we onze auto op de parkeerplaats hadden neer gezet mochten we via de achter ingang naar binnen, dat zal er behoorlijk sjofel uit. En ook het restaurant had wat betreft de aankleding zijn langste tijd gehad. Daarentegen was het uitzicht subliem, een tafeltje aan het raam gaf ons uitzicht over de boulevard en de Noordzee. De sfeer was zeer gemoedelijk en de bediening uitermate behulpzaam en vriendelijk. Misschien omdat het niet heel erg druk was kon de kok het allemaal goed bijhouden want ik kan me voorstellen als 1 kok zowel de wok als de grill bedient het wachten langer duurt. Het eten was geen hoogstandje maar alles heeft uiteindelijk best gesmaakt. Tip voor het restaurant: Zorg dat de groenten en fruit ontdaan zijn van zaadlijsten, kroontjes etc. Verwacht er niet te veel van maar dat kan ook niet voor € 28,50 eten en drinken.
lorenzo91 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Ik en mijn vriendin zijnwezen eten met zn 2e we gingen vol trots en plezier er naar toe aangezien het gratis parkeren is daar en je mooi zicht op zee heb.toen wij daar aan kwamen stonden we in een leeg restaurant ,waarvan de koks achter de gok automaten stonden met zijn vrienden en de bediening bellend door het restaurant heen liepen. de eerste indruk was dus egt erg jammer . Daarna gingen wij aan het buffet en jammer genoeg was al het eten nog afgedekt en moesten wij wachten tot de koks achter de gokautomaten vandaan kwamen om de folie er af te halen al met al was het voor-gerecht redelijk te eten. Het hoofdgerecht was tevens geen succes de kok stond mijn zalm en biefstuk te bakken plus te whatsappen en dollen met zijn vrienden die aanwezig waren het biefstukje en zalmfilet waren zwaar doorbakken en behoorlijk droog tevens moesten wij wachten op het personeel, want die kwamen aan met hun bord en moesten gelijk worden klaar gemaakt waardoor ik 10 minuten heb moeten wachten op mijn eten. Al met al kijken wij niet terug op een lekker etentje en komen wij hier niet meer terug prijs kwaliteit niveau zijn tegenpolen van elkaar. De oudere man die ons bediende die was zeer vriendelijk maar de rest van het personeel was een teleurstelling.
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Dit is een slecht onderhouden en zeer pover ingericht restaurant aan de boulevard in Scheveningen met een prachtig uitzicht. Men kan hier gratis parkeren maar dat gaat niet zo maar: Eerst moet je je binnen melden en dan loopt de ober mee naar de hand bedienden slagboom van de parkeerplaats om je binnen te laten. Bij het vertrek is het de zelfde routine.
Het is een wok-restaurant met een enorme selectie maar dusdanig druk dat lange wacht rijen ontstaan en "gezellig en gelijktijdig tafelen " met meerdere personen bijna ondoenbaar is.
Er zijn 2 verschillende wok-stations en een warm en koud Chinees-Indische buffet afdeling. Verder is er nog een ijs afdeling. Voor ons te massaal om gezellig uit eten te gaan maar prefereer je veel voor weinig geld dan is dit "The place to be"
Exclusiva .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Wij zijn hier voor de verjaardag van mijn echtgenoot met zes personen gaan eten. De parkeergelegenheid is een pluspunt maar weegt niet op tegen al minpunten. De bediening laat op zich wachten, de ingang beneden rook naar riolering, de aankleding van de zaak is donker en onoverzichtelijk en dan het eten.... He eten is veelzijdig maar het smaakte gewoonweg niet. En nou had ik geen culinaire hoogstandjes verwacht maar het kon absoluut beter. Ik had zalm op de grill laten zetten, deze kreeg ik droog, en erg zoutig terug. De sushi was echt niet vers. En ik vroeg om een passoa met jus d'orange; en dat kreeg ik ook! Eén shotje passoa in een glaasje en een longdrink glas met jus d'orange!!!! En daar heb ik €6,- voor af moeten rekenen. Nee dit is zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.
Tobber .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Met m'n ouders en broertje hier gegeten. Eerlijk gezegd stomverbaasd over de positieve recensies.

Eten 6/10:
mijn vader is vegetarisch en tot mijn stomme verbazing was al(!) het buffet met vlees. Overigens vond ik het buffet zelf op veel punten ronduit beschamend: maximaal 4 partysnacks in een grote schaal, verlepte patatjes, koude loempia'tjes en ga nog even verder.
Het was typerend dat mijn moeder van het buffet het stokbrood met kruidenboter het lekkerste vond.
Het wokken was echter wel prima. Voldoende variatie en lekkere saus.
Ook het grillgedeelte was prima. De stukjes biefstuk en de beefburgers waren zeker lekker.

Service 7/10:
Onze ober was prima en deed echt zijn best. Miste er iets? Dan kwam het er gelijk aan. Vonden we misschien slagroom lekker bij ons toetje? Kwam voor de bakker!
De 'wokker' was weinig vriendelijk en vond zichzelf denk ik te goed voor dit baantje. Een drankje werd overigens ook vergeten.

Decor 4/10:
Ze teren waarschijnlijk op het feit dat ze aan zee liggen. Het uitzicht is inderdaad mooi, maar aan de binnenkant is er nauwelijks iets gedaan.