Wan Soen

Meer informatie over restaurant Wan Soen

7,1
Eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Even een hapje gegeten, het is wel een echte afhaal chinees, veel aanloop. Het eten was goed, de service ook. Het decor is een beetje oubollig.
Christiaan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Een standaard afhaalchinees met dito eten, maar de cha siu (rood gemarineerd) is meer dan prima. Het hele gezin smult ervan.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Hebben maandag eten afgehaald.
Ik was blij dat hij open was.
Voor mijn moeder varkenshaas in kerrysaus zonder groente met witte rijst.
Ik had Kay you mi (bami met babi pangang , sate en kip. pangang zonder atjar en bami zonder groente.
Mijn zoon had Hai you mi (bami met babi pangang , sate en garnalen pangang zonder atjar en bami zonder groente.
Het was echt heerlijk, er werd niet moeilijk gedaan dat we nergens groente in wilde. We eten er vandaag ook nog van :)
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Het is een combinatie van een afhaalchinees en een eetgelegenheid. Zowel het afhalen als het dineren gebeurt in dezelfde ruimte, slechts gescheiden door een symbolisch houten hekwerkje. Er zijn zes tafels waar je kan gaan zitten. Op de achtergrond hoor je dan de tv die altijd aanstaat, i.p.v een chinees pingelpingelmuziekje. De gerechten zijn zoals we die al decennia kennen van de buurtchinees. Dus niet echt byzonder, maar bekende vertrouwde smaken. De bediening is oké. De dame die de bestellingen van de vele afhalers opneemt overziet alles (letterlijk en figuurlijk), en ziet ook kans om het nooit volle restaurantgedeelte van hapjes en drankjes te voorzien.
Elizabethan .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
kwaliteit van het eten was zeer twijfelachtig. Alles smaakte hetzelfde, vlees van matige kwaliteit, erg vet. koffie veel te bitter. Het duurde vrij lang voor het eten kwam.Rommelie, maar vriendelijke bediening.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Vanavond ben ik door een vriend getrakteerd op een maaltijd in dit restaurant. Ik was bij eerdere bezoeken niet zo enthousiast en dit blijkt helaas te kloppen. Vanavond hadden we een Chinese rijsttafel voor 2 personen met witte rijst en mihoen. Gerechten waren Babi pangang (4), Ku lo yuk (3) Foe Yong Hai (6) Tjap tjoi (4) Sate (3) Kip met kerrie (3) en een gebakken garnaal (6). Het eten was slecht klaargemaakt.
Zelf ben ik een redelijk kok, ik eet eigenlijk altijd goed tot zeer goed. Zo'n slechte maaltijd als hier heb ik de afgelopen jaren niet gegeten.
Joseph A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
Ik kom hier regelmatig Chinees eten halen. Zeer vriendelijke en hulpvaardige bediening. Zeer klantgericht en klantvriendelijk. Alles is mogelijk, ook echt authentiek chinees eten. Gaan ook speciale wensen voor je op de markt zoeken om het dan voor je klaar te maken.