Wan-Sheng

6,7
Erg rustig
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij snappen alle slechte recensies over deze Chinees echt niet! De afgelopen tijd al twee keer Chinees gehaald hier en beide keren was het erg lekker. We hebben hier met de hele familie erg van genoten en zullen ook zeker snel weer terug komen! Goede service en goed eten. Helemaal niks mis mee!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Zelden zo slechte chinees gezien. Het restaurant is totaal afgeleefd en sfeerloos. Een gedeelte van het restaurant was ingericht als huiskamer van de familie. Begroeting bij binnenkomst hartelijke. Allerlei kleine dingen gingen mis
- alle onderdelen van de bami rames lagen op één bord en de gerechten vloeiden in elkaar over
- kroepoek lag boven op het warme eten en was zompig geworden.
- olielampje op tafel werd niet aangestoken
- rekening klopte niet. ipv 15 euro werd er slechts 10 euro in rekening gebracht voor het hoofdgerecht
Bovenstaande zijn slechts voorbeelden van wat er mis ging. Tenslotte het eten..........dit was zeker niet vies maar ook geen genot wat betreft smaakbeleving. In Aalten zijn er restaurants waar je beter eten en sfeer krijgt voor je geld.
Meidoorn22 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Het combinatie gercht was niet goed en niet slecht. Vrij standaard. Ik vroeg echter om een potje Chinese thee en dat werd een glas, dat vond ik wel minder.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Wat vreselijk slecht! Ik herinner me dat in mijn kindertijd op onze vakanties mijn ouders hier wel eens Chinees haalden, en uit nieuwsgierigheid kwamen we terug in het restaurant van vroeger.

Heel kort samengevat: niet te eten. De rijsttafel B bestond uit kroepoek (beetje ranzig), kippensoep (feitelijk water met daarin een heel klein beetje fijngesneden bosui en niet meer dan vijf gram flintertjes kip), pekingeend (die ging nog, niets bijzonders maar ook niet oneetbaar), sate in pindasaus (geen enkele smaak, noch aan de sate, noch aan de saus, zelfs geen spoor van pindasmaak), kipfile met champignons (totaal smakeloos, gewoon champignons uit blik zo opgewarmd en geserveerd), babi pangang (weer totaal smakeloos, zowel vlees als saus) en als uitsmijter Koe Lo Yuk (inhoud niet te herkennen, was dit nu kip of varken, deegomhulling dik en buitengewoon smerig met een smaak van jaren-oud vet) die we niet door onze keel konden krijgen. Ik kan me niet herinneren ooit zo slecht te hebben gegeten; ik schat dat de hele rijsttafel voor twee personen aan ingrediënten rond de vijf euro heeft gekost.

We bestelden een bier (goed) en een witte wijn. Op de vraag van de bediening of we droog of zoet wilden, kozen we droog. Wat we kregen leek nauwelijks op wijn. Een zoetige drank op kamertemperatuur, oranje/geel van kleur met de smaak van afwasmiddel. Als je dit blind krijgt voorgezet, schat je niet dat het wijn is.

De bediening was vriendelijk (Chinees en Nederlands) en we hebben niet gereclameerd. Alles was zo hopeloos dat het duidelijk was dat er iemand in de keuken stond die geen enkel besef van koken had. Wat moet je zeggen als er (bijna) niets klopt?

We waren bij binnenkomst de enige gasten en vermoedden al dat we hier geen spectaculaire maaltijd zouden genieten, maar dat onze verwachtingen zo zouden worden waargemaakt, hadden we toch niet verwacht. Het was een trip terug naar je kindertijd; in zoverre was het bezoek een succes.

Heb je die associatie niet, blijf hier dan weg. As je thuis een blik champignons opendraait en opwarmt in de magnetron, heb je dezelfde ervaring voor minder geld. Alleen die wijn is lastiger: we vragen ons nog steeds af, wat we nu precies kregen voorgezet. Wijn was het in ieder geval niet.