Wan Pipel

Meer informatie over restaurant Wan Pipel

Jouw recensie over het restaurant Wan Pipel

Aslan P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het eten hier is verrukkelijk dat lijkt me ook wel logisch als een zaak al bijna 40 jaar bestaat en nog steeds heerlijk roti verkoopt ik zou zeggen probeer het een keer
Safi U.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
we komen hier regelmatig onze roti halen en het is altijd lekker vers gebakken kip in massala en aardappelen wij zouden het iedereen aanbevelen
Farri .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wij waren wat hongerig en hier naar binnen gegaan. Nadat we eten hadden besteld kwam er een boze klant naar binnen dat het eten niet te vreten was. Ik zei tegen mijn man, ik hoop niet dat ik spijt krijg van mijn keuze. En ja hoor, de pindasambal was op (wij hadden ook bakabana besteld). Dat was niet alles, mijn zoontje kreeg een rotirol met hele aardappelen erin!. Mijn man kreeg een paar dagen oude Telo opgewarmd in de magnetron. De Saoto was niet te eten en de Soya was ook op!. Mijn broodje Rund kwam regelrecht uit de vriezer. Ja, ik kan begrijpen dat klanten woest terugkomen. Het eten is daar echt niet te vreten en het is misdadig klanten zulk eten voor te schotelen. Naja eten!. Het lekkerste wat ik heb gehad was mijn Mangosap uit blik. Never nooit meer Wanpipel!. De tent mogen ze sluiten.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Besteld via ThuisBezorgd.... Na een uur een telefoontje dat ze geen loempias meer hadden (serieus?), weer een half uurtje later bleek de bezorger naar Schiphol te zijn vertrokken, weer een half uurtje later bleek de bezorger zoek. 2,5 uur na de bestelling kregen wij het advies om iets anders, ergens anders te bestellen. Het was inmiddels 22.15.... kansloos verhaal.
Riezwaan K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Jammer... heel jammer ondanks ik het eten wel te eten vind. Is de service daar super super super slecht... ander half uur worden wij aan het lijntje gehouden.. onze bestelling fout laten leveren.. en mijn wisselgeld dat moet mijn man nu bij jullie gaan halen.. alleen maar liegen aan de telefoon... voor ons nooit meer wan Pipel.. en ik raad het nu ook echt iedereen af.. Er zijn genoeg andere Surinaamse restaurants met goed eten en een goede service....
kimmy1234 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Hier surinaamse roti met doksa afgehaald voor de middag uren., was heel mild.
De chutney ontbrak er ook.
De nasi goreng was ook minder smakelijk, het rijst was te hard en droog.Best wel jammer,maar we hebben hier wel beter en lekkerder gegeten.

Service is heel traag ondanks dat het niet druk was,
inrichting is heel eenvoudig en saai.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Na eerdere redelijk tot goede bezoeken nu een slechte. De ontvangst was afstandelijk, niet attent. De bakkeljauw was nattig; veel ui en tomaat met een verdwaalde snipper kabeljauw. De bijbehorende telo was niet knapperig, niet warm. Niet zoals het hoort. Tot overmaat van ramp zat er een haar in het gerecht. De pom werd met deels zwart geblakerde korst geserveerd; pas na aandringen werd een niet-aangebrande geserveerd. De erbij geserveerde rijst was erg droog en smakeloos; de enkele snipper sla maakte het er niet beter op. De roti (plaat) was goed van smaak, maar bevatte -schrik niet- ook een haar! De aardappel had een muffige smaak, het lamsvlees was redelijk van structuur en smaak. Kortom: niet voor herhaling vatbaar.