Walter Benedict

Denneweg 69A 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Walter Benedict

Warmte en gezelligheid bij Walter Benedict

Een frisse hippe uitstraling en ontzettend lekker eten, dat is Walter Benedict. Het interieur is gezellig, warm en bistro chic. De gerechten zijn werkelijk waar heerlijk, een culinaire smaaksensatie. De ingrediënten zijn vers, van goede kwaliteit en ziet er feestelijk uit op je bord. Kom snel langs, dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Walter Benedict

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

karindebruijne .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
De paasbrunch is een echte aanrader. Gepocheerde eieren, avocado gevuld met zalm, heerlijke mini-asperges met gebakken spek en nog veel meer lekkers ...
Gele paasbloemen en de vrolijke bediening maken het feest compleet!

Karin de Bruijne
Anca H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Ik heb nu 2 x bij Walter Benedict gegeten. De cheeseburger is heerlijk. De frietjes zijn top. De caesar salad is lekker. De cote de boeuf is groot (niet echt mijn ding omdat er zoveel vet aan zit, maar mijn vriend wilde m graag). De akoestiek is afgrijselijk, daar moet echt wat aan gedaan worden. De hoge krukken bij de tafels achter ben ik ook geen fan van. Verder vind ik de bar area heel mooi, zijn de leuke kleine Franse ronde tafeltjes heel charmant en vind ik het leuk dat jullie allemaal spellen hebben liggen. Wij komen zeker nog eens terug!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Goed geluncht. Mooie kleine kaart met niet teveel keus waardoor alles vers is. De steak tartare is misschien wel de beste die ik ooit heb gegeten. Perfect op smaakt, goed vlees en erg goede toast.

Benedict is nu al een klassieker!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Laat ik vooropstellen dat WB wat mij betreft een blijver is. Lekkere sfeer, goede kwaliteit ingrediënten, leuke mensen.
Misschien is het succes vanaf dag 1 ook meteen een valkuil: de menukaart is vrij beperkt - geen probleem maar voeg dan binnenkort leuke dagverse suggesties van het seizoen toe.
Daarnaast is gastvrijheid en aandacht voor je gasten key... door de drukte lukt dit niet altijd even goed.

bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Ja, dit kan een geweldige plek worden! Het eten is over het algemeen prima, de bediening aardig en attent. Zodra het echter vol wordt (en de mensen blijven binnenstromen) zijn er wat problemen. En het grootste is gewoon het lawaai: je verstaat elkaar niet meer en het omgevingslawaai is enorm. Dus please, doe iets aan de akoestiek! Verder is de opstelling van de kleine tafeltjes niet erg handig als het druk is, de bediening kan er haast niet doorheen en als er dan ook nog steeds mensen bijkomen...
We komen zeker terug en hopen dat Walter niet aan zijn succes ten onder gaat :))
degapendeeterd .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Nieuwe zaken proberen we graag uit.
We hadden hier een goede ervaring, moeten wel wat beginnersfouten melden:
de uiensoep moest worden teruggestuurd, was lauw... De bisque van mijn 2 tafelgenoten was wel een erg ongelijke portie. Smaken waren goed. Zo ook van de (gesneden) biefstuk.
De bielzen tafel waar we zaten was onhandig: glazen bleven er niet op staan.
Gezellige sfeer.
Bitterballen, meelbal
Mosselen zonder smaak
Frieten smakeloos
Sla smakeloos
Ga ik nog een keer terug? Nog een keer !
MKunst .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Veel over gehoord van kennissen en vrienden, dus laatst een kijkje wezen nemen bij Walter Benedict op de Denneweg. De ambiance in de zaak wat uitstekend, leuke uitstraling en mooi ingericht. De bediening was erg vriendelijk en sprak ons direct aan. Je merkte wel dat de ober nog niet alles wist uit te leggen over de menu kaart maar wat wil je als je net een week geopend bent? Als voorgerecht namen wij een plateau Walter, lekker met kaasjes, worst en wat brood. Dit was heerlijk en het zag er goed en verzorgd uit. Als Hoofdgerecht de zeebaars en de vegetarische aubergine gegeten. De zeebaars werd als hele vis geserveerd, erg lekker. De aubergine was ook lekker alleen vonden wij het wel jammer dat er niet nog een vegetarisch gerecht op de kaart stond. Het was een gezellige avond!
Stuart S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Aangenaam verrast door deze nieuwe gelegenheid op de Denneweg. Het interieur is eigentijds en zeer stijlvol en er is duidelijk aandacht aan details besteed. De gastheren zijn kundig, zeer vriendelijk en duidelijk gepassioneerd. De dinerkaart is raak: Niet te veel keuzes maar mooie, traditionele gerechten zoals een hele zeebaars, Steak Tartare of een Cote de Boeuf voor twee personen. Twee minpuntjes: Het enige vegetarische hoofdgerecht op de kaart was niet voorradig en sla serveren in plaats van groente is volgens mij niet echt meer van deze tijd. Van wijnen heeft men hier duidelijk ook verstand, de keuze is ruim en proeven mag!