Walter Benedict

Denneweg 69A 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Walter Benedict

Warmte en gezelligheid bij Walter Benedict

Een frisse hippe uitstraling en ontzettend lekker eten, dat is Walter Benedict. Het interieur is gezellig, warm en bistro chic. De gerechten zijn werkelijk waar heerlijk, een culinaire smaaksensatie. De ingrediënten zijn vers, van goede kwaliteit en ziet er feestelijk uit op je bord. Kom snel langs, dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Walter Benedict

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

9,1
Liz050 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het eten (steak) was lekker, medium-rare is wel echt redelijk rood dus wees daarop bedacht, het vlees werd erg snel koud (misschien mede omdat het in de keuken al gesneden wordt), een lekkere salade erbij en prima frietjes. Lekkere, goed getapte biertjes. Bediening vriendelijk, gezellige aankleding. Al met al een goede plek voor gezellige avond.
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Leuke tent voor zowel een diner als een biertje. Ongecompliceerde kaart met lekkere gerechten. Ik vind zelf de burger erg lekker!

Het enige minpunt vind ik dat onze tafel heel dicht (20 cm) op de volgende tafel stond. Je kunt dus letterlijk het gesprek van je buren horen. Verder was alles goed!
D B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De mosselen waren heeerlijk!! Maar ook de rest was lekker. Wel wat aan de prijzige kant maar voor een keertje was dat geen probleem.
Heek .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het is een fijne lokatie met een mooi interieur. Eten was goed en lekker. Ik blijf het alleen moeilijk vinden dat om 23:30 je verzocht wordt om te betalen en het restaurant te verlaten want ze gaan sluiten. Dit is heel Nederlands maar voor mij niet zo gastvrij en verre van een Bourgondisch leven.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Samen met een vriend hier gelunched. Dry rib eye op een boterham. Erg lekker, de combinatie van lekker vlees met kaas en dressing was erg lekker. Niet goedkoop, maar twee dikke belegde boterhammen waren de prijs waard (je kunt delen met je tafelgenoot). Bediening erg vriendelijk en in voor een praatje. Prijs/kwaliteit dik in orde. Daarnaast een vlotte/jeugdige bediening die oog had voor de klant. Kortom, hier zie je mij (ons) terug.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Ontzettend leuke bistro. Heerlijke jazzy music. Prima wijnkaart. Maar we namen een heerlijk zwaar biertje van de tap. En we aten er een steak tartaar bij. Prima hap!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Leuke, gezellige en sfeervolle bistro. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Als voorgerecht hadden we oesters op verschillende wijzen. Heerlijk. Het hoofdgerecht, confit de canard, was ook prima. Ze hebben een leuke, kleine overzichtelijke kaart. De bediening was vriendelijk en attent.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Mooie zaak, leuk ingericht. We kwamen met twee personen lunchen en moesten aan de bar even wachten waar de aardige barman meteen plek voor ons maakte. We dronken lekkere koffie uit fijne grote koppen voor het echte weekendgevoel. Ondanks de drukte was het personeel vriendelijk en redelijk snel.
Eenmaal aan tafel namen we eenmaal een broodje met prosciutto, geitenkaas en walnoten. Erg lekker en ruime portie met twee grote sneden brood die rijkelijk belegd waren. Hiernaast namen we de Eggs Benedict en hoewel het best ok smaakte, was ik toch teleurgesteld (de naam Benedict op het raam lokte ons namelijk naar binnen voor mijn favoriete gerecht). In plaats van een Engelse muffin kreeg ik een geroosterd wit broodje, de 2 eieren hadden beiden een andere gaarheid (1 ei was 'runny', het andere vrijwel gestold) en vooral de Hollandaise, die dik en lobbig over de eieren moet liggen, was niet ok. Veel te dun, met belletjes erin en ook een tikje te zuur. Prima te eten als een broodje ham-ei-met een sausje, maar geen Eggs Benedict.
Nathalie L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Uitstekende service, goede wijn en een prima steak van de big green egg. Heerlijke avond gehad. Voor herhaling vatbaar!
JoDenHaag .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op 2e kerstdag een heerlijke avond gehad bij Walter Benedict. De service was perfect en dat maakt de avond echt heel geslaagd. We mochten 3 verschillende wijnen vooraf proeven, top! De roodbaars was verrukkelijk.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
De bediening was, anders dan sommige recencies zeggen, prima. Een stuk Flamkuche dat bij serveren op tafel viel werd ongevraagd vervangen door complete nieuwe Kuche. Prima. Het eten is gewoon degelijk en lekker. Niet enorm verfijnd, wel smaakvol. Basic in de goede zin van het woord. Daarbij prima wijn (ongefilterde Cote du Rhone) voor zeer redelijke prijs.
Stella E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Afgelopen maandag geluncht bij Walter Benedict en ik moet zeggen dat ik niet al te enthousiast was.

Voor lunch is het eigenlijk een ongeschreven regel dat de bestelling zo snel mogelijk wordt opgenomen en dat het niet te lang duurt voordat het eten komt. Helaas werd er meerdere keren door de bediening naar onze tafel gekeken, voordat de bestelling opgenomen werd. Hetzelfde gold toen we klaar waren met eten.

De croque madame en de eggs benedict waren prima, niet speciaal, maar prima. Dus daar is verder dan ook niks op aan te merken.

Decor is leuk en modern.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Walter benedict is een sfeervol ingericht restaurant. Het eten was er heerlijk! Flammkuchen met blauwe kaas en vijgen en steaktartare had erg veel smaak. De bediening is vriendelijk en professioneel. De chocolade taart was heerlijk. Ik kom hier zeker nog een keer!
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Je komt niet vaak een plek tegen waar ook al is het aan de drukke kant je gewoon nog een normale vriendelijke bediening krijgt. Dit was top en alles ging prima tot het moment van bestellen. Iemand die net wat later binnen was dan wij mocht eerst wat te drinken bestellen. Wel kwam ze gelijk daarna ook naar ons zonder kaart om te vragen wat we wilde drinken. Hier moest ik voor de kaart vragen wat weer tijd in beslag nam. Daarna een biertje besteld en de menu kaart gevraagd die ook al niet kwam. Nadat wij eten hadden besteld kwam dezelfde bediener weer 10 minuten later terug om weer te vragen wat wij hadden besteld. Daarna liep ze naar de scherm om het in te voeren. Dit vonden wij heel slecht. Na 20 minuten gevraagd of de eten er al aan kwam. Dit moest ze vragen. Dit was dan ook de laatste keer dat zij naar onze tafel kwam. Een ander bediener nam het over. Weer na 10 minuten gevraagd of het eten zo aankwam. Andere die later binnen waren gekomen hadden namelijk ook al hun eten besteld en gekregen. Er werd gezegd dat er nog de laatste dingetjes moesten gebeuren. Weer 5 tot 10 minuten later gevraagd waar het blijft. En daarna kwam het gelijk. Het uitsmijter van mijn vriendin was niet erg warm en de kaas was bijna zoals plastic omdat het al uitgedroogd was. De hamburger die ik had was best lekker. Er werd achteraf nog gevraagd of er wat wouden drinken van hun maar eerlijk gezegd wouden wij gewoon weg. Het is zo jammer dat alles zo goed gaat in het begin en dat dit daarna gewoon escaleert. Ik heb zelf 10 jaar I de horeca gewerkt. Het is ook jammer dat ik dan ook weer alles zie wat er fout kan gaan en dat licht dan weer aan mij. Voor de rest de bediening bleef netjes en aardig en zo hoort dat! Het sfeer is ook gezellig druk.
RenNik .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Walter Benedict is een leuke tent. Het was gezellig druk. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was super vriendelijk.
Lotte99 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Laatst gegeten bij Walter Benedict. Heerlijk!
Warm ontvangst door de bediening en een leuke hoge tafel met uitzicht op de bar.
Vooraf zalm tartare gedeeld en voor hoofd beide Confit de Canard gekozen. Beide heerlijk gegeten en ook de side dishes waren erg goed.
Voor dessert nog een kaasplank gedeeld met een port. We hebben een heerlijke avond gehad en komen snel weer terug!
Fiek .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Gezellige plek op Denneweg, altijd druk. Het eten is niet super bijzonder maar wel lekker. Hier kom je dan ook vooral voor een lunch of een uitgebreide borrel, de sfeer is lekker ontspannen.
Hennie P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
vriendelijke bediening. Het eten is goed maar simpel. De opmaak laat te wensen over. Een steak opdienen op een kaal bord in een soep van jus doen ze zelfs in Frankrijk niet. Lekker op de grill zonder de vette jus,
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Prima restaurant. Geen erg uitgebreide kaart, maar prima kwaliteit. Goede wijnen. Bediening is ontspannen en aardig.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
GiveMeMunchies .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heel hip tentje, super leuk ingericht, fijne sfeer, lekker eten, lieve bediening en heerlijke gin tonics ;-) oh en lekkere muziek!
Mijn nieuwe favo plek!!!