Walter Benedict

Denneweg 69A 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Walter Benedict

Warmte en gezelligheid bij Walter Benedict

Een frisse hippe uitstraling en ontzettend lekker eten, dat is Walter Benedict. Het interieur is gezellig, warm en bistro chic. De gerechten zijn werkelijk waar heerlijk, een culinaire smaaksensatie. De ingrediënten zijn vers, van goede kwaliteit en ziet er feestelijk uit op je bord. Kom snel langs, dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Walter Benedict

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

Sho S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Dit is toch mijn nieuwe favoriete lunchplek in Den Haag geworden denk ik :)
Eten heerlijk.. garnalenbisque en toast met avocado en een heerlijk wijntje voor de lunch.
Daarna hebben we er uren gezeten en nog even een diner er aangeplakt. Ondanks het feit dat we er uren zaten, werd daar totaal niet moeilijk over gedaan. Integendeel! Erg vriendelijk personeel ook. Fijn sfeertje.. Flammkuchen zijn daar ook verrukkelijk!
Salar S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het eten was heerlijk en bediening was top! We werden zeer snel en attent geholpen. Met de voorkeuren vooraf was netjes rekening mee gehouden. Dus echt een aanrader
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Nu een paar geluncht bij Walter Benedict. Ik was heel happy met de eggs benedict, echt heerlijk. Aanrader, kan niet anders gerechten beoordelen. Personeel was vriendelijk.
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Na een goede ervaring bij het nieuwe Franklin aan het Valkenbosplein, besloten om bij de 'moeder' van Franklin te gaan eten, Walter Benedict (eigenlijk dus de vader). Daar hebben we geen spijt van. Het begon wat stil in het vrijwel lege restaurant (om 19u), maar er druppelden later op de avond gelukkig meer mensen binnen. Het lijkt of de Denneweg te lijden heeft onder de opkomst van Plein, Grote Markt, A.P.-plein en andere leuke(re) eetplekken in de stad en de haven. Maar goed, Walter Benedict dus. Een erg leuke, traditioneel Frans georiënteerde kaart met ook beroemde oudheden als Eggs Benedict. We aten oesters (gewoon zonder fratsen), coquilles met Hollandaisesaus en wilde spinazie (en overbodige gerookte zalm), gebakken piepkuiken en zeebaars uit de Big Green Egg. Oesters waren klein maar prima. Ook de coquilles waren voor de prijs (16,50) een beetje mager (2 kleintjes) maar smaakten heerlijk, evenals de spinazie. De Hollandaise bleek Bearnaise te zijn maar was minstens zo lekker en voortreffelijk véritabel gemaakt. Mijn tafelgenote uit een poeliersgeslacht werd erg gelukkig van het piepkuiken en zelf werd ik blij van de woest geserveerde zeebaars. Misschien een paar minuutjes te lang in het groene ei gelegen, maar verder heerlijk van smaak, met meegebakken citroen en verse tijm. Garnituren was niets mis mee. Lekkere wijnen per glas, geserveerd door een student die glaasjes liet proeven en goed meedacht zonder opdringerig te zijn. Prima! Slordig is alleen dat de nieuwe menukaart nog niet op hun website staat, zodat je je verheugt op gerechten die niet meer worden geserveerd. Maar er is genoeg ander lekkers te kiezen.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
In onze speurtocht naar goede restaurants in Den Haag kon Walter Benedict natuurlijk niet ontbreken. De zeebaars was uitstekend, de bediening vriendelijk en alert en de Tempranillo wijn gewoon lekker. Kortom een gezellige lekkere avond. Hier komen we zeker nog eens terug.
MarcNr30 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wij hebben hier heerlijk genoten. Op de eerste plaats hing er een zeer gezellig sfeertje, zeker voor een regenachtige maandagavond. Op de tweede plaats hebben we goed eten geserveerd gekregen, met name de rillette van de eend en de entrecote waren erg lekker. Hun confit de canard is ook zeker de moeite waard!
De bediening was attent en zeer beleefd.
jmpb .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier onlangs een goede lunch genoten. Avocado op toast en eggs benedict. De toast en avocado waren prima (mooi rijp), ook de eggs benedict waren prima met als enige aanmerking dat de hollandaisesaus eigenlijk wat te dun was. De service was prima en het restaurant sfeervol ingericht. We komen hier zeker nog eens terug!
Dionnes334 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Walter!!vooraf hadden we de zalmtartaar,die lekker hoog op smaak was.
Als hoofdgerecht de ribeye met naar mijn weten beur de paris ,heerlijk mals en een top combinatie met die boter.
Bediening was erg oplettend en sociaal.
We komen hier zeker snel weer!! Een toptent!!
Fleur C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Vrijdagavond hier met z'n tweeën gegeten. Gelukkig gereserveerd, want het was volle bak!

Wij werden er allebei blij van! We hadden de burger en de steak tartare, beiden lekker!

En de bediening was top! Doordat er personeel genoeg was, hielden ze alles goed in de gaten en was er tijd voor persoonlijke service!
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Just love it!
Heerlijke avond gehad. Fantastische Gin Tonic selectie, simpele menukaart maar oh zo lekker en gezellige eetcafe sfeer.
Perfect om een avond bij te kletsen met vriendinnen.
Mags M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met z’n drieën gegeten op een zaterdag avond. Vooraf oesters Fines de Normandy en Rockefeller – het eerste wat ons opviel was hoe klein ze waren. We hadden allemaal behoorlijk trek en het waren eigenlijk maar 2 mini-hapjes. Qua smaak bijzonder lekker maar helaas niet genoeg qua portie en dus nogal prijzig. Te drinken kregen we een suggestie van de bediening voor een bijzonder goede Merlot – was ietsie duurder dan sommige andere flessen maar heerlijk dus geen spijt.
Als hoofdgerecht heeft iedereen de steak frites genomen. Deze was een absolute topper – perfect gekookt (ik had medium well gevraagd en meestal krijg ik of helemaal doorbakken of te bloederig van binnen geserveerd). Erbij kregen we frietjes die ook erg lekker waren– knapperig en dun, en een salade wat behoorlijk veel rozijnen bevatte – vond ik zelf lekker omdat ik de zoete smaak goed passend vond, maar éen van de anderen was er niet heel enthousiast over. De mayonaise en saus bij de steak was er van te smullen. Al met al, heel lekker, met als enige minpunt weer de portie….de steak zelf was net genoeg maar frites en salade hadden wel iets groter kunnen zijn. Misschien als we een grotere starter hadden gegeten was het genoeg geweest. Als nagerecht hebben we de moelleux de chocolat en een créme brulée besteld – allebei een dikke 10. Dit was mijn tweede keer en ben weer dik tevreden naar huis gegaan. Als enige minpunten noem ik de porties die iets aan de kleine kant zijn, en hoewel de bediening zeer attent en vriendelijk was, waren er momenten dat kleine dingen vergeten waren of te lang gewacht moest worden. Maar voor de rest is Walter Benedict een absolute aanrader.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Een heerlijke makkelijke plek om de start van het weekend te vieren. Alhoewel het behoorlijk druk en rumoerig was kregen we alert aandacht van de bediening.
Portobello met risotto was lekker op smaak. Dat je kunt kiezen uit bereidingswijzen voor de biefstuk (BBQ, in de pan of grill) vind ik erg goed. Crème brulee was heerlijk en voldoende voor twee.
Echt fijne plek voor koffie, lunch, borrel en 's avonds.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat een leuke tent, zag er allemaal prachtig uit en ze waren enorm aardig. Het eten was heerlijk, alleen wel redelijk aan de prijs. Dit kwam vooral door de wijn en andere drankjes.
Wel echt een aanrader!
Wfkvaneijkelenburg .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik heb hier gebrunched. Het eten was absoluut voortreffelijk. Ik had de gepocheerde eieren met bacon en avocado en pancakes. Het eten werd geserveerd alsof het voor een vakblad was. Het zag er werkelijk perfect uit. Ook de hoeveelheid was goed, ruim belegd. De pancakes smolten op je mond en waren absoluut niet droog. De inrichting is modern/ industrieel en is goed uitgevoerd. De bediening is ontspannen en valt weinig op aan te merken.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Walter Benedict! Heel sfeervol ingericht en belicht. Vriendelijk personeel, die echt volle aandacht heeft voor zijn gasten. Wij waren heel erg tevreden over het eten. Een kleine kaart maar wel voor ieder wat wils. Vooral het vegetarische gerecht Portobello met risotto was heerlijk! Als nagerecht heerlijke Illy cappuccino koffie met een variatie van zoetigheden. Doordat het een klein restaurant is, kun je elkaar makkelijk verstaan en wat ik opmerkelijk vond, was dat mijn kleding thuis niet rook naar etenslucht. Al met al, een echte aanrader!
Eerke S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heb boeuf bourguignon gegeten. Was erg lekker. Wijn (rood) - merlot lekkerder dan temperanillo. Vooraf flamkuchen - ontzettende aanrader. Net als café gourmand - wat in mijn geval muntthee gourmand was - met super lekker zelf gemaakt dunne schijfjes chocolade met bessen en andere kleine smaakmakers. Dulce con leche beviel niet maar dat is een kwestie van smaak.
Bediening attent en opmerkzaam.
Stoelen zaten wat minder lekker. Enige minpuntje
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Hippe tent, echter het eten is niet goed. De uiensoep is 1 massa uien en de steak was vrij taai (ook bij de andere tafelgenoten). De bediening is vriendelijk, maar liet wel wat steken vallen. De door ons bestelde mandjes brood hebben we nooit gezien. Op een gegeven moment had de bediening geen tijd voor het opnemen van een bestelling. Uiteindelijk hebben we maar bij de bar besteld. We komen hier niet meer terug voor het eten.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Aantal keer gegeten (lunch en diner) afgelopen tijd. Leuke tent, leuke wijnen op glas en vriendelijk deskundig personeel. Aanrader toch echt de Burger.
liz050 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het eten (steak) was lekker, medium-rare is wel echt redelijk rood dus wees daarop bedacht, het vlees werd erg snel koud (misschien mede omdat het in de keuken al gesneden wordt), een lekkere salade erbij en prima frietjes. Lekkere, goed getapte biertjes. Bediening vriendelijk, gezellige aankleding. Al met al een goede plek voor gezellige avond.
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Leuke tent voor zowel een diner als een biertje. Ongecompliceerde kaart met lekkere gerechten. Ik vind zelf de burger erg lekker!

Het enige minpunt vind ik dat onze tafel heel dicht (20 cm) op de volgende tafel stond. Je kunt dus letterlijk het gesprek van je buren horen. Verder was alles goed!