Walter Benedict

Denneweg 69A 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Walter Benedict

Warmte en gezelligheid bij Walter Benedict

Een frisse hippe uitstraling en ontzettend lekker eten, dat is Walter Benedict. Het interieur is gezellig, warm en bistro chic. De gerechten zijn werkelijk waar heerlijk, een culinaire smaaksensatie. De ingrediënten zijn vers, van goede kwaliteit en ziet er feestelijk uit op je bord. Kom snel langs, dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Walter Benedict

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Om te beginnen een hele leuke zaak. Relaxed. Beetje het gevoel dat je vroeger bij Greeve had. Krantje, koffie... Helaas een stuk kleiner dan Greeve, maar wel een beetje die sfeer. We aten er burgers. Die waren prima. Smaakvol, lekker sappig. Biertjes erbij. Prima!
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wat een feest was het om hier te eten! Heerlijk aan de bar gezeten op een dinsdag avond! De zaak was lekker vol en het personeel zeer bekwaam en vriendelijk. Ik had de burger en een rum cakeje als dessert, beiden zeer goed van smaak!
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Dit is één van mijn favoriete plekken geworden om te lunchen. Al twee keer geweest voor de eggs benedict, die echt zijn voortreffelijk! De bediening is erg vriendelijk en het decor ziet er erg modern en hip uit. Ik kan niet wachten om meerdere gerechten te proberen in dit zaakje.
Tosca D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Wilden hier al een poosje eten, maar het kwam er nooit van. Nu op een vrijdagavond gereserveerd. Het was gezellig druk, maar niet vol (zoals wel het geval is vaak op vrijdagavond op andere restaurants op de Denneweg.

Eten was lekker, maar niet uitzonderlijk. Was erg jammer was is het hoofdgerecht niet tegelijk werd opgediend. Bij het brengen van de eerste twee gaf de ober aan dat er iets verkeerd was gegaan, maar dat de andere gerechten binnen drie minuten op tafel zouden staan. Dit was niet het geval, dus we hebben apart gegeten. Dat was wel erg jammer en er werd verder ook niets bij gezegd. Niet echt de service die je hier zou verwachten.

Al met al wel lekker gegeten (lekkere wijn gedronken), maar gezien de andere restaurants in de buurt denk ik niet dat we hier nog snel een keer terug komen.
Danneke H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten. De oesters, tarbot, steak en tartaar waren erg lekker. We hadden niet de hele avond de tijd om te eten omdat we nog naar het theater moesten. Daar is goed rekening mee gehouden door de bediening en de keuken, alles kwam namelijk goed volgens planning. Erg leuke plek waar we heerlijk hebben gegeten en waar we zeker nog een keer terug komen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Aangename sfeer en fijne bediening. Goede toelichting op de wijn en een fantastische cote de boeuff. Kortom, mooie avond in een fijn en goed restaurant.
Evelyne J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We wilde graag wat lunchen en gingen naar mijn favoriete plek op de Denneweg.
We waren op dit plekje nog nooit geweest, dus we hebben het uitgeprobeerd.
Leuke zaak, erg trendy, over alles is nagedacht; zelf over de TL-balk boven de bar. Echt super leuk, georganiseerd/rommelig/80's.
We moesten even wachten tot dat we geholpen werden, maar de jonge gastheer was echt aan het rennen en vliegen, gelukkig kwam er rond 12.45 voor hem er wel iemand bij. Ik het het heel erg met hem te doen.
We hadden gevraagd of we een plateau Walter mochten ook al was het nog geen 15.00, hij ging even overleggen en het mocht. Daarnaast 2 heerlijke steak tartar besteld. Goed op smaak, lekker eitje erbij, vond hem alleen iets te fijn gesneden, maar dat is meer denk ik mijn smaak dan dat het echt een issue is.
De service is echt een dikke 10 waard, niet omdat het perfect was, maar omdat de jongeman echt aan het rennen was om alles perfect voor elke gast te doen in de zaak.
We komen snel weer terug!
Anne-Roos W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Laatst voor het eerst bij Walter Benedict gegeten. We hadden vooraf de oesters en als hoofdgerecht een mooie steak tartaar en paddenstoelenrisotto. Mooie wijnen op de kaart: ik heb erg genoten van de Chardonnay Bourgogne! Goede, vrolijke en professionele service door een zeer attente dame. Sindsdien een paar keer terug gegaan voor een goed glas wijn. Een warm en prettig interieur met een prettige akoestiek. Naar mijn mening een van de gezelligste zaken op de Denneweg.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Dit is toch mijn nieuwe favoriete lunchplek in Den Haag geworden denk ik :)
Eten heerlijk.. garnalenbisque en toast met avocado en een heerlijk wijntje voor de lunch.
Daarna hebben we er uren gezeten en nog even een diner er aangeplakt. Ondanks het feit dat we er uren zaten, werd daar totaal niet moeilijk over gedaan. Integendeel! Erg vriendelijk personeel ook. Fijn sfeertje.. Flammkuchen zijn daar ook verrukkelijk!
Salar S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het eten was heerlijk en bediening was top! We werden zeer snel en attent geholpen. Met de voorkeuren vooraf was netjes rekening mee gehouden. Dus echt een aanrader
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Nu een paar geluncht bij Walter Benedict. Ik was heel happy met de eggs benedict, echt heerlijk. Aanrader, kan niet anders gerechten beoordelen. Personeel was vriendelijk.
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Na een goede ervaring bij het nieuwe Franklin aan het Valkenbosplein, besloten om bij de 'moeder' van Franklin te gaan eten, Walter Benedict (eigenlijk dus de vader). Daar hebben we geen spijt van. Het begon wat stil in het vrijwel lege restaurant (om 19u), maar er druppelden later op de avond gelukkig meer mensen binnen. Het lijkt of de Denneweg te lijden heeft onder de opkomst van Plein, Grote Markt, A.P.-plein en andere leuke(re) eetplekken in de stad en de haven. Maar goed, Walter Benedict dus. Een erg leuke, traditioneel Frans georiënteerde kaart met ook beroemde oudheden als Eggs Benedict. We aten oesters (gewoon zonder fratsen), coquilles met Hollandaisesaus en wilde spinazie (en overbodige gerookte zalm), gebakken piepkuiken en zeebaars uit de Big Green Egg. Oesters waren klein maar prima. Ook de coquilles waren voor de prijs (16,50) een beetje mager (2 kleintjes) maar smaakten heerlijk, evenals de spinazie. De Hollandaise bleek Bearnaise te zijn maar was minstens zo lekker en voortreffelijk véritabel gemaakt. Mijn tafelgenote uit een poeliersgeslacht werd erg gelukkig van het piepkuiken en zelf werd ik blij van de woest geserveerde zeebaars. Misschien een paar minuutjes te lang in het groene ei gelegen, maar verder heerlijk van smaak, met meegebakken citroen en verse tijm. Garnituren was niets mis mee. Lekkere wijnen per glas, geserveerd door een student die glaasjes liet proeven en goed meedacht zonder opdringerig te zijn. Prima! Slordig is alleen dat de nieuwe menukaart nog niet op hun website staat, zodat je je verheugt op gerechten die niet meer worden geserveerd. Maar er is genoeg ander lekkers te kiezen.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
In onze speurtocht naar goede restaurants in Den Haag kon Walter Benedict natuurlijk niet ontbreken. De zeebaars was uitstekend, de bediening vriendelijk en alert en de Tempranillo wijn gewoon lekker. Kortom een gezellige lekkere avond. Hier komen we zeker nog eens terug.
MarcNr30 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wij hebben hier heerlijk genoten. Op de eerste plaats hing er een zeer gezellig sfeertje, zeker voor een regenachtige maandagavond. Op de tweede plaats hebben we goed eten geserveerd gekregen, met name de rillette van de eend en de entrecote waren erg lekker. Hun confit de canard is ook zeker de moeite waard!
De bediening was attent en zeer beleefd.
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier onlangs een goede lunch genoten. Avocado op toast en eggs benedict. De toast en avocado waren prima (mooi rijp), ook de eggs benedict waren prima met als enige aanmerking dat de hollandaisesaus eigenlijk wat te dun was. De service was prima en het restaurant sfeervol ingericht. We komen hier zeker nog eens terug!
Dionnes334 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Walter!!vooraf hadden we de zalmtartaar,die lekker hoog op smaak was.
Als hoofdgerecht de ribeye met naar mijn weten beur de paris ,heerlijk mals en een top combinatie met die boter.
Bediening was erg oplettend en sociaal.
We komen hier zeker snel weer!! Een toptent!!
Fleur C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Vrijdagavond hier met z'n tweeën gegeten. Gelukkig gereserveerd, want het was volle bak!

Wij werden er allebei blij van! We hadden de burger en de steak tartare, beiden lekker!

En de bediening was top! Doordat er personeel genoeg was, hielden ze alles goed in de gaten en was er tijd voor persoonlijke service!
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Just love it!
Heerlijke avond gehad. Fantastische Gin Tonic selectie, simpele menukaart maar oh zo lekker en gezellige eetcafe sfeer.
Perfect om een avond bij te kletsen met vriendinnen.
Mags M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met z’n drieën gegeten op een zaterdag avond. Vooraf oesters Fines de Normandy en Rockefeller – het eerste wat ons opviel was hoe klein ze waren. We hadden allemaal behoorlijk trek en het waren eigenlijk maar 2 mini-hapjes. Qua smaak bijzonder lekker maar helaas niet genoeg qua portie en dus nogal prijzig. Te drinken kregen we een suggestie van de bediening voor een bijzonder goede Merlot – was ietsie duurder dan sommige andere flessen maar heerlijk dus geen spijt.
Als hoofdgerecht heeft iedereen de steak frites genomen. Deze was een absolute topper – perfect gekookt (ik had medium well gevraagd en meestal krijg ik of helemaal doorbakken of te bloederig van binnen geserveerd). Erbij kregen we frietjes die ook erg lekker waren– knapperig en dun, en een salade wat behoorlijk veel rozijnen bevatte – vond ik zelf lekker omdat ik de zoete smaak goed passend vond, maar éen van de anderen was er niet heel enthousiast over. De mayonaise en saus bij de steak was er van te smullen. Al met al, heel lekker, met als enige minpunt weer de portie….de steak zelf was net genoeg maar frites en salade hadden wel iets groter kunnen zijn. Misschien als we een grotere starter hadden gegeten was het genoeg geweest. Als nagerecht hebben we de moelleux de chocolat en een créme brulée besteld – allebei een dikke 10. Dit was mijn tweede keer en ben weer dik tevreden naar huis gegaan. Als enige minpunten noem ik de porties die iets aan de kleine kant zijn, en hoewel de bediening zeer attent en vriendelijk was, waren er momenten dat kleine dingen vergeten waren of te lang gewacht moest worden. Maar voor de rest is Walter Benedict een absolute aanrader.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Een heerlijke makkelijke plek om de start van het weekend te vieren. Alhoewel het behoorlijk druk en rumoerig was kregen we alert aandacht van de bediening.
Portobello met risotto was lekker op smaak. Dat je kunt kiezen uit bereidingswijzen voor de biefstuk (BBQ, in de pan of grill) vind ik erg goed. Crème brulee was heerlijk en voldoende voor twee.
Echt fijne plek voor koffie, lunch, borrel en 's avonds.