Walter Benedict

Denneweg 69A 2514 CE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Walter Benedict

Warmte en gezelligheid bij Walter Benedict

Een frisse hippe uitstraling en ontzettend lekker eten, dat is Walter Benedict. Het interieur is gezellig, warm en bistro chic. De gerechten zijn werkelijk waar heerlijk, een culinaire smaaksensatie. De ingrediënten zijn vers, van goede kwaliteit en ziet er feestelijk uit op je bord. Kom snel langs, dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Walter Benedict

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Walter Benedict

Martijn79 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Gereserveerd voor 18.30, daar aangekomen een brief op de deur dat ze tot 19u gesloten zijn ivm een besloten gelegenheid. Dan neem je toch geen reserveringen aan?
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Op maandag 19 maart hier met vriendinnetje en 2 vrienden hier gegeten. We werden gezellig ontvangen en goed geholpen door een mevrouw. De voorgerechten zagen er top uit. Zelf had ik coquilles en die smaakte heerlijk. Goede wijn suggestie erbij van de serveerster. Hoofdgerecht was goed stuk vlees en goed gebakken. Hierna een lekkere koffie om de avond mee goed af te sluiten. Enige puntje was wel de tafel. De hoge tafels zijn leuk maar aangezien mijn vriendinnetje niet heel groot is kon zij met haar voeten niet bij het tussenstuk van de kruk.
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Erg lekker ontbeten, avocadotoast met gepocheerd eitje en heerlijk spinaziesap. Ik kom graag nog eens terug. Fijne snelle service.
Boudewijn H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We waren met zijn 4-en en wilden 4 oesters bestellen. Dat kon niet, want het was of 3 of 6, zo staat het op de kaart. Beetje teleurstellend dat ze daar zo rigide mee omgaan. Verder prima gegeten. Ik at prima coquilles vooraf en een lekkere kabeljauw als hoofdgerecht.
Beste Boudewijn,
Dank voor je beoordeling. We zullen je feedback meenemen en hier kritisch naar kijken!
robgesink .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Twee keer per jaar zijn we terug in Nederland en dan gaan we al onze oude stekjes langs: Follia, Toko Frederik en dus ook Walter Benedict. Leuke zaak, lekker eten, prima bediening.
Beste Rob,
Bedankt voor je positieve reactie! We hopen je weer te zien bij Walter Benedict als jullie weer in Nederland zijn.
Cheers, Walter
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijke lunch en wijn (Sauvignon Blanc) bij WB. En onwijs aardige bediening. Heerlijk vertoeven op een zondagmiddag. Uitzicht op de Denneweg...
Beste Barbara,
Dank voor je positieve beoordeling! We hopen je gauw nog eens te ontvangen.
vvanbronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De ene yoghurt met vers fruit, musli en noten is de andere niet. Dit is de allerbeste! Heerlijk vers, mooi opgemaakt en in een mooi schaaltje opgediend. Jus , koffie en een krantje erbij en mijn dag kan niet meer stuk!
Goed om te horen dat alles naar wens was!
vvanbronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goed gegeten, koud soepje vooraf, lekker stuk vlees, frietje en lekker Belgisch tapbiertje, vriendelijke bediening. We misten de tekening die vroeger op de wand stond.
Bedankt voor je reactie!
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Met ze tweetjes bij Walter benedict gegeten, en een heerlijke avond gehad!
Alles klopt, goede porties, goede kwaliteit en goed betaalbaar!
De keuken bezit over kennis en expertise en dat is te proeven, heerlijke coquilles en super malse onglet.
Bedienend personeel is vriendelijk, kundig en alert.
Aanwinst voor den haag en een echtte aanrader!
Beste Ted,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Cheers, Walter Benedic
javoogd .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We zijn er geweest met een groep van 9 personen. De hamburgers vielen tegen; zeer matig broodje, weinig belegd en een eenvoudige saus. Zeker geen 15 euro waard. De friet - die we extra moesten bestellen - was absoluut niet lekker (veel te dun en veel te zout). Wijn en bieren zijn daarentegen erg goed. Wel jammer dat er geen kannen met water geserveerd worden.
Dank voor je feedback. We vinden het spijtig om te horen dat jullie beleving bij Walter Benedict niet aansloot bij de verwachtingen. Kwaliteit en een goeie prijs vinden we erg belangrijk en daar streven we altijd naar. We zullen dan ook kritisch kijken naar de door jou genoemde verbeterpunten.
Walter Benedict
Walter S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Op een zondagavond in januari, na een voorstelling van Paul van Vliet aan de Haagse Koninklijke Schouwburg, bij Walter B. beland. Het was er gezellig druk. We waren met ons vieren en konden alleen nog maar vlak bij de ingang, aan de grote tafel aanschuiven. Geen probleem uiteraard.
De bediening was erg vriendelijk en vlot. Er hing een gemoedelijke sfeer in de zaak. We bestelden de onglet (longhaas) en de heilbot. Beide waren goed bereid. Voor een portie frietjes en een paar blaadjes botersla wordt 6 euro aangeslagen. De goedkoopste wijn was goed te drinken. Wit 4,20 Euro en rood 4,80 Euro.
Al met al een geslaagde avond.
Dank voor je opbouwende kritiek. Wij doen er bij Walter Benedict alles aan om de hoogst mogelijke kwaliteit te realiseren voor een goeie prijs. Echter is feedback altijd meer dan welkom!
We hopen je graag nog eens te ontvangen in ons restaurant.
cora W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Leuke plek. Prettige bediening, wel wat rommelig, maar was op zich niet storend. Het was er gezellig druk. We hebben er lekker geluncht. Met de lunch was het nog gewoon mogelijk om een ontbijtgerecht te bestellen. ze hebben goede espresso!
Beste Cora,
Bedankt voor je positieve beoordeling, we zullen je feedback meenemen!
Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Om te beginnen een hele leuke zaak. Relaxed. Beetje het gevoel dat je vroeger bij Greeve had. Krantje, koffie... Helaas een stuk kleiner dan Greeve, maar wel een beetje die sfeer. We aten er burgers. Die waren prima. Smaakvol, lekker sappig. Biertjes erbij. Prima!
Beste Edsilia,
Dank voor je beoordeling!
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wat een feest was het om hier te eten! Heerlijk aan de bar gezeten op een dinsdag avond! De zaak was lekker vol en het personeel zeer bekwaam en vriendelijk. Ik had de burger en een rum cakeje als dessert, beiden zeer goed van smaak!
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Dit is één van mijn favoriete plekken geworden om te lunchen. Al twee keer geweest voor de eggs benedict, die echt zijn voortreffelijk! De bediening is erg vriendelijk en het decor ziet er erg modern en hip uit. Ik kan niet wachten om meerdere gerechten te proberen in dit zaakje.
Tosca D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Wilden hier al een poosje eten, maar het kwam er nooit van. Nu op een vrijdagavond gereserveerd. Het was gezellig druk, maar niet vol (zoals wel het geval is vaak op vrijdagavond op andere restaurants op de Denneweg.

Eten was lekker, maar niet uitzonderlijk. Was erg jammer was is het hoofdgerecht niet tegelijk werd opgediend. Bij het brengen van de eerste twee gaf de ober aan dat er iets verkeerd was gegaan, maar dat de andere gerechten binnen drie minuten op tafel zouden staan. Dit was niet het geval, dus we hebben apart gegeten. Dat was wel erg jammer en er werd verder ook niets bij gezegd. Niet echt de service die je hier zou verwachten.

Al met al wel lekker gegeten (lekkere wijn gedronken), maar gezien de andere restaurants in de buurt denk ik niet dat we hier nog snel een keer terug komen.
Danneke H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten. De oesters, tarbot, steak en tartaar waren erg lekker. We hadden niet de hele avond de tijd om te eten omdat we nog naar het theater moesten. Daar is goed rekening mee gehouden door de bediening en de keuken, alles kwam namelijk goed volgens planning. Erg leuke plek waar we heerlijk hebben gegeten en waar we zeker nog een keer terug komen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Aangename sfeer en fijne bediening. Goede toelichting op de wijn en een fantastische cote de boeuff. Kortom, mooie avond in een fijn en goed restaurant.
Evelyne J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We wilde graag wat lunchen en gingen naar mijn favoriete plek op de Denneweg.
We waren op dit plekje nog nooit geweest, dus we hebben het uitgeprobeerd.
Leuke zaak, erg trendy, over alles is nagedacht; zelf over de TL-balk boven de bar. Echt super leuk, georganiseerd/rommelig/80's.
We moesten even wachten tot dat we geholpen werden, maar de jonge gastheer was echt aan het rennen en vliegen, gelukkig kwam er rond 12.45 voor hem er wel iemand bij. Ik het het heel erg met hem te doen.
We hadden gevraagd of we een plateau Walter mochten ook al was het nog geen 15.00, hij ging even overleggen en het mocht. Daarnaast 2 heerlijke steak tartar besteld. Goed op smaak, lekker eitje erbij, vond hem alleen iets te fijn gesneden, maar dat is meer denk ik mijn smaak dan dat het echt een issue is.
De service is echt een dikke 10 waard, niet omdat het perfect was, maar omdat de jongeman echt aan het rennen was om alles perfect voor elke gast te doen in de zaak.
We komen snel weer terug!
Anne-Roos W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Laatst voor het eerst bij Walter Benedict gegeten. We hadden vooraf de oesters en als hoofdgerecht een mooie steak tartaar en paddenstoelenrisotto. Mooie wijnen op de kaart: ik heb erg genoten van de Chardonnay Bourgogne! Goede, vrolijke en professionele service door een zeer attente dame. Sindsdien een paar keer terug gegaan voor een goed glas wijn. Een warm en prettig interieur met een prettige akoestiek. Naar mijn mening een van de gezelligste zaken op de Denneweg.