Wally

Meer informatie over restaurant Wally

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Aukjewillemsen .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wally is onze favo place to be voor een goede hamburger, verse friet en home made lemonade :)
De inrichting is cool, personeel vriendelijk en voor mij erg belangrijk; ze hebben een goede vegaburger!! Wij gaan er een keer per 3 maanden heen en het blijft smullen.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Nu zijn mijn vriendin en ik geen grote vleeseters maar we waren beiden positief verrast door de kwaliteit van onze burgers - en dan hadden we allebei ook nog eens een vegetarische burger .....de zwartebonen burger was goed op smaak, knoflooksaus niet té overheersend. Simpel maar lekker. De ereburger ( burger van de maand) vond ik zelf nog wat lekkerder en bestond o.a. uit erwten met daarop gefermenteerde sla.
Daarbij voor ons samen een bakje frites en een koolsalade en we hadden meer dan genoeg daaraan. Frites waren lekker, de koolsalade was wat flauwtjes.
Al met al een aangename ervaring, mede door het alleszins acceptabele prijskaartje.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
OK ze hebben hier maar een ding en dat zijn dus hamburgers, maarden wel van topkwaliteit. Vlot en eigentijds ingerichte zaak, met gemakkelijk zittende stoelen, opvallende decoratie van bord met scrabble letters een de wand.

Leuke bediening en zoals al eerder gezegd heerlijke malse en sappige hamburgers.
Voor voor een diner moet je hier natuurlijk niet langs gaan maar voor een lekkere hap in dit een ideaal adres. Aanbevolen.
Feest B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Zaak met de beste hamburgers van Nijmegen, misschien wel een van de betere die Nederland rijk is. Bij je burger kan je kiezen voor frietjes of verschillende salades. Ik heb ze allemaal geprobeerd en vooral de koolsalade is favoriet. Pluspunt is dat ze een mooie selectie aan (mindere bekende) frisdranken hebben. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de inrichting is speels en van deze tijd. Goede prijs- en kwaliteitsverhouding. Kortom: absolute aanrader!
Fffsels .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Leuke ongedwongen inrichting, leuke zitjes. Voor hamburgers eten prima plek.
De burgers waren zeer goed gebakken, lekker sappig vlees. Voor kinderen een kleintje. Maar net zo lekker. Erg goed dat op de kleintjes wordt gelet. Zo leren zij ook hoe een goede hamburger hoort te smaken. De frietjes waren niet van zo'n hoogstaand niveau. De helft te ver heen en de rest bijna. De koolsalade, was niet lekker op smaak en de beloofde bietjes en appel waren onderdeel van een speurtocht. De milkshakes daarentegen waren van uitzonderlijke kwaliteit. Perfect geserveerd, juiste dikte. Al met al, ik kom zeker terug voor de smakelijke burger, maar dan alleen met een milkshake erbij.
Biancavanderpas .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Een hamburgerrestaurant, met gelukkig ook echt alleen maar hamburgers op de menukaart (+ bijgerechtjes en desserts).. Geen gedoe er omheen. Een eerlijke, heerlijke burger. Waarna je echt voldoende hebt gegeten. De service is snel en vriendelijk. Het is geen restaurant om uren te tafelen. Het dessert was heerlijk. Wij zaten aan de achterste tafel, daar was de accoustiek niet best vanwege de afgetimmerde wanden. Kom zeker terug. Ook leuk met kinderen. Voor kinderen hebben ze dezelfde burgers maar dan een formaatje kleiner.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Nadat onze zoon kampioen was geworden hier met het gezin (totaal 4), heerlijk gegeten.
Onze kinderen (6 & 7 jaar) mochten zelf een heerlijke milkshake maken.
Duidelijk "The best burger in town" en even daarbuiten. Ongedwongen sfeer goede suggesties van de vriendelijke bediening.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
De pijpenla waarin Wally zit heeft een hippe uitstraling. Het is er druk, warm en lawaaierig: we hebben enige moeite elkaar te verstaan ondanks het feit dat we dicht op elkaar zitten. Maar gezellig is het wel en de bediening is vriendelijk. Wally volgt de culinaire trend om zich geheel op een niche te richten en daarin te willen excelleren. In dit geval zijn dat burgers. Het menu is daarmee ook erg beperkt: vier burgers (plus nog een special op het bord), drie soorten sla en friet, daar heb je het wel zo'n beetje gehad. We bestellen de Wally Burger, ervan uitgaande dat dit de signature dish is. Het eerste dat opvalt is dat er nogal wat vocht uit drupt. Het tweede dat opvalt is dat de saus nauwelijks te proeven is. Maar de burger zelf smaakt zeer goed: je proeft duidelijk dat er met zorg ingekocht en gebakken is. De koolsla met rode bieten is aardig, maar niet heel bijzonder en de frietjes hadden wat knapperiger gemogen. Alles bij elkaar een deugdelijke maaltijd voor als je snel iets wilt eten zonder te vervallen in lage kwaliteit fast food. Je betaalt er wel wat voor: een burger kost hier bijna 10 euro, wel flink wat meer dan bij de traditionele hamburgerverkopers.
Omnivoor .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wally werkt met duurzame verse producten en dat proef je dan ook. Mooie sappige burgers die vakkundig worden bereid. Aan de frietjes wordt soms wat te weinig aandacht gegeven en dat zou gezien de prijsstelling wel mogen. Het is een kleine strak ingerichte zaak, waar het wel snel vol kan lopen. Ondanks dat het fast food is, kan het dan toch wel even wachten zijn. Niet iedereen in de bediening heeft evenveel talent voor de horeca, maar de baas werkt zelf hard mee en houdt de boel goed op orde. Voor de grote eters of de stevige drinkers zal de rekening flink oplopen, maar wie voor de echte rundvleesburger komt, zal nooit teleurgesteld worden.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Goede burger. Goede frietjes. Aardige eigenaar. Wat valt er meer te zeggen? Niet veel keus (4 burgers) maar prima om na het werk even langs te gaan als je gewoon even makkelijk wat wilt eten.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
We zijn liefhebbers van de hamburgertrend! Maar Wally valt helaas erg tegen. De bediening was ongeorganiseerd en gestrest terwijl de zaak maar halfvol was. Eerst wachten aan de bar, maar zonder de vraag of we wat wilden drinken. Uiteindelijk helemaal achterin een halflege zaak neergezet. Met excuses voor het ongemak omdat het zo ontzettend druk was. Niet echt horeca zoals het hoort. En dan viel ook het eten tegen. Een zacht broodje, met zachte burger. Weinig smaak en weinig bijzonder. De friet was gewoon vies. Slap en vet. te veel in 1x gebakken of te lage temperatuur? Niet voor herhaling vatbaar. Dan gaan we wel naar een fastfoodrestaurant....
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Kwaliteit / prijsverhouding vind ik het matig. De keuze is standaard 5 verschillende hamburgers, had veel meer variatie verwacht voor een hamburger specialist. Concept, interieur, bediening, kwaliteit ruim voldoende, echter vond ik het veel te duur, €9,50 voor enkel 'n hamburger, dan verwacht je iets van WOW, maar voor mij was het Ow....jammer ps: €3,50 voor klein bakje (te slappe) frites is ook vrij veel geld.
Beroepsgenieter .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Mensen kom op zeg!

De hamburgers zijn simpelweg absoluut niet bijzonder. Ik heb ze echt lekkerder gehad!

Daarnaast zijn ze echt veel te klein en daardoor te duur met bijna € 10,- Leuk dat hippe verantwoorde gedoe maar dat mag niet afdoen aan de kwaliteit en hoeveelheid van het eten toch?

Concreet met zelfs een portie friet erbij loop je nog met trek de deur uit. Dit lijkt me absoluut niet de bedoeling.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Ik ben nu 57 jaar en in al die jaren heb ik nog nooit zo een lekkere burger gegeten als hier bij Wally, echt heerlijk. De rest was voor mij bijzaak ging me om de burger en die was perfect. Als drinken had ik een speciaal soort cola, ook erg lekker, nog nooit gedronken. De bediening was perfect, gezellige baas, kwam even praatje maken en vragen hoe het smaakte, kortom een geweldige ervaring. Kom zeker terug voor nog zo een heerlijke burger. Mijn kleindochtertje mocht heerlijk zitten kleuren en kreeg dezelfde burger maar dan in kleiner formaat en ondanks dat zij niet zo een beste eter is, heeft ze hem helemaal opgegeten. Prima tent, aankleding vind ik minder maar wat geeft het, sfeer was goed, burger perfect en drinken ook heerlijk en daar gaat het allemaal om, kom zeker terug! Een echte aanrader!!
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Wally maakt hun motto "Wij geven om burgers" meer dan waar! "Gewoon" goede hamburgers: zonder ongevraagde extra's en goede kwalitiet van de ingedienten. Na keuze de mogelijkheid om (kool)sla en friet bij te bestellen en vergeet vooral de heerlijke toetjes niet!
DominiqueD90 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Top tent! Leuke sfeer en fijn personeel. Een heerlijke cheeseburger op met boerenkaas en friet. De aardbeien milkshake is super! Wezen eten met een groepje vriendinnen en dit zal ik zeker weer doen als ik in Nijmegen ben.
SanderN .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Simpelweg een hele lekkere smaakvolle burger. Medium rare is ook medium rare. Lekkere broodjes. Casual bediening in een moderne stijlvolle zaak. Aanrader
Lenord .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Beste Burger ooit gegeten. Hippe aankleding. Personeels met passie voor voedsel en klanten! En heel erg leuk voor kinderen. Heel erg goed!
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Heerlijke burger (Wallyburger met extra blauwe kaas) die me deed denken aan eentje die ik jaren geleden in San Francisco at. Het brood, het vlees, het spek, de kaas, je kan proeven en zien dat alle onderdelen met de grootste passie zijn ingekocht en klaargemaakt. De frietjes zijn lekker knapperig bruin gebakken van aardappelen met schil. Ik vond de koolsla ook lekker al zag ik op de kaart ook bietjes staan maar die heb ik niet bespeurd in de sla zelf.
Ik vind de aankleding stijlvol, hip en modern maar ook iets sombers hebben. Misschien komt dat door de verlichting.
Wat ik heel leuk vond was dat er twee kleine kinderen van bezoekers achter de bar mochten helpen met het maken van een milkshake. Superleuke service.
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Lekkere burger maar niet 'specialer' dan een burger in een ander restaurant. Daarnaast hoge prijs in verhouding tot wat je krijgt voor de side dishes.
Leuk om te eten als je wat minder tijd hebt en wat simpels wilt. Toch eet ik liever ergens anders als ik lekker wil tafelen.