Wall-Stock 61

Kesselskade 61 6211 EN Maastricht Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Wall-Stock 61

Ontdek de lokale sfeer en geniet van de Europese sfeer in het hart van Maastricht waar Wallstock61 de geweldige mix van vintage gastvrijheid en Europese keuken brengt met een vleugje lokale smaken.

Meer informatie over restaurant Wall-Stock 61

Station op 1 Km afstand. Busstopplaats op 300 meter afstand
  • Kom je met de auto?
    Wall-Stock 61 ligt naast de St. Servaesbrug (Oude Maasbrug) langs de maas.
  • : Parkeergarage Q-park Onze Lieve Vrouweplein, De Markt en Griend

Elke dag open van 11.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Wall-Stock 61

Filipe A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geboekt via iens met 50% korting. Had het nooit gedaan en aangezien ik niet veel van Maastricht kende dacht why not. tijdens de bestelling kreeg we te horen dat het langer kon duren omdat de keuken het druk had.. en dat is netjes. 1 uur later nog niks... gevraagd aan de bediening of het nog langer zou duren. kwam de (denk ik) de kok langs om te weten welke sauzen wij wilde.. iets dat je normaal vraagt tijdens je bestelling. aldus ze waren nog niet eens begonnen.. geen sorry oid gehoord... niks. Eten was verder ok. niet bijzonder. Maar oke 50% korting dus kan je wel verwachten blijkbaar. als je ondernemer bent en deelt mee aan een aktie hou dan een beleid. een juiste beleid. want je krijgt als klant het gevoel dat je tafel niet rentable genoeg is om aandacht aan te besteden. Dan ipv van klanten maken.. ben je ze kwijt. Dus zoals het nu is.. ik raad het af. Er zijn veel betere restaurants in Maastricht in deze prijs klasse
Lèneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten, grote porties. Voor en hoofd was wel erg snel na elkaar.
AM K.
Heerlijk gegeten.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Lekker eten voor een betaalbare prijs en aardig personeel
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ik heb hier lekkere spare-ribs gegeten, mijn partner saté die zij ook erg lekker vond.
Enig aandachtspunt is dat mijn partner aangaf dat op het toilet een onaangename geur hing (riool)
Dempsey T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten, lekkere bieren. zeker aan te raden voor de prijs prima kwaliteit.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Trage bediening. Drie kwartier gewacht op eten, maar misschien kwam dat omdat we boven zaten. Tip: sluit de bovenverdieping af bij genoeg plaatsen beneden en buiten. Het personeel hoeft zich dan niet uit de naad te lopen...Eten was redelijk/goed. Mag wat warmer de volgende keer.
E. D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuk restaurant. Goede steer en lekker goed verzorgd eten.