Meer informatie over restaurant Walkart Park Restaurant

Maandag t/m Zaterdag
- Ontbijt 10:00 - 12:00
Zondag
- Ontbijt 10:00 - 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
6,2
Restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Voorafgaand aan de Tony's film voorstelling een bij de voorstelling passend 3 gangen menu genomen bij dit restaurant. De presentatie van de gerechten liet veel te wensen over, alsof het niet vers was klaargemaakt. De smaak van de gerechten was redelijk en jammer dat er nog zand aan de groeten zat. De verhouding binnen het menu klopte ook niet echt. Zo'n "zwaar" nagerecht dat wij het niet op kregen das toch erg jammer.
De bediening was functioneel en slordig. Het decor waar je in zit is "zakelijk" klassiek en mooi gedaan met spiegels en veel glas.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Afgelopen vrijdag (20 mei) rond 14 uur even bij het Walkart Park restaurant van Figi binnengewipt voor een simpele lunch. Het was geen succes. Het restaurant oogde verlaten en rommelig, er stond een lange nog niet afgeruimde tafel in het het midden van de zaal, terwijl enkele personeelsleden met elkaar zaten te overleggen aan een ander tafeltje. We gingen in de mooie lichte serre zitten en bestelden een omelet en een uitsmijter. De drankjes (een flesje bier en een flesje appelsap) werden snel gebracht maar neergezet zonder onderzettertjes, zodat het houten tafelblad direct vol natte kringen zat. Er werden verder geen placemats en bestek klaargelegd, zoals je dat meestal gewend bent. Na een minuut of 15 verschenen de omelet en de uitsmijter. Toen we vroegen of de natte plekken even konden worden gedroogd legde de wat stuurse serveerster plompverloren een stapeltje papieren servetten voor ons neer. Maar bestek was er niet bij. Dat ging ze dan nog even halen. We wachtten vol spanning enkele minuten terwijl we ongerust naar onze uitsmijter en omelet staarden. Toevallig verscheen een andere ober bij een echtpaar aan het tafeltje naast ons, die onze ongelukkige blikken zag. “We wachten op bestek”, legden we uit. Net toen de ober dat voor ons wilde pakken draafde onze eigen serveerster naar ons toe met het bestek en riep boos tegen ons: “Ik heb toch gezegd dat IK dat zou pakken!! Ja, sorry hoor, ik moest eerst afrekenen met een andere klant”. De omelet ging nog net en smaakte goed, maar de uitsmijter was inmiddels half koud. We lieten het er maar bij en bestelden na afloop nog een koffie die werd neergezet zonder dat de glazen en flesjes van onze drankjes werden weggehaald.
Het is een fijne plek om te zitten en ik weet zeker dat Figi doorgaans prima kwaliteit kan leveren, maar dit was een teleurstellende ervaring, vooral voor wat betreft de service.
Jwflierman .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Voorafgaand aan theatervoorstelling een hoofdgerechtje eten bij dit restaurant. Wat een foute keuze kun je maken. In 1,5 uur tijd was de service bedroevend te noemen. Geen communicatie, geen smile te bekennen. Dat je als gast zelf de leiding moet nemen om op tijd wat te eten en te drinken te krijgen is geloof ik niet de bedoeling van een restaurant. Een glas wijn bij het hoofdgerecht dat ongeveer een half uur later pas verschijnt. Zeer gebrekkige samenwerking tussen keuken en bediening zou je denken. Was het dan zo druk? Nee, een redelijk aantal couverts en zo op het oog voldoende personeel. Personeel echter dat ogenschijnlijk nog aan het leren is wat hospitality en service betekent. Het eten (een lamsrugfilet) was van een zeer matige kwaliteit. Doorgeslagen en kraak noch smaak. Een schaaltje frietjes werd 15 minuten Later nog eens toegevoegd. Snel nog een paar gegeten, al etende de rekening gevraagd, afgerekend en net op tijd in het theater. 1,5 uur ergernis. Leek wel een aflevering van Gordon Ramsey.
Huub51 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Afgelopen zondag voorafgaande aan de filmvoorstelling van 19.45 uur om 18.00 uur voor twee personen het theatermenu gereserveerd. Klokke zes uur aanwezig en aan tafel. Restaurant was voor eenvijfde gevuld. Om 18.10 werd er gevraagd of we iets wilden drinken, aan serveerster gemeld dat onze film om kwart voor acht begon. Dat was geen problem. Ruim na half zeven kwam de eerste gang: tonijn carpaccio. Bord zag er netjes uit, smaak hield niet over. Nog twee keer gevraagd of ze rekening wilden houden met onze beschikbare tijd. Geen probleem, "de keuken is er mee bezig". Om 19.20 uur nog steeds geen hoofdgerecht dus maar de rekening gevraagd, het voorgerecht en de wijn betaald en in de bioscoop chips gekocht. Walkart Park: wij komen er nooit meer.
Liselore156 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De prijs-kwaliteit verhouding was slecht en we betaalden €9,50 voor een fles water! De avond verliep ook zeer chaotisch.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Op oudejaarsavond hebben wij prima gegeten in het restaurant van Hotel Figi. Dus niet in het theatercafe, maar in het Walkart Park Restaurant. Om half acht hadden wij gereserveerd en bij aankomst zat het restaurant gezellig vol. Prima sfeer, goede temperatuur, gedempt licht en een fijne inrichting. Mooi gedekte tafel , wit linnen. Wij hadden gekozen voor het menu, voorgerecht van uitstekend gerookte zalm, hoofdgerecht van rode mul en nagerecht een verrassing van de chef. En daarbij enkele glazen rode en witte huiswijn. Wij hebben uitstekend gegeten. De rode mul was verrukkelijk, het nagerecht was met grote zorg bereid en was een toppertje. Minpuntje zijn de wat minder zittende caféstoeltjes, pluspunten zijn: gratis geserveerd water en professionele vriendelijke bediening.
Goudsmaak .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Prima gegeten in het restaurant van hotel FIGI Zeist . Het menu van de chef was uitstekend.
Vooraf zalm met hollandse garnalen en een uitstekende dressing. Hoofdgerecht: mooie stukken kip, met aardappelmousseline en schorseneren. Toe een echte topper: peer-bramenijs en mini-frambozentaartjes. Prettige bediening in " klassieke" ambiance. Wat betreft het menu: formidabel goede prijs-kwaliteit verhouding.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Vooral leuk om buiten te zitten; hier werden onze steaks voor onze neus op de gril klaargemaakt. Goed van smaak. Saus met dragon smaakte erg goed. Voorgerecht met vis was prima qua smaak en hoeveelheid. De vis was goed vers.

Zeer aardige bediening en prima service. Buiten zit je erg leuk met een mooi uitzicht en genoeg om te zien, binnen vind ik het wat minder gezellig opgezet.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
een heerlijk avondje figi gehad
we werden ontvangen door een Nederlands sprekende Italiaanse ober (zo galant vindt je ze bijna niet meer)
kregen een klein glaasje gazpacho als soort van amuse
wij kregen de kaart en de uitleg van het menu en wij hadden geluk deze dag de chef had kreeft als hoofdgerecht dus die keuze was niet zo moeilijk
eert een lekker tonijn carpaccio met een pesto olie
broodjes en kruidenboter citroenzout en een lekkere olie waren ook inbegrepen (ook wel een anders meegemaakt)
toen de kreeft die was vergezeld door een heerlijke asperge risotto en lamsoren(dit is een groente) en een heerlijke vers gemaakte saus hollandaise
mmmm erg lekker allemaal
als na gerecht een heelijke chocolade dessert met verse aardbeien en aardbeien roomij ook verrukkelijk
ze vertelden ons dat al het ijs huisgemaakt is )
ook de wijnen koffie en bonbons waren heerlijk
wij komen zeker terug