Walkabout Café

Zaterdag 12:30 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Waarschuwing vooraf: Dit restaurant heeft een verschrikkelijke slechte akoestiek, met bovendien te luide herriemuziek. Mensen die problemen hebben met hun gehoor kunnen WA beter mijden! Wat is het een bevrijding voor mijn oren als ik weer buiten sta!
Een T-shirt van een serveerster is ook veelzeggend: "Louzy Crew" Dat klopt! : Ook al is het zaterdagavond, en dus druk: Ze zijn me toch langzaam! En waarom kan er op de website ook geen wijn&bierkaart staan (prijs van een glas huiswijn €3,50), en duurt het zo akelig lang voor die op tafel verschijnt? De eerste drankjes zijn allang gebracht!
Wat ook meteen en ongevraagd verschijnt: twee schalen met vers brood en smeersels. Die vinden we (groep van 10) ook op de rekening terug: € 12! Dank jullie wel! Maar niet heus! Vooraf een vissalade: een Alp aan slasoorten, gul krab, garnalen, zalm, kwak cocktailsaus, geen druppel creativiteit. Wel: een prachtige barramundi, DE vis van Australie, goed bereid, lekkere couscous. Toe: te koud, en klonterig, ijs. Voor het overige: Goed concept, dat zeker!, een geweldig Australisch eetcafé, perfect geschikt voor vrijgezellenfeesten, zodat de negen vrouwen in mijn gezelschap kunnen genieten van een voortdurende Chippendale-parade. Die afkomen op de superhamburgers, waarbij het water je uit de mond loopt, die WA als specialiteiten serveert.
De prijskwaliteitverhouding (pkv) is onvoldoende, en the day after resteert vooral een kater.
Anjaad .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We hebben met ons hele gezin heerlijk gegeten. Er is een leuke variatie van hamburgers en Australisch eten. Maar ook traditioneel, spareribs, biefstuk, saté enz. Met een enorme keuze aan verschillende bieren uit de fles of het vat is deze avond weer een groot succes geworden. De prijs kwaliteit is geweldig. Wij komen hier zeker nog terug. Omdat ik zelf niet kon kiezen hadden ze daar een speciaal menu voor. Geweldig!! En de service was wederom erg goed en vriendelijk.
Breda2 D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gisteren bij de Walkabout gegeten. BBQ Spareribs genomen omdat dit de stadhap was. Die wisselt elke dag. En dat voor 9,90 met frietjes, sausjes en salades. Ik kreeg 2 grote stukken spareribs van hele goede kwaliteit. Mijn vrouw nam een steak and Guinness Pie. Heerlijk gevuld met gestoofd vlees en ook niet duur. Lekker karafje huiswijn erbij en we hadden gegeten voor 36 euro. Overigens de hamburgers die we voor andere mensen voorbij zagen komen waren werkelijk gigantisch. Toch ook nog eens proberen. En ook die enorme hoeveelheid bieren waarvan diverse uit de tap.
De zaak ziet er gezellig uit. Leuk ingericht, echt een eetcafe en dat in hartje Breda.
En over de bediening niks dan lof. De meisjes supervriendelijk en niks was hen teveel. Ontzettend klantgericht. Ik geloof niet dat ik ergens anders zulke vriendelijke bediening, ondanks de drukte, heb meegemaakt. Wat dat betreft heb ik nog nooit een 10 gegeven.
Als ik dan toch 1 puntje van kritiek mag hebben. Het duurde iets te lang voordat we ons eten kregen, maar met een gezellige tafelgenoot maakt dat eigenlijk niks uit.
Voor herhaling vatbaar.
Rustagh .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hoge verwachtingen en een drankje. Zo begon onze avond. Tot mijn verbazing heb ook ik 1.5 uur gewacht op een plekje. Het leek alsof ik totaal niet serieus werd genomen. Totdat daar het signaal kwam dat we eindelijk een plek kregen. En waar begint een etentje mee? Juist, een lekker drankje. Wat 2x werd vergeten. Elk mens maakt fouten, maar het leek wel opzet. Eten was lekker. Ober dacht grappig te zijn maar was echter erg onbeleefd (stop joking). Verder was het stappen leuk, wat het eten heeft gecompenseerd.
BredahDrinker .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Na ongeveer een uur te hebben gewacht konden we eindelijk aan tafel.
Vervolgens nog meer dan een half uur moeten wachten op het eten. Sommige gasten vielen zelfs in slaap van het wachten. De verleiding om een kapsalon te gaan halen werd steeds groter. Overige gasten waren erg rumoerig waardoor we elkaar slecht konden verstaan. De hamburger en spareribs waren lekker. Net als de friet.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ondanks een volle bak hielp het vriendelijke personeel ons vlot aan een goede tafel. Afwijken van de menukaart ivm een speciaal dieet was daarnaast ook geen enkel probleem. Steaks, veggie pie en hamburger waren allemaal erg goed en groot! Een aanwinst voor Breda!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vroeg op de avond hebben we hier lekker gegeten. In dit eetcafé serveert men eenvoudige lekkere gerechten die gewoon goed zijn bereid, zoals het hoort. Rechttoe rechtaan. Mijn partner ging voor kip gebakken in een krokant jasje. Prima van smaak, met salade, verse friet en een pittige mayonaise. Gewoon lekker. Ook mijn hamburger Hawaï was goed bereid en lekker van smaak. Het was overigens wel een gigantisch exemplaar waar ik meer dan genoeg aan had, geserveerd met salade en verse friet. Prima. Ook de spareribs en de gamba's van onze andere tafelgenoten waren heerlijk. Als je een grote eter bent is dit zeker aan te raden, want de porties zijn hier groot, de bediening heel vlot en vriendelijk en de prijs klein, zijnde zeer acceptabel. Gezellige drukke gelegenheid!
Aanrader!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Prima adres voor eetcafé liefhebbers, prijs kwaliteit van eten is perfect en service is altijd correct. Wij hadden 2x de huge burger (specialiteit vh huis zijn de burgers) en de shrimps on the barby, helaas waren er geen vegetarische burgers en daarom gekozen voor de garnalen, deze werden geserveerd op een lekkere pasta gevuld met groenten en champions maar wat een porties...enorm! Na een broodje vooraf en een hoofdgerecht heb je hier je buik vol haha. Dat is ook de kracht van de Walkabout, goed voor relatief weinig.
Esther1877 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Vorige maand voor het eerst hier gegeten. Leuk cafe/restaurant. Ontzettend vriendelijke bediening en vlotte service. Wij hadden de rundercarpaccio en tonijncarpaccio vooraf. De rundercarpaccio was prima, de tonijncarpaccio was wat te dik gesneden.
De spareribs en steak waren heerlijk.
Prettige ambiance. Wij zullen zeker nog een keer terug komen.
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Als we in Breda zijn en goed en snel iets willen eten, dan stappen we regelmatig hier binnen. Walkabout heeft een gezellige, warme inrichting en het personeel vrolijk en spontaan. Er kunnen ook speciaalbiertjes gedronken worden tegen een redelijke prijs (ik had een Harrie voor 3,50 euro). Het eten zelf is niet duur en erg lekker. Als voorgerecht hadden we stokbrood met tapenade en kruidenboter. De hoeveelheid was precies goed. Als hoofdgerecht koos ik voor de varkenshaas met suiker en brie met een portsaus. Dit was een goede keuze, de combinatie smaakte heerlijk! De friet was ook goed, niet te droog (hoewel ik in verhouding tot de varkenshaas wel veel friet had).
Bij een eerdere bezoek heb ik de Corazon burger genomen (waarvan 1 euro naar een goed doel gaat). Ditmaal had ik daar niet voor gekozen, omdat je bij Walkabout flinke broodjes met flinke burgers krijgt. Ideaal dus als je goed hongerig bent.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Aangenaam verrast was ik door de heerlijke Australian grilled steak! Perfect klaargemaakt en geserveerd met heerlijke frieten en met een lekker Australisch biertje. Na het brood vooraf hield ik mijn hart vast want de kruidenboter was echt niet lekker (waar goed op gereageerd werd door de bediening). Voor de steak zou ik hier zeker terugkomen.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Het eten is zoals je kunt verwachten in een Café restaurant. Leuke kaart redelijk goed eten. De locatie is goed alleen een klein terras buiten zonder tuin. Daarentegen is het binnen ruim en goed toefen als het weer wat minder is dan nu.

Kortom een goed prijs kwaliteit zeker gezien de locatie op de grote markt.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Lekker gegeten in Walkabout, ik had stuk vlees met brie en gekarameliseerd laagje erover als ik het me goed herinner. Dit had ik nog nooit gegeten en vond ik erg lekker. Australische rode wijn erbij, die ook lekker smaakte. Ik had ook voor wedges met sour cream erbij gekozen ipv frietjes, dit was echt super lekker, je krijgt ook erg veel. De salade die je erbij krijgt is 1 slice tomaat en 1 slice komkommer met wat groene sla, dit is niet echt een salade maar ja dit is in veel restaurants zo.
Ook bestelden we een fles witte Australische wijn die ons allemaal goed smaakte. We zaten na het hoofdgerecht zo vol maar hadden nog wel ruimte voor een toetje. Mijn vriendinnen namen creme brulee, die werd aangestoken aan onze tafel, wat er erg leuk uit zag. Zelf had ik dame blanche, die me goed gesmaakt heeft.
We hebben een erg gezellige avond gehad in Walkabout; goede sfeer, lekker eten, aardige bediening.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Hier gegeten met z'n vieren in dit gezellige eetcafé, dat is ingedeeld in verschillende kleine gedeeltes. Op aanraden heb ik Aussie Burger genomen, een broodje hamburger met een diameter van ong. 25 cm die goed belegd is en een lekker kruidige burger ertussen, maar is voor een niet zo'n grote eter als ik niet op te krijgen. Wel lekker de smaak rode biet op zo'n broodje. Ook wat patat en sla ernaast. De sla leek alleen niet zo heel vers, was een beetje slap. Dit is zeker het type veel voor weinig restaurant.
TheJjokerR .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Heerlijk op maat gemaakte burger (bacon + kaas) gegeten zonder dat hier moeilijk over werd gedaan. Mijn vriendin had een tomatensoep die volgens haar niet bijzonder was maar goed smaakte.

Het personeel was zeer vriendelijk en het decor was zeer leuk ingericht. Verder zag het er netjes uit en zat ik na het dineren hier heerlijk vol.
Proeverij1 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Met een vrij grote groep hier heerlijk gegeten. De kangoeroe biefstuk is erg mals. En de Australian meatpie smaakte geweldig goed. De bediening is vriendelijk en klantgericht.
Lis K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Wij houden erg van eten in een eetcafé en Walkabout is dan een erg gezellige knusse gelegenheid. Het personeel is altijd aardig en je wordt vlot geholpen. We nemen altijd alleen een hoofdgerecht omdat dat al zo veel is dat we verder niets op kunnen. Maar het is altijd lekker! De barracuda, de kangoeroebiefstuk, de spareribs en de saté zijn allemaal even goed bereid en heel smakelijk en dat voor een kleine prijs. Zeker een aanrader!
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Zeer leuke kaart met verrassende gerechten. Gastvriendelijk personeel, goed geholpen. Eten was heerlijk. Kom er zeker nog een terug. Aanrader!!
Traaie .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Gezellige sfeer, leuke aankleding, knusse hoekjes. De bediening was prima. Over het eten ben ik minder te spreken, maar misschien had ik gewoon pech.
Ik had de malse kogelbiefstuk met champignonsaus besteld. Er werd gevraagd hoe ik de biefstuk wilde en ik vroeg om 'medium' gebakken. Op mijn bord lag een veel te lang doorgebakken stuk vlees, smaakte echt nergens naar. De champignonsaus die er in een bakje naast stond leek op ragout uit een blik, was dik, smakeloos en lauw. De friet was wel lekker.
Jammer, ik zal hier niet zo gauw weer terugkomen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Samen met mijn beide zonen Heb ik genoten van de gigantische hamburgers die ze hier serveren. Iedere dag van de week heeft men hier een zogenaamde daghap en op maandag is dat de huge burger. En dat klopte precies. Een half bord vol burger in een sesambroodje, prima van smaak met verse groenten en tomaat. Helemaal niks mis mee. De geserveerde frites zijn ook van groot formaat en evengoed van smaak. Een hele simpele prima maaltijd met vlotte en vriendelijke bediening. Het enige wat hier klein was is de prijs van 8,90 euro per burger. Aanrader