Walid's

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00
9,1
Kelly T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Super lekker gegeten! Goede service, lekker biertjes en heerlijke kip piri piri! Zeker the best chicken in town en omgeving!
mar M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ben van de week in Walid's geweest, was twee dagen in Arnhem voor een werkbezoek.. service, eten, gastvrijheid was super. Piri piri kip was het een aanrader ..... zelfs gevraagd of zij later ook een filiaal in Rotterdam van plan waren om te openen... ga zeker weer terug komen..
Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Afgelopen donderdag kwam ik hier eten met een Social Deal bon, anders was ik hier waarschijnlijk nooit terecht gekomen. De aankleding is vrij sober, het is dan ook meer een eetcafé/fast food-tentje dan een restaurant. Maar dat mag de pret niet drukken, je komt voor het eten nietwaar?

De bon omvatte gedeelde voorgerechtjes, een hoofdgerecht met een bijgerecht en een toetje. We moesten helaas erg lang wachten op de voorgerechten. Ik begrijp best dat kip even tijd nodig heeft om te garen, maar als je als groep gereserveerd hebt, zou je denken dat men de kippenvleugeltjes toch al op tijd op de grill had gegooid. Niet dus. Je kon kiezen uit mild, medium en flink pittig. Ik koos heel bewust voor mild omdat ik niet tegen heet eten kan, maar kreeg toch een medium vleugeltje in mijn handen. Oeps. Niet vies, maar veel te pittig.

Als hoofdgerecht had ik de kipfilet-burger. Ook hier moest ik (wij) weer bijzonder lang op wachten. Toen ik mijn keuze doorgaf, werd er gevraagd of ik er kaas of ananas op wilde. Lekker, met kaas! Jammer dat je pas bij het afrekenen erachter komt dat je hier extra voor moet betalen.

Het vlees (vrije uitloop en niet scharrel zoals op de kaart staat) was lekker, het broodje een beetje aan de droge kant, De friet kwam later en de sausjes bij de friet, nog later. Een cursus efficiënt bakken, koken én serveren zou in dit restaurant van pas komen!

Toetje was een plakje cake, niets mis mee.

Conclusie: prima tentje, niets hoogdravends, prijs/kwaliteit erg goed, maar loop aub allen (dus bediening en koks) even jullie efficiëntie na. Bediening aardig, maar ook niet super snel/efficiënt.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Geen hoogdravend restaurant, maar simpel een focus op kip-piri-piri. Er zijn overigens ook andere gerechten op de kaart. Vriendelijke en attente bediening. Goede en smakelijke porties. Hier gaan we zeker nog een keer heen.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Het is warm wanneer we Walid’s op vrijdagavond 9 september bezoeken. We willen graag buiten zitten. De tafeltjes daar zijn bezet. En hoe plezierig is het dan dat ons gereserveerde tafeltje van binnen naar buiten wordt gedragen. Het eten is zeer smakelijk. Om er 2 hoogtepunten uit te pikken: de portobello’s en die kip. Natuurlijk kip in een kiprestaurant. Ik bestel de pikante variant. En pikant is ie. Perfect gekruid en in combinatie met een fris Portugees biertje: GENIETEN! Als nagerecht kiezen we de chocoladecake met een heerlijk kopje Ethiopische koffie. Samengeval: een échte aanrader!!
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een azuurblauwe gevel, het doet denken aan een leuk restaurantje aan de oceaan.Maar Walid ligt aan een straat met veel verkeer, waar ook veel te zien valt. Eerst buiten gezeten. Er stonden wat franse stoeltjes en een grote houtenbank met heel veel kussens. Het weer was mild en de drankjes goed gekoeld. Een alleraardigste getinte mevrouw stelde voor om vooraf wat kipvleugeltjes met hummusbrood en pinda's met noten te serveren. Even later kwam ze terug en nam ze alvast op wat wij als hoofdgerecht wilden gebruiken. We kozen allemaal voor een halve kip met daarbij frietjes of risotto of een maiskolf. Daarnaast bestelden we een saLade : Ceasar, Mediterranee en Quinoa. Binnen was inmiddels een tafeltje voor ons gereserveerd en
daar kon ons kluiffestijn beginnen. Er zat veel vlees aan de kip en het was door de kok heerlijk gegrild. Toen we het hoofdgerecht verorbert hadden, zeiden we tegen elkaar :
"we zijn eigenlijk al vol" : zou een nagerecht er nog wel ingaan?? De kok kwam nog eens vragen : of we het lekker hadden gevonden............Super!!
We mochten kiezen : een plakje sinaasappelcake of een plakje kokoscake. De vierde persoon naam een chocolade mousse met slagroom. Deze laatste was verrukkelijk!!
Bij cake hoort capucchino vonden wij, en dat bestelden wij bij ons nagerecht!
De mevrouw die bediende was echt een heel goede gezellige gastvrouw voor deze zaak!!
Deze gastvrouw en vriendelijke kok zijn een aanwinst voor dit Walid's restaurant!