Waldberg

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heel aardige mensen in dit kleine, hippe zaakje. Maar je krijgt niet wat je bestelt. Vraag je los vlees met sla en saus, dan krijg je het toch in een broodje. Bestel je een wrap, dan komt het ook in een broodje. Goede porties, dat wel. Je kunt kiezen tussen wrap of broodje met kip of rundvlees. Over het rundvlees vertelt de jongedame een wat onsamenhangende verhaal over vetten die eraf worden gesneden en vetten die er juist in moeten zitten. Je kunt de bestelling ook uitbreiden met een bakje patat (met een vaag verhaal over biologische frites) en een drankje. Dan betaal je een tientje. Zonder deze uitbreiding is de prijs vijf Euro. De kip is te zout en heeft veel minder smaak dan de broodjes met gesneden rundvlees. Maar het is allemaal net wat royaler en verzorgder dan in een 'gewone' shoarmazaak. Simpel terrasje met houten banken op de stoep voor de deur.
Rest-bezoeker .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Sinds de opening haal ik hier regelmatig een sandwich met döner. De groente is lekker vers, sandwich is niet te dun en niet te dik en knapperig, de beef (goed gekruid) met hotsaus is erg lekker! Ik heb 1 keer döner kip genomen. De kippenvlees is ook lekker, maar m'n voorkeur gaat uit naar de beef. De eigenaar is heel vriendelijk. Tempo mag wel wat sneller, maar zo'n sandwich/brood is absoluut het wachten waard. De prijs ligt ook hoger dan bij de andere zaken. De kwaliteit van Waldberg is veel beter, lekkerder en smaakt ook veel minder "junkfoodachtig".....het is biologisch.
Absoluut een aanrader!
Lale Y.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Als je een echte doner wilt eten zoals het hoort dan moet je hierheen. Dit concept komt uit duitsland en ik ben blij dat de eigennaar heeft besloten om Nederland hiermee kennis te laten maken. Dit is fastfood waar je voor moet gaan zitten. Wij halen hier zeer regelmatig eten en het is elke keer weer goed. Als deze doner hebt gegeten zul je nooit meer een andere doner aanraken. Zo is het bij mij in iedergeval gegaan. Ik kan niet veel schrijven over het eten want je moet het zelf proberen. Het is in ieder geval biologisch, licht, smaakvol en verslavend.