Wah Nam

Soestdijkseweg Zuid 241 3721 AD Bilthoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wah Nam

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Mielie .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Heerlijke Chinees, absoluut favoriet bij ons. Vooral de mihoen a la Wah Nam is lekker. Absoluut een aanrader om een keer te gaan eten!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijk gegeten bij deze Chinees in Bilthoven, met 2 personen. Vlotte, vriendelijke en attente bediening.
Gekozen voor een Foe yong hai en een garnalengerecht. Prettig is dat de gerechten worden aangeduid met mild, iets pittiger of heel pittig. Beide gerechten zeer goed van smaak; geen 'doorsnee' Chinees!
Het bijgerecht, in ons geval bami en mihoen (beiden met bijbetaling), werd in kleine schaaltjes geserveerd. Dit waren geen ruime porties, maar daardoor konden we wel het hoofdgerecht helemaal op.
Voor herhaling vatbaar.
Suzevanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Deze Chinees is erg lekker. Helemaal niet vet en goed van smaak. Oprecht een goede Chinees. Afhalen is ook top en het eten is snel klaar
Marcie32 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Restaurant ziet er prima verzorgd en bijna huiselijk uit, zo doet het ook enigszins aan. Je wordt er hartelijk ontvangen, de bediening is prima. Men neemt de tijd voor je en staat je goed te woord, ook vraagt men of alles voldoende en naar wens is. Tafel is netjes gedekt, geen vlekken, alles is schoon en de servetten ruiken als net gewassen!
De gerechten die wij hebben genuttigd zijn:
1. Tik Pan Yu (gebakken tongfilet met groenten) met de szechuansaus, een perfect gerecht, met de juiste smaak, ook wordt dit bereid aan tafel, zoals het hoort en komt dit niet met de saus kant en klaar uit de keuken rollen, de smaak is perfect en alles zowel de vis als groente is vers en dat proef je.
2. King Doo Yuk, perfect verzorgd gerecht, ook hier is de smaak heerlijk, vlees niet droog, wat nog wel eens het geval is bij gefrituurde gerechten, met aandacht en zorg bereid, ook een heerlijk gerecht.
3. Peking eend in een hartige saus, ook dit is vers, de pekingeend is perfect gekruid en gebakken, dit is geen kant en klaar inkoop peking eend, maar dit is vers. De saus is ook heerlijk en niet te hartig.

Alle genoemde gerechten zijn perfect en met zorg bereid, alle gebruikte producten zijn vers en prima op temperatuur. Dit is wel een chinees om voor om te rijden...

De koffie is ook prima, niet te slap of te sterk en prima qua temperatuur (heet)!

Een aanrader, hier kom ik zeker terug...
Hermine B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Vanavond heerlijk gegeten in restaurant Wah Nam in Bilthoven. We konden niet kiezen, en kregen daarom verschillende gerechten voorgelezen (!), om een Happy Family menu samen te stellen, een combinatie van heerlijkheden. Het eten was voortreffelijk, de bediening foutloos. De beste chinees die ik ken!
Sabine O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Wij eten al vele jaren bij Wah-Nam en zijn nog nooit teleurgesteld. Ontzettend vriendelijke eigenaren met een persoonlijke benadering. Het eten is ontzettend smakelijk, zowel als je voor de oude vertrouwde babi pangang gaat, als wanneer je iets traditioneler Chinees kiest.
Zonder twijfel mijn favoriete Chinese restaurant en hoewel ik in Utrecht woon, reis ik met plezier naar Bilthoven voor deze Chinees.
Yong Y.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Voor een conferentie in Bilthoven, zocht ik een plek om rustig middag te eten. Wat ik kreeg was een plezierige en erg smakelijke ervaring. Ik zocht wat simpels om te eten, maar door de geuren van de maaltijden van andere gasten, besloot ik om wat uitgebreider te eten. Ik kan iedereen de Tie Pan gerechten, voornamelijk de garnalen, iedereen aanraden. Gecombineerd met wat voorgerechten, een lekker wijntje en de glimlach van de bediening, is dit een restaurant waar ik vaker naar terug zal keren in de toekomst als ik in de buurt ben.
Tony H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Gisteren besloot ik om eens wat af te halen bij deze chinees, daar de ervaringen in het restaurant altijd goed waren. Ik had Nasi Goreng speciaal besteld en een extra portie kipsate. Thuisgekomen vond ik dat er een vreemde plastic smaak aan de kipsate zat. De sate was ook niet helemaal gaar van binnen. Ook de Nasi Goreng zat een vreemde bijsmaak aan, wellicht door de plastic bak waar het in zat. Na een paar happen heb ik de hele boel weggegooid. Misschien een vakantieinval kok? Dit moet echt beter kunnen!
Florence P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Uitstekend Chinees restaurant. Neem vooral eens de heerlijke Tik Pan gerechten of een visschotel. Zondag hier genoten van Tik Pan Tja - Siuw (kantonese babi pangang met groenten) en Tong-Chou Yu ( tongfilet en groenten ) paar biertjes en wijntjes erbij, lekkere kroepoek en emping voor 55 euro met zijn tweeen helemaal blij. Verder altijd superaardige bediening en het eten is altijd van hoge kwaliteit zowel bij de afhaal als in het restaurant
Corne01 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Ik kom hier al zo'n 16 jaar bij de afhaal afdeling en wordt iedere keer weer blij van het eten dat je meekrijgt.
Inmiddels hebben we ongeveer 4 keer in het restaurant gegeten en dat staat garant voor succes.
Vanavond ook weer. We hadden de schotel van garnalen, kip, ossenhaas en gebakken groente met een zacht pikante sauce. Voordat deze opgedient wordt, wordt hij eerst aan tafel geflambeerd met een VSOP cognac.
Werkelijk om je vingers bij af te likken.
De bediening is leuk, uiterst vriendelijk en af en toe humor vol.
Absoluut een aanrader.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Zateddagavond met z'n vieren gegeten. Hadden er al vaker gegeten en 3 van ons gingen voor de Tikipan 2x de pekingeend en 1x de kikkerbillen. De pekingeend met de knoflook geflambeerd was mooi medium en een geroosterd randje wat een heerlijke knapperige smaak gaf. De kikkerbillen waren met een wat pittige suaus geflambeerd en waren mooi gegaard zonder droog te zijn. De groenten op de plates waren diverse zoals peultjes, courgette, wortel en ui. Allemaal knapperig en smakelijk.
Als bijgerecht gekozen voor de mie.
Ander gerecht was de Tjap Tjoy met chinese garnalen en mie.
Was smakelijk en mooi gegaard.
Begeleid door de rode huiswijn, goede smaak, iets aan de warme kant en als toetje 3x de dame blanche en 1x de cafe glace maakten het etentje compleet.
Erg klantvriendelijk, alert en gastvrij personeel.