Wah Nam Hong

Dominee Jan Scharpstraat 298 3011 GZ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wah Nam Hong

Michel H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vanmiddag naar de markthal gegaan voor een brunch bij Wah Nam Hong. We arriveerden stipt om 12.00 en waren de eerste gasten. We werden vriendelijk begroet door het personeel en zochten een plaatsje aan het raam waar je lekker kunt "people watchen" in de markthal. Van het menu kozen we de chicken lemon curry, buikspek en Chinese groenten met een verse kokosnoot en muntthee. Alles was vers, lekker en de curry was echt fantastisch. Ik kom graag nog een keer terug, alleen al voor de curry.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een beetje uit de loop zit dit restaurantje bovenin de Markthal... maar daardoor niet minder de moeite waard. De eetruimte zit eigelijk in de winkel en dat maakt het niet bijzonder gezellig; het is hiermee bijna een soort fast-food concept. Bediening én keuken zijn dan ook snel - voor je het weet kun je eten. En dan heb je ook wat. Mijn lemon chicken curry met choisam was heerlijk. Aanrader!
Sietze E.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Mocht je de Markthal in Rotterdam binnenlopen, ga dan ook even via de Chinese supermarkt de trap op naar het restaurant. Je kunt daar leuke Chinese gerechten bestellen en nuttigen. Onze vegetarische hapjes waren in ieder geval uitstekend van smaak!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
hier lekker geluncht in de markthal, mooie open keuken.
klein maar fijn menu! , we hadden de dag menu met zalm en ananas chutney en dumplings.
deze waren super lekker! goed bereidt maar niet bijzonder.

goede keuken voor een goede prijs
Sienta .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
DE Groene Curry was lekker kruidig, zonder extreem heet te zijn.
De Mix Dimsum was ook lekker.
Goede bediening. We komen zeker terug.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Nu bij dit restaurant naast de ingang van de Chinese winkel gegeten, dus niet boven op de 1e etage. Uit de vitrine lekkere gele rijst, zoete kip en knapperige groentes gekozen. Voor slechts 8.50 euro een zeer goede prijs kwaliteit keus.
Volgende keer ga ik boven eten.
Whats_eating_mimi .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Binnen een paar weken 2 keer gegeten bij Wah Nam Hong in de Markthal. Beide keren dim sum genomen en beide keren erg genoten! Goede smaak, goede presentatie, geen gedoe, gewoon lekker.
Andy D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Ik was al een paar keer eerder wezen eten in het restaurant op de eerste etage. Een zeer bijzonder lokatie waar je meteen al in een goede Aziatische sfeer komt. Alle gerechten worden vers bereid door een gepassioneerde chef en dat proef je meteen. Gisteren was ik weer in de markthal en zag dat er nu ook een taka away op de begane grond bij gekomen is. Ik heb dat meteen uitgeprobeerd er staan vier tafeletjes voor acht personen, het is dudelijk gericht op meenemen dus. Ik heb de kip met met vijfkkruidenmengsel gegeten met Sajour Lodeh en bami. Heerlijke malse kip met een zalige Sajour Lodeh met zachte subtiele smaken.
Wah Nam Hong is op de markthal toch één van mijn favoriete plekekken om te gaan lunchen en ik kijk al weer uit naar mijn volgende bezoek.
Victoria V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wezen lunchen bij Wah Nam Hong, het restaurant boven de Aziatische supermarkt in de Markthal.
Het decor is echt leuk, ongedwongen sfeertje en superleuk zicht op al het winkelend publiek in de Markthal. Service is goed en snel. Wij hebben gekozen voor diverse soorten dim sums, viskoekjes en buikspek. De viskoekjes en het buikspek waren heerlijk. Goede porties en zeer smaakvol. Dim Sum ook lekker, maar de volgende keer ga ik sowieso weer voor de viskoekjes! Leuke aanwinst voor de Markthal om te lunchen of 's avonds lekker een hapje te eten zonder veel gedoe. Prijs / Kwaliteit goed!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Ik wilde al wat langer bij dit restaurant in de chineese supermarkt eten. We waren eigenlijk net te vroeg maar gelukkig gingen ze eerder voor ons open. Het menu sprak mij erg aan door een mix van Thaise en chineese gerechten.
Mijn vriend had de Thaise kip met citroen en curry en ik Thaise viskoekjes en gestoomde broodjes met varkensvlees.
Het is was super! Je proeft echt originele gerechten met een hele eigentijdse smaak. Hier is een super chef aan het werk. Bediening is heel vriendelijk.
Wij hebben een nieuwe parel in Rotterdam ontdekt.
Heel erg bedankt voor dit heerlijke eten en wij hopen snel weer terug te komen om het geroosterde buikspek te kunnen proeven!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Boven supermarkt Wan Nam Hong in de Rotterdamse Markthal vind je een restaurant van dit bedrijf. Wij deelden een dagschotel (in ons geval een heerlijke curry) en we kregen keurig een extra kommetje en extra bestek. Op verzoek kregen we eetstokjes. Bij het eten bestelden we allebei een Chinees biertje.
De curry was heerlijk mals en gekruid, op een enkel ogenblik zelfs erg pittig. Dan is zo'n biertje onmisbaar. Erbij een bakje witte rijst en wat groente en we hadden zo een heerlijke lunch.
Zeer vriendelijk personeel, je kijkt bij binnenkomst zo de open keuken in. Wij namen een kruk aan het raam en keken zo uit over de markthal: een traktatie op zich!