Wah Li

Slaak 18 3061 CS Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wah Li

Fredvandijkman .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Als we Chinees halen gaan we naar Wah Li. Het is er altijd druk; is niet voor niets want je krijgt veel en goed eten voor redelijke prijzen. Mijn dochter is dol op de Foeyonghai. Geen pretenties in deze zaak, het wachtgedeelte ziet er niet uit bijv., maar wel snelle bediening (het beste is om telefonisch te bestellen) en gewoon goed, vers bereid, fastfood.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Ik kom hier nu twee jaar geregeld afhalen. Open keuken. Zeer vriendelijke bediening, veel voor weinig geld maar vooral superlekker voor weinig geld. Ik kies meestal kip touwchi (zwartebonensaus) echt een aanrader. Ook mogelijk met andere vleessoorten of garnalen. Ook de gebakken eend van de specialiteiten is erg lekker. Krokant en mals. Verder kies ik meestal voor miehoen. Je betaald dan wel 2,80 extra, maar het is dat geld waard aangezien deze lichtverteerbare mihoen rijkelijk vergezeld wordt door groenten, stukjes ei en ham. Een maaltijd op zichzelf dus. En je krijgt er zoveel van dat ik er nog een dag van kan eten. Wat zeg ik? Doms kan ik er wel drie dagen van smullen. Laatst kwam ik vrij laat afhalen. En kreeg ik nog extra pisang goreng mee, omdat dit over was van die dag. Kijk, dat zijn net die dingen die blijven hangen bij de klant en waarvoor je terugkomt. Voordeel is ook dat je eventueel kunt vragen of ze een bepaald gerecht net even anders kunnen serveren. Dus ook voor men die speciale wensen heeft staan zij altijd open. Topzaak dus!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Een afhaalchinees zoals een afhaalchinees hoort te zijn. Ziet er lekker jaren '70 uit, gedateerde leesmap ontbreekt dus ook niet.

In de grote open keuken worden de ook al erg grote porties snel voor je klaargemaakt. Het smaakt allemaal gewoon erg lekker, echt een klassieke 'Hollandse' Chinees.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Dit Chinese afhaalrestaurant te Kralingen kent de grootste porties van Rotterdam. Plaatselijke politie- en brandweerkorps halen hier hun Chinese fiks. Het afhaalloket heeft een openkeuken en vriendelijk personeel. Het is aan te bevelen je bestelling van te voren telefonisch door te geven.
Robert2608 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Kom al meer dan 20 jaar bij deze afhaal chinees. Het is er altijd druk.
De porties zijn zeer groot. Alles wordt bereid in een open keuken. Hetgeen ik bij een chinees ook wel prettig vind. probeer een de Babi pangang spek!