Wagenaar

Meer informatie over restaurant Wagenaar

• : Parkeerplaats

Open van woensdag t/m zondag vanaf 12:00 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Wagenaar

Thecla M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zoals altijd lekker, gezellig en bediening en persoonlijke aandacht voortreffelijk.
S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Goed eten voor een goede prijs en vriendelijke bediening. We hebben erg lekker gegeten en het is ook zeker niet de laatste keer dat we bij Wagenaar hebben gegeten.
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Eten is super kwaliteit is boven gemiddeld. Service is goed. Het was altijd al buiten gewoon, maar met de nieuwe chef is het nog beter geworden.

Vooral de proeverij is echt een aanrader.
Tessmyka M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Hadden gevraagd om plaats buiten, ze hebben een schitterend terras. Echter maar twee kleine parasols dus zat je in de volle zo'n, dat viel erg tegen. Eet niet lekker was heel erg warm. Eten was goed dus prijs kwaliteit zit wel goed. De bediening was zeer vriendelijk en goed.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Service en eten helemaal top! Goede aanrader, probeer de proeverij 5 wat kleinere gerechten en keuze van de gehele kaart.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
een hele gezellige avond met lekker eten en goeie bediening.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mooie omgeving
Jacques En Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
wij komen graag terug!
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Op het ruime terras heerlijk gegeten in de avondzon!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gevoel van welkom, supervriendelijke bediening, heerlijk eten, blijft leuk concept de proeverij van 5 gerechten,
kom zeker weer terug
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten is niet bijzonder. Wat je op de kaart krijgt, krijg je ook exact zo. De sla die bij het eten zit is letterlijk sla: een paar slablaadjes met een stukje komkommer. Meer niet. De kaart belooft veel, maar de uitwerking is helaas minder. De bediening was wel zeer vriendelijk.
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
In een woord: heerlijk! Genoten van het aperitief in het avondzonnetje op het terras. Daarna binnen gegeten, drie-gangen-menu met gewoon de a la carte keuze: erg goed van smaak en kwaliteit. Voeg daar aan toe de prima service en bediening en dan heb je een pareltje in het Groene Hart. Ik kom zeker terug!
Anne-Marie G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vanavond gegeten bij Wagenaar. Dit was de tweede keer en weer is het enorm goed bevallen! De bediening is heel vriendelijk en alert, het eten is heerlijk. Een fijne plek!
We hebben gekozen voor Peters Proeverij, 5 zelfgekozen kleinere gerechten van de kaart. Flamkuchen, Sucade, Zalm en soesjes waren favoriet. We komen snel weer terug! Merci
Saskya W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Vandaag de bovenruimte gehuurd voor een inspiratie en trainingsdag met 10 cursisten. Ontvangst in de ochtend was hartelijk, warm. De ruimte was sfeervol en uitnodigend ingericht voor 10 gasten. Een centrale tafel en in 3 hoeken zitjes waar je in subgroepjes kunt werken. Ik hoefde niet met tafels te slepen. Beamer en flap-over stonden klaar. Heerlijk kunnen werken met de groep. Ruim voldoende koffie, thee en flessen water. Halverwege de ochtend wordt er fruit binnen gebracht. Er hangt een relaxte en professionele sfeer. Het voelt heel prettig. De lunch was verrassend, lekker en gevarieerd. Verse jus, melk en karnemelk, met zorg en creativiteit opgemaakte sneetjes brood, panini's, salade, een soepje. Het maakte dat mijn cursisten het gevoel kregen dat het een VIP dag voor hun was. Mooier kan het niet. Super fijn!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteravond zijn wij bij Wagenaar geweest. Het was een prachtige warme avond en we konden heerlijk buiten eten op het terras met uitzicht over de tuin met daarin perken met kruiden, aardbeien en groenten die vers geoogst verwerkt worden in de gerechten. Wij kozen voor Peter's proeverij; een 5 gangenmenu voor dezelfde prijs als het 3 gangenmenu maar met kleinere versies van 5 gerechten van de kaart waarbij iedereen een eigen keuze kan maken uit zowel voor-, hoofd- als nagerechten. Alle combinaties zijn mogelijk. Er wordt gekookt met seizoensprodukten en de kaart wisselt iedere drie maanden. Ik eet koolhydraatarm vanwege een darmaandoening en had dat vantevoren aangegeven. Wagenaar had zich hier goed op voorbereid. Er was koolhydraatarm brood, de serveerster wist van ieder gerecht heel goed waar de koolhydraten in zaten en de koolhydraatrijke componenten werden vervangen door extra groenten die pasten bij de gang; ratatouille bij de kip, salade bij de zalm, peultjes uit eigen tuin bij de biefstuk. Een dessert is lastig zonder suiker maar er was naast een kaasplankje ook de mogelijkheid van lactose- en suikervrij ijs met ongezoete slagroom en versgeplukte aardbeien.
Het eten was heerlijk, lekker vers, goed bereid, mooi geserveerd. Behalve uit eigen tuin komen ook veel produkten van lokale leveranciers, zoals het koolhydraatarme brood en de warmgerookte Bawykovzalm van een rokerij uit Roelofarendsveen die dikgesneden werd geserveerd. Wij hadden nog nooit zulke lekkere gerookte zalm gegeten. De serveerster was zeer hartelijk en attent en goed op de hoogte van alle gerechten en van de wijnen. De rode wijn die zij ons adviseerde was erg lekker.
Kortom, een zeer geslaagde avond op een leuke lokatie. We gaan hier zeker vaker eten.
Remon D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Wat is Roelofarendsveen een prachtige waterrijke omgeving die we nog niet kenden. Heerlijk met 2 gezinnen met kinderen 6-12 jaar bootje gevaren en voor de sluis geluncht bij restaurant Wagenaar. Voor de kids voldoende lekkere keuze en zelf "De 3 sneetjes" gegeten waar de eigenaar een mooi anekdotisch verhaal bij vertelde. Goede koffie met 3x lekker vers gesneden brood met brie, carpaccio en gerookte zalm. Lekker om 3 smaken in 1 lunch te hebben, sierlijk en smakelijk afgewerkt. Gastvrij onthaal in relaxte, ietwat industriële omgeving waar vroeger de veiling was. Je voelt je er direct op je gemak. Mooi terras. We komen zeker eens terug voor het diner om de proeverij van 5 kleine gerechten te doen!
Saskya W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Een ongelofelijk prettig restaurant op een plek waar ik het helemaal niet zou verwachten. Vanaf de A4 ben je er zo! Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Heerlijke rode wijn op goede temperatuur. We hebben ons laten verrassen door voor de proeverij te kiezen. Een leuke manier om kennis te maken met de menukaart. De smaakcombinaties spreken mij aan.
Het is een grote, hoge ruimte met veel glas. Ondanks dat is de sfeer warm en relaxt. Er zijn een aantal tafels met een "verhaal." Leuk om die van de eigenaar te horen!
Ik ben reuze benieuwd hoe het er in de zomer is dus ik kom graag terug!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op 2de kerstdag `n tafeltje voor 8 pers. geboekt op wens van mijn vader die in z`n laatste levensfase zit. Door `n plotselinge verslechtering in zijn gezondheidstoestand zagen we ons genoodzaakt het diner te cancellen. Op ons verzoek om misschien iets te kunnen verzinnen om thuis wat te kunnen eten hebben Dennis en Peter zichzelf overtroffen en `n heerlijke stoofpot met toebehoren verzorgd die we toch nog met ons gezin konden consumeren. Zodoende hebben ze ons `n o zo kostbare en onvergetelijk herinnering bezorgd. Dennis en Peter, nogmaals super BEDANKT............
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Gisteravond hier een topavond! gehad. Vanaf 15.00 uur 's middags waren we, vriendin en ik, al te gast, omdat we eerst nog wat zaken wilden bespreken. In de rustige periode tussen 16.30 en 18.00 konden wij relaxed werken en liep de bediening om ons heen de tafels in te dekken. Mooi om te zien! Wij hebben gekozen voor de proeverij, een absolute aanrader. Je kunt de open(grote) keuken inkijken en dan zie je ook hoe relaxed de keukenbrigade werkt. Mooie vergaderruimte/trainingsruimte boven. Ondanks het hele hoge puntdak, vonden wij de akoestiek juist heel goed. Achteraf bleek dat ze daar hard mee bezig zijn geweest. De bediening is zeer vriendelijk en vakkundig. Overall: ik ga hier zeker terugkomen!