Wagamama

6,5
6,3
6,7
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Wagamama

Uit Utrecht M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Direct gelegen aan het nieuwe station is Noodlebar Wagamama gevestigd. We waren blij verrast omdat we een fastfood concept verwachten, maar er is bediening aan tafel. Als je de Engelse taal niet machtig bent is het hier wat lastig. Tijdens ons bezoekje was er van de voltallige ploeg slechts één Nederlands sprekende serveerster aanwezig, De rest spreek vloeiend Engels.
De gerechten komen van meerdere aparte koks/keukens en het kan dus dat je tafelgenoten hun eten al op hebben en jij nog moet beginnen, niet heel praktisch en gezellig dus.
Leila O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Bijgerechten waren goed, hoofdgerechten matig en duur. Prijs-kwaliteitverhouding dus niet in orde. Toen de eerste hoofdgerechten op tafel stonden, kwam de rest pas een half uur later. Toen we 2 medewerkers vroegen waar ons eten bleef kregen we alleen terug dat dit een normale gang van zaken was voor dit restaurant. Geen verdere uitleg of excuses. Daarnaast bleken meerdere gerechten niet meer beschikbaar te zijn nadat we het al hadden besteld. Dit hoor je toch bij het opnemen van de bestelling te weten?

Er is zoveel beters in Utrecht te vinden, zou dit zeker niet aanraden.
G.A. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wat blijft Wagamama toch een heerlijke tent. Vandaag in Utrecht geweest en vorige week in het CS in Amsterdam. En beide keren keren hetzelfde gegeten! Ramen, dus kippenbouillon met noedels, langzaam gegaard buikspek, miso, lenteui en andere groente. Lekker noedels uit de hete soep slurpen en stukjes buikspek er uit vissen. En zonder kapsones; als je om water vraagt krijg je een groot glas koud water en niet de mededeling dat ze alleen flessen water uit de Schotse Hooglanden hebben. Ik blijf terug komen!
Madelon M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Als je alles eet is dit oke voor een snelle hap. Als je vegetarier bent zou ik hier niet eten, want ze letten er niet op of het in aanraking is gekomen met vlees en vis.
Wel erg druk dus niet echt om lang en rustig te tafelen.
Madelon M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Ga hier niet eten als je vegetarier bent! Alles doen ze op 1 plaat en houden totaal géén rekening of er eerst vlees en/of vis op die plek lag.
Als je alles eet is het géén probleem, maar ja er zijn betere plekken!