Wagamama Rotterdam

Witte de Withstraat 83 3012 BN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Wagamama Rotterdam

Zin in een Aziatisch avontuur? Probeer de Japanse keuken in Wagamama! In dit trendy en levendige restaurant is een avondje genieten géén kunst. Heerlijk vers klaargemaakte gerechten, veel smaaksensaties en veel bijzondere gerechten om te ontdekken. U kunt hier ook bestellen en afhalen of u laat de Japanse heerlijkheden aan huis bezorgen. Originele, verse gerechten die als een kleurrijke creatie op je bord terechtkomen. Volop keuze, elk seizoen een nieuwe menukaart met nieuwe gerechten.

Meer informatie over restaurant Wagamama Rotterdam

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Wagamama Rotterdam

Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De seafood ramen ziet er mooi uit: strakke compositie op het bord. Helaas is de hoeveelheid seafood wel erg beperkt: 3 garnalen, 1 stukje slappe tilapia en een stukje gefrituurde witvis. Helaas mist het gerecht elke vorm van smaak: de bouillon is een slap aftreksletje van wat groenten, de vis is niet gekruid of gemarineerd. De noedels waren prima, maar daar is weinig fout aan te doen. Voor maar liefst 16 euro verwacht ik wel wat meer smaak en kwaliteit, ik kom hier niet meer terug.
Rogier B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
bediening was niet geïnteresseerd en niet oplettend. ene keer 2 verschillende bedienden binnen 1 minuut en dan minuten lang geen aandacht terwijl je iets wil bestellen. eten was lekker.
chey ..
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Eten was voornamelijk japans maar er zaten ook wat koreaanse en thaise gerechten tussen. Heerlijk gegeten, de prijs was goed. De verse sappen zijn een aanrader. Het ontvangst ging iets minder gesmeerd. Het restaurant gaat normaal gesproken open om 12 uur maar ze waren nog niet gereed met schoonmaken dus moesten we iets later terugkomen. Ook jammer dat ze geen kinderstoelen ter beschikking stellen (alleen hele kleine voor de allerkleinsten). Verder is het een gezellige restaurant en zeker de moeite waard om terug te komen voor de andere gerechten.