Wagamama (Max Euweplein)

Max Euweplein 10 1017 MB Amsterdam Nederland Kaart
31-205287778

Meer informatie over restaurant Wagamama (Max Euweplein)

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

6,7
6,5
S.R. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Tja, wat kun je verwachten van een restaurantformule als deze? Wij hadden geen hoge verwachtingen, dus het viel mee. Prijzen zijn redelijk, het eten is redelijk en de bediening is oké. Als je geen culinaire hoogstandjes verwacht en je wil een snelle hap, dat zit je hier prima.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Snelle hap met collega's na werk. Het is fijn dat je buiten kan zitten maar ik vond de inrichting en de omgeving verder weinig inspirerend. Internationale bediening, functioneel vriendelijk, maar de maaltijden kwamen met grote intervallen een voor een op tafel druppelen. De kaart zag er aantrekkelijk uit, mijn gerecht met eend was lekker, maar de gerechten van mijn tafelgenoten vond ik stuk voor stuk de diepgang en verfijndheid missen die ik bij aziatische gerechten had verwacht.
Coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Aanschuiven naast andere gasten aan lange tafels. Niet mijn ding. Luidruchtig en lawaaierig. De lounge was enigsinds rustig, maar toen deze vol zat net zo luidruchtig. Wij waren met 3 personen en kregen alle drie op verschillende momenten eten. De eerste was halverwege toen ik mijn eten nog moest krijgen. Jammer, vooral omdat het mijns inziens niet hoeft met deze keuken. Het eten was oke, niet bijzonder en voor de prijzen die worden gerekend, vond ik het geen grote portie. Wel verse ingredienten.
YDoorn .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Voor ons bioscoop bezoek gegeten bij Wagamama. Een bamisoep met eens stond op het menu. Eten was lekker, maar niet zeer bijzonder. Service was goed maar niet bijzonder. Decor was leuk maar niet bijzonder. Kortom goed gegeten maar niet bijzonder. Erg geschikt voor bijvoorbeeld een pre bios dinner.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Echt midden in Amsterdam, bij het Leidseplein, zit Wagamama. We waren op zoek naar een restaurant waar met zijn 2tjes snel warm konden eten, aangezien op tijd moesten zijn voor een concert in de Melkweg. Binnen stond een wachtrij (meestal een goed teken), we werden zeer vriendelijk ontvangen en na 5 minuten konden we al zitten. De bediening aan tafel was vlot en vriendelijk. Het menu is noodle-based, Oosters dus, en het principe van het restaurant werd goed uitgelegd. Geen voorgerechten, wel hoofd-en nagerechten. Daarnaast zijn er verschillende bijgerechten te bestellen. Er werd ook verteld dat Wagamama met 4 verschillende keukens werkt, zodat het voor kan komen dat niet alle gerechten tegelijkertijd op tafel komen. Verwachtingsmanagement is alles! We kozen voor de 'duck niro kare' en 'chicken itame'. Allebei werden prima snel geserveerd in een grote kom. Zo'n kom is een behoorlijke portie eten, lekker scherp en kruidig. Het vlees was mals , zacht en pittig. Ik krijg altijd een paar zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd van spicy eten, ook hier dus. De groenten worden in de Osterse keuken meestal dun en klein gesneden, ook hier. Maar er is genoeg groenten op bij iedere hap ook wat groente te proeven. We hebben zeker een uur prettig aan de prettige tafel gezeten en de bediening was zeer aardig en oplettend. Verwacht hier trouwens geen gezellig romantisch restaurant met kaarsjes, het is eerder een grote strakke ruimte met overal tafeltjes. Op die manier raak je gemakkelijk in contact met je buren en dat maakt het dan op die manier gezellig. De prijzen zijn zeer schappelijk, het eten wordt snel geserveerd. En dat bij het Leidseplein. Ik kom zeker terug.
Arja75 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Vind dit een ok zaak als je snel even wilt eten. Maar echt gezellig is het niet en personeel helpt daar niet echt bij. De noodles met kip zijn wat mager. Weinig kip en groenten. voorgerechten ook matig en niet hoogstaand.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
In het weekend gelunched bij Wagamama. Prima eten op basis van verse ingrediënten, al lijken de porties wel wat kleiner en minder gevuld dan voorheen. Vervelend is dat gerechten niet tegelijk worden gebracht, zeker als je met kinderen bent en hun bord pas wordt gebracht als je zelf al bijna klaar bent. Bediening is internationaal en vriendelijk, maar niet erg oplettend. Het is lastig om wat bij te bestellen of de rekening te vragen. Prijs/kwaliteitverhouding is uiteindelijk wel goed, zeker gezien de locatie.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Heerlijk en gezond gegeten vlakbij het Leidseplein. Internationaal georienteerd restaurant. We kregen uitstekend advies toen we vroegen wat geschikt voor ons was wegens een dieet. We kozen Pad-Thai Chicken en Teriyaki Salmon Soba. Vers eten, smakelijk bereid. Opvallend grote porties. Speciale aanrader is het toetje Banana Katsu. Helaas was het vrij druk en nogal lawaaierig waardoor we nauwelijks een gesprek konden voeren, maar dat kwam de aandacht voor het eten dan wel weer ten goede.
Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Chaotisch personeel, ondanks dat het er niet druk was, op een woensdagavond. Weinig sfeer, lange banken zoals een "Oktoberfest". Personeel spreekt voornamelijk Engels en is vooral vergeetachtig. Bestek tot tweemaal moeten vragen. Eten echt matig. Ik kan betere restaurants opnoemen, die de dezelfde prijs hanteren. Deze zijn in een radius van 2km te vinden. Kip was helaas droog, rijst net niet gaar. Jammer. Locatie is trouwens wel top. Net naast het Leidseplein.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Weer eens bij wagamama gegeten, had het gevoel dat t eten iets beter is geworden ten opzichte van eerder, dus denk betere koks in dienst op t moment. Het blijft een beetje een soort luxe fastfoord keten.
Bedienend personeel is hier toch vaak een probleem. Weinig aandacht voor de gasten.
Oma F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Gisteravond heb ik na lange tijd weer bij Wagamama gegeten. Wat mij vooral opviel was dat het personeel geen Nederlands sprak. Alsof je een toerist bent in eigen land. Er staan 2 mensen om je een plaats te wijzen. 1 persoon over de gehele vloer om jouw order op te nemen. Terwijl er 1 grote groep blijkbaar voorrang had, die de helft van de zaak in beslag nam. Niet genoeg personeel voor zo'n prachtige, warme avond. En 1 jongeman, met 1 lettergreep, die langs de kant staat om je te negeren wanneer je hem wenkt. Ik begrijp dat iedereen zijn eigen taak heeft, maar er zit geen logica in hun systeem. 1 iemand noteert op onze placemats de bestellingen, vervolgens komt er een meisje onze drankjes brengen en durft nog te vragen wie wat heeft besteld. dit was ik niet van Wagamama gewend. Het is ook nog ontzettend gehorig. Het leek net of wij in een fabriek zaten te eten met van die vreselijke machines aan. We moesten bij wijze v spreken gaan schreeuwen om boven onze buren uit te komen.
Het eten.. Het eten wat niet hetzelfde tijd bezorgd word als jouw eigen tafelgenoot, stoort mij ontzettend. Ze kondigen het wel van tevoren aan, maar als iedereen al uitgegeten is dan zit jij nog 'met een leeg bordje' te wachten op eten.
Op voorbehoud had ik maar een dumpling duck besteld. Karig, maar eetbaar. Wagamama is onnodig duur geworden of ze mogen daar wel betere service voor teruggeven. Ik heb niet genoten van mijn bezoek. Als ik eraan terug denk, lijkt het net een fastfood restaurant met een slechte bediening. Bestellen, opeten, wegwezen.
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Ik ken Wagamama uit Londen en ben er vaak geweest. Alles is hetzelfde in Amsterdam, behalve de prijzen (veel duurder!) en de bediening moet echt beter! Een deel van het personeel spreekt noch verstaat een woord Nederlands. Ik heb dat als storend ervaren. Ik neem aan dat ze in Nederland wonen - ze zouden op z'n minst een paar woorden Nederlands kunnen leren. Personeel dat het woord 'rekening' niet begrijpt, hoort niet in de horeca in Amsterdam thuis.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Altijd een feestje om bij wagamama te eten. Personeel is altijd zeer vriendelijk en als je mazzel hebt krijg je een toegezongen serenade door meneer placido. Eten is altijd lekker. De lekkerste gerechten zijn de chicken katsu curry, teriyaki salmon soba en de chicken donburi. Ofja dat zijn mijn favorieten :). Ook fijn dat ze altijd leuke kortingen hebben.
Michaël R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Ondanks alle drukte heb ik heerlijk gegeten, de "yaki soba" die me werdt aangeraden was echt voortreffelijk! de gyoza was "2diefor" ! de fruitjuice was echt zo lekker dat het al op een toetje op zich leek...! Ik kom hier nu zeker in de toekomst vaker "Vooral in de tijden dat het minder druk is.. Niet dat ik met slechte service verlegen zat.. maar ik zit liever niet bij m'n onbekende buur op schoot zeg maar al bij al.. het eten was top!
Danisf .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
gister voor het eerst bij wagamama gegeten. Rijen lange tafels met zitbanken was het eerste wat me opviel naast een open keuken. Een Engelstalig jongen wees ons een plekje toe waarmee ik niet echt happy was. Zat praktisch bij mijn buurman op schoot! Helaas mochten we niet ergens anders zitten. Twee lange tafels waren vrij maar blijkbaar wilden ze deze vrijhouden voor grote groepen die eventueel konden komen???
Ik heb gekozen voor de checken prawn teppan gerecht. Vooral noodles, weinig kip en de garnalen waren iniminie. de Terriyaki salmon soba van mijn tafelgenoot zag er goed uit.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Voor het eerst bij Wagamama gegeten en het was een positieve ervaring. Het restaurant heeft een Amerikaanse fast-food sfeer, maar er wordt goed en vers eten geserveerd. Niet geschikt voor romantische diners, of rustig tafelen, want je zit met z'n allen aan lange tafels. Wel zeer geschikt voor een gezonde, snelle hap in de stad. Weer eens wat anders dan patat! Je hebt de keuze uit verschillende soorten noedelgerechten, curry's en tepanyaki. Ook is er een apart gedeelte waar sushi gegeten kan worden. Ik had een tepanyaki gerecht. Goed eten en een grote portie, al had ik iets meer pit verwacht. De bediening spreekt voornamelijk Engels, het restaurant is duidelijk gericht op toeristen. Ik vind de bediening wat gehaast over komen en niet speciaal aardig of attent. Zo moesten wij zelf om bestek vragen. Wat ik opmerkelijk en lichtelijk storend vond is dat er op de bon zo nadrukkelijk gevraagd werd om een fooi. Kwam mij iets te opdringerig over.
BS-Adam .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Erg leuk concept! Lekker eten, leuke bediening en gezond eten. Ik had de Teriyaki soba steak gegeten met wat Grilled asparagus. Beide mijn favoriete gerechten. Als je ook nog een dessert wilt eten neem dan de Banana katsu! Dit is gepaneerde banaan met vanilline ijs, erg lekker.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Een prima ervaring vanavond bij Wagamama, waar we een jaar geleden nog teleurgesteld waren hebben we het nu naar tevredenheid een nieuwe kans gegeven. Het eten was lekker, en vers. Noedels met vers gesneden groente heerlijk gewokt en direct geserveerd. De bediening was duidelijk beter getraind. Glimlachende mensen maken dat je je welkom voelt!
Puck L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Geroosterde kip met rijst en kerry saus en wat salad
De rijst was te hard en bleef tussen de tanden steken de kerriesaus was te pittig en te scherp van smaak en verder te dik en stroperig.
De salade was onverzorgd neergelegd en had te veel saus, etc.
De kip was droog en taai met niet veel smaak.
De muziek was te hard en gevraagd of die zachter kon maar werd niet op ingegaan.
Kreeg ook geen bestek en moest ik lang op wachten.
De Munt was half vol en lauw toen ik hem kreeg maar smaakte wel goed met verse munt
Het duidelijk een off day bij Wagamama de verbouwing vindt ik persoonlijk geen vooruitgang
Mijn Motto 'Never change a winning team'!
Geen tip gegeven maar wel betaald...........
Een aantal personeelseden waren ook niet echt super aardig en beleefd
Ik voelde me stukken beter toen ik aankwam dan toen ik daar wegging!!!!
Shame on You.........
Groenger .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Ik vond het heel aardig om hier te eten. Het eten was vers en zeer smakelijk. De bediening was erg vriendelijk. Omdat de plaatsen worden toegewezen, zit je betrekkelijk rustig. Beter dan dit kan 'fast food' niet zijn. Goed prijs-kwaliteitverhouding. Ik zou hier zeker nog eens teruggaan. Mijn vriendin zag er ook een leuke medegast, die ze nog wel eens terug zou willen zien.