Waddenpaviljoen De Voormalige Noorman

Haven 50 9976 VN Lauwersoog Nederland Kaart
31-519349133

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Waddenpaviljoen De Voormalige Noorman

Geopend op woensdag, donderdag en vrijdag vanaf 16:00 uur, Zaterdag en zondag vanaf 11.00 uur.

• Mastercard
  • Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Waddenpaviljoen De Voormalige Noorman

Martin V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Prachtig uitzicht over het wad, jammer dat ze geen kokkels hadden en helaas drie keer moeten vragen om een glaasje water naast de wijn.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Te lang wachten.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Al wat van of uit het wad kwam was prima. Dus voor de vis etc. een dikke voldoende. De sidekicks verdienen wat meer aandacht. De frieten waren koud en slap helaas en als het druk is mag er wel iets meer bedienend personeel zijn. Personeel was overigens erg aardig. Het uitzicht prachtig, zeker met de in de vensterbank aanwezige verrekijkers, erg leuk. Wij komen vast nog een keer weer.
Julian R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We kwamen voor menu van AH actie en kregen omdat een aantal gerechten niet meer beschikbaar waren de keuze uit ongeveer de hele kaart. Prima alternatief. Service goed. Eten lekker.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Een prachtige zomeravond met prima eten, een goede bediening op een mooi terras.
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekkere gerechten, mooi uitzicht op Schier. Prima!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Op het terras gegeten op de heetste dag van het jaar. Prima bediening en heerlijk eten. Veel aanbod van visgerechten, maar daar zijn we dol op. Van dagvangst tot vaste kaart. Ik heb echt genoten van een gegrilde zeebaarsfilet. De bijgerechten waren ook lekker en niet het standaard bakje sla, dat je overal krijgt. Nee een originele schotel. Het dessert was geweldig, cheesecake met bloedsinaasappelijs. Erg tevreden over a;les!wij komen terug.
Antien W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We moesten in het begin een beetje lang op ons drankje wachten en er kwamen twee verschillende mensen vragen wat we wilden eten en drinke, maar verder was het prima, het eten, de plek die we kregen en vooral erg aardige mensen in de bediening. Je voelde je gewoon thuis.