Waddengenot Pieterburen

Hoofdstraat 93 9968 AB Pieterburen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Mosterdsoep met Groninger metworst
      Huisgemaakte vissoep
      Tomatensoep (alleen in pieterburen)
  • Hoofdgerechten
    • Gebakken schol met remoulade en zeekraal
      Schnitzel klassiek met citroen
      Kippendijen piri piri (alleen pieterburen)
      Dagvis
  • Nagerecht
    • Mousse van aardbeien met verse aarbeien en slagroom
      IJs met chocoladesaus en slagroom

Meer informatie over restaurant Waddengenot Pieterburen

lijn 68

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant Waddengenot Pieterburen

Sophia H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We maakten gebruik van het AH-menu. Lekkere mosterdsoep, wel wat veel. Als hoofdgerecht de schnitzel.....die was giga! De meterplank met bijgerechten vonden we erg leuk, heerlijke patat en aardappelpartjes! En de huisgemaakte rabarber....jammie. Prettig nagerecht, aardbeienbavarois met verse aardbeien. Top!
Annika B.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Onze reservering stond bij het restaurant niet in de agenda, maar het kwam al snel voor elkaar.

Het was verder allemaal in orde!
Jan S.
Voor herhaling vatbaar.
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Super lekker gegeten en zeer attente bediening!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
We kwamen hier vanwege de AH actie, Op de gewone kaart stonden echter zulke lekkere dingen, dat we gewoon van de kaart hebben gekozen. Erg gezellig en super met kinderen.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Ik vond de koolsalade en de rabarber véél te zoet. Kwestie van smaak wellicht. Verder wel prima, maar niet super. Erg veel. Liever wat meer kwaliteit en iets minder kwantiteit.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Knutsel van ah menu erg zout en te groot
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ondanks reservering was er vanwege een grote groep wadlopers alleen een tafeltje achter een deur beschikbaar. Gelukkig was op het terras buiten onder de heater wel plek. Ons voorgerecht was niet lekker. Vissoep met smaakloze bouillon en stukken vis er in. Ook bij mijn partner miste het vlees in de soep. Gelukkig was het alternatief wel goed. Het hoofdgerecht was okay.
Een prettige serveerster maakte het teleurstellende eten nog een beetje goed.
Jphappel H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellig, gemoedelijk en vlotte jonge bediening
Fseo S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Bediening vriendelijk, maar lieten wel wat steekjes vallen. Haalden o.a. bestellingen door elkaar, kwamen wat warrig over, maar bleven lachen.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het enige minpuntje: de drie gangen kwamen in een razend tempo achter elkaar.
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig restaurant met een hele leuke nieuwe/oude inrichting. De dames van de bediening doen uitermate hun best en zetten een stapje extra voor je. Echt een aanrader als je eens een dagje naar Pieterburen komt. Ga vooral onder de luifel zitten (incl. terrasheaters!).
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Dit is een gezellig, warm en sfeervol restaurant. Lekker eten, niet duur, vlotte en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Zeer slechte en inefficiënte bediening. We bestelden iets te drinken. Hierna kwam men vragen wat we wilden eten. Na een half uur kwam de soep de bij navraag waar onze biertjes bleven kwamen die uiteindelijk na vijf minuten.
We werden bij elke gang door een andere serveerster bediend. Ons toetje was op zich het lekkerste maar op onze vraag waarom er zoals aangekondigd geen verse aardbeien bij zaten zou men gaan navragen maar uiteindelijk niets meer over gehoord. Bij het afrekenen werd er normaal afgerekend volgens de kaart. terwijl wij hadden geboekt via de AH actie. Bijzonder was nog dat wij een afwijking hadden gevraagd omdat mijn vrouw in plaats van de scharren volgens het AHmenu graag het mosselpannetje wilde hebben. Met 25 % bijbetaling voor de kosten van de mosselen kon dit wel. Kortom: het eten was niet zo slecht maar de bediening was chaotisch. Er liepen zat dames van de bediening maar ze deden niets. Ben benieuwd hoe dit gaat als de tent in de zomer vol zit.
Schelto D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Zeer tervreden. Voor herhaling vatbaar.
Marianwassenaar W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk gedaan voor de jarige,heel attent en verrassend.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk a la carte gegeten. Medewerker vroeg niet hoe de vis gebakken moest worden, terwijl er twee opties werden aangeboden. Hier moesten we zelf om vragen. Verder een fijne, ontspannen etentje gehad.
Aagtje T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuk gezellig restaurant. Vriendelijke personeel.
Bij een ander tafeltje op het terras twee enorme zeurpieten, maar het personeel bleef zeer voorkomend en vriendelijke. Grote pluim!!
Pjotr Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten met AHactie En er is een mooie speciale prijs gemaakt voor de kinder menu's, geweldig...