Waddengenot Pieterburen

Hoofdstraat 93 9968 AB Pieterburen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Mosterdsoep met Groninger metworst
      Huisgemaakte vissoep
      Tomatensoep (alleen in pieterburen)
  • Hoofdgerechten
    • Gebakken schol met remoulade en zeekraal
      Schnitzel klassiek met citroen
      Kippendijen piri piri (alleen pieterburen)
      Dagvis
  • Nagerecht
    • Mousse van aardbeien met verse aarbeien en slagroom
      IJs met chocoladesaus en slagroom

Meer informatie over restaurant Waddengenot Pieterburen

lijn 68

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant Waddengenot Pieterburen

Jphappel H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellig, gemoedelijk en vlotte jonge bediening
Fseo S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Bediening vriendelijk, maar lieten wel wat steekjes vallen. Haalden o.a. bestellingen door elkaar, kwamen wat warrig over, maar bleven lachen.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het enige minpuntje: de drie gangen kwamen in een razend tempo achter elkaar.
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig restaurant met een hele leuke nieuwe/oude inrichting. De dames van de bediening doen uitermate hun best en zetten een stapje extra voor je. Echt een aanrader als je eens een dagje naar Pieterburen komt. Ga vooral onder de luifel zitten (incl. terrasheaters!).
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Dit is een gezellig, warm en sfeervol restaurant. Lekker eten, niet duur, vlotte en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Zeer slechte en inefficiënte bediening. We bestelden iets te drinken. Hierna kwam men vragen wat we wilden eten. Na een half uur kwam de soep de bij navraag waar onze biertjes bleven kwamen die uiteindelijk na vijf minuten.
We werden bij elke gang door een andere serveerster bediend. Ons toetje was op zich het lekkerste maar op onze vraag waarom er zoals aangekondigd geen verse aardbeien bij zaten zou men gaan navragen maar uiteindelijk niets meer over gehoord. Bij het afrekenen werd er normaal afgerekend volgens de kaart. terwijl wij hadden geboekt via de AH actie. Bijzonder was nog dat wij een afwijking hadden gevraagd omdat mijn vrouw in plaats van de scharren volgens het AHmenu graag het mosselpannetje wilde hebben. Met 25 % bijbetaling voor de kosten van de mosselen kon dit wel. Kortom: het eten was niet zo slecht maar de bediening was chaotisch. Er liepen zat dames van de bediening maar ze deden niets. Ben benieuwd hoe dit gaat als de tent in de zomer vol zit.
Schelto D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Zeer tervreden. Voor herhaling vatbaar.
Marianwassenaar W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk gedaan voor de jarige,heel attent en verrassend.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk a la carte gegeten. Medewerker vroeg niet hoe de vis gebakken moest worden, terwijl er twee opties werden aangeboden. Hier moesten we zelf om vragen. Verder een fijne, ontspannen etentje gehad.
Aagtje T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuk gezellig restaurant. Vriendelijke personeel.
Bij een ander tafeltje op het terras twee enorme zeurpieten, maar het personeel bleef zeer voorkomend en vriendelijke. Grote pluim!!
Pjotr Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten met AHactie En er is een mooie speciale prijs gemaakt voor de kinder menu's, geweldig...
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Super gegeten
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Was een gezellig restaurant . Vlotte bediening . Het enigste nadeel was dat toen we bij de auto waren zagen dat er toch meer berekent was dan nodig.
De koffie die bij het nagerecht van de Aktie zat is wel apart berekent en nog iets wat we niet herkenden een drankje . Maar goed bedrag was zodanig dat we er niet voor terug zijn gegaan . Dit was een klein minpuntje het was er erg druk dus misschien lag het daaraan .
Verder prima restaurant .
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Goed restaurant, lekker eten en vriendelijk personeel. Jammer alleen dat Iens het menu niet goed weergeeft op de website. Het restaurant liet weten dat Iens niet flexibel is en het week/dagmenu niet goed weer kan geven op de website.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
We zaten buiten en prima weer dus altijd goed
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goed gegeten voor een goede prijs! Na het voorgerecht werd netjes gevraagd of we het volgende gerecht al wilden of dat we nog even wilden wachten! "De meter" op tafel met de bijgerechten vonden we een leuk idee.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Keurig ontvangen en een goed driegangenmenu. Ook aan onze wensen met betrekking tot een lactosevrij dieet is helemaal voldaan.
Louisa D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Tijd om te vernieuwen, sanitair moet schoon en deugdelijk zijn ! Kapotte kranen kan echt niet.
Wat betreft het eten, wij gingen heen voor een ijscoupe. Wat we kregen was diep teleurstellend. Een mini (dan bedoel ik ook echt MINI ) bolletje vanille ijs, niks bijzonders gewoon uit een Lidl bak leek het op. Wat stukjes aardbeien en een toef slagroom *niet zelfgemaakt met een kletskop erin gedrukt. Hiervoor durfden ze maar liefst 6,75 pp voor af te rekenen.

Vroeger was het op mooie zomerdagen erg druk, nu was het erg stil (16 u zondag middag 26 graden en zon ) wat te verklaren is gezien de staat van het gebouw en de service.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker gegeten met de familie, heerlijke cappuccino trouwens! De Noordzee schollen, waren super lekker vers en goed gebakken. Ook voor de kinderen een leuk menu te krijgen, dat is ook wel eens anders. En de speeltuin vonden ze natuurlijk helemaal geweldig met skelterbaan en springbult. Ideaal kan je zelf rustig op het terras blijven zitten terwijl de kinderen spelen. Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Zelf hobby bierbrouwer en erg fan van de eigen bier lijn die Waddengenot B.V heeft geïntroduceerd! Naar mijn persoonlijke mening vind ik ze alle drie ( Slik, Brak & Lam ) erg lekker. Zoals als het hoort vind ik ze het allerlekkerst smaken aan de bar.
Echt een aanrader om ze alle drie lekker hier aan de bar te proberen.