Waddengenot Pieterburen

Hoofdstraat 93 9968 AB Pieterburen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Mosterdsoep met Groninger metworst
      Huisgemaakte vissoep
      Tomatensoep (alleen in pieterburen)
  • Hoofdgerechten
    • Gebakken schol met remoulade en zeekraal
      Schnitzel klassiek met citroen
      Kippendijen piri piri (alleen pieterburen)
      Dagvis
  • Nagerecht
    • Mousse van aardbeien met verse aarbeien en slagroom
      IJs met chocoladesaus en slagroom

Meer informatie over restaurant Waddengenot Pieterburen

Marianwassenaar W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk a la carte gegeten. Medewerker vroeg niet hoe de vis gebakken moest worden, terwijl er twee opties werden aangeboden. Hier moesten we zelf om vragen. Verder een fijne, ontspannen etentje gehad.
Aagtje T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Leuk gezellig restaurant. Vriendelijke personeel.
Bij een ander tafeltje op het terras twee enorme zeurpieten, maar het personeel bleef zeer voorkomend en vriendelijke. Grote pluim!!
Pjotr Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten met AHactie En er is een mooie speciale prijs gemaakt voor de kinder menu's, geweldig...
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Super gegeten
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Was een gezellig restaurant . Vlotte bediening . Het enigste nadeel was dat toen we bij de auto waren zagen dat er toch meer berekent was dan nodig.
De koffie die bij het nagerecht van de Aktie zat is wel apart berekent en nog iets wat we niet herkenden een drankje . Maar goed bedrag was zodanig dat we er niet voor terug zijn gegaan . Dit was een klein minpuntje het was er erg druk dus misschien lag het daaraan .
Verder prima restaurant .
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Goed restaurant, lekker eten en vriendelijk personeel. Jammer alleen dat Iens het menu niet goed weergeeft op de website. Het restaurant liet weten dat Iens niet flexibel is en het week/dagmenu niet goed weer kan geven op de website.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
We zaten buiten en prima weer dus altijd goed
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goed gegeten voor een goede prijs! Na het voorgerecht werd netjes gevraagd of we het volgende gerecht al wilden of dat we nog even wilden wachten! "De meter" op tafel met de bijgerechten vonden we een leuk idee.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Keurig ontvangen en een goed driegangenmenu. Ook aan onze wensen met betrekking tot een lactosevrij dieet is helemaal voldaan.
Louisa D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Tijd om te vernieuwen, sanitair moet schoon en deugdelijk zijn ! Kapotte kranen kan echt niet.
Wat betreft het eten, wij gingen heen voor een ijscoupe. Wat we kregen was diep teleurstellend. Een mini (dan bedoel ik ook echt MINI ) bolletje vanille ijs, niks bijzonders gewoon uit een Lidl bak leek het op. Wat stukjes aardbeien en een toef slagroom *niet zelfgemaakt met een kletskop erin gedrukt. Hiervoor durfden ze maar liefst 6,75 pp voor af te rekenen.

Vroeger was het op mooie zomerdagen erg druk, nu was het erg stil (16 u zondag middag 26 graden en zon ) wat te verklaren is gezien de staat van het gebouw en de service.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker gegeten met de familie, heerlijke cappuccino trouwens! De Noordzee schollen, waren super lekker vers en goed gebakken. Ook voor de kinderen een leuk menu te krijgen, dat is ook wel eens anders. En de speeltuin vonden ze natuurlijk helemaal geweldig met skelterbaan en springbult. Ideaal kan je zelf rustig op het terras blijven zitten terwijl de kinderen spelen. Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Zelf hobby bierbrouwer en erg fan van de eigen bier lijn die Waddengenot B.V heeft geïntroduceerd! Naar mijn persoonlijke mening vind ik ze alle drie ( Slik, Brak & Lam ) erg lekker. Zoals als het hoort vind ik ze het allerlekkerst smaken aan de bar.
Echt een aanrader om ze alle drie lekker hier aan de bar te proberen.
John M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Waddengenot dacht ik hier te krijgen.
Op het terras een heerlijk kopje koffie gebracht door een vriendelijk meisje.
Nadien de Kibbeling met patat besteld. Mooie plate, niets van te zeggen. Patat was prima!
Maar oh, die kibbeling. Gebakken in vet dat niet heet genoeg was zodat de kabeljauw zich had volgezogen met vet.
Dat krijg je pas echt door na twee stukjes gegeten te hebben. Snel opgehouden en nu 5 uur later zit ik nog met kramp.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gegeten samen met mijn moeder en kinderen. Wat ons opviel (we waren daar heengegaan omdat de rest van de familie een wadloop ging doen en het restaurant een verzamelpunt was) was dat het daar erg smoezelig was, met name binnen. Toilet was ook erg smerig. Bediening was vriendelijk.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hadden niet gereserveerd op deze zondagavond, wat bij aanvang even wat zoekwerk voor de bediening opleverde. Fijn dat we alsnog een tafeltje konden krijgen. We kozen uit de ruim voorziene kaart het mosselpannetje (variant witte wijn). De mosselen werden geserveerd met flinke patatten. Prima op smaak en temperatuur. De aandacht van de bediening kan wel iets beter. Desondanks goede prijs-kwaliteit. Ruime voldoende.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Waddengenot. Super vriendelijke bediening en niks was teveel gevraagd ivm mijn allergie. Hier kom ik zeker eens terug! Bedankt voor de mooie beleving!
Leanda B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Ik heb mijn verjaardag hier gevierd met familie en vrienden. We hebben heerlijk gegeten, van pizza tot steak, alles was even lekker. De bediening was erg vriendelijk. Ik kom zeker nog eens terug!
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Een dagje Pieterburen afgelopen met een dinertje voor mezelf. Restaurant Waddengenot mag voor die gelegenheid best omgedoopt worden in Waddenhorror! Het leek zo veelbelovend... Het restaurant ziet het ervan buiten prettig uit. Leuk en knus terras, zelfs op deze druilerige avond. Vanwege die druilerigheid er toch maar voor gekozen binnen te eten. Wát een vergissing. Ik had nauwelijks plaatsgenomen of ongenode gasten kwamen mijn avond verpesten: eerst nog met een overzichtelijk aantal, maar daarna met tientallen tegenlijk stortte een horde vliegen zich op het opgediende eten. Zelfs op mijn haar en kleding wisten ze zich te vermaken. Het eten zelf was eigenlijk niets mis mee. Het betrof de gigagrote Waddenburger. Eigenlijk veel te veel, maar omdat deze goed te eten was, heb ik deze, met de goede patat bijna helemaal opgegeten. De overige bijgerechten, pastasalade en maiskolven (wat ik nogal een opmerkelijke keuze vond) heb ik aan de vliegen gelaten. Zelfs het servetje wat ik ter bescherming eroverheen had gelegd, durfde ik niet meer te gebruiken, zo vies vond ik het. Al met al zou ik er in deze periode van het jaar nog niet voor niets gaan eten. Deze negatieve ervaring heb verantwoord onder het 'kwaliteit van de gerechten' want hoewel de smaak dus goed was, heeft de kwaliteit volgens mij te leiden onder de slechte hygiëne, veroorzaakt door de vliegen overal.