Waddengenot aan Zee

Zeedijk 1 9976 VM Lauwersoog Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerecht
    • Mosterdsoep me Groninger metworst
      Huisgemaakte vissoep
      Tomatensoep (alleen Pieterburen)
  • Hoofdgerecht
    • Gebakken schol met remoulade en zeekraal
      Schnitzel klassiek met citroen
      Kippendijen piri piri (alleen Pieterburen)
      Dagvis
  • Nagerecht
    • Mousse van aardbeien met verse aardbeien en slagroom
      IJs met chocolade en slagroom

Meer informatie over restaurant Waddengenot aan Zee

Elke dag geopend vanaf 11.00 uur tot 00:00

• Mastercard
  • Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Waddengenot aan Zee

Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De bediening en het eten was goed en vooral het eten was lekker vers.

Het sanitaire gedeelte mag wel onderhoud gebruiken.

Groeten Roelof de Jong
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
De soep was lauw
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Men deed voorkomen dat er geen reservering was gemaakt en dat er geen tafel beschikbaar was. Uiteindelijk kregen wij een tafel toegewezen in een apart gedeelte. Het keuzemenu van de AH restaurant actie is zeer beperkt. De vissoep was lauw en veel te zout. De gebakken schol was redelijk maar de schnitzel wederom te zout. Vieze tafel en toiletten. Al met al geen prettige ervaring.
Carien V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De keuze in het aangeboden menu was wel erg beperkt, meer keus met eventueel hogere prijs was slimmer. Er werden gerechten geserveerd die er veel beter uitzagen dan die op ons menu. Gemiste kans!
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Samen met mijn man genoten van een heerlijke visplateau. Het was iets te fris om op het terras te eten, maar binnen is het uitzicht net zo mooi als vanaf het terras. Bediening was zeer attent en de kok kwam zelfs nog even langs onze tafel om het fileren voor te doen!
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We zijn speciaal van Dokkum naar Groningen omgereden voor de visgerechten hier. Bij het eerste hapje van de vissoep verzucht mijn vrouw dat dit de lekkerste vissoep is die ze ooit gegeten heeft en dat zegt iets. Gewoon kibbeling is hier een ervaring, omdat het zo vers van de afslag komt. Er is op een heel vriendelijke manier met onze wensen rekening gehouden en het uitzicht over het Wad naar Schier is totaal rustgevend. Een plus moet ik ook geven voor de rolstoellift die aan de zijkant van het terras is gebouwd.
Woutera V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten, ondanks de drukte prettige en goede bediening. 1 minpuntje was dat er geen keuze was qua dessert.
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
we hadden gereserveerd met de AH restaurant actie ... we hebben genoten van het mooie uitzicht op de Waddenzee maar het eten was niet om over naar huis te schrijven. De soep was lauw (ze waren het bestek vergeten) en de vissoep was te zout. Bij het hoofdgerecht waren ze weer het bestek vergeten en er zat een heel vieze vork bij. De schnitzel ging wel, de 2 ondermaatse scholletjes waren veel te lang gefrituurd waardoor je amper eetbare visfilet over hield. Geen keuze mogelijkheid voor het dessert want dat was een verrassing!
De bediening was aardig maar slecht georganiseerd en/of onervaren. Voor een visrestaurant vonden wij het zeer teleurstellend.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij hebben er gegeten met de AH-restaurantactie. Een mosterdsoep en een vissoep (partner) vooraf. Heerlijk hoofdgerecht van verse platvis. De bijlagen ( groente) was wat karig maar een gratis tweede schaaltje was geen probleem. Nagerecht ( sorbet) ook prima. Het personeel bediende soms wat chaotisch ( soms 3 mensen) maar al met al lekker gegeten en een voldoende voor Waddengenot aan Zee.
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Jammer dat de vis gefrituurd was, soep lekker maar niet warm genoeg. Alles matig, je kunt he geld beter elders spenderen. Het uitzicht is wel top
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten, met super mooi uitzicht!
JoopenSusan B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
De verbinding tussen Iens en het restaurant werkt niet goed. Onze reservering was niet bij hun binnegekomen. Gelukkig hadden zij nog plek voor ons. Het eten en de bediening waren ongekend goed.
Wij gaan morgen weer.....
L.J. Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Veel minder gezellig dan voorgaande jaren en beduidend minder lekker. Wat ook tegenviel is dat de kaart minder uitgebreid is (dit staat los van de drie menu's waar we nu uit konden kiezen, dat wisten we, dat hoort bij deze actie)
geworden.
Het blijft jammer dat een restaurant op zo'n mooie plek met zo'n groot terras het maar niet goed kan krijgen. We zagen namelijk diverse anderen ook wat teleurgesteld reageren op hun eten.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wat een heerlijke plek om je terug te kunnen trekken. Er hangt een goeie sfeer en de bediening is vlot en vrolijk! Of je hier alleen een kopje koffie wilt doen (heerlijk vers gezet, je hoort af en toe de maler de bonen malen) of met vrienden/familie, er is voor ieder wat wils!
Het eten is heerlijk, de kibbeling voortreffelijk en ook voor de mensen die niet van vis houden + vegetariërs is er keuze genoeg!
Tot snel!!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Als vegetariër met de familie uiteten naar een visrestaurant: het kan bij Waddengenot aan zee. Ik heb genoten van de hoeveelheid keus die ik had, de rest van de heerlijke verse vis. De dagvis was (na horen en zeggen) de grooste aanrader.
Genoten, bedankt Waddengenot.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Gisteren na een dagje uitwaaien op de dijken de vakantie afgesloten bij Waddengenot aan Zee. Prachtig uitzicht over zee, heerlijk gegeten en superleuk personeel. Zeker een aanrader.
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk genoten van lekkere koffie en kibbeling van echte kabeljauw en frietjes! Weer was dan wat minder, desalniettemin blijft het uitzicht schitterend.
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
De kerstvakantie hier geweest en lekker met de kids uitgewaaid op de dijk en daarna genoten van lekker eten, goede koffie en super uitzicht.
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ik heb samen met mijn familie hier op eerste kerstdag genoten van een brunch buffet.
Eerst zijn we met z'n alle mee gegaan met een oestertocht met gids en daarna de brunch.
Het was écht heerlijk, voor ieder wat wils en een erg uitgebreid buffet.
Gezellig kerstsfeertje met de haard en andere gasten.
We waren hier al eerder geweest om te dineren maar dachten nu leuk voor een kerstbrunch.
Wij komen zeker terug met de familie!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e kerstdag zijn wij hier geweest. We hebben eerst op het wad oesters gezocht met een gids, dit was een erg leuke ervaring. De oesters mochten we daarna schoonmaken en opeten. Daarna hebben we genoten van een heerlijke kerstbrunch. De sfeer was super en het personeel vriendelijk.