Waddengenot aan Zee

6,2
7,2
Joya S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Zijn afgelopen dinsdag met een grote groep (85) mensen geweest. Van te voren goed overleg gehad. En bij aankomst was het goed georganiseerd zoals we hadden afgesproken. Drankjes en haring.
Lekkoreton .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
2 porties kibbeling om mee te nemen: €13.00 (met saus, dat dan weer wel).
Als reactie op onze verontwaardiging over de prijs zei het personeel dat het kibbeling van kabeljauw was en daarom wat duurder.

Bestelling was snel klaar, dus op naar de boot, bakjes open.. Blijkt een portie 4 karige stukjes te zijn! Naah.... En er zat niet eens een servetje bij :')

De kibbeling was wel oké, maar voor deze prijs-hoeveelheid verhouding niet oké.
Ga dan gewoon normale porties kibbeling van minder overbeviste vissoorten verkopen. Zonde van de kabeljauw dit.
Spoek .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben vandaag kibbeling gegeten van Waddengenot, wat een teleurstelling! Zeer kleine portie voor €6,50, maar bij nader inzien maar goed dat het zo'n kleine portie was want werkelijk niet te eten: het rook niet lekker, droop van het vet en veel smakeloze korst met weinig vis. Absoluut een aanfluiting! We waren van plan hier morgen uitgebreider te gaan lunchen maar dat gaan we nu zeker niet meer doen.