Wadapartja

6,6
Erg voordelig
W K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Enkele weken geleden heerlijk gegeten bij Wadapartja, mijn maat en ik hadden het van te voren uitgezocht omdat het cool en betaalbaar leek. En dat was het allebei! We begonnen met een broodplankje waar heerlijk, vers en knapperig biologisch brood met een overheerlijke huisgemaakte humus en tomatentapenade werd geserveerd. De humus was korrelig en lekker pittig, het leende zich goed om zowel zo als op brood te eten. De tapenade was ook heerlijk, beide waren erg smaakvol door goed gebruik van kruiden. Als hoofdgerecht namen wij beiden de kippenstoofpot. De eerste twintig happen hebben wij geen woord gewisseld. De bestond uit heerlijke malse stukken kip met chorizo, die een perfecte tegenbalans was, en een overvloed aan andere smaken. De stoofpot was heerlijk warm en perfect voor een herfstavond. De bediening was erg vriendelijk maar wel langzaam, dat was voor ons juist een positief punt omdat wij daar kwamen om te loungen, dus het was wel prettig dat het bord niet onder je neus vandaan werd getild terwijl je het nog niet op had. Het ging allemaal lekker relaxed. De inrichting van het restaurant was gezellig, mooie kleuren, een semi-open keuken en goede muziek. Ik raad Wadapartja echt aan als je lekker een hapje wil eten in een urbane, hippe omgeving.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wadapartja is een erg leuk lunch of laat ontbijt adres in het centrum van Groningen.

Gelegen op op een leuke hoek aan het altijd drukke Zuiderdiep, smal terras waar het goed vertoeven is met al die passanten cq winkelend publiek. Je kunt hier terecht voor slechts een drankje maar zoals gezegd ook voor een goede lunch.

De broodjes zijn altijd rijkelijk belegd en ons inziens vriendelijk geprijsd. In de vroege avonduren ook geopend. Inrichting is modern naar de huidige horeca normen.
Grietje H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor de derde keer bij Wadapartja geluncht. Wat we de eerste keren prima vonden viel het dit maal allemaal wat tegen. Het broodje gebakken ei was prima, echter wel wat aan de prijs voor wat je krijgt. De chicken sandwich was wat er deze keer erg tegenviel. Naarmate het broodje vorderde bleek er dit keer toch wel erg weinig kip tussen te zitten. En voor een prijs van bijna 9,00 is het broodje met sla en mayo duur betaald. We hebben dan ook een deel van het brood met sla laten staan en bij het afruimen vermeld dat we vonden dat het broodje niet erg rijkelijk was belegd. Er werd ons toen verteld dat we dat eerder hadden moeten doorgeven. Tja wanneer je aan het eten bent en het in de verwachting ligt dat je nog wel wat tegenkomt tussen het broodje heeft ons daarvan weerhouden. Eerdere ervaring was nl dat het wel goed was.
Ook bij het afrekenen werd er door een andere serveerster gevraagd hoe de lunch was, ook aan haar laten weten dat het ditmaal een beetje tegen was gevallen omdat de ervaring nav eerder bezoek toch anders was. Volgens haar kon dit niet want alles wat tussen het broodje kwam werd afgewogen?? Zeer bijzonder.... misschien deed de weegschaal het dit keer niet? Jammer dat er zo weinig aandacht was voor onze opmerking, want voor ons is dit een reden om deze locatie voortaan over te slaan.
Hallo hoffje,

Wat spijtig dat we het niet goed hebben gedaan voor jullie. Uiteraard vinden wij het belangrijk dat onze service verbeterd wordt en daarom hebben wij besloten om hier met onze medewerkers intensiever aandacht aan te besteden. We gaan ons uiterste best doen deze situaties te voorkomen en nemen jullie klacht zeker serieus.
De reden dat we vragen het zo snel mogelijk door te geven als iets niet naar wens is, betekent dat we dan nog de kans hebben om het op te lossen op het moment dat het er nog toe doet.
En het klopt dat onze kip geportioneerd wordt in de keuken, er gaat anderhalve kippendij op de sandwich en daarmee bedekken we het naar ons weten juist goed. We gaan er in ieder geval op letten dat dit voortaan goed zal gaan. Jammer dat we het voor jullie niet meer goed mogen maken,
groetjes, Margreet en team Wadapartja
Marit L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gisteravond heb ik samen met drie vrienden heerlijk gegeten bij Wadapartja. Het was voor ons allemaal de eerste keer bij dit restaurant en het is ons ontzettend goed bevallen. We werden snel en goed geholpen door een hele vriendelijke serveerster. Het eten liet niet lang op zich wachten. We begonnen met een goed gevulde borrelplank. De inhoud van de borrelplank was verrassend: het leken typisch Groninger hapjes. Het was een leuke toevoeging geweest als de bediening een korte uitleg had gegeven over wat er allemaal op de plank lag. Als hoofdgerecht bestelden we drie burgers en de kipstoof. Het waren lekkere gerechten en totaal niet standaard. Vooral de zoete aardappel bij de burger was een leuke touch. Wij komen zeker een keer terug. Kortom, een dikke aanrader!
Gezelligheidsproever .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Al vaker bij Wadapartja geweest, eerder alleen voor wat te drinken. Nu voor de lunch, helaas een erg lange zit. We zaten al drie kwartier te wachten toen we de mensen naast ons hoorden vragen waar hun eten bleef. Er bleek iets verkeerd te zijn gegaan. Na navraag bleek dat ook ons gerecht niet was door gekomen; het zou zo snel mogelijk komen. Echter duurde het opnieuw erg lang en het voelt een beetje vreemd als je vervolgens om je heen allemaal eten uitgeserveerd ziet worden terwijl je in een dergelijke situatie toch verwacht dat jouw 'vergeten' maaltijd met voorrang behandeld zal worden. Na wederom navraag bleek het weer niet goed door te zijn gekomen. Erg jammer want het eten was uiteindelijk erg lekker! Gezegd moet ook worden dat we oprechte excuses kregen en twee drankjes van het huis.

Al met al een leuk tentje en zeker goed eten. Hopelijk was de wachttijd incidenteel.
Hallo Gezelligheidsproever,

Wat spijtig dat we het niet goed hebben gedaan voor jullie. Uiteraard vinden wij het belangrijk dat onze service verbeterd wordt en daarom hebben wij besloten om hier met onze medewerkers intensiever aandacht aan te besteden. We gaan ons uiterste best doen deze situaties te voorkomen en hopen dat wij de kans krijgen het weer goed te maken met jullie.
groetjes, Margreet en team Wadapartja
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Eerst op het terras plaats genomen, duurde 15 minuten voordat de bediening mij opmerkte.

Koffie was heerlijk, jus d orange was ook goed.

Daarna sandwich met kip besteld. En naar binnen verhuisd. Het duurde erg lang, na 45 minuten eindelijk het broodje. Serveerster liep meteen weg zonder te vragen of we nog wat wilden drinken. Broodje was prima, wel wat aan de prijs voor wat je krijgt.

Bediening kwam rommelig en niet gestructureerd over.

Wel toffe inrichting!
Hoi Anne,
Wat jammer nou dat je zo lang moest wachten. Dat is bij ons niet gebruikelijk, we betreuren het dan ook enorm dat je geen goede service hebt ontvangen van ons. We hopen het weer goed met je te mogen maken! Sorry!
Marit D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Erg leuke lunchplek, qua sfeer en decor helemaal top. Mijn lunchpartner en ik hadden allebei de burger, dat kwam met lekkere tortillachips. Op de burger zat een gebakken eitje en een lekkere lap spek. Aan de smaak van de burger was helemaal niets op te merken, heerlijk. Ik vond alleen de burger zelf een beetje dik (veel vlees) maar goed, voor een ander zal dat juist een pluspunt zijn. Ik ben ook erg benieuwd naar de avondkaart dus ik kom binnenkort zeker terug!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wederom gegeten bij Wadapartja. Nu een keer de lunch gehad (burger) en daarna bij de borrel de nacho's en kaas worst plank. Eten was van goede kwaliteit, maar niet verrassend zoals de vorige keer. Ze hadden de lat ook hoog gelegd. De burger was iets veranderd tov de vorige keer. De nieuwe is frisser. Mijn voorkeur gaat uit naar de vorige pikantere variant. Er was een DJ en die zorgde voor een goede sfeer. Misschien komt het door Koningsdag, maar de service was wat minder vandaag. De (vrouwelijke) bediening was wat afgeleid. Ze waren vooral met elkaar bezig en minder met de gasten. Per saldo nog steeds een aanrader!