Over restaurant Wad Oars

Intiem dineren in Friesland

Voor een intieme sfeer ben je bij Wad Oars helemaal aan het juiste adres. Wad Oars staat voor ‘noflik’, het Friese woord voor aangenaam. Het ‘noflik’ gevoel zorgt ervoor dat je fijn kunt dineren. De keuken biedt een variatie aan Friese streekgerechten en landproducten. Uiteraard ben je ook altijd welkom voor een kopje koffie en een lekkere lunch.

Meer informatie over restaurant Wad Oars

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
- Ontbijt 06:00 - 12:00
- High Tea 12:00 - 22:00

Mjelle .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De entourage was leuk. Enthousiast ontvangst. Bediening kon geen aanbevelingen geven over de maaltijden. Het antwoord was dat ze zelf nog niks hier gegeten hadden. Ossehaaspuntjes waren taai, volledig doorbakken en niet warm geserveerd. Bediening kon hier niks aan doen.
Marian13 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Eten was redelijk. Ze gingen echter behoorlijk de mist in bij het bestellen van het dessert 'het kaasplankje'. Op de kaart stond dat dit inclusief roggebrood en walnoten zou zijn. Op tafel werden zonder commentaar echter alleen verschillende soorten kazen en de appelstroop gezet. Toen ik vroeg waar het roggebrood en de walnoten waren, moest dit eerst in de keuken nagevraagd worden. Bleek dat ze die niet in voorraad hadden, maar als ik dit persé wilde, gingen ze wel even naar de winkel om het te halen. Hier maar van afgezien, omdat mijn mede tafelgenoten al met hun dessert bezig waren en ik geen zin had om hier op te wachten. Vervolgens werd de volledige prijs voor 'het kaasplankje' in rekening gebracht. Jammer voor de bediening, die verder wel vriendelijk was, maar haar fooi was daardoor minimaal.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Na een lange fietstocht kwamen uit in Anjum. We hebben daar gegeten en geslapen

De bediening was prima en alert.
Als hoofdgerecht de spare ribs, zagen er wat donker(door ketjap saus) uit maar smaakte goed
reuze schnitzel was lekker
Rode biologische wijn was prima van smaak

de inrichting is modern en ziet er leuk uit.
Een uitnodigend restaurant
Hennie L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Een super restaurant! Mooie inrichting Heerlijk gegeten, spareribs zijn top en de bediening is erg leuk. Een aanrader!
S R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Nog nooit zo slecht gegeten, kogelbiefstuk was op, om 1745u, dus maar de reuzenschnitzel genomen net als mijn man, we kregen allebei de helft van 1 schnitzel waarop mijn man vroeg of dit de reuzenschnitzel voor moest stellen maar nee dit was de daghap?! Er zat geen enkele garnering bij, wel een schaaltje witlof die vreemd zoet smaakte volgens mijn man. Ook kregen we in 1e instantie 1 kindermenu ipv 2 ,kortom snel gegeten en maar geen nagerecht genomen , het was wel goed voor de lachspieren
Hansje B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Vooraf de lauwwarme geitenkaas op 'n bedje van sla en een duo van garnalen met zalmtartaar. Beide smakelijk maar niet uitbundig. Het hoofdgerecht kabeljauw op spinazie met wijnsaus ook niet echt uitbundig. De vegetarische lasagna had een karige vulling. Tussen de gerechten door ging de bediening nog even boodschappen halen in de plaatselijke super. Afrekenen moest contant; je kon niet pinnen. Jammer, het is een hotel met restaurant waar we niet snel nog eens gaan eten.
Jelmar45 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Het voorgerecht de mosterdsoep was goed. Het hoofdgerecht was zeer slecht kabeljauw op een bedje van spinazie was was uitgesproken slecht.
De gebakken aardappelen waren verschrompeld en taai en de witlof was vies doordat het zoet en zuur en oud van smaak was.
De patat heb ik nog nooit zo slecht gegeten het was erg bruin van kleur en slap verre van krokant. Sla was goed maar met minimale garnering .
Bumbarie .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Heerlijk gegeten. Het restaurant zat vol maar je had nog alle ruimte om de tafels heen om gezellig te kunnen zitten. Het eten was top. Ons voorgerecht was een romige mosterdsoep en was goed van smaak. Daarna een heerlijk kogelbiefstukje. Helaas hadden we geen ruimte meer voor een nagerecht. De bediening was vriendelijk en vlot.
Kortom een goed restaurant waar we zeker nog eens gaan eten.
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Bij het binnen komen van dit restaurant valt het meteen op dat het een keurig,sfeervol en gezellig restaurant is waar je je meteen welkom voelt.Het eten wordt met veel zorg en fantasie op je bord bereid in een open keuken,de bospaddenstoelensoep(Roodkapje) is aan te bevelen,vegetarische maaltijd was op en top.Al met al een restaurant waar je een avond kan genieten van een overheerlijke maaltijd en een fijne vriendelijke bediening.
Sibbien H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Nieuwe kok, dus uitproberen natuurlijk.
Wel Wad Oars, maar niet minder! Vegetarisch voorgerechtje was een plaatje en heel lekker.(bietjes op verschillende manieren klaargemaakt) Ze schijnen nu zelfs een 5 gangen vegetarisch menu te hebben.
Alles was eigenijk een plaatje, hier en daar valt nog wel iets te verbeteren, maar dat proeven we de volgende keer wel weer! Wel jammer dat de Hereford niet meer op de kaart staat.
Leuke, spontane bediening.
Eus2 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Vriendelijk, gastvrij, vlot, mooie gerechtjes, goede, natuurlijke bediening.
Prima prijs-kwaliteitverhouding. Zeker de moeite waard om terug te komen. Leuk om via het verrassingsmenu veel van wat op de kaart staat te kunnen proeven.
An M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Een aanwinst voor de regio! Mooi ingericht, lekker gegeten en niet eens zo duur (viergangen-verrassingsmenu voor 36,50 gekozen). Ik vond vooral het vlees en de saus bij het hoofdgerecht er bovenuit springen. Twee kleine minpuntjes: het voor- en tussengerecht bestonden beide uit een mouse wat ik niet heel erg creatief vind, en de bediening mag bij het uitserveren wel iets meer uitleggen over wat er op het bord ligt. Maar zeker een aanrader!
Clarien .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Wij hebben hier ruim een week geleden een fantastische avond gehad en superheerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is ongekend. Driegangen sterrendiner voor slechts 32,50. Alles zelf gemaakt en er werd gebruik gemaakt van de nodige streekproducten. Bediening voortreffelijk. De koks kwamen ook belangstellend aan tafel om te vragen hoe het eten smaakte en de nodige uitleg te geven. Waar vind je nog zoiets. Ook goede tips gekregen voor mijn broodbakhobby, bedankt nog daarvoor. Ik zou zeggen, iedereen die in Noord Friesland komt: ga er eten! Enorm gastvrije mensen, écht de moeite waard! Ga zo door!
Scootro .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2012
Gezellig restaurant, leuk ingericht. Bediening echter zeer matig/klungelig en geen verstand van zaken. Wij moesten zeer lang op ons eten wachten en keuken maakte diverse fouten. Vegetarisch eten is hier een ramp, ondanks van tevoren dit aangekondigd te hebben. Niet restaurant waardig. Vlees/visgerechten waren verder wel ok.