Over het restaurant Wad Oars

Intiem dineren in Friesland

Voor een intieme sfeer ben je bij Wad Oars helemaal aan het juiste adres. Wad Oars staat voor ‘noflik’, het Friese woord voor aangenaam. Het ‘noflik’ gevoel zorgt ervoor dat je fijn kunt dineren. De keuken biedt een variatie aan Friese streekgerechten en landproducten. Uiteraard ben je ook altijd welkom voor een kopje koffie en een lekkere lunch.

Meer informatie over restaurant Wad Oars

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
- Ontbijt 06:00 - 12:00
- High Tea 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Wad Oars

TableauVivant .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wad Oars presenteert zich op de website al een culinair verrassend restaurant. Het daar getoonde menu en de bijbehorende foto's scheppen hoge verwachtingen. Jammer genoeg worden die geheel niet waargemaakt. We werden vriendelijk ontvangen, en de gastdame heeft haar best gedaan. Van alle vegetarische opties op het menu was er slechts 1 beschikbaar: De vegetarische pasta met kaas en roomsaus. Die getuigde van weinig creativiteit en was matig van kwaliteit (te veel saus, weinig groente, de beloofde noten ontbraken).
Wad Oars is een oké dorpsrestaurant waar je ook pizza en patat kunt afhalen, maar een restaurant van culinaire kwaliteiten zoals beloofd op hun website is het zeker niet. Helaas.
mjelle .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De entourage was leuk. Enthousiast ontvangst. Bediening kon geen aanbevelingen geven over de maaltijden. Het antwoord was dat ze zelf nog niks hier gegeten hadden. Ossehaaspuntjes waren taai, volledig doorbakken en niet warm geserveerd. Bediening kon hier niks aan doen.
Marian13 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Eten was redelijk. Ze gingen echter behoorlijk de mist in bij het bestellen van het dessert 'het kaasplankje'. Op de kaart stond dat dit inclusief roggebrood en walnoten zou zijn. Op tafel werden zonder commentaar echter alleen verschillende soorten kazen en de appelstroop gezet. Toen ik vroeg waar het roggebrood en de walnoten waren, moest dit eerst in de keuken nagevraagd worden. Bleek dat ze die niet in voorraad hadden, maar als ik dit persé wilde, gingen ze wel even naar de winkel om het te halen. Hier maar van afgezien, omdat mijn mede tafelgenoten al met hun dessert bezig waren en ik geen zin had om hier op te wachten. Vervolgens werd de volledige prijs voor 'het kaasplankje' in rekening gebracht. Jammer voor de bediening, die verder wel vriendelijk was, maar haar fooi was daardoor minimaal.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Na een lange fietstocht kwamen uit in Anjum. We hebben daar gegeten en geslapen

De bediening was prima en alert.
Als hoofdgerecht de spare ribs, zagen er wat donker(door ketjap saus) uit maar smaakte goed
reuze schnitzel was lekker
Rode biologische wijn was prima van smaak

de inrichting is modern en ziet er leuk uit.
Een uitnodigend restaurant
Hennie L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Een super restaurant! Mooie inrichting Heerlijk gegeten, spareribs zijn top en de bediening is erg leuk. Een aanrader!
Hansje B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Vooraf de lauwwarme geitenkaas op 'n bedje van sla en een duo van garnalen met zalmtartaar. Beide smakelijk maar niet uitbundig. Het hoofdgerecht kabeljauw op spinazie met wijnsaus ook niet echt uitbundig. De vegetarische lasagna had een karige vulling. Tussen de gerechten door ging de bediening nog even boodschappen halen in de plaatselijke super. Afrekenen moest contant; je kon niet pinnen. Jammer, het is een hotel met restaurant waar we niet snel nog eens gaan eten.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Nieuwe kok, dus uitproberen natuurlijk.
Wel Wad Oars, maar niet minder! Vegetarisch voorgerechtje was een plaatje en heel lekker.(bietjes op verschillende manieren klaargemaakt) Ze schijnen nu zelfs een 5 gangen vegetarisch menu te hebben.
Alles was eigenijk een plaatje, hier en daar valt nog wel iets te verbeteren, maar dat proeven we de volgende keer wel weer! Wel jammer dat de Hereford niet meer op de kaart staat.
Leuke, spontane bediening.
Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Vriendelijk, gastvrij, vlot, mooie gerechtjes, goede, natuurlijke bediening.
Prima prijs-kwaliteitverhouding. Zeker de moeite waard om terug te komen. Leuk om via het verrassingsmenu veel van wat op de kaart staat te kunnen proeven.
An M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Een aanwinst voor de regio! Mooi ingericht, lekker gegeten en niet eens zo duur (viergangen-verrassingsmenu voor 36,50 gekozen). Ik vond vooral het vlees en de saus bij het hoofdgerecht er bovenuit springen. Twee kleine minpuntjes: het voor- en tussengerecht bestonden beide uit een mouse wat ik niet heel erg creatief vind, en de bediening mag bij het uitserveren wel iets meer uitleggen over wat er op het bord ligt. Maar zeker een aanrader!