Wad Lekker

Dorpsstraat 77 1796 CA De Koog Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Wad Lekker

Pannenkoeken eten op een Nederlands eiland ? ’t Is bijna de moeite waard om er een bootje voor te nemen! In dit restaurant krijg je namelijk de heerlijkste pannenkoeken geserveerd. Midden in de Koog op Texel staat hier een restaurant waar je uit meer dan 40 verschillende soorten kan kiezen…of juist niet! Want welke moet je eerst proeven? Als je een vroege vogel bent en houdt van een uitgebreid ontbijtje: dan is dit de plek om de dag goed te beginnen.

Meer informatie over restaurant Wad Lekker

Dagelijks 09.00 - 21.00 uur

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Wad Lekker

Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Niet gezellig, eten was ondermaats.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten in een leuke zaak. We komen hier zeer zeker terug als we op texel zijn. Mvg m van der hofstad
Heel veel dank voor deze mooie recensie! Graag tot ziens!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Slechte, rare en onvriendelijke bediening! De pannekoeken waren duur, droog en heb ze wel eens lekkerder gehad. Geen aanrader!
Bedankt dat u een recensie heeft geschreven, van feedback wordt ons restaurant beter! Wel zou ik graag nog met u in contact komen om te kijken of u mij iets meer concrete informatie kan geven. Het is bijvoorbeeld jammer dat het ons blijkbaar niet gelukt is om tijdens uw bezoek direct een en ander op te lossen. Dat moet natuurlijk anders en daarom zouden we u graag spreken. Als u een e-mail stuurt met uw telefoonnummer dan bellen we u op als dat mag: info@wadlekker.nl Alexander Aardema
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wie zin heeft in een lekkere pannenkoek, probeer het bij Wad Lekker in De Koog. Vanavond erg lekkere pannenkoeken gegeten. Is zeker een aanrader, wij gaan binnenkort zeker nog een keer.
Heel veel dank voor uw enthousiaste recensie! Graag tot een volgend bezoek!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijke bediening, maar het duurt allemaal wel wat lang. Zeker als je met kinderen hier gaat eten (wat toch logisch is voor een pannenkoekenhuis), is dat vervelend. De kwaliteit van de pannenkoeken is prima.
Bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat u de kwaliteit prima vind! In de eerste maanden na de opening van ons restaurant zijn onze wachttijden inderdaad soms onacceptabel lang opgelopen, onze excuses hier voor. We hopen u nog een keer terug te zien zodat u nog sneller van onze lekkere pannenkoeken kunt genieten!