Wad Lekker

Dorpsstraat 77 1796 CA De Koog Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Wad Lekker

Een heerlijk restaurant voor het hele gezin! Centraal gelegen in de gezellige Dorpsstraat van De Koog heet eigenaar en gastheer Alexander Aardema je graag welkom in restaurant Wad Lekker. Naast traditionele pannenkoeken met kaas of appel serveert dit pannenkoekenrestaurant ook speciale pannenkoeken met bijvoorbeeld stroopwafelstukjes, saté, lamsham, frikandel speciaal en nog veel meer heerlijke producten die je niet zo snel op een pannenkoek verwacht. Leuk voor jong en oud dus! Natuurlijk Hollandse pannenkoeken, maar ook Wad Anders! (vlees- en visgerechten). Wad Lekker beschikt over Texels eerste rookvrije terras.

Meer informatie over restaurant Wad Lekker

Dagelijks 09.00 - 21.00 uur

6,6
7,2
6,6

Jouw recensie over het restaurant Wad Lekker

Linda. P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lekkere pannekoeken! De zomer pannenkoek met aardbeien en de pannekoek met stroopwafels zijn een aanrader!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Super bediening in dit gezellige restaurant, zeer oplettend en tevens zeer snel. Uiteraard waren de pannenkoeken heerlijk en was er een ruime keuze met ook zeer specifieke pannenkoeken. Echt een aanrader!
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Pannekoek te dik en niet gaar
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u niet de kwaliteit heeft ontvangen die wij gewend zijn. Zoals u in andere reviews zou kunnen lezen zijn wij juist bekend vanwege de ´lekkere dunne pannenkoeken´dus moet er bij u ergens iets zijn misgegaan. Wij willen altijd verbeteren, en zijn daarom ook blij met feedback. Alleen is het nu een aantal dagen later moeilijk nog te bepalen waar het dan precies is misgegaan. U gaf immers hier ter plaatste aan dat alles naar wens was geweest, iets wat ook bevestigd werd voor ons door de lege borden. Wij hadden u graag een nieuwe pannenkoek aangeboden of een ander alternatief besproken. We hopen tot ziens zodat we u kunnen laten zien wat onze gebruikelijke kwaliteit is.
Moniek H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lekker dunne pannekoeken. Die goed waren belegd. IJs als toetjes. Zelf samen te stellen al 1 bolletjes ijs vanaf 1,75 euro.
Bedankt voor uw recensie! Als u nog suggesties heeft hoe wij ons cijfer van de ontvangst en service omhoog kunnen brengen naar hetzelfde niveau als van de andere cijfers die u ons gaf, dan horen wij dat heel graag! info@wadlekker.nl Alexander Aardema Graag tot ziens!
Silva V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Poffertjes uit de oven en totaal smaakloos. Pannenkoek met kaas en champignons 1 champignon en smaakloze kaas minimaal. Zonde van het geld
Hartelijk dank voor uw feedback. Omdat wij nogal schrokken van uw reactie en u hier ter plaatse juist had aangegeven dat alles volledig naar wens was hebben wij u een mail gestuurd. Gelukkig reageerde u door ons te bellen en telefonisch hebben wij tijden een goed gesprek een ander doorgenomen. Zo hebben wij bijvoorbeeld duidelijk gemaakt dat onze poffertjes te allen tijde vers worden gebakken. Dit gebeurt in het restaurant en iedereen kan dat ook zien. Door met gasten het gesprek aan te gaan kunnen wij andere gasten in de toekomst een betere service en kwaliteit bieden. Wij hebben u uitgenodigd voor een nieuw bezoek waar wij u de kwaliteit zullen bieden die wij hier gewend zijn.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Hebben twee lekker pannekoeken bij wad lekker op Texel gegeten
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Henno V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Beetje kleine pannenkoeken en de keuze van het menu was beperkt. Bediening was vriendelijk
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vanwege de grote drukte en het niet beschikbaar zijn van personeel hebben we een aantal dingen op de kaart moeten schrappen, excuus voor het ongemak. De meer dan honderd verschillende pannenkoeken zijn en blijven te bestellen gelukkig!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eten best redelijk. Maar bediening treurig. Restaurant half vol, maar men kon dit niet bolwerken. Organisatorisch zeer rommelig.
Hartelijk dank voor deze feedback. We vinden het wel heel jammer dat toen wij alhier om uw mening vroegen werd aangeven dat alles in orde was. U heeft zeker niet te lang gewacht op iets, wij hebben servicetijden in ons systeem nagekeken. Ons probleem ligt op dit moment in de keuken waar wij door het gigantische personeelstekort in de horeca slechts een beperkte capaciteit kunnen draaien. U zat naast de entree waardoor u waarschijnlijk een aantal keer heeft opgevangen dat we gasten weer weg stuurden omdat we reeds aan onze maximum capaciteit zaten. Dat is dus juist om te voorkomen dat we het niet meer kunnen bolwerken en zo de gasten die er wel zijn het serviceniveau te kunnen bieden welke wij wenselijk achten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
na een wat rommelige start en een pannenkoek wat iets te ver was door gebakken is dit goed opgelost nadat we dit aangegeven hadden bij de vraag of alles naar wens was.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Hier een pannenkoek gegeten met m'n ouders en schoonouders als 'afscheid' van 3 dgn Texel.
Het eten was goed, lekkere dunne pannenkoeken. De smaak was op orde maar vonden wij niet heel bijzonder. Al was de 'Texelse' met de lamsham wel erg smaakvol. Ook vonden wij het leuk om te merken dat de frikadel pannenkoek (naar het idee van Brinks pannenkoeken bij ons uit de Achterhoek in Zeddam) hier ook zo'n hit is. De tip dat het Zeddam is (ipv Zetdam) zou meegenomen worden in de restyling van het restaurant (zowel de kaart als het interieur).
Het personeel was netjes en attent. Ook ging het uitserveren van de pannenkoeken vlot door (al was dat, gezien de vroege tijd van 17.00, het seizoen (de winter) en naast ons nog maar 2 andere gasten, niet geheel verwonderlijk) wat erg prettig was.
De ambiance was licht en netjes (ondanks dat ze nog middenin de restyling zitten) en er waren voldoende zitplaatsen
Heel veel dank voor uw feedback! Wij gaan de spelling in onze nieuwe kaart (die we momenteel aan het ontwikkelen zijn) uiteraard aanpassen. Graag tot uw volgende bezoek aan Texel!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Afgelopen avond met vier personen pannenkoeken op bij wad lekker. Voor 14,50 zou je verwachten een lekkere, goed belegde pannekoek te krijgen. Helaas bleek dat bij wad lekker niet het geval te zijn. Half koud, flinterdun en hard. Het beleg moet je met een vergrootglas zoeken. De pannekoek ‘Texel’ kan niet in de schaduw staan van die van andere restaurants op Texel. Normaalgesproken zit je bomvol van een pannekoek van deze prijs. Hier kun je er gemakkelijk drie van op. We zijn na ons hoofdgerecht maar snel vertrokken. Spijt dat we hier geweest zijn.
Bedankt voor uw bezoek en hartelijk dank voor uw review, feedback is erg belangrijk voor ons aangezien wij streven naar continue verbetering van onze kwaliteit. Wel bijzonder wat er gebeurd in het uurtje tussen uw bezoek en het schrijven van de review. Tijdens het eten zijn wij namelijk bij u aan tafel geweest om te vragen hoe alles smaakte, en het was in orde. Nadat u was uitgegeten hebben wij de borden (alle vier compleet leeg) weggehaald en u opnieuw deze vraag gesteld, u gaf hetzelfde antwoord. Als u tijdens u bezoek bij ons reeds had aangegeven dat u niet tevreden was dan, hadden wij tenminste de kans gehad om een en ander op te lossen, of in ieder geval een poging te doen tot. We vinden het heel erg treurig dat wij die kans niet hebben gekregen. Omdat u precies dezelfde review op meer dan 10 plekken heeft geschreven hebben wij u via Facebook benaderd. U wou nog wel een keer komen eten en daarna eventueel uw reviews herzien. Wij bij Wad Lekker laten ons niet chanteren, dan maar een slechte review.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten, maar helaas waren we de enige in het restaurant. Daarbij is het restaurant vrij donker en was het een grote ruimte met wat tafels. De sfeer is zeker nog voor verbetering vatbaar!
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn momenteel bezig met een grondige restyling, deze is nog niet af, er wordt de komende weken nog veel toegevoegd aan het sfeerbeeld, o.a. verlichting. U heeft gekozen om Texel te bezoeken op praktisch het rustigste moment van het jaar, veel bedrijven zijn zelfs gesloten. Dat u dat ons echter persoonlijk kwalijk neemt vinden wij op z'n zacht gezegd vreemd.
Ype S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Zowel de pannekoeken als ook de andere gerechten waren erg goed. Erg geschikt om (met of zonder kinderen) te eten.
Hartelijk dank voor deze mooie waardering, graag tot ziens!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten!! Plezierige bediening
Heel veel dank voor uw mooie woorden, graag tot een volgend bezoek!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Niet gezellig, eten was ondermaats.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten in een leuke zaak. We komen hier zeer zeker terug als we op texel zijn. Mvg m van der hofstad
Heel veel dank voor deze mooie recensie! Graag tot ziens!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Slechte, rare en onvriendelijke bediening! De pannekoeken waren duur, droog en heb ze wel eens lekkerder gehad. Geen aanrader!
Bedankt dat u een recensie heeft geschreven, van feedback wordt ons restaurant beter! Wel zou ik graag nog met u in contact komen om te kijken of u mij iets meer concrete informatie kan geven. Het is bijvoorbeeld jammer dat het ons blijkbaar niet gelukt is om tijdens uw bezoek direct een en ander op te lossen. Dat moet natuurlijk anders en daarom zouden we u graag spreken. Als u een e-mail stuurt met uw telefoonnummer dan bellen we u op als dat mag: info@wadlekker.nl Alexander Aardema
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wie zin heeft in een lekkere pannenkoek, probeer het bij Wad Lekker in De Koog. Vanavond erg lekkere pannenkoeken gegeten. Is zeker een aanrader, wij gaan binnenkort zeker nog een keer.
Heel veel dank voor uw enthousiaste recensie! Graag tot een volgend bezoek!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijke bediening, maar het duurt allemaal wel wat lang. Zeker als je met kinderen hier gaat eten (wat toch logisch is voor een pannenkoekenhuis), is dat vervelend. De kwaliteit van de pannenkoeken is prima.
Bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat u de kwaliteit prima vind! In de eerste maanden na de opening van ons restaurant zijn onze wachttijden inderdaad soms onacceptabel lang opgelopen, onze excuses hier voor. We hopen u nog een keer terug te zien zodat u nog sneller van onze lekkere pannenkoeken kunt genieten!