Wad Lekker

Dorpsstraat 77 1796 CA De Koog Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Wad Lekker

Een heerlijk restaurant voor het hele gezin! Centraal gelegen in de gezellige Dorpsstraat van De Koog heet eigenaar en gastheer Alexander Aardema je graag welkom in restaurant Wad Lekker. Naast traditionele pannenkoeken met kaas of appel serveert dit pannenkoekenrestaurant ook speciale pannenkoeken met bijvoorbeeld stroopwafelstukjes, saté, lamsham, frikandel speciaal en nog veel meer heerlijke producten die je niet zo snel op een pannenkoek verwacht. Leuk voor jong en oud dus! Natuurlijk Hollandse pannenkoeken, maar ook Wad Anders! (vlees- en visgerechten). Wad Lekker beschikt over Texels eerste rookvrije terras.

Meer informatie over restaurant Wad Lekker

Dagelijks 09.00 - 21.00 uur

6,7

Jouw recensie over het restaurant Wad Lekker

Karen S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Hier een pannenkoek gegeten met m'n ouders en schoonouders als 'afscheid' van 3 dgn Texel.
Het eten was goed, lekkere dunne pannenkoeken. De smaak was op orde maar vonden wij niet heel bijzonder. Al was de 'Texelse' met de lamsham wel erg smaakvol. Ook vonden wij het leuk om te merken dat de frikadel pannenkoek (naar het idee van Brinks pannenkoeken bij ons uit de Achterhoek in Zeddam) hier ook zo'n hit is. De tip dat het Zeddam is (ipv Zetdam) zou meegenomen worden in de restyling van het restaurant (zowel de kaart als het interieur).
Het personeel was netjes en attent. Ook ging het uitserveren van de pannenkoeken vlot door (al was dat, gezien de vroege tijd van 17.00, het seizoen (de winter) en naast ons nog maar 2 andere gasten, niet geheel verwonderlijk) wat erg prettig was.
De ambiance was licht en netjes (ondanks dat ze nog middenin de restyling zitten) en er waren voldoende zitplaatsen
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Afgelopen avond met vier personen pannenkoeken op bij wad lekker. Voor 14,50 zou je verwachten een lekkere, goed belegde pannekoek te krijgen. Helaas bleek dat bij wad lekker niet het geval te zijn. Half koud, flinterdun en hard. Het beleg moet je met een vergrootglas zoeken. De pannekoek ‘Texel’ kan niet in de schaduw staan van die van andere restaurants op Texel. Normaalgesproken zit je bomvol van een pannekoek van deze prijs. Hier kun je er gemakkelijk drie van op. We zijn na ons hoofdgerecht maar snel vertrokken. Spijt dat we hier geweest zijn.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten, maar helaas waren we de enige in het restaurant. Daarbij is het restaurant vrij donker en was het een grote ruimte met wat tafels. De sfeer is zeker nog voor verbetering vatbaar!
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn momenteel bezig met een grondige restyling, deze is nog niet af, er wordt de komende weken nog veel toegevoegd aan het sfeerbeeld, o.a. verlichting. U heeft gekozen om Texel te bezoeken op praktisch het rustigste moment van het jaar, veel bedrijven zijn zelfs gesloten. Dat u dat ons echter persoonlijk kwalijk neemt vinden wij op z'n zacht gezegd vreemd.
Ype S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Zowel de pannekoeken als ook de andere gerechten waren erg goed. Erg geschikt om (met of zonder kinderen) te eten.
Hartelijk dank voor deze mooie waardering, graag tot ziens!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten!! Plezierige bediening
Heel veel dank voor uw mooie woorden, graag tot een volgend bezoek!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Niet gezellig, eten was ondermaats.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten in een leuke zaak. We komen hier zeer zeker terug als we op texel zijn. Mvg m van der hofstad
Heel veel dank voor deze mooie recensie! Graag tot ziens!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Slechte, rare en onvriendelijke bediening! De pannekoeken waren duur, droog en heb ze wel eens lekkerder gehad. Geen aanrader!
Bedankt dat u een recensie heeft geschreven, van feedback wordt ons restaurant beter! Wel zou ik graag nog met u in contact komen om te kijken of u mij iets meer concrete informatie kan geven. Het is bijvoorbeeld jammer dat het ons blijkbaar niet gelukt is om tijdens uw bezoek direct een en ander op te lossen. Dat moet natuurlijk anders en daarom zouden we u graag spreken. Als u een e-mail stuurt met uw telefoonnummer dan bellen we u op als dat mag: info@wadlekker.nl Alexander Aardema
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wie zin heeft in een lekkere pannenkoek, probeer het bij Wad Lekker in De Koog. Vanavond erg lekkere pannenkoeken gegeten. Is zeker een aanrader, wij gaan binnenkort zeker nog een keer.
Heel veel dank voor uw enthousiaste recensie! Graag tot een volgend bezoek!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijke bediening, maar het duurt allemaal wel wat lang. Zeker als je met kinderen hier gaat eten (wat toch logisch is voor een pannenkoekenhuis), is dat vervelend. De kwaliteit van de pannenkoeken is prima.
Bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat u de kwaliteit prima vind! In de eerste maanden na de opening van ons restaurant zijn onze wachttijden inderdaad soms onacceptabel lang opgelopen, onze excuses hier voor. We hopen u nog een keer terug te zien zodat u nog sneller van onze lekkere pannenkoeken kunt genieten!