Waard van Kekerdom

• Traditioneel
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Waard van Kekerdom

De Waard van Kekerdom is met zijn oranje gevel een vrolijke noot in Kekerdom. Aan de poort van natuurgebied Millingerwaard is er volop ruimte voor avontuurlijke tochten en ontspanning. Ga op zoek naar Woodhenge, de 10 eiken van meer dan 8000 jaar oud. Gevonden? Dan is het tijd voor een beloning. Een heerlijk kopje koffie met versgebakken taart of, voor de grotere trek, een onvergetelijke lunch of diner zoveel mogelijk gemaakt van biologische en lokale ingrediënten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Waard van Kekerdom

bushalte op 1 km
  • : Parkeren ter plaatse

Van 1 april t/m 30 september alle dagen van 10:00 tot 20:00 >> keuken open tot 20:00
Van 1 oktober t/m 31 maart donderdag tot en met zondag 10:00 - 20:00>> keuken open tot 20:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Shows - Optredens , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Waard van Kekerdom

David B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Op een warme dag zoeken we een rustige plek in de drukke Ooijpolder om bij te praten en een hapje te eten.
Zo komen bij het terras van het Wilderniscafé, waar we warm, openhartig en op grappige wijze verwelkomd worden door Hjalma(r).
Los van de typisch horeca tik-/taalfouten op de kaart is deze even geinig opgesteld als de gastheer zich gedraagt - helemaal in stijl!
Mijn disgenoot - die mij trakteert - neemt een verrukkelijke, rijk gevulde tomatensoep met heerlijk vers brood.
Ik vraag om een (kleine) salade. Deze wordt vliegensvlug opgediend, ook met smakelijk brood en romige boter.
De koffie (van Fred) smaakt voortreffelijk!
De prijzen lijken heel redelijk, hoewel ik de afrekening niet heb gezien.
De creativiteit van de aangeboden gerechten nodigt mij uit om hier nog eens te gaan eten!
AnjavanG .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een bijzondere plek. Beetje gek, heel gastvrij. Kleine kaart met voldoende keuze. Lekker eten en perfect gebakken patat!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het was erg druk en veel lawaai, honden liepen overal vrij rond zelfs in de keuken, erg onhygiënisch.
We hebben ons drankje betaald, hebben dit aan het personeel gemeld en zijn zonder te eten weggegaan!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten onder het genot van live muziek. Hiervoor wezen wandelen in de polder, geweldig mooi, een echte aanrader!