Over het restaurant Waanzinnig Tilburg

Met recht waanzinnig

Deze chef tilt de vegetarische keuken naar een gastronomisch topniveau. Met eerlijke streekproducten zet hij smaakvolle, verrassende seizoensgerechten op tafel. Puur, gezond en enorm gastvrij.

Meer informatie over restaurant Waanzinnig Tilburg

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30
Maandag en Dinsdag zijn we gesloten

Jouw recensie over het restaurant Waanzinnig Tilburg

Stuart B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hele lekkere, creatieve gerechten met meer echte fantasie dan de meeste duurdere restaurants. Aardige en behulpzame personeel. Leuke sfeer.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk (vega) eten , alleen wat kleine porties .????
HW V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prettige en goede bediening. We stelden verschillende vragen er daar werd onmiddelijk een antwoord voor gezocht en gegeven. Het eten wordt kleurrijk en smakelijk opgediend. Fijn dat de muziek niet hard staat
femke V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wat een lieve mensen bij waanzinnig! ontzettend goed geholpen en heerlijk gegeten op deze fijne plek. Heerlijk om geen gedoe te hebben als je veganistisch eet. De gerechten zijn verrassend en lekker.
Philip L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gerechten - vegetarisch en niet-vegetarisch - waren verfijnd. Aardige en gezellige ontvangst.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Naast het heerlijke eten ben ik erg te spreken over de fijne akoestiek in dit restaurant. De avond dat wij er waren was het bomvol, maar toch kon je de muziek goed horen en op een laag volume met elkaar praten. Dat zouden meer restaurants moeten hebben!
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
visgerechten waren prima, alleen de bijgeleverde salades of groenten waren matig van kwaliteit en opmaak.
de vegetarische gerechten (falafel en nasiballen) waren gortdroog en nogal smakeloos.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
lekker gegeten. EEn vegarische /veganistische optie en een vlees/viseter .Beide zeer tevreden.
Eindelijk ook eens een ruimere keuze voor vegetariers/veganisten.Aan iedereen gedacht. Ook geen afgezaagde menu's voor vegetariers /veganisten. :). Bediening en sfeer prima.[zie boven]Aanrader wat ons betreft.
Wij komen zeker terug!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gelukkig gereserveerd, want op een zaterdagavond is het echt wel druk in dit restaurant. We hadden kaartjes voor een concert in 013, dus we waren er redelijk vroeg. Omdat man en ik vegan zijn, maar onze vrienden wel vlees en vis eten, voor dit restaurant gekozen, aangezien ze zowel vlees, vis, vega als vegan op de kaart hebben staan. Ontvangst was zeer hartelijk. De eerste bestelling opnemen duurde wel even. Maar heerlijke kruidige warme appelsap als aperitief genomen. Het voorgerecht van falafel was heerlijk op smaak. Lekker kruidig. Hoofdgerecht van parelgort met herfstgroente ook weer een "pareltje". Portie was redelijk groot. Dessert van hazelnoot chocolade taart ook lekker, maar het taartje was erg machtig. Het frambozenijs wat erbij geserveerd werd, maakte het gelukkig nog wel wat frisser. Al met al van een heerlijk dinertje genoten. Ook de rest van het gezelschap was goed te spreken over het eten!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
gezellig gegeten, mooi aanbod voor iedereen rekening gehouden met veganisten en vegetariërs met erg lekkere gerechten. Kleine kaart waar je goed mee vooruit kan, beter dan 100 gerechten; nu kan de kok zijn kwaliteit goed kwijt.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijke gerechten die mooi gepresenteerd worden. De bediening is keurig. Een aanrader dus voor een avondje ontspannen uit eten
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Nog steeds een prima restaurant met uitgebreide vegetarische keuzes.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Inrichting beetje saai.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Fijne menukaart, veel vegetarisch en biologisch maar ook andere opties.
Ian V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Erg lekker gegeten weer. Originele gerechten, vlot geleverd en ruim voldoende. Dessertkaart mag er ook wezen. Helaas is de bierkaart wat beperkt.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Geitenkaasburger met zelfgemaakte chips was echt lekker, geitenkaas niet te overheersend en goed gekruid. Wrap was goed met heerlijke saus/hummus en groenten. Trappist biertje uit Tilburg erbij.. Bediening heel vriendelijk; we komen vaker????
Coen A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mooi restaurant en goede bediening, maar we vonden de gerechten tegenvallen. De zoete aardappelfriet was erg slap en totaal niet krokant en de gnocchi viel tegen. Ik miste een lekker sausje om er wat meer 1 geheel van te maken.
Mattie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Beperk je hier alleen tot het restaurant! Eventuele opmerkingen over ons reserveringssysteem kun je op het volgend scherm met ons delen.
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mooie zaak, maar tegenvallende gerechten. De vis veel te zout en de gnochi niet echt een samenhangend geheel. Jammer!
marijk.van.lieshout .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Zowel de vegetarische gerechten als de gerechten met vlees waren van goede kwaliteit. Doorlooptijd was ook goed. Zeker voor herhaling vatbaar