Waanzinnig Tilburg

Willem II Straat 52A 5038 BH Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Waanzinnig Tilburg

Met recht waanzinnig

Deze chef tilt de vegetarische keuken naar een gastronomisch topniveau. Met eerlijke streekproducten zet hij smaakvolle, verrassende seizoensgerechten op tafel. Puur, gezond en enorm gastvrij.

Meer informatie over restaurant Waanzinnig Tilburg

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00
Maandag en Dinsdag zijn we gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mattie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Beperk je hier alleen tot het restaurant! Eventuele opmerkingen over ons reserveringssysteem kun je op het volgend scherm met ons delen.
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mooie zaak, maar tegenvallende gerechten. De vis veel te zout en de gnochi niet echt een samenhangend geheel. Jammer!
marijk.van.lieshout .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Zowel de vegetarische gerechten als de gerechten met vlees waren van goede kwaliteit. Doorlooptijd was ook goed. Zeker voor herhaling vatbaar
Jeske V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk eten, goede serviceverlening. Ontzettend leuk restaurant. Jammer was dat het zo rustig was in het restaurant. Waanzinnig Tilburg verdient meer dan dat!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Leuke afwisselende kaart.
A B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Kleine kaart met erg lekkere gerechten op vooral vegetarisch en veganistisch vlak. Maar ook voor de vis en vleesliefhebbers is er keuze. De gangen zijn niet al te groot, dus een 3 gangen menu is een prima weg.

De bediening is vriendelijk en snel. De sfeer is open, licht en rustig.

We gaan er zeker nog eens terugkomen.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Aanrader,
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Dit restaurant blinkt uit met een originele kaart die overwegend veganistische en vegetarische gerechten bevat. Maar ook prima vlees- en visgerechten. We waren met 6 personen en iedereen was enthousiast over de kwaliteit en atmosfeer.
Alexandra I.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk en eerlijk eten. Pure smaken. Creatieve gerechten. Goed gekruid, maar niet zout. En dat is heel fijn, want zout kan je na bereiding niet weghalen, wel (indien nodig) toevoegen.
Marijn W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Waanzinnig is een fijn restaurant in de inloop van Tilburg centrum. Als je terecht wilt voor bijzonder en lekker eten voor een fatsoenlijke prijs en bediening zit je hier goed. Ook mensen met een allergie of vegetarisch / veganistisch diëet kunnen hier goed terecht. Klasse!
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Echt een aanwinst voor Tilburg. Zeker gezien de overwegend vegetarische en veganistische kaart. Originele gerechten en erg fijne ambiance.
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij uit Roosendaal en Den Haag hebben hier fantastisch en heerlijk gegeten.
Een leuke bediening in een woord een hele goede aanrader. Wij komen hier zeker nog terug.
Rosanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk eten! Erg gastvrij maar bediening kan iets beter.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Inmiddels wel de derde keer dat ik bij Waanzinnig ben geweest, en het is elke keer verrassend goed. Goede balans vegetarisch/vlees op de kaart. Auberginekokjes waren smullen en de kalfssukkade was supermals. Bovendien vind ik het goede porties, waarbij ik goed vol zat na drie gngen voor slechts 29,95. Fijne bediening bovendien!
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Al vaker gegeten bij dit restaurant. Ze hebben altijd een overheerlijke kaart, ontzettend goede bediening en een hele fijne sfeer. Wij komen hier graag eten.
FvK .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het blijft een pareltje in Tilburg. Heerlijk en verrassend eten en heerlijke wijn in een goede atmosfeer en met uiterst vriendelijke en behulpzame bediening. Echt een aanrader!
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De porties waren klein. De pompoenburger kon qua hoeveelheid echt niet doorgaan voor een hoofdgerecht. Het dubbele aantal friet had het al wat acceptabeler gemaakt.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Op de kaart staan gerechten met bijzondere combinaties. Het restaurant heeft een sfeervolle ambiance. Doordat er maar een dame rondliep om te bedienen duurde het af en toe wat lang. Ga hier zeker nog een keertje terugkomen.
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gerechten smaken goed, opmaak is eenvoudig. Bediening doet wat er moet gebeuren maar heeft geen toegevoegde waarde, geeft je geen welkom gevoel.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een leuke avond gehad met lekker eten. Mooie gerechten. Gebruik van lokale producten. Sociaal ondernemerschap staat hier centraal! Aanrader!