Waanzinnig Tilburg

Willem II Straat 52A 5038 BH Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Waanzinnig Tilburg

Met recht waanzinnig

Deze chef tilt de vegetarische keuken naar een gastronomisch topniveau. Met eerlijke streekproducten zet hij smaakvolle, verrassende seizoensgerechten op tafel. Puur, gezond en enorm gastvrij.

Meer informatie over restaurant Waanzinnig Tilburg

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Maandag en Dinsdag zijn we gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Alexandra I.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk en eerlijk eten. Pure smaken. Creatieve gerechten. Goed gekruid, maar niet zout. En dat is heel fijn, want zout kan je na bereiding niet weghalen, wel (indien nodig) toevoegen.
Marijn W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Waanzinnig is een fijn restaurant in de inloop van Tilburg centrum. Als je terecht wilt voor bijzonder en lekker eten voor een fatsoenlijke prijs en bediening zit je hier goed. Ook mensen met een allergie of vegetarisch / veganistisch diëet kunnen hier goed terecht. Klasse!
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Echt een aanwinst voor Tilburg. Zeker gezien de overwegend vegetarische en veganistische kaart. Originele gerechten en erg fijne ambiance.
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij uit Roosendaal en Den Haag hebben hier fantastisch en heerlijk gegeten.
Een leuke bediening in een woord een hele goede aanrader. Wij komen hier zeker nog terug.
Rosanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk eten! Erg gastvrij maar bediening kan iets beter.
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Inmiddels wel de derde keer dat ik bij Waanzinnig ben geweest, en het is elke keer verrassend goed. Goede balans vegetarisch/vlees op de kaart. Auberginekokjes waren smullen en de kalfssukkade was supermals. Bovendien vind ik het goede porties, waarbij ik goed vol zat na drie gngen voor slechts 29,95. Fijne bediening bovendien!
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Al vaker gegeten bij dit restaurant. Ze hebben altijd een overheerlijke kaart, ontzettend goede bediening en een hele fijne sfeer. Wij komen hier graag eten.
FvK .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het blijft een pareltje in Tilburg. Heerlijk en verrassend eten en heerlijke wijn in een goede atmosfeer en met uiterst vriendelijke en behulpzame bediening. Echt een aanrader!
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De porties waren klein. De pompoenburger kon qua hoeveelheid echt niet doorgaan voor een hoofdgerecht. Het dubbele aantal friet had het al wat acceptabeler gemaakt.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Op de kaart staan gerechten met bijzondere combinaties. Het restaurant heeft een sfeervolle ambiance. Doordat er maar een dame rondliep om te bedienen duurde het af en toe wat lang. Ga hier zeker nog een keertje terugkomen.
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gerechten smaken goed, opmaak is eenvoudig. Bediening doet wat er moet gebeuren maar heeft geen toegevoegde waarde, geeft je geen welkom gevoel.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een leuke avond gehad met lekker eten. Mooie gerechten. Gebruik van lokale producten. Sociaal ondernemerschap staat hier centraal! Aanrader!
Dewi S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goede, vriendelijke ontvangst en geweldige service (zoals altijd)! Goede kennis van de producten wanneer je er vragen over stelt en alle maaltijden super goede kwaliteit! Als je eens wat bijzonders wilt eten met heerlijke seizoens producten, dan is waanzinnig de plek! TOP restaurant!
Marcelle F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Smaakvolle gerechten. Mooi idee & visie achter dit restaurant. Hier komen wij zeker eens terug als we weer bij moeders in Tilburg zijn.
Jantine R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vanavond met 3 vriendinnen verrassend lekker gegeten bij Waanzinnig. Heel uiteenlopende gerechten (van veganistisch tot rood vlees), mooi geserveerd en bijzonder lekker van smaak. Een aanrader!
Samira B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Het menu was beperkt en het eten was niets bijzonders. Ik zou er niet terugkeren !
Marion222 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Samen met mijn dochter heerlijk gegeten. Mooie en lekkere vegetarische en niet vegetarische gerechten. Gezellige sfeer. We komen zeker terug.
marlenelunter .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gezellig restaurant. Goede sfeer. Het eten was erg lekker, de porties niet echt groot. De bediening was vriendelijk en goed. Wij hebben een fijne avond gehad.
Kyra K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Leuk tentje, wat verder van de drukte van het centrum af. Vriendelijke bediening, lekker welkomstdrankje. Wij hadden vooraf de kipsticks en tonijn met zeewiersalade, en als hoofdgerecht allebei de linguine met zeevrachten en seizoensgroenten. Lekkere, simpele gerechtjes. Toetjes waren bijzonder en lekker. Aanrader!
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Lekker gegeten. Hele vriendelijke bediening. We hadden niet heel veel honger dus namen geen voorgerecht, alleen wat desembrood met dip. Dat was alleen wel erg veel, zowat een half brood met z'n tweeën. Ik had toen eigenlijk geen plek meer voor het hoofdgerecht (maisburger). Die was wel erg lekker, maar kreeg het gewoon niet meer op. Desembrood mag wat minder dus. Verder uitstekend!