Waanzinnig Tilburg

Willem II Straat 52A 5038 BH Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Waanzinnig Tilburg

Met recht waanzinnig

Deze chef tilt de vegetarische keuken naar een gastronomisch topniveau. Met eerlijke streekproducten zet hij smaakvolle, verrassende seizoensgerechten op tafel. Puur, gezond en enorm gastvrij.

Meer informatie over restaurant Waanzinnig Tilburg

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Maandag en Dinsdag zijn we gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
FvK .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De porties waren klein. De pompoenburger kon qua hoeveelheid echt niet doorgaan voor een hoofdgerecht. Het dubbele aantal friet had het al wat acceptabeler gemaakt.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gerechten smaken goed, opmaak is eenvoudig. Bediening doet wat er moet gebeuren maar heeft geen toegevoegde waarde, geeft je geen welkom gevoel.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een leuke avond gehad met lekker eten. Mooie gerechten. Gebruik van lokale producten. Sociaal ondernemerschap staat hier centraal! Aanrader!
Dewi S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goede, vriendelijke ontvangst en geweldige service (zoals altijd)! Goede kennis van de producten wanneer je er vragen over stelt en alle maaltijden super goede kwaliteit! Als je eens wat bijzonders wilt eten met heerlijke seizoens producten, dan is waanzinnig de plek! TOP restaurant!
Marcelle F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Smaakvolle gerechten. Mooi idee & visie achter dit restaurant. Hier komen wij zeker eens terug als we weer bij moeders in Tilburg zijn.
Jantine R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vanavond met 3 vriendinnen verrassend lekker gegeten bij Waanzinnig. Heel uiteenlopende gerechten (van veganistisch tot rood vlees), mooi geserveerd en bijzonder lekker van smaak. Een aanrader!
Samira B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Het menu was beperkt en het eten was niets bijzonders. Ik zou er niet terugkeren !
Marion222 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Samen met mijn dochter heerlijk gegeten. Mooie en lekkere vegetarische en niet vegetarische gerechten. Gezellige sfeer. We komen zeker terug.
Marlenelunter .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gezellig restaurant. Goede sfeer. Het eten was erg lekker, de porties niet echt groot. De bediening was vriendelijk en goed. Wij hebben een fijne avond gehad.
Kyra K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Leuk tentje, wat verder van de drukte van het centrum af. Vriendelijke bediening, lekker welkomstdrankje. Wij hadden vooraf de kipsticks en tonijn met zeewiersalade, en als hoofdgerecht allebei de linguine met zeevrachten en seizoensgroenten. Lekkere, simpele gerechtjes. Toetjes waren bijzonder en lekker. Aanrader!
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Lekker gegeten. Hele vriendelijke bediening. We hadden niet heel veel honger dus namen geen voorgerecht, alleen wat desembrood met dip. Dat was alleen wel erg veel, zowat een half brood met z'n tweeën. Ik had toen eigenlijk geen plek meer voor het hoofdgerecht (maisburger). Die was wel erg lekker, maar kreeg het gewoon niet meer op. Desembrood mag wat minder dus. Verder uitstekend!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het eten was heerlijk. ik eet normaal gesproken vlees. Heb nu de auberginekroketten op met zoete aardappels. Echt heel erg lekker. Zeker een aanrader.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Lekker gegeten, goeie prijs kwaliteit verhouding. Attente bediening; toen we niet konden kiezen uit de diverse wijnen mochten we ze natuurlijk allemaal even proeven.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Eten was zoals heel erg goed. Ik vond de service alleen iets minder. Voorgaande keer waren ze zo attent en behulpzaam en nu was dat enthousiasme er niet en moesten we zelf naar de verschillende menu's vragen.
Roossanne .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
De risotto was heerlijk, maar de groentecurrie zou ik de meest verstokte vegetarier nog niet aanraden. Een soort van flauwe erwtensoep met twee kleine stukjes deegig naambrood. Dat kan beter! Ik zou wat lekkere rijst erbij doen en wat room, kokos en iets met een bite in de curry.
De rode huiswijn was super, espresso goed en de bedienig hartelijk en vrolijk. Het ietwat chaotische en onhandige is haar meteen weer vergeven.
Beste Roossanne, Het betreurd ons dat de curry niet helemaal was zoals je verwacht had. Graag hadden wij dit gehoord op de avond zelf, dan hadden we er alles aan gedaan om u tevreden te stellen! Graag zien we je nog een keer terug in ons restaurant. Groetjes Olga Hanusch, Chef-kok restaurant Waanzinnig
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gemiddelde Iens waardering is naar onze mening te hoog. Het restaurant behoort echt niet tot de top in Tilburg. Vooraf gemarineerde tonijn met zeewiersalade en wasabi mayoniase. De zeewiersalade was heerlijk! De tonijn was gemarineerd in zoveel ketjap dat je de tonijn niet meer proefde. De wasabi in de mayonaise was niet merkbaar aanwezig. Portie was klein. Als hoofdgerecht goede aubergine kroketten met zoete aardappel en heel weinig additionele groente. Toetje Pavlova met Sinaasappelroom en bolletje ijs. Leuk taartje, maar die sinaasappelroom was in een redelijk onbenullige hoeveelheid erop gespoten. Tafelgenote had een prima kaasplankje. Het groenvoer als garni misstaat hier.
Waanzinnig herintegreert GGZ patiënten en dit heeft wat consequenties voor de bediening die je voor lief moet nemen als je hier gaat eten. Daar is nog wel wat training nodig, want het gedrag bedierf onze eetlust nogal.
Het restaurant is echt heel leuk ingericht!
Carlamollyfloortje .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. M.b.t. de inrichting vind ik het niet zo warm. Kom zeker nog een keertje terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Voor de tweede keer bij Waanzinnig gegeten en het was weer verrukkelijk! Nu de diamanthaas gekozen - heerlijk! En het gran dessert was om je vingers bij af te likken. De bediening is zo ontzettend vriendelijk- die verdienen een dikke pluim.