Waanders in de Broeren

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Waanders in de Broeren

Jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vond het eten matig. Kleine tafel voor 4 personen.
Op het moment van eten brengen was er eigenlijk te weinig plaats. Er wordt dan niet het eea weggehaald wat gemist kan worden. Hebben we zelf maar gedaan. Frites te zout, salade teveel aangemaakt. Quiche was een soort deegrand met ragout erin. Cappucino niet lekker. Bediening niet adequaat. Het was niet druk, we waren vroeg
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Geen ontvangst, onze tafel werd laat opgemerkt, nadat we vroegen of we zelf moesten bestellen bij de bar of dat er iemand kwam.
Bartele S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Altijd wisselend vers en huis gemaakt gebak. Goede koffie. Mooie locatie. Constante kwaliteit. Alleen jammer dat er niet bij de tafel afgerekend kan worden. In de rij staan met een bonnetje om af te rekenen vind ik niet meer van deze tijd.
breda076 B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Mooie locatie in de kerk.
Geluncht.
Soep - gelukkig de grote portie besteld voor 4.90 -> Bij de buren zag ik dat de normale portie een klein theekopje is. Met broodje erbij was klein bolletje met een kantine verpakking roomboter.
De lekker romige mosterdsoep was helaas wel te zout. Reactie: ik zal het doorgeven aan de keuken.
Moest mijn jas dichtbij houden vanwege de koude tocht langs mijn rug.
Lekker gezeten, maar niet zo leuk als ik verwacht had

Sietze E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij hebben genoten van een smaakvolle lunch in Waanders in de Boeren; een lunchlocatie in de kerk waar ook een boekhandel gevestigd is. De prijzen zijn hoger dan gemiddeld maar gezien de drukte zal hier een goede reden voor zijn; wij vonden het de moeite waard. De bediening is lekker vlot. Halleluja.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
leuke lunch in dit prachtige pand inclusief grote boekenwinkel en brasserie om het zo maar te noemen midden in zwolle in een voormalige kloosterkerk. We misten wel een vlot muziekje voor de sfeer. Flink druk ook. Met drie kinderen en ouders ; gegeten van alles wat, zoals een runderburger, tortillachips met kaas uit de oven en een salsasausje erbij, wat bitterballen erbij,
glaasjes speciaal bier en wat gebruikelijke jeugddrankjes, op zich alles redelijk geprijsd, behalve het bescheiden glaasje aardbeiensmoothie voor 3,50 euro, volgens de criticus van 12 hele jaren jong niet voor herhaling vatbaar. Ga er zeker heen maar verwacht geen hoogstandjes.
Sheba1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
lunch gebruikt, broodje en glaasje wijn. Broodje was lekker even als de wijn. Het broodje was wel redelijk hard (door midden gesneden). Zoals vaak met dergelijke broodjes is het eten/snijden wat onhandig. De bediening was vriendelijk en goed, de omgeving (terras) is prima.
pica62 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Op het terras plaatsgenomen voor een espresso. In Nederland valt die vaak tegen, te veel en niet meer dan sterke koffie. De vriendelijke jongen in de bediening ging serieus op onze vraag in en suggereerde een ristretto. Die was inderdaad erg lekker. Er wordt hier duidelijk zorg besteed aan koffie.
De inrichting binnen is met veel respect voor de architectuur van de kerk ontworpen en mooi uitgevoerd. Rustgevend en mooi licht.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Het was erg druk. We moesten lang wachten voor we bediend werden.
Gelukkig hadden we genoeg te kijken.
We waren niet zo enthousiast over de broodjes, maar de koffie was redelijk.
Om even te rusten en je aankopen te bekijken is het een prima plek.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Lunchen in een imposante kerk vol boeken. Aardige bediening maar een wat pretentieuze kaart waarvan de vlag de lading absoluut niet dekt. Clubsandwich met hompen naar niks smakend brood. Van het begrip sandwich heeft men niets begrepen. De grote vissalade had net de vriezer verlaten en een vissmaak was nauwelijks te onderscheiden. Ook de dressing was droevig. Jammer van zo'n plek. Loop eens bij de buren (Librije) binnen en vraag hoe je met goede ingrediënten simpele dingen kunt maken. Dat verdient het prachtig gerestaureerde gebouw met zijn nieuwe bestemming.