Waal restaurant

Molenweg 37 2995 BK Heerjansdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Waal restaurant

Maandag, dinsdag, donderdag en zondag van 11:30 tot 2:00 uur.
Vrijdag van 11:30 tot 23:00 uur.
Zaterdag van 14:00 tot 00:00 uur

6,9

Jouw recensie over het restaurant Waal restaurant

Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Wat eens het Waaltje was, is niet meer. De patat werd na het hoofdgerecht geserveerd. De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Hier gaan we niet meer naar toe.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Afgelopen vrijdag met 4 personen gegeten. was op zich prima maar paar kleine aanmerkingen : mijn man en ik hadden als voorgerecht de Hollandse Garnalen; die vielen een beetje tegen qua smaak en zeker qua hoeveelheid voor de prijs. zat veel sla en saus bij en heel weinig garnalen. We kregen er ook geen toast of brood bij en heb ik om moeten vragen, wat jammer was. Verder prima gegeten en mijn schoonzus en ik namen nog een toetje : verse aardbeien met vanille ijs en slagroom, in ieder geval hadden we dat besteld maar kregen alleen aardbeien met slagroom zonder ijs. was een vergsising. niet heel erg maar wel jammer want zo vaak kom Ik er niet. Bediening en sfeer prima; konden ivm het weer helaas niet op het prachtige terras zitten dus moeten we zeker nog een keer terugkomen .
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Absoluut een mooie plek voor een diner of lunch. Met mooi weer is het terras een absolute aanrader. Prachtig uitzicht. Heerlijke locatie
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vanmiddag in het zonnetje op het terras gezeten aan 't Waaltje. Bediening werkelijk uitmuntend; vriendelijk, snel en attent. Voegt echt iets aan de beleving. Voor herhaling vatbaar.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We, mijn vrouw en ik, kwamen rond 20:00 uur binnen. De ervaren ober kwam de bestelling opnemen, mijn vrouw nam een fles plat water en ik een heerlijke rode wijn, dacht ik. Toen ik de ober erover aan wilde spreken, zei hij al, zeker te warm. De rode wijn wordt hier dus niet op temperatuur bewaard, dit doet afbreuk aan de wijn, het eten, mijn avond uit en het restaurant. De geserveerde stokbrood met smeersels was top, zowel het brood als de smeersels. De hoofdgerechten waren goed mals en smaakten op zich prima, echter was mijn steak qua temperatuur aan de zeer lage kant. Hier heb ik maar niets over gezegd, misschien dom, maar dat neem ik voor lief. Ook de crème brulee was goed. Al met al, denk ik de aankleding upgraden, als de sodemieter een klimaatkast aanschaffen. Het eten was in grote lijnen zeer goed. Een 8,5 is denk ik op zijn plaats.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Onlangs mijn verjaardag gevierd bij Restaurant de Waal met een groep van 28 man. Het personeel had alles perfect geregeld. De hapjes waren heerlijk. Het terras ziet er fantastisch uit. Mooie zonsondergang kunnen zien vanaf het terras. Ik heb een top avond gehad.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vanavond gegeten bij het Waaltje.
Vooraf waren de garnalen van de garnalencocktail warm, de mosselen als hoofdgerecht waren zonder groenten, niet gaar (veel nog dicht en de rest nog week) bovendien een klein portie (het pannetje was nog half gevuld). Kortom een teleurstellend bezoek. Waar prijs/kwaliteit dus niet meer in evenwicht zijn. Op de vraag of het smaakte dit voor de mosselen maar verteld, maar volgde geen verdere interactie.
Stowie .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gedineerd op het terras met een groep van 12 personen, waarvan enkelen meerdere malen eerder met genoegen het restaurant hadden bezocht. Door een zeer negatieve recensie uit juni was er wat onrust ontstaan, die wat ons betreft naar het rijk der fabelen kan worden verwezen.
Bediening was zeer attent, kwaliteit gerechten prima, kortom een zeer goede ervaring , zelfs met een grote groep en een vol terras.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Met vier personen in dit restaurant gegeten omdat een eerder bezoek uitstekend was bevallen.
Helaas is er een nieuwe eigenaar en een andere kok.
Na een drankje op het terras kregen we een tafel in een bijna lege ruimte vlak naast twee gezinnen met kleine kinderen die het blijkbaar ook niet erg naar hun zin hadden. Veel gehuil en geschreeuw dus.
Van vlotte bediening is oog geen sprake. Het koste moeite om een drankje te krijgen en om de kaart moesten we ook zelf vragen.
Het hoofdgerecht is karig en bijgerechten zoals groente zijn blijkbaar optioneel. Extra bestelde groente is nooit op tafel terecht gekomen.
Een runderspies was deels kauwgombal en de T-bone steak (van 38,50) leek meer op een karbonade met zenen en een rand vet.
De relatie prijs/kwaliteit is hier echt zoek.
Kortom, een hele slechte ervaring en dit restaurant wordt van onze lijst geschapt.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Vanavond heerlijk buiten op het terras gegeten, het eten was goed en ruim voldoende. De smaak van het eten doet hier meer dan de presentatie. De bediening was vriendelijk en open. Er mag nog wel wat aandacht worden gegeven aan de inrichting van het buiten gedeelte, hier is winst in te behalen.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten zeker een aanrader. We eten bijna altijd hier als we uit eten gaan. Super goeie service. Alles is gewoon goed hier.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vandaag zelf heerlijk gegeten en in beginsel vriendelijke service. Helaas bevatte de tournedo van een tafelgenoot stukken vet. Daarna gevraagd om een nagerecht zonder slagroom. Vervolgens werd er toch slagroom op gedaan. Nadat ik mijn chocolademouse op had kwam ook de dessertwijn eindelijk. Bij een restaurant met deze prijzen verwacht ik dan enige vorm van compensatie, met name voor een slecht stuk vet vlees. Helaas werd er alleen geknikt en gezegd dat de opmerkingen gehoord waren.
joopm .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gisteren weer eens de lunch gebruikt bij dit restaurant. Bij mooi weer zit je fantastisch op het buitenterras aan het water. Gingen met drie personen en bestelden twee clubsandwich kalkoen en een clubsandwich zalm. Toen werd uitgeserveerd bleek twee keer zalm en een keer kalkoen te zijn klaargemaakt. Jammer, ik begon nadat dit was gecorrigeerd met eten toen de anderen al halverwege waren. Overigens was de bediening zeer vriendelijk.
Vorig seizoen nog kregen we steeds een clubsandwich zoals we hem nergens lekkerder hebben kunnen vinden. Er is nu een nieuwe kok, die dit gerecht er dan misschien wat mooier uit laat zien maar de smaak in de verste verte niet kan benaderen. Jammer jammer....
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Hier gisterenavond met zijn 8e gegeten. Heerlijk buiten gezeten aan het water. Eerst even genieten van een lekker schaaltje met nootjes en olijven die ook weer werd aangevuld! Aardige bediening, die hard werkte op een overvol terras! Het eten was goed en de kaart voldeed aan de verwachtingen.
prive-079 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
we kregen een slechte plek buiten, slechte stoelen, vieze parasol.
Ze kwamen te weinig om te vragen of we wat wilde drinken. erg lang wachten op voorgerecht en hoofd gerecht. bij het hoofd gerecht zat erg weinig salade en patat bij, voor de prijs die je ervoor betaalt. voor de prijs die je hier betaalt verwacht je eigenlijk meer. Je zit voor ergens anders veel beter en goedkoper.
wijne415 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Regelmatig er gegeten in het verleden en tevreden.
Afgelopen zaterdagavond er gegeten en hebben er een slechte ervaring aan
over gehouden...jammer.
Aan tafel aangeschoven kregen bij de drank het kleinste bakje met een paar nootjes
en afgetelde olijven.
Niet echt het gevoel meer hebben dat je een klant bent, gericht op drinken en lange tijd tussen gerechten. Spareribs belachelijk weinig voor de prijs. Het speciaal aangeprezen aardbeien met slagroom en ijs is iets anders dan je zou verwachten.
Een bord met 5 in 4 stukjes gesneden aarbeien (nog wit van kleur) vanille ijs er op
(zonder echt smaak) een een dotje slagroom....7,50!
Voor het nagerecht werd er gevraagd of alles naar wens was geweest door een knulletje van een ober en toen ik een opmerking maakte over de spareribs kreeg ik als antwoord "het gewicht staat op de kaart er bij" en liep weg. Verder geen reactie alleen een boze blik vanuit een hoek waar hij een tafel aan het inrichten was.
Daar konden we het mee doen !
Prijzen zijn veel te hoog in vergelijk met voorheen, kaart is te eenzijdig!
Blijft het afrekenen dat je steeds meer mee maakt , je moet naar voren lopen om te pinnen !
Jammer dat het gevoel van een klant zijn en daar dan ook naar handelen is iets wat helaas aan het verdwijnen is.....
Kortom, kom hier niet meer.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gisteren gedineerd met de hele familie. Ze zouden ook 3- en 4 -gangen menu's hebben. Deze staan echter niet op de kaart en er werd ons niets over gezegd. Dan maar een keuze maken van de kaart. Erg dure gerechten, lijkt hoog niveau midden segment. Thaise curry soep was erg lekker. Met grote gamba's stond op de kaart, vond er in totaal 1. Entrecote was well done, zeker niet medium gebakken. Garnituur erbij was ronduit ranzig. Interieur doet denken aan een pannenkoek huis uit 1987. Wij komen hier niet meer terug voorlopig. De Waal, breng je zaken op orde!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Prima bediening,hoffelijk maar toch gezellig.niet goedkoop en zeker de wijn niet maar we zaten heerlijk in het restaurant met toch het gevoel van privacy om ons been.Het eten was goed.
Koenraadt .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Heb normaliter goede ervaringen bij De Waal maar zaterdag ging werkelijk alles mis: kwam volgens bedienend personeel door de drukte, maar er waren veel grotere groepen die vast allemaal gereserveerd hadden, dus daar had wat mij betreft rekening mee gehouden kunnen en moeten worden.
Drankjes zijn hele avond welgeteld 1x opgenomen, daarna waren kelners in geen velde of wegen te bekennen. Stokbrood besteld, kwam niet, ook niet na half uur. Bij navraag was verhaal dat stokbrood nog in oven zat. Maar ook toen kwam stokbrood niet. Na 45min. nogmaals gevraagd: hadden toen binnen 1 minuut op tafel, maar koud, dus "stokbrood zit in oven" verhaal was gelogen. Onprofessioneel.
3 minuten na het stokbrood kwam voorgerecht. De carpaccio was smakeloos. De kreeftensaus als vanouds lekker. Ook hoofdgerecht liet lang op zich wachten. Mijn sate van varkenshaas was ontiegelijk zout. Bij de ravioli hoorde salade te zitten maar moesten we om vragen. Overige gerechten waren oke. Na 2.5uur over voor+hoofd gedaan te hebben nagerecht zelfs maar niet geprobeerd, voor ons was t klaar.
Jammer, want ik weet dat t hier ook anders/beter kan.
SdeKruijff .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Afgelopen vrijdag met een vriendin wezen eten in De Waal. Na binnenkomst werd ik lekker geïnstalleerd bij de open haard met een goede rode wijn die mij door de kelner werd geadviseerd, kon ik genieten van de sfeer. We hebben gekozen voor het wildmenu en daarbij coquilles en een variatie van de surf en turf. Ondertussen kwam de bediening met enige regelmaat kijken of we nog van alles voorzien waren. Met name het dessert (wentelteefje van suikerbrood en glühwein-ijs) was een zeer verrassende en aangename toevoeging!