W36

Maandag t/m Zondag vanaf 18:00

• Af te huren
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We aten hier met vrienden op zaterdagavond prime-time in de Warmoestraat. Dit restaurant is een pijpenla met voorin een kleine bar waar we begonnen met wijn. In het midden in een glazen kooi bevindt zich de keuken. Hier wordt heerlijk eten gekookt (dit is de plek voor vleesliefhebbers) en de bediening is zeer vriendelijk. Het restaurant was half bezet en de kaart is niet heel uitgebreid, vandaar onze verbazing dat de coquilles en canadese kreeft al waren uitverkocht - daarmee vervielen meteen een aantal gerechten van de kaart; de gegrilde coquille met zeewier, surf&turf, salade met kreeft, en natuurlijk de gegrilde hele kreeft met paddenstoelen. Tegenvaller! Wat we wel kregen was zeer smaakvol: als voorgerechten gegrilde asperges met truffel, steak-tartare, Piepkuiken met teriyaki en hijiki, en runderspiesjes met salade van gerookte groenten en Aji Panca pepers. Heerlijk bereid en prachtig geserveerd. Als hoofgerechten aten we o.a. gegrild lamsrack en rib-eye. Bij de vleesgerechten kan gekozen worden voor porties van 250 of 400 gram. Er bij geserveerd in koperen pannetjes (leuk detail) een overheerlijke aardappelpuree met truffel, en gebakken paddenstoelen. De muziek die prominent aanwezig is in het restaurant (club / lounge) is geproduceerd door de man van Doutzen Kroes: DJ Sunnery James. Aangenaam en hip, maar volume mag iets omlaag.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Deze score geef ik niet vaak hoger nog nooit gegeven , eten had een 9 verdient maar de rekening bracht dat terug op een 8 . Heb al weer besproken voor zaterdag as
Hoop dat het weer zo bevalt Rene kroes dan blijven we komen
HarryUtrecht
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Afgelopen vrijdag zijn wij naar dit restaurant geweest. Mijn man en ik zijn best verwend met het eten maar het was ronduit geweldig. Wat een smaaksensatie. Wij hebben van alle gerechten kleine beetjes gedeeld gegeten. De oesters waren heerlijk evenals de overig gerechten zoals bij. de zalm, piepkuiken, lamsvlees, entrecote en het toetje waar heerlijke aardbeiensaus over werd gedaan. Het is geen goedkoop restaurant maar voor kwaliteit moet je hier zeker zijn. De bediening was ook super en het uitzicht ook. We zaten aan het raam met een schitterend uitzicht op het Rokin. De muziek en de totale ambiance was perfect. Kortom wij komen hier graag nog eens terug.
MirandavdM .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Het eten viel ons echt heel erg tegen....oesters smakeloos. De poncu overheerst de wagyu compleet, wat de smaak verpest. Hoofdgerecht was wel prima.
Prijs kwaliteitverhouding totaal scheef.
Cocktails ook niet fantastisch.
De muziek was heerlijk en de ambiance ook mooi.
Thesis13 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Als je een overheerlijk stuk vlees wilt gaan eten is dit zeker een aanrader wanneer geld je niet veel uitmaakt. Echter in de omgeving van Amsterdam zijn er zeker genoeg andere restaurant(ketens) waar je voor minder geld een minstens even goed stuk vlees kan halen. De locatie in de warmoestraat is leuk en door de hoge prijs zit je niet tussen de (dronken) engelsen. Wij vonden de bediening matig, ze lijkt alsof ze een monotoom bandje afspelen met het dagmenu en de huiswijn. Hier moet echt wat aangedaan worden als je een dusdanige prijs vraagt!
Matthieu V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Best mooie tent. Perfect vlees. Maar dat is het dan ook wel. Het gewicht van het vlees op de kaart komt niet overeen met wat er uiteindelijk op het bord beland. Te harde aardappeltjes. Geen echte friet (wel op de site). Vreemde substantie als bijgerechten in wekpotjes. Niet gegeten dus weet niet of dit lekker was. Te lage bank dus eten was ongemakkelijk. Wel je semi hip eten met net te harde (goeie) lounge muziek en ben je niet heel erg veel gewend dan is dit wel te doen.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Mooi restaurant en leuke vlotte bediening. Het is erg internationaal want ze spreken engels en nederlands. We hebben eerst een drankje in het voorste deel gedaan en dan zie je in een half uurtje tijd gemiddeld 6 vrijgezellenfeestjes voorbij komen in de Warmoesstraat wat ik zelf erg amusant vind.
Toen aan tafel en het restaurant gedeelte is mooi opgezet, hip maar toch warm. Met 2 bekende dj's als eigenaren kan het niet anders dan dat de muziek erg goed is. Toevallig waren de heren ook zelf aanwezig die avond en Sunnery zat naast ons en vroeg ons naar onze bevindingen die erg positief waren.
Als hoofdgerecht had mijn man had een stukje Wagyu beef en zelf had ik een stukje ossenhaas en die waren echt heerlijk. Ook leuk met de verschillende sausjes in de weckpotjes.
Het is niet goedkoop maar dat moet de insteek van een avondje in W36 ook niet zijn. Wij hebben een heerlijke avond gehad en gaan zeker terug als we weer in Amsterdam zijn.
JJ R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Pan met zes of zeven grote venusschelpen vooraf (in een zeer smakelijk sausje), parelhoen (topkwaliteit, goed klaargemaakt) als hoodgerecht. Mijn partner nam een knapperige hamsalade vooraf (volgens mij ook goed) en een red snapper (als hoofdgerecht). Dessert (wij namen cheese cake) was uit de kunst. Bediening was heel vriendelijk, maar spreekt geen Nederlands en wat onduidelijk Engels en is wat langzaam. Het eerste glas wijn (Cabernet Franc uit Hongarije ) dat ik bestelde rook naar kurk en gaf ik terug. Daar kreeg ik een lekkere Pinot Noir (?) voor terug.Toen ik nog een glas bestelde, beweerde de bediening dat ik Rioja had gedronken. Vaag.
Wij zaten in de kelder, toch een wat mindere ruimte. Erg donker, ik kon de menukaart niet lezen. Liep vaak geen bediening rond.
Janneke N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
W36 is een super fancy cocktailbar met leuke bediening. Ook de hostess en de doorman vond ik erg aardig tijdens mijn bezoek. De drankjes waren erg orgineel en apart maar hadden een geweldige presentatie. Ik zou hier zeker heen gaan als je van hippe mooie mensen houdt en graag wat nieuwe soort drankjes wilt proberen.
Sammy J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Lekker gegeten, goed stuk vlees, prettige bediening, lekkere achtergrondmuziek van de dj (wij hebben daar op een vrijdag gegeten). Daarna nog een cocktail toe. Het is wel enigzins in de buidel tasten voor dit restaurant, maar zolang de bediening top is en het eten lekker, hoor je mij niet klagen. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Afgelopen vrijdag met 3 vriendinnen gegeten, we zaten aan het mooiste tafeltje aan het water, wat een prachtlokatie en inrichting. Bediening erg prettig, mag wat sprankelender en spannender voor zo'n restaurant. Voorgerechten waren goed, de salade met ham, carpaccio heerlijk, mijn foie graspaté iets teveel (zat na 3 happen vol) en de brioche niet zoet genoeg. Hoofdgerecht: al ons gegrilde vlees was overheerlijk, sausjes die erbij kwamen, twee per gerecht waren niet heel bijzonder, behalve de rucolasaus, heerlijk was deze. Er lagen ook twee vruchtjes bij, klein en rood, dit leek wel op een bolletje hersenen, graag voor de volgende keer weglaten bij het vlees, hele rare associatie hadden wij hierbij.
Over het dessert wil ik niets schrijven eigenlijk, deze zijn na onze klacht ook van de rekening gehaald, keurig, want ze waren zo uit de koelkast gehaald, veel te koud was het taartje en de cheesecake was gewoon een laf mousje, daar mag je voor die prijzen echt wel wat meer verwachten.
Tsja en dan de muziek,,,,,, Tijdens het eten, vanaf 8 tot 12 echt geweldig, heerlijk mixen van deephouse en de volume ook precies goed, lichten werden op een gegeven moment wat gedimd, toen wij vooraan bij de DJ booth gingen zitten was de muziek geheel anders, jammer wij hadden graag het genre voort willen horen.
Al met al een heerlijke avond gehad, door adequate bediening, veelal buitenlands overigens en muziek en vlees.
Erikteun .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
gisteren hier gegeten en vond het matig als je kijkt naar de prijs en service. 100 euro p.p voor voor, hoofd en koffie incl. wijn. hoofdgerecht enkel een stukje vlees, zeker geen 200 gram wat aangegeven wordt in de menukaart, zonder bijgerechten als friet, aardappelen of groente. nee ben niet onder de indruk. cocktails en inrichting waren wel voldoende.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Erg mooie zaak, warm en luxe ingericht. Het lijkt alsof het personeel naast kennis en kunde ook geselecteerd is op dat ze goed bij het interieur passen; zeer verzorgd en mooi. De bediening is vriendelijk en de service is goed. Hier en daar laten ze nog ze eensteekje vallen of weten ze dingen niet maar hier wordt goed op ingespeeld door (meer) ervaren collega's. De dry aged tournedos met pittige sinaasappel bbq saus is fantastisch. Ontzettend smaakvol, perfect naar wens gebakken en botermals. Het voorgerecht buiten de kaart om van ossenstaart was wat vet. De smaak was mooi. De prijzen zijn voor zo'n zaak midden in het centrum redelijk. Het lijkt er op dat ze het "we doen net of het druk is" principe hanteren. Volgens de site was alles volgeboekt terwijl de zaak nog 1/3 leeg was en ook niet vol is geworden.
Etienne R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
We hebben hier zeer goed gegeten en dat voor een restaurant die maar net open is. Sfeer en ambiance zijn ook heel relax. Bediening is helemaal top van ontvangst tot het verlaten van het restaurant. De kaart is zeer divers en ja je kunt het zo duur maken als dat je zelf wilt.
Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen met name de fijnproever van vlees en wijnen !