W'IJS eten en drinken

Reinkenstraat 61 2517 CR Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant W'IJS eten en drinken

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 20:00

Thilospaans .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
De service is bijzonder goed, onwijs klant vriendelijk en eten is tot in de puntjes verzorgd. Wij vieren er altijd vader en moederdag met een onwijs uitgebreid ontbijt, dit is echt een aanrader!!!! Tot snel!
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Vele positieve recensies maakten ons nieuwsgierig en dus gingen wij zelf een kijkje nemen. Mooie, schone zaak met lekker veel licht van buiten. Inrichting doet mij denken aan een tuinhuis, ontspannen en gezellig. Een zeer vriendelijke en spontane eigenaar, alsof wij daar al jaren komen. Goede prijs kwaliteit verhouding. De flammkuchen zijn heerlijk vers en goed belegd. Omdat deze al in stukken zijn gesneden, kan je deze makkelijk delen met je tafelgenoot Ook de W'ijs trio (broodje, geserveerd met eiersalade, tonijnsalade en parmaham) is een aanrader. Warme chocolademelk (zelf chocoladeboontjes laten smelten in warme melk) en de latte macchiato zijn ook lekker. Het ijs ziet er goed uit. Nu nog wat koud, maar volgende keer nemen wij ook een ijsje.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Lekker Italiaans ijs, fantastische chocolade, lekkere koffie, Flammkuchen, hamburgers, héééérlijk allemaal! En leuke eigenaren!
Patsbakery .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Vanmiddag gezellig geluncht met mijn partner bij W`IJS eten en drinken.
We hadden een broodje met tonijnsalade en een broodje met geitenkaas.
Beide waren rijkelijk gevuld en met wat extra salade op het bord erbij een behoorlijke maal maar erg lekker!!
We komen hier met regelmaat en we zijn blij dat het ijs ook weer aanwezig is.
Heerlijk zo`n toetje na de lunch.

Vriendelijke bediening met tijd voor een praatje .
Zeker een aanrader ...
RobW1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Zoek je een gezellige lunchroom dan moet je echt een keer naar W'ijs. Wij zijn zomaar een keer naar binnen gelopen en nu is het min of meer ons vaste stekkie geworden om heerlijk te genieten. Je wordt daar altijd zo hartelijk ontvangen. Oprecht geïnteresseerd. Dat maak je tegenwoordig niet overal meer mee. Ook in verschillende restaurants flamkuchen gegeten, maar bij W'ijs zijn ze toch echt het lekkerst. En dan het ijs : dat moet je echt zelf een keer geproefd hebben. Heerlijk !!! Dus als je een keer een gezellige middag wilt hebben, moet je echt een keer naar W'ijs gaan.
Tan82 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Altijd een hartelijke en gastvrije ontvangst op een prettige en bescheiden manier.
Ook voor mijn moeder van bijna 93 is een lunch bij W'ijs een feestje. We vinden de flamkuchen heerlijk en gezellig eten. Als het even kan is een lekkere koffie met een croissantje mijn vrijdagochtend traktatie. Het ijs is ook heerlijk. Al met al is W'ijs een aanwinst in de Reinkenstraat.
Robbert424 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Goedemorgen. ik heb trek in een ontbijtje. Op naar W'ijs. Dat viel even tegen. Nee meneer dat ontbijt serveren we tot 11:00 en op zondag gaan we pas om 11 uur open dus hebben we geen ontbijt. Wat op zich raar is, omdat alle elementen wel los te bestellen zijn.
Toen maar een croissant besteld, niet echt smakelijk, de goedkope diepvries variant.
Persoonlijk houd ik niet van het overdreven vriendelijke gedrag dat de eigenaar uitdraagt. Het ijs koopt hij overigens wel goed in, dat is best smakelijk. Hij heeft het natuurlijk veel te druk om zijn eigen ijs te maken.
LizDam35 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Een ijssalon met warme hoofdgerechten vraagt om problemen, yoghurt ijs was prima maar mijn partner had een flamkuchen die weinig smaak bevatte. Vriendelijke mensen in een drukke omgeving waardoor ze soms even geen overzicht meer hebben, jammer.
A M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Lieve aardige mensen die deze eetgelegenheid merkbaar met een warm hart runnen. Mijn tafelgenote genoot merkbaar en zichtbaar van haar flamkuche; die zag er inderdaad práchtig uit ! Mijn yoghurt-shake was ook zálig vanwege de zachte verse frisse smaak !
Dus best wel leuk om hier buiten(!) in de zon even gezeten te hebben.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Op onze zoektocht naar leuke lunchadresjes hier terecht gekomen.
De zaak is een combinatie van lunchroom-ijssalon, en dat is iets wat ons betreft een rare mix is.
Zoiets als een chinees-indisch restaurant, waarbij je je afvraagt wat wil je nou zijn?
Toegegeven, we aten okee, maar vonden het qua sfeer te druk, te veel kinderen, te onrustig dus.
Misschien 's-zomers nog eens voor een ijsje.
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Heerlijke koffie en thee, zalige broodjes en flamkuchen. Veel variatie ijsmaken, onze favoriete smaken zijn de chocolade, bokkenpootjes en lambada. Vriendelijke bediening die je het naar je zin wilt maken en ze zijn zo leuk als de kinderen een ijsje komen halen.In 1 woord, top een aanrader om daar iets te nuttigen!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Heerlijk ijs, een aanwinst voor de buurt. Lekkere lunchgerechten en zeer hartelijke bediening. Nog een pluspunt vind ik de tap met water waar iedereen zich van mag bedienen
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Soms kan je zo blij worden van een eenvoudig tentje, zeker zo eentje die het helemaal gesnapt heeft. W'ijs is er zo een. Primair een ijssalon, met de lekkerste ijsjes uit de buurt, maar ze bieden daarnaast zoveel meer. Als een van de hele weinige in den haag kan je hier Flammkuchen eten in vier heerlijke variaties, alle vier even lekker. Verder schenken ze kwaliteits theeën van Betjeman en koffie van Nespresso. Mijn absolute favoriete lunch bestaat dan ook al alledrie de componenten. Flammkuchen, Griekse yoghurtijs na en een overheerlijke cappucino aan een tafeltje buiten terwijl je de buurt voorbij ziet gaan. Oh en als kers op de taart de meest lieve en hartelijke bediening van den haag. En nee ik ken ze niet, maar ik zou zeggen probeer het zelf! Aanrader en aanwinst voor de buurt.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijke zaak met net dat beetje meer voor de verwende klandizie. Het ijs is mooi, de service is oprecht en prettig en lunchen kan je er ook prima. Handige openingstijden zodat je na het eten nog een ijsje kan scoren. Een aanwinst voor de buurt en ik hoop van harte dat ze het redden.