VUVU THE HAGUE

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

7,2
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Na onze vakantie in Vietnam zochten wij naar een adres om het Vietnamgevoel vast te houden: lieve mensen, heerlijk eten en vooral een prachtig land. Via deze site 'Iens' kwamen we bij Vuvu terecht. We namen de verse springrolls met garnalen mee naar huis en ze waren hier echt zo lekker als in Hanoi! De eigenaresse gaf ons tips voor de juiste rijstvelletjes en de goede vissaus en waar we die dan kunnen kopen. De springrolls zijn bij haar echter zo lekker en echt niet duur: zelf maken hoeft niet...!! Voor een feestje lieten we vervolgens de springrolls thuisbezorgen: even vers en goed verzorgd en precies op de afgesproken tijd!
Het restaurantje ziet er eenvoudig en simpel uit; verwacht geen chique toestand. Een paar eenvoudige tafeltjes en een paar schilderijen uit Hanoi: daar komt de eigenaresse vandaan. Echt lekker Vietnamees eten.
Martinvantoll .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Heerlijke Thaise kip en Thaise ossenhaas gehaald.
Betaalbaar en vers, dat smaakt naar meer!
Omdat de nadruk hier ligt op afhaal, wel een paar tafels, kun je de bediening niet als een volledig restaurant beoordelen, daarvoor maak je iemand te kort mee. Vandaar de 6.
Decor is simpel.
Maar het gaat hier voornamelijk om het eten en dat is voortreffelijk.
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Prima broodje hete kip en wat bami hier afgehaald, leuk en vlot geholpen. Van buiten ziet het er wat rommelig uit maar dat moet je niet afschrikken want binnen is er van alles lekkers.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Op basis van goede recensies VuVu Takeaway bezocht. Door het beperkte aantal recensies hadden we verwachtingen laag gehouden, maar dat bleek niet nodig. Het is een Takeaway, maar er zijn zeker 8 tafels. Het decor kan wel een impuls gebruiken, maar hier draait het om het eten.

We hebben een aantal Vietnamese specialiteiten uitgeprobeerd w.o. Vietnamese loempia's, zoals je ze in Vietnam krijgt geserveerd met sla en vissaus. Ook de lenterolletjes waren vers en bijzonder smaakvol. Als hoofdgerecht hebben we genoten van de Pho Bo Kho, eveneens een authentiek Vietnamees gerecht. Jammer is dat ze geen alcohol mogen schenken, de Vietnamese biertjes zijn alleen voor de Takeaway.

De prijzen zijn bijzonder laag, waardoor prijs-kwaliteit top is. Voor een Takeaway moet je relatief lang wachten, maar dat is een investering in verskwaliteit. We zijn bijzonder vriendelijk ontvangen en geholpen door de eigenaresse. Een absolute aanrader!
Dimas C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Lekker! Een ware aanwinst onder de take-aways in den haag. Specialiteiten zijn lekker en gezond. Sushi voordelig, binnenkort maar weer eens langsgaan. Aardig personeel ook. Top! Decor een 8 omdat het een take away is en geen restaurant.
Culinelsje .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Na 3 keer maaltijden te hebben afgehaald wil ik toch even een recensie schrijven over dit sympathieke eettentje. Wat een voortreffelijke smaken! Overheerlijke kipfilet Curry. Ook de Pho Bo Kho viel erg in de smaak, een licht gerecht van ossenhaas, frisse salade en noodles. De belegde broodjes en de pangsit zijn de moeite van het proberen waard. De prijzen zijn zeer schappelijk en de porties ruim voldoende. Het personeel van VuVu is erg vriendelijk, kortom: een aanwinst voor de buurt!
Ik kom er zeker terug. Chapeau.
Qentba Y.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Het eten bij Vuvu is van topkwaliteit. Het belangrijkste bij gerechten zoals gebakken banaan, Vietnamese lenterollen en sushi is dat het vers bereid wordt. Dat is bij Vuvu zeker het geval, waardoor elk gerecht een ware smaaksensatie is!

Wij zijn beiden vegetariër, maar dat is geen beperking. Er is veel te kiezen en de eigenaars houden rekening met je dieetwensen. Over de eigenaars gesproken: het zijn zulke aardige mensen! Oprecht vriendelijk en erg behulpzaam.

Als je van fraai ingerichte interieurs houdt, dan zul je hier je hart niet op kunnen halen. Het restaurant is simpel en functioneel ingericht (wel leuk overigens, maar verwacht geen excentrieke inrichting). Ik vind dat absoluut niet erg: het draait voor mij om het eten en dan wil ik niet afgeleid worden door frivoliteiten.

Normaal sluit ik af met een aanrader: dit of dat gerecht is het lekkerst. Dit keer niet, om de simpele reden dat álles op de kaart uitstekend smaakt. Doe jezelf een plezier en ga hier eten.
Valérie G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Het eten is top! Het wordt vers klaargemaakt en dat proef je. Wij komen hier regelmatig en bestellen verschillende gerechten van de kaart. Beste Vietnamees van Den Haag. De gastvrouw is vriendelijk. Echt een van onze favoriete tentjes!
RenT .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Weer bij VuVu naar binnengestapt en het was weer buitengewoon. Heerlijk Pho Bo Kho en Vietnamese lenterollen gegeten. Wij waanden ons weer een beetje in Vietnam. Heerlijk!!!!!!!
Ik kijk nu al uit naar de volgende keer. Tot snel
RenT .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Om alvast in de stemming te komen voor onze vakantie naar Vietnam bij VuVu naar binnen gestapt.
Wat een verrassende ervaring, afgezien van het heerlijke eten, vers ter plekke gemaakt, nog wat tips en informatie voor onze reis meegekregen.

De Indonesische keuken (mijn vrouw komt er vandaan), Thaise, Chinese en Indiase is ons wel gewoon, maar daar komt zeker de Vietnamese keuken bij. Een Aziatische keuken die op zichzelf staat met subtiele en specifieke smaken van verse koriander, munt, heerlijke vissaus in bouillon en noodles.

Wij kwamen primair voor het eten, de entourage is secundair. De bediening was innemend.

Wij komen zeker terug, een aanrader.

R&T
Lexlindeman .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Gisteren voor de 2e keer naar VuVu geweest om wat combinatie gerechten te halen. Wat een heerlijkheid! De pho (Vietnamese soep) is nog lekkerder dan in Vietnam! Zeker lekkerder dan in het andere dure Vietnamese restaurant in Den Haag. De nems zijn fantastisch en de vleesgerechten bijzonder smakelijk. De prijzen zijn ook nog laag (8 sushi voor €3.00; die gaan we ook nog proberen!) ! Misschien is het interieur wat aan de kale kant maar voor afhalers geen enkel probleem! We gaan hier vaker naar toe!
4 Oktober, Lex Lindeman
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
wij gaan regelmatig lunchen en vinden vuvu ook heerlijke broodjes hebben, en hebben liever heerlijk eten voor goede prijs dan een dure inrichting ,waardoor alles weer duurder wordt
groeten Andre, Peter en Rewie
Dick F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
vandaag hebben we een kleine lunch gegeten bij VuVu. Het eten is bijzonder lekker en de bediening heel vriendelijk, zeker een aanraden voor een maaltijd of om een snelle snack te halen.
Qentba Y.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Eten bij VuVu is een feest! De bediening is vriendelijk en behulpzaam, het eten is snel klaar en het smaakt voortreffelijk. Alles wordt vers bereidt, en dat proef je!

Wij hadden een Vietnamese lenterol vooraf. Die zou ik iedereen aanraden: knapperige, verse groenten, zacht maar stevig rijstpannenkoekje er omheen en een heerlijke dipsaus. Als hoofdgerecht namen we sushi. Wij zijn vegetariërs, maar dat beperkte de keus niet. We kregen heerlijke maki's met avocado, komkommer en ei. Daarnaast hadden we een 'special' besteld waarin meerdere ingrediënten verwerkt waren. Die laatste was eigenlijk niet vegetarisch, maar werd op ons verzoek aangepast. Bovendien was de sushi niet van tevoren gemaakt, maar werd die vers bereidt. Een groot pluspunt!

Ten slotte het toetje: gebakken banaan met honing en kokosschaafsel. Het geheel was perfect gebakken (niet te zacht, niet de krokant), de banaan was lekker rijp en het was vooral niet te zoet. Je proefde alle ingrediënten, in plaats van één overheersende smaak. Het was zonder twijfel de lekkerste gebakken banaan die ik in tijden gegeten heb.

Een klein minpuntje was het interieur. Het geheel mag best wat gezelliger aangekleed worden. Het is nu een beetje leeg en kaal, wat het niet zo geschikt maakt voor een romantisch avondje uit. Het personeel verzekerde me echter dat ze dit van plan zijn te veranderen. VuVu is pas net begonnen en ze waren er nog niet aan toe gekomen. Dat ze zich in de eerste plaats om de kwaliteit van het eten bekommeren, vind ik in dat geval alleen maar een goed.

Kort en goed: het was een hele fijne ervaring!