Vuurens

Smetiusstraat 16 6511 Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vuurens

Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Hele lekkere frietjes! Probeer zeker de stoofvlees, die is ook heel goed. Jammer dat ze geen stoofvleessaus hebben, helaas nog nergens in Nederland gevonden. Maar ik als Belg en frietenkenner kan wel zeggen dat ze de beste frieten van Nijmegen hebben. Jammer dat ze beperkte openingstijden hebben..
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Prachtig ouderwets frietzaakje in het centrum van Nijmegen. De friet wordt zelf gemaakt (en natuurlijk zelf voorgebakken) door de dames die keurig in wit gekleed gaan. Je kunt je frietje binnen op eten of gewikkeld in kranten meenemen naar huis. Heerlijke knapperig en verse friet.
Eelco F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Ik heb er vandaag een patatje gegeten. Zo, dat was echt geen genot, niet te vreten. slappe(!) friet in een heel klein bakje. En dan durven ze 2,40 te vragen voor en patatje zonder!
Leuke oude sfeer ja; ze hebben gewoon niets veranderd sinds de 70'er jaren.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
De beste friet die er is. Heerlijk zelfgesneden frietjes die zeer goed van smaak zijn, knapperig van buiten en lekker zacht van binnen. Het personeel is altijd vriendelijk en het is er altijd druk. Je waant je binnen wel in de jaren 50 maar dat heeft ook iets. Er lijkt al die jaren nooit iets veranderd te zijn aan het interieur. Er zijn wat tafeltjes en stoeltjes waar je je bestelling kan eten op een bord of je neemt de bestelling gewoon mee naar huis gewikkeld in een krant.
Naast de standaard snacks zijn er ook wat kleine gerechten te krijgen. Een aanrader!