Vuur & Vlam

De Lind 61 5061 HT Oisterwijk Nederland Kaart

Over restaurant Vuur & Vlam

Je culinaire hart in vuur en vlam

In Vuur en Vlam. Dat zal je culinaire hartje ongetwijfeld staan nadat je hier je tanden in een malse steak hebt gezet. In dit sfeervolle grill restaurant kun je op een laagdrempelige manier genieten van de specialiteiten van de chef. En dat zijn er veel. Of je nou wilt lunchen of dineren, de lavasteengrill is altijd heet.

Meer informatie over restaurant Vuur & Vlam

Maandag t/m Zondag

Duur
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Super bediening, leuk gezeten. Het eten is "zo zo....". De steak had te weinig smaak en de spare ribs saus is heel gewoontjes. Voorgerecht ook "huis-tuin en keuken niveau". We hebben er echt heel leuk gezeten maar wat eten betreft hoef je geen hoogstandje te verwachten
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Jammer, gingen voor een snel hapje, we waren inderdaad snel buiten, maar tegen de kosten van een avondvullend diner. Voor alles komen er extra kosten bij, terwijl op de kaart staat dat een hoofdgerecht wordt geserveerd met garnituur. Nou niet dus, heel erg jammer! nooit meer terug. Mini bakje friet en een gepofte aardappel, sausje overal komt geld voor bij. Uiteindelijk 70 euro kwijt voor biefstuk, 6 gamba's en wat friet met een sausje, met ieder twee drankjes. Belachelijk. Biefstuk was ook niet erg warm, heel jammer. Eigenaar is overigens heel aardig en personeel is snel. Maar kwaliteit prijs is echt niet goed!
Pfdeboer58 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Deze eigenaar heeft het in de vingers. Oplossingsgericht, voorkomend, vriendelijk, echt TOP! En ook nog lekker gegeten op het terras. Het interieur daardoor niet gezien.
Leotjub .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Snap al die negatieve reacties niet ....wij hebben hier heerlijk gegeten ...rib eye en lende biefstuk
Bediening was super attent en vriendelijk
Onze hondjes kregen gelijk hondenkoekejes en vers water stond klaar
Al met al komen zeker terug !!! Top !
Ferry-mi B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
heerlijk gegeten, paprikasoep en de black angus steak was erg mals en de zaak is zeer sfeervol. goede vriendelijke bediening.
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
wij hadden een omelet en eieren met warm vlees de omelet wat te hard gebakken en mijn eieren waren niet goed klaargemaakt er zat nog dril op dus dat wil zegge dat ze niet lang genoeg gebakken zijn de bediening ruimt het tafeltje al af terwijl mijn moeder nog niet klaar was ik vind het ook irritant als je net je drankje op hebt ze al komen vragen of je nog iets wilt drinken
Robertspijkers .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Na goede reacties met veel zin en verwachtingen naar vuur en vlam in oisterwijk gegaan. Prima decor, vriendelijke bediening en goed eten. Toch zal het niet op een tweede keer uitdraaien helaas...
Een biefstuk besteld van €22, toen bleek dat friet niet inclusief was(?) moest erbij worden gekocht, net als een bakje sla en zelfs de saus moest apart worden afgerekend...
Vindt €22 een reeële prijs, waar je wel frietjes en wat sla en saus bij mag verwachten.
Daarnaast kwam de friet en sla pas toen het vlees op was nadat we er om moesten vragen. Jammer
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Tijdens een weekendje weg met vrienden hebben we besloten om op een zonnige maar toch frisse vrijdagmiddag onze lunch buiten op het terras te gebruiken. Gelukkig lag er een dekentje en stond de verwarming aan. 2 vrienden kozen voor het "Kwart over 12-je" met 2 sneetjes brood met ham, kaas, kroket, tonijnsalade, gebakken eitje en een klein kopje soep. Heerlijk, en omdat de soep aan de lauwe kant was, kregen we een nieuw, veel warmer, kopje soep. Top hoor. Goed gedaan. De uitsmijter van de andere vriend was erg goed en ook de salade met gerookte zalm was zeer goed. Wat een mooie plek in Oisterwijk.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Gisteren hier geluncht. We gingen binnen zitten want buiten was het wat fris en nat. Koffie en een espresso besteld daarna onze lunch besteld. Ik had de clubsandwich en mijn vriendin had de ciabatta vuur en vlam. De clubsandwich werd geserveerd op vloerdesem brood! Zeer lekker. Het broodje vuur en vlam was lekker pittig met zeer malse kipfilet. Bediening was zeer vlot en attent, ook als de zaak bijna vol is. Top!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Vuur en Vlam met zeer attente bediening. Mijn Black Angus filet die ik rood besteld had was helaas toch net even door, maar deze werd binnen afzienbare tijd vervangen door een die wel top was. Wat een prachtig vlees! Wij hadden hier een simpele maar smakelijke salade bij met een goed glas wijn. De Irish Coffee werd op mijn verzoek gemaakt zoals hij hoort, met dunne room erop. Ik hecht veel waarde aan een goede Irish Coffee en deze was perfect. Ik heb de bediening meegegeven dit erin te houden, daar onderscheid je je toch mee.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Toch teleurstellend, helaas.
Niet fijn gegeten doordat er 6 zeer, zeer luidruchtige mannen het einde van de werkweek vierden met veel bierinname.
Jammer dat dit zo gebeurde hetgeen de bediening later ook wel erkende. Het had veel weg van een kroeg....waarbij wij elkaar niet meer konden horen. Eten was verder wel redelijk maar niet bijzonder.
Mijn eten (chefs special) was te klein en de portsaus leek op pakjessaus. Daar en tegen was de sla wel lekker aangemaakt.
Rekening best hoog omdat mijn echtgenoot alles apart erbij moet afrekenen. (aardappelen, spinazie, pepersaus)
Bediening deed haar best en erkende wel de rumoer.
Kortom: toch wel teleurstellend deze ambiance die nu veel weg had van een lege kroeg met 4 tafeltjes bezet. (+ tafel met werklui)
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
gastvrije ontvangst, jas werd aangenomen , inrichting sfeervol, perfecte bediening ,
diner bijzonder goed , wordt ook geluisterd naar gast ( wij wilde de zwaardvis niet te gaar maar lekker sappig resultaat: perfect stukje vis . Angusfilet : perfect. salade lekker vers en fris
Kortom je doet jezelf te kort als je wegblijft Ook zonder deal leuke toegankelijke kaart.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
In de zomer is het hier waarschijnlijk uitstekend toeven op het royale terras. Met het weer van vandaag vluchten we maar naar binnen, waar het een stuk warmer is, soms zelfs iets te warm. Grijs en rood overheersen in dit knusse restaurant. Het blijft wel wat leeg, maar dat kan liggen aan het feit dat het maandag is. De bediening is vriendelijk, maar de jonge dame van dienst is niet altijd helemaal bij de les. De kaart bestaat voor een groot deel uit grill-gerechten. Wij gaan voor het menu, dat een aardige aanbieding lijkt te zijn. Maar de smaak valt helaas tegen: van verschillende onderdelen (zoals het eendenpate en het dessert) betwijfelen we of ze wel zelf bereid zijn. En dat proef je: weinig smaak en weinig fantasie. Voor een snelle hap zit je hier niet verkeerd, maar culinair geen hoogvlieger. Eerder een gemiddeld eetcafe dan een restaurant.
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Is eigenlijk wat je ervan mag en kan verwachten. Stuk vlees met garnituurtjes. Hier gegeten op mijn verjaardag op zondag. Binnen no time was de tent leeg en waren wij als laatste over. Beetje snel volgende alles elkaar dus op zodat iedereen ook lekker naar huis kon. De carpaccio was niet lekker, dat kan je thuis 10x beter met supermarkt ingrediënten, dat is niet nodig, jammer. Bediening beetje onervaren maar de intentie is goed.
Cvanderijt .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Na een boswandeling hier aangekomen en twee wijntjes besteld; we dachten, we nemen er lekker nachos bij. Ok, het is een klein gerechtje maar je betaald er toch bijna 6 euro voor en wat kan er mis gaan aan een portie nachos.. Veel !
Te kleine, kruimeltjes nachos waardoor je met je vingers ver in de saus moet dopen.
Het is geen drama maar zorg dat je fatsoenlijke nachos aanbiedt en niet het laatste uit de zak. Als je vervolgens zegt dat het kruimels waren; wordt er niet op gereageerd en waarschijnlijk ook gewoon niets mee gedaan wat doorgeven betreft aan de keuken. Prima, volgende keer geen nachos meer.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Ik kreeg een heel aardige amuse bij mijn aperatief. Vervolgens werd er een mini ijskoeler op tafel gezet gevuld met bestek en servetten. Ik dacht waar ben ik nu weer beland, een eetcafé? Maar toen kwam mijn Black Angusfilet met goudbruine friet en een smakelijke salade, absoluut topkwaliteit, vooral het vlees. Als dessert een mooi kaasplankje met appelstroop en walnoten. Ook dit was prima. De jonge bediening liep wel wat keren langs terwijl ik met een leeg glas zat, maar aangezien ik een vrij zware stem heb was dit ook zo weer opgelost en liepen ze vervolgens als kieviten. Zeer goed restaurant, hier zien ze mij terug.
jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Met social deal en onder genot van wijntje gegeten, de spaanse temprillo was zacht evenals de black angus steak, wat een lap vlees 300 gram, eigenlijk teveel maar heerlijk gegrild top.
Nagerechten waren niet zn succes.
Maar als je een heerlijke steak wil is dit de plek in Oisterwijk.
Mariannelouis .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Heerlijk gegeten met 4 personen.
Niks op aan te merken was erg goed.
Zowel voor, hoofd als nagerecht was erg lekker bereid, leuke gastheer en bediening....

Leob56 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
mooie ambiance, leuk aangekleed en goede sfeer. Bediening erg jong maar wel netjes en correct.
Eten matig, erg weinig voor zoveel geld; wel redelijk van kwaliteit maar niet bepaald een vol after dinergevoel
IKamps .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Buiten gegeten in oktober, met leuk terras. Bediening prima en vlot, met goed wijadvies. Scholfilet was prima. Ook de tortilla pannekoeken voor kind van 9 viel goed in de smaak.