Vurrukkulluk

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

RJJ L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Jammer dat het glas bij de cola warm was en om melk bij de koffie moest gevraagd worden. Verder alles prima.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Leuk restaurant met prima kaart!
Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
goede en behulpzame service. goed rolstoeltoegankelijk, goede sfeer en het eten was er hemels!
Sannah L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik ga hier vaak uiteten en het is altijd heerlijk! Erg uitgebreide kaart met veel vegetarische opties. En de bijgeserveerde aardappeltjes zijn mijn favoriet!

Het personeel is altijd erg vrolijk en vriendelijk. Wel duurt het soms best lang voordat de gerechten komen.
G G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Super leuke zaak, enthousiast personeel en bevlogen eigenaar. Hoog niveau keuken met verrassende gerechten en combinaties.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Echt vurrukkelijk!
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig, smaakvol. Gastvrij ontvangst. Een fijne avond uit!
De tafel van Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goeie gezellige omgeving en een uitstekend wildgerecht met uitstekende wijn. Zomaar midden in een woonwijk, geweldig. Ga er zeker nog eens heen
René D.
Uitstekende gerechten, mooie kaart, vriendelijke en goede bediening, zeer prettig interieur. Wij hadden een lekker voorgerecht, gevolgd door oesters die heel vers en goed waren, en als hoofdgerecht een wildmenu met wildzwijnbiefstuk en hazerugfilet. Voortreffelijk bereid en inderdaad vurrukuluk! Ook de begeleidende Italiaanse wijn was erg goed.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk met z'n tweeën knert gegeten , en zoals het een goed knert betaamt was het hert mooi medium gebakken en botermals, de gekonfijte konijnenbout was hemels , de bediening was als altijd attent en vriendelijk ! Mooi gekookt en bedankt voor de mooie avond!
SRJDJ .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben een geslaagde avond gehad bij Vurrukkulluk. De bediening was erg vriendelijk en flexibel en er hing een ongedwongen sfeer. Het terras is leuk ingericht, maar zit helaas wel direct aan een drukke straat. Het eten was heerlijk en bevatte gewaagde combinaties. Helaas kwam de carpaccio met pijnboompitten hoewel specifiek zonder was gevraagd, waardoor deze uiteindelijk verlaat op tafel kwam. Ook moesten we zelf om wat te drinken vragen en duurde het wat lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Wat pluspunten en minpunten dus, maar het was een leuke avond, prijs-kwaliteitverhouding was goed en wij komen zeker nog een keer terug.
connievb .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met een groep van 14 personen heerlijk a la Carte gegeten. Eten is erg goed, gerookte kalfsribeye echt een aanrader. Alles heerlijk warm geserveerd terwijl de zaak overvol zat! Goede bediening, top!!
morgenlachjederom .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vanwege een feestelijke gelegenheid een etentje aangeboden gekregen bij vurrukkulluk.
Een feestelijk verrassingsmenu;

Na een vriendelijke ontvangst werd ons een tafel in de avondzon aangeboden op het achter terras. Daar een feestelijke cava gedronken en van een lekkere amuse genoten.

Binnen een heerlijk 5 gangen diner genoten,

Heerlijke paling en oosterse zalm, echt malse inktvisringen met een heerlijk stuk tonijn, malse zwezerik met appel en eendenlever, en als hoofdgerecht geconfijte eend.

Een grand dessert met sloot het diner af.

Met deze korte uiteenzetting van dit menu doe ik de culinaire kwaliteit ervan danig te kort.

Mensen van vurrukkulluk, bedankt voor een in alle opzichten heerlijke avond!

Groet!
Karel Verheijen
ansje255 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Eten was lekker de opmaak was mooi.
Het personeel is alert en vlot.
De sfeer in het resaurant is gezellig en omdat het niet zo groot is ook knus.
wij hebben leuk en lekker gegeten.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
We eten hier regelmatig en zijn er zeer over te spreken, er wordt mooi gekookt , prima bediend, sfeer is heerlijk ongedwongen , hebben vanavond de gekonfijte eend met kippenlevers gegeten , een aanrader , topgerecht ! De Argentijnse Salentijn Malbec is echt een geweldige rode wijn hierbij. Kortom erg goed!
aad V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Soms maakt een restaurant de bekende fout: te veel gerechten op de kaart. En dan gaat er van alles mis als de zaak vol zit. De bediening was -hoewel aardig- niet optimaal. Men vergat bijvoorbeeld te vragen of we de (te grote en onhandige) menukaart wilden. Na een slechte prosecco kregen we na 50 minuten de helft van ons voorgerecht. De andere helft kwam later en werd gecompenseerd met een glas wijn. Hoewel de beschrijvingen op de kaart veel beloven, waren de gerechten niet goed. De helft van de vis was waterig -en iedere culinair ingsteld persoon weet hoe dat komt- en het wildzwijn had ook geen goede cuisson. Bij de sauzen kon je wat homemade betreft vraagtekens plaatsen. Het te mooi gevormde kroketje en de forelparfait waren smakeloos. De wijnen waren wel goed. Al met al een hele leuke zaak waar de uitbaters moeten kiezen voor een veel kleinere kaart en zich meer moeten focussen op de kwaliteit die zij willen voorstaan.

Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Ik ga altijd graag naar Vurrukkullijk vanwege de ongedwongen atmosfeer, waar het rustig praten is en waar je niet weggekeken wordt na je derde kop koffie. Ik was hier voor een zakelijk dinertje. Jammer dat de amuse wat te koud was. Ik denk dat de smaak beter tot zijn recht was gekomen bij een wat hogere temperatuur. Mijn disgenoot en ik kozen als hoofdgerecht voor asperges Brakkenstein, hetgeen de klassieke manier van asperges opdienen inhoudt. Niets mis mee, de asperges waren precies beetgaar. Wij lieten een en ander vooraf gaan door een smakelijke kreeftensoep. De kwaliteit van het gebodene is goed.
David J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Met vijf man getafeld vanavond, en ondanks dat de zaak goed vol zat en er een erg groot gezelschap aanwezig was, was de service vlot en de bediening attent. De ruimte is prettig, evenals de akoestiek (weinig herrie, waardoor op normaal volume en in alle rust een gesprek gevoerd kan worden met tafelgenoten). Het eten was ook erg goed. Kalfszwezerik met eendenlever vooraf was subliem. Veel mooie vleesgerechten op de kaart. Geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Etensclubje .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Gisteravond met een groep gegeten. De ontvangst is vriendelijk, de bediening is traag, je moet steeds zelf om een drankje vragen. Het voorgerecht ; de saus bij de gamba's was erg zout.
Bij het hoofdgerecht waren de zeewolf gerechten niet gaar. Rose was niet voorradig !
Al met al vonden wij het niet echt Verrukkulluk ....jammer.!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Leuke locatie als je (ver) uit het centrum wilt eten. Ook leuk om buiten te zitten.
Eten is goed en een mooie presentatie maar net iets aan de flauwe kant. Pittige gerechten blijken toch niet zo pittig te zijn. Verder prima in orde. Jammer dat er niet geïnformeerd wordt hoe je je tournedos gebakken wilt hebben.
Personeel is vriendelijk maar wekken de indruk nog niet allemaal zo heel lang in het vak te zitten.
Leuke inrichting.
Prima plek.
NicoleHZ .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
leuke kaart, verrassende smaakcombinaties, zoals de erg lekker frisse cocktail van garnalen en meloen met ernaast een blaadje witlof met komkommerijs...wat een prima combi. Bediening wil dat t je aan niets ontbreekt, houden er oog voor. Mijn aanpassing aan t gerecht ivm dieetwens, was geen enkele moeite voor de kok, heel prettig. Maïshoenderfillet gevuld met brie en ruccola was mals, mager en smaakvol. Omdat ze wisten dat we iets bijzonders te vieren hadden, kwam de kok uit eigen initiatief met een verrassend uitgebreid dessert....genoten! We gaan zeker terug!