Vrouwenhof

Scholtensboslaan 1 4701 EH Roosendaal Nederland Kaart

Over restaurant Vrouwenhof

Chinees-Indonesische specialiteiten in het weelderige groen

Een verborgen parel in Roosendaal. Verscholen in het groen vind je dit fraaie monumentale pand waarin heerlijke Chinese en Indonesische specialiteiten worden bereid. Zelfs de meest statische zakenlunch krijgt hier een ontspannen karakter. Laat je verwennen met de specialiteiten van de chef en dompel je onder in de gastvrijheid van het personeel. Maar vergeet vooral tijdens je lunch of diner niet af en toe om je heen te kijken en te genieten van de prachtige bosrijke omgeving.

Meer informatie over restaurant Vrouwenhof

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
7,2
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op zondagavond hier voor de eerste keer eens binnengestapt. Wat opvalt is dat het een oud gebouw betreft. De binnenkant is netjes en niet te chinees. Maar modern. Wel een aantal details die beter kunnen (verwarmingbediening, raambediening gedateerd en matig geschilderd). De menukaart mag vervangen worden er is met pen geschreven, tippex gebruikt en afgeplakt. Maar dit neemt niet weg dat het eten prima is! De soep was goed, de dim sum gevarieerd, de hoofdgerechten (eendenborst goed gegaard, smakelijk, ossenhaas lekker mals, bami en garnalen top) prima op smaak en mooie porties. Ruim voldoende! Voor Chinees eten niet slecht, alleen zijn er restaurant die er beter uitzien. Prijs kwaliteit is in orde.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We hebben hier, net zoals vorig jaar, gegeten tijdens het Blommenkindersfestival. Deze keer zaten we heerlijk op het terras, genietend van het mooie weer en van de muziek van het naburige festival.
Het eten was, zoals ook vorig jaar, weer prima. Mijn mini loempia's als voorgerecht en babi pangang met saté als hoofdgerecht waren lekker. Zo ook de soep en de nasi met kip van mijn tafelgenoot. Een flinke smakelijke portie. Met wat drankjes erbij en koffie betaalden we net geen 50 euro. Een prima prijs.
Gewoon lekker Chinees gegeten en daarna weer verder genoten van de muziek in het park.

Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Goed, Chinees-Indisch restaurant in een mooi, statig pand. Hier gegeten met de Xenos Restaurantactie. We kozen voor de Bali rijsttafel. Gerechten waren divers en allen goed van smaak. Echt, traditioneel Indonesisch eten is het niet, maar was te verwachten door de combinatie met Chinees. Bij de voorafjes, overwegend frituurhapjes, miste we een klein soepje. Dessert menu met o.a. hazelnootijs met likeur vonden wij ook goed. Bediening was vriendelijk en attent maar wat onwennig. Zeker boven verwachting.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Gisteren tijdens het Blommenkinders festival hier gegeten. Zowel de inrichting als de gerechten zijn traditioneel zoals je bij een Chinees restaurant wel vaker ziet. Mijn tafelgenoot bestelde nasi met garnalen en was daar zeer tevreden over. De smaak was prima en het bord was mooi opgemaakt. Ook niet zo'n gigantische portie, maar precies de juiste hoeveelheid.
Ikzelf bestelde een babi pangang mix speciaal. Het speciale bestond uit een tweede bereiding van het varkensvlees zonder de kenmerkende rode saus. Hierbij werd een bami geserveerd. De beide babi pangang bereidingen waren lekker van smaak. Het varkensvlees was mooi mager, zonder grote vetranden. Zeer smakelijk.
We hebben lekker gegeten voor de zeer schappelijke prijs van 17,50 euro per gerecht. De bediening was correct maar afstandelijk.
Pastechi .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
08.09.2014Het eten was verbazend lekker vegetarisch gerecht met paksoi kan alleen maar zeggen heerlijk, collega had een vegetarische schotel met brocollie en tofu en hij is best een expert op vegetarisch eten maar dit is ons voor toppie een aanrader.
Beertjep .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Voor het eerst gegeten bij de Vrouwenhof (wel een keer eerder afgehaald). Besteld een rijsttafel Bali (vooral het stoofvlees en de sate met kokos eromheen waren erg goed), prima en gevarieerd. Vriendelijke ober, maar het restaurant straalt geen warmte en gezelligheid uit. Het pand is prachtig, gelegen in een soort parkje. Naar mijn mening kan men er veel meer van maken dan men doet.
M R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Voor een zakelijke gelegenheid met ca 10 mensen rijsttafel besteld. Uitstekend eten, lieve dames in de bediening. Decor is echt wel authentiek en behoorlijk achterhaald. Ergens tussen jaren vijftig en zeventig? Voor retro-liefhebbers een must!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Mooie witte villa aan de rand van een park. Ik moet eerlijk zijn; ging hier met enig terughoudenheid naar binnen. In het verleden hier enkele keren gegeten maar was niet echt onder de indruk vanwege het eten en het verouderde interieur.

Blijkbaar is de zaak de afgelopen de afgelopen jaren 'gerestyled' want het restaurant zit er tegenwoordig fraai uit, zelfs stijlvol, alleen de toiletten nog even onderhanden nemen a.u.b., niet vies maar achterhaald.

Voor een chinees restaurant een beknopte menu met diverse menu's. De maaltijd begon niet echt veelbelovend met een garnalencocktail met, jawel, met echt 'whiskeysaus'. Het werd beter met de iets te zoete tomatensaus. De hoofdgerechten waren echter uitstekend en onderscheidend genoeg om hier nog eens langs te gaan.

Jammer dat een groot gedeelte van het personeel ongeïnteresseerd overkomt. Iets wat te vaak voorkomt in dit type restaurant.

Ondanks de minpuntje mijns inziens toch een zaak om eens een keer langs te gaan.