Vroesenpaviljoen

Zaterdag en Zondag 11:00 - 19:00

6,8
Ischa E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Geweldige locatie met de kids, lekker buiten onder de bomen eten, rondrennen en madeliefjes plukken. Alleen jammer dat de porties erg klein zijn voor de prijs maar het eten was wel smaakvol. Ook een ruime keuze aan kindergerechten. Onze serveerster was helaas ook erg langzaam en vergat steeds alles.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een quiche gegeten en wat drankjes gedaan. Quiche met doperwtjes was lekkerder dan verwacht. De service is niet super pro-actief, maar wel erg vriendelijk.
Ik kom zeker nog eens terug!
Minaaa .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Prima plek om lekker te lunchen of een bakje koffie te drinken. De plek in het park is natuurlijk prachtig en de bediening is attent! Ik heb zowel de salades als de broodjes geprobeerd en alles smaakte vers. De salades waren goed gevuld en de broodjes goed belegd.
Suthcomm .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Niks mis met het eten en niks mis met de bediening. Die was zelfs pro-actief. Alleen nog wel een plakkerig tafeltje.
Bij ons bezoek zat het vol met jonge vrouwen. Was het de akoestiek of iets anders? Het was in ieder geval oorverdovend.
Wij blijven komen.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Als Blijdorpse ben ik al regelmatig langs geweest bij het Vroesenpaviljoen. En inderdaad, er ging bijna altijd wel wat mis.... paar keer waren ze onze bestelling vergeten, service erg traag, plakkerig tafeltje. Maar afgelopen zaterdag ging het prima tijdens mijn lunch. Snelle, vlotte en vriendelijke bediening. Mag ook wel eens gezegd worden!
Ava4321 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Sinds de opening al meerdere keren naar het paviljoen geweest. Zoals al eerder genoemd, de locatie is super maar wat ons blijft verbazen is de vreselijk slechte bediening. Vreselijk lang wachten totdat je geholpen wordt. Hand opsteken, zwaaien, etc, het heeft gewoon geen zin er wordt compleet over je heen gekeken. Er is ook geen sprake van verbetering sinds de opening.
Echt heel zonde! Want naast de fijne locatie is ook het eten heel lekker!
Winedine .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het is drie weken geleden maar wil graag nog wat plaatsen. De chef van het Vroesenpaviljoen weet heel goed wat hij doet. Wij zijn inmiddels redelijk wat gewend en dachten gewoon even snel-geen-zin-om-te-koken hapje te eten.... Wat een bizarre culinaire verrassing!!! Couscous wat onze verwachting overtrof, gefrituurde ansjovis met zacht gekookt eitje, mul met tomatenjus, baambrugse buikspek... Allemaal smaakexplosies. Prima wijn en kan niet anders zeggen dan bijzonder attent bediend. Wij zijn fan!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Gisteravond voor de tweede keer bij het Vroesenpaviljoen gegeten. Net als vorige keer was het eten weer geweldig. Kleine kaart,maar daardoor is alles van prima kwaliteit. Ambiance is fijn. Lijkt een beetje op luxe kamperen,met kaarsjes en een kampvuurtje.
Ook overdag ben ik er al een paar keer geweest. Eigengemaakte sapjes erg lekker. Maar ja: de bediening. Als erveindelijk iemand komt dan word je heel vriendelijk te woord gestaan en dan begint het wachten. Dit is helaas al vanaf de opening. Toch een punt van aandacht BAZEN. Maar al met al ben ik dik tevreden en ik blijf er vaste klant.
Jonneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Net hier wezen lunchen. Boterham met geitenkaas en aubergine was heerlijk! Heel goede combi van de zoute geitenkaas, zoete granaatappeltpitjes, knapperige dukkah. Vond het verrasend goed en lekker. Het brood werd wel snel kleffig, omdat de aubergine er vrij snel in trok. En had zelf meergranenbrood/volkorenbrood lekkerder gevonden. Tafelgenoot had de boterham met kip en was ook erg tevreden. We besloten af te sluiten met de brownie. Die viel erg tegen. Vond de combi met de crème fraiche niet zo geslaagd. Ook was het geen brownie, het had een vreemde, natte, korrelige structuur. Geen sterke chocoladesmaak, je proefde vooral boter en verbrande suiker. Jammer, de boterham krijgt een 8.5, de 'brownie' een 5.
Het personeel is inderdaad niet erg pro-actief/oplettend. En snel ook niet, duurde lang voordat we bijvoorbeeld de koffie kregen. Maar vind dat voor zo’n plek / relaxte sfeer helemaal niet erg.
Kieskeurig81 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Toplokatie, fijne menukaart, maar het personeel....tsja het zal wel hip zijn ongewassen haar, maar niet echt smakelijk. Jammer dat je naar binnen moet lopen om de aandacht te trekken van het personeel dat meer met zichzelf bezig is dan met de klant.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Meerdere keren geweest voor koffie en een snack. In het begin dachten we dat het personeel nog wat aan zijn rol en elkaar moest wennen, maar helaas zit er nog geen verbetering in. Hapjes OK, koffie te slap en te koud. Maar ja...die locatie. Daar moet je wel terugkomen.