Vroesenpaviljoen

Meer informatie over restaurant Vroesenpaviljoen

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 18:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 19:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Vroesenpaviljoen

tvs290 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Grote aanrader!!

Gisteren hier met zn 5en gaan borrelen en daarna blijven plakken voor het diner. Deze kok weet wat hij doet! Het eten doet niet onder voor een sterrenrestaurant, maar dan in iets simpelere vorm.

We hebben eerst wat bitterballen en flamenkuchen bij de borrel besteld. Goed op smaak en goed gebalanceerde topping. Daarna als hoofd de schnitzel, 2x de salade van de dag, de vega hamburger en de artisjok bestel. Alles was heerlijk. Ik hou persoonlijk niet van verse koriander (zeepsmaak), maar de saus van koriander bij de salade vond ik juist wel lekker. Klein wonder te noemen! De artisjok was ontzettend mooi bereid, goed van smaak en had voldoende "vlees" op de blaadjes. De gebakken polenta die erbij geserveerd was was heerlijk en precies goed qua textuur. Alle sausjes en garnituren was net zoveel aandacht aan besteedt als aan de hoofd/vlees elementen op het bord. Daaraan herken je de goede chef.
Als toetje de panna cotta en brownie. Vooral die eerste was enorm goed uitgebalanceerd met rabarber, fruit en kruimels. De brownie was een origineel gebakje met een pretzelbodem. Bediening was gezellig, correct en dacht overal in mee. Heerlijke tijd gehad bij het paviljoen! De prijs viel ontzettend mee en ik kom hier sowieso nog eens terug.
mignon V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Op 28 juni hier heerlijk ongedwongen gegeten met collega's. Top locatie, zelfs als het regent. 3 gangenmenu is leuk opgezet en heerlijk
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Dit is typisch zo'n tent waarbij de eigenaar denkt dat hij met een mooie locatie in Blijdorp en wat lekkere gerechten klaar is. Met een beter management is hier zoveel meer uit te halen. Vandaag op één van de eerste zonnige lentedagen werden ze totaal verrast door de drukte. Werkelijk alles ging fout, een totale chaos. Eten kwam niet of pas na 60 minuten, drankjes werden op verkeerde tafels gebracht en tafels werden niet afgeruimd. Te weinig personeel en nog niet goed ingewerkt. Het personeel deed wat het kon, maar reageerden niet adequaat. Het personeel viel echter niks kwalijk te nemen, dit is pure mismanagement van de eigenaar. Gemiste kans. Train je medewerkers en zet er enkele extra neer. Zodoende genieten de gasten van een heerlijke middag en draai je 2x zoveel omzet.
Ischa E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Geweldige locatie met de kids, lekker buiten onder de bomen eten, rondrennen en madeliefjes plukken. Alleen jammer dat de porties erg klein zijn voor de prijs maar het eten was wel smaakvol. Ook een ruime keuze aan kindergerechten. Onze serveerster was helaas ook erg langzaam en vergat steeds alles.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een quiche gegeten en wat drankjes gedaan. Quiche met doperwtjes was lekkerder dan verwacht. De service is niet super pro-actief, maar wel erg vriendelijk.
Ik kom zeker nog eens terug!
Minaaa .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Prima plek om lekker te lunchen of een bakje koffie te drinken. De plek in het park is natuurlijk prachtig en de bediening is attent! Ik heb zowel de salades als de broodjes geprobeerd en alles smaakte vers. De salades waren goed gevuld en de broodjes goed belegd.
suthcomm .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Niks mis met het eten en niks mis met de bediening. Die was zelfs pro-actief. Alleen nog wel een plakkerig tafeltje.
Bij ons bezoek zat het vol met jonge vrouwen. Was het de akoestiek of iets anders? Het was in ieder geval oorverdovend.
Wij blijven komen.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Als Blijdorpse ben ik al regelmatig langs geweest bij het Vroesenpaviljoen. En inderdaad, er ging bijna altijd wel wat mis.... paar keer waren ze onze bestelling vergeten, service erg traag, plakkerig tafeltje. Maar afgelopen zaterdag ging het prima tijdens mijn lunch. Snelle, vlotte en vriendelijke bediening. Mag ook wel eens gezegd worden!
ava4321 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Sinds de opening al meerdere keren naar het paviljoen geweest. Zoals al eerder genoemd, de locatie is super maar wat ons blijft verbazen is de vreselijk slechte bediening. Vreselijk lang wachten totdat je geholpen wordt. Hand opsteken, zwaaien, etc, het heeft gewoon geen zin er wordt compleet over je heen gekeken. Er is ook geen sprake van verbetering sinds de opening.
Echt heel zonde! Want naast de fijne locatie is ook het eten heel lekker!
Winedine .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het is drie weken geleden maar wil graag nog wat plaatsen. De chef van het Vroesenpaviljoen weet heel goed wat hij doet. Wij zijn inmiddels redelijk wat gewend en dachten gewoon even snel-geen-zin-om-te-koken hapje te eten.... Wat een bizarre culinaire verrassing!!! Couscous wat onze verwachting overtrof, gefrituurde ansjovis met zacht gekookt eitje, mul met tomatenjus, baambrugse buikspek... Allemaal smaakexplosies. Prima wijn en kan niet anders zeggen dan bijzonder attent bediend. Wij zijn fan!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Gisteravond voor de tweede keer bij het Vroesenpaviljoen gegeten. Net als vorige keer was het eten weer geweldig. Kleine kaart,maar daardoor is alles van prima kwaliteit. Ambiance is fijn. Lijkt een beetje op luxe kamperen,met kaarsjes en een kampvuurtje.
Ook overdag ben ik er al een paar keer geweest. Eigengemaakte sapjes erg lekker. Maar ja: de bediening. Als erveindelijk iemand komt dan word je heel vriendelijk te woord gestaan en dan begint het wachten. Dit is helaas al vanaf de opening. Toch een punt van aandacht BAZEN. Maar al met al ben ik dik tevreden en ik blijf er vaste klant.
kieskeurig81 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Toplokatie, fijne menukaart, maar het personeel....tsja het zal wel hip zijn ongewassen haar, maar niet echt smakelijk. Jammer dat je naar binnen moet lopen om de aandacht te trekken van het personeel dat meer met zichzelf bezig is dan met de klant.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Meerdere keren geweest voor koffie en een snack. In het begin dachten we dat het personeel nog wat aan zijn rol en elkaar moest wennen, maar helaas zit er nog geen verbetering in. Hapjes OK, koffie te slap en te koud. Maar ja...die locatie. Daar moet je wel terugkomen.