Vroeg

6,9
Kan beter
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vroeg is een gezellig restaurant met een mooie locatie. Buiten zit je ook heerlijk in de zomer. De laatste keer dat we er geweest zijn was de bediening rommelig, niet alert en een beetje chagrijnig; jammer. Duurde lang voor we ons 1e drankje kregen. Eten is prima. Vooraf verschillende voorgerechtjes gehad voor 2 personen; carpaccio, vitello tonnato etc. Dit was al wel erg veel, waardoor we maar 1 hoofdgerecht genomen hebben: de kip. Erg mals, lekker korstje en lekkere frietjes erbij. Desserts zagen er heerlijk uit, helaas hadden wij hier geen plaats meer voor. Al met al lekker ongedwongen restaurant op mooie locatie; eten zonder al teveel poespas.
Ghislaine A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteren met een college na het werk even wat gaan drinken. Twee glazen redelijk gewone sauvignon blanc en een portie bitterballen. Ik moest €20 afrekenen! Portie bitterballen bestaat uit 5 stuks. Wij waren met z'n 2-en, dus vraagt de serveerster of we wellicht 6 bitterballen willen. Bleek op de rekening een bitterbal van €1,25 te zijn. Tja, zo kom je wel aan je omzet.
Kortom, volgens mij is de lokatie de grootste aantrekkingskracht (en die is ook prachtig). Ik vrees dat Vroeg een beetje te snel wil profiteren van die aantrekkingskracht. Het is echt veel en veel te duur.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Onlangs weer eens wezen lunchen hier, maar helaas is het in vergelijking met onze vorige bezoeken sterk verbleekt. Zo is naar onze mening de prijs kwaliteit verhouding erg zoek geraakt waren de smaken uit balans met name de sterke overheersende makreel mayonaise. Was de bediening rommelig.( koffie zonder iets erbij, zelfs geen suiker)
Verder viel me op tijdens het afrekenen dat er op de uitserveercounter minstens wel twaalf borden al geruime tot stonden te wachten en de bediening letterlijk zich achter hun oren krapte wat ze ermee aan moesten. Helaas laatste keer geweest.
ambern B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
gisterenavond wezen eten, als voorgerecht een broodplankje gevraagd (staat niet op de kaart).
Mijn man had quiche met ham, ham was niet zo bijzonder als gehoopt.
Als hoofdgerecht had ik zeebaars, prima. Mijn man had kalfsoester met asperges. Kalfsoester was lauw.
Terug gestuurd en daarna vlees opgewarmd, zelfde bord, terug gekregen. Ja dan is het vlees echt verpest. ZONDE

Gerecht is wel heel netjes van de rekening afgehaald. Misschien dat we ooit nog eens terug gaan............
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Prima gegeten, eerlijk gezegd een beetje te prijzig voor wat je krijgt.
Sfeer is goed, er wordt gebruik gemaakt van streekproducten en bediening is top. Zal er zeker nogmaals komen.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Matige ervaring, het eten is prima.. de bediening valt tegen, het opnemen van de drankjes duurt lang, en ook nadat je eindelijk besteld heb duurt het lang voor dat je de drankjes dan ook daadwerkelijk gekregen hebt. thee bestellen, en tot 3 x toe de thee doos vergeten te brengen. Ook met de taartjes ging het niet helemaal goed. Het eten is prima. Leuk concept, alleen de bediening mag aardig bijgespijkerd worden. Raar dat je in de rij moet staan om af te rekenen, tegenwoordig is een mobiele pin wel op zijn plaats.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zondagavond hier gegeten met 3volwassenen. Na wijzen van de geresrveerde tafelduurde het zeker een kwartier voor iemand de moeite nam te informeren naar drank en de menukaarten te brengen.
Van de 3 bestelde hoofdmenus voldeed alleen de lendebeef. De ribeye bestonduit 2 minuscule stukjes vlees van totaal maximaal 50 gram met een plukje zuurkool en datvoor 30 euro. De kip lag solo op een bord zonder enige garnering met een los bakje sla. Bij de frites was de zoutbus uitgeschoten. Kortom voor ons de laatste keer.
qroki .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Verleden week bij Vroeg geluncht met een collega. Zoals verwacht kon je rond het middaguur alleen nog terecht als je gereserveerd had. Geen rustige omgeving dus, maar dat weet je als je er bekend bent. Personeel was deze keer zeer attent, onze bestelling kwam snel op tafel. Dat heb ik wel eens anders ervaren. Minpunt is de prijs/kwaliteit/kwantiteit. Het brioche-broodje met kalfsstoofvlees was een wel erg karig hapje.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Alles bij Vroeg is bijzonder goed van smaak, van het brood vooraf tot de koffie aan het eind, en alles daar tussenin! Het is een mooie locatie, de bediening is goed. De porties zijn niet te groot en niet te klein. Niet veel op aan te merken op restaurant Vroeg!
Hessel O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Leuke locatie - een boerderij - wij zaten buiten, maar binnen zag het er ook aantrekkelijk uit. Eten is prima, maar niet echt bijzonder zo aten wij een proeverij van voorgerechten wanneer weinig verrassends bij zat, maar verder ook niets mis mee. Dessert van Griekse yoghurt met aardbeien had wel wat beter op smaak gebracht mogen worden. Eigenlijk zou het eten wat meer moeten zijn als het verrassend lekkere kersenbrood wat men ook verkoopt vanuit de bijbehorende bakkerij. En de granola die we hadden meegenomen is ook erg lekker.
simontic .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Komen hier regelmatig. Als was het alleen maar voor het citroenkippetje. Prima bediening, snel vriendelijk en vlot. En wat zit je er heerlijk. Wat een hemel!! De allerbeste akoestiek. Je hoort geroezemoes maar kan toch normaal met elkaar praten zonder dat de buren daar last van hebben en andersom. Uitstekende koffie ( dubbelshot cappuccino).
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Met een groep van 8 personen wezen dineren in Restaurant Vroeg. Netjes ontvangen, en aan een grote tafel neergezet. De borrelplak vooraf was ruim voldoende, gevarieerd en deels met lokale lekkernijen. Leuk en lekker! Door de grootte hiervan hebben we het voorgerecht overgeslagen en direct een hoofdgerecht besteld. Zelf het dry-aged ribstuk genomen. Een heerlijk stuk vlees, zo mals dat het op je tong smolt en uitstekend gegaard. Een absolute aanrader. De service was gewoon goed. De wijn was van prima kwaliteit, al vond ik het per fles behoorlijk aan de prijs.
eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Lunchroom 'Vroeg' is een leuke plek om gezellig binnen of buiten te zitten. Je voelt je even een met de natuur. Het terras is vrij groot en overzichtelijk. Het eten vind ik vrij matig (prijs en kwaliteit verhouding liggen uit elkaar). De bediening heb ik ervaren als traag. Het duurde zeker 15 minuten alvorens we werden opgemerkt en onze drankjes werden opgenomen. Terwijl het best rustig was op het terras. Heb de vissoep gegeten en mijn tafelgenoot de salade met gerookte kip. De vissoep was flauw qua smaak en er werd weinig brood bij geserveerd. De serveerster was het bestek vergeten mee te nemen en alvorens het bestek alsnog onze tafel bereikte moest deze eerst nog een andere tafel afrekenen en drankjes serveren bij een andere tafel. 'Vroeg' is in mijn beleving geen plek waar je als gast gelijk opgemerkt wordt.
Jes1975 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een lunchervaring bij Vroeg zou drie keer een 7 verdienen. Jammer dat de ober - gewezen op een dode vlieg in de boerentosti - reageert met: "Ja, we hebben veel last van vliegen." Punt. Nou dag Vroeg, sterkte met je vliegen. Wij lunchen voortaan wel elders.
GewoneGenieter .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Fantastisch brood en aanverwanten te koop in de bakkerij. Kersenbrood geproefd – mmmm!
Er worden heerlijk robuuste lunchhappen geserveerd, maar ietsje prijzig is het wel.
Afgezien van een bak koffie in Cambridge kreeg ik hier de lekkerste koffie verkeerd die ik gedronken heb in enig restaurant – en geloof me, ik heb er veel geproefd.
Veel personeel, werkt vlot door, vriendelijk en correct.
Na zelf te zijn opgegroeid op een oude rieten-dak-boerderij heb ik niet zoveel met een “nostalgische boeren ambiance”. Deze boerderij is echter mooi opgeknapt met een combinatie van strakke en moderne lijnen en wat grappige details, zoals de emmers in het toilet. De w.c. zelf had een halve meter langer gemogen – lange mensen zitten bijna met hun knieën tegen de deur. En hier en daar mag het pand wat opgefrist worden. Wat verf. Een nieuwe toplaag voor de vloer.
elleke63 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wat prachtig! Heerlijk meergranenbrood meegenomen voor thuis en andere soorten geproefd met kruidendip en roomboter. Brood en dip zelf gemaakt en dat proef je!!
Hoofdgerecht van mijn man was de kalfsschenkel. Goed gaar, lekker en met lekkere frieten, appelcompote en kleine salade. Warme groenten erbij; mooi en compleet.
Ik had zelf de maaltijdsalade met peulvruchten. Die laatste kon ik eerst niet vinden, maar onder de blaadjes knapperige sla vond ik toch boontjes. Had iets meer variatie in peulvruchten verwacht, maar de artisjokharten maakten veel goed. Kreeg er nog wat brood bij en hiermee kon ik echt alle soorten proeven. Als nagerecht kozen we de proeverij van alles wat en we hebben er twee lepels bij gevraagd. Ook weer zo lekker. Cheesecake, brownie, ijs, chocomousse, wat vers seizoensfruit, tiramisu; alles goed!
Rekening viel erg mee!!!
Ondanks dure, lokaal gebrouwen speciaalbiertjes erbij te drinken.
Verrassing; we kregen nog twee broodjes mee!
Don B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
De tweede keer dat we met 4 personen aten bij Vroeg, op een mooie warme zomeravond, en daarom buiten onder de parasols. Goed dat we gereserveerd hadden, want het was stampvol en de druk op de bediening was hoog. Buiten is er in elk geval geen vermaledijde achtergrondmuziek, hoewel die vanwege het erg hoge lawaainiveau toch nauwelijks te horen zou zijn. Vermoedelijk vanwege de drukte was de bediening traag en werd uitgevoerd door vier verschillende vriendelijke personen die onderling niet communiceerden. Dat werd gecompliceerd doordat twee van ons een hoofdmaaltijd groenterisotto wilden delen, wat samen met de vier voorgerechten, één menu met Zeeuwse mosselen en nog een maaltijdsalade tot grote verwarring leidde. De groenterisotto was goed, maar wel erg weinig. Het voorgerecht kalfspastrami vonden we eigenlijk het beste van alles. De maaltijdsalade bestond o.m. uit zeer koude tomaten, en de al ergens eerder vermelde eveneens koude artisjokken uit blik, die veel te zuur waren. Het groen was opgeleukt met schilfertjes smakeloze kaas en een onduidelijke dressing. Hoewel de Zeeuwse mosselen uitstekend waren, zaten er liefst drie ongeopende exemplaren bij, die elke kok er meteen uit hoort te halen, en was het aangekondigde bier waarin ze gekookt zouden zijn niet te proeven. Vermoedelijk op. Erbij werd een bakje met overgefrituurde frites geserveerd. Over het geheel vonden we de meeste porties te klein, behalve de kalfspastrami. Ambiance, bediening en kwaliteit van gerechten vielen ons dus tegen, en voorlopig zoeken we het ergens anders.
Pietersma .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Met drie personen bij vroeg gelunched. Leuke setting, ruimtelijk en sfeervol. De lunch was prima, en bediening erg vlot en gastvrij. Een aanrader.
ReneeF .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en fijne locatie. Er was een nieuwe zomerkaart met allerlei nieuwe gerechten, die er goed uit zagen. Het voorgerecht met de vele kleine hapjes is altijd erg lekker en meer dan genoeg.
Ik had een maaltijdsalade met artisjokken en oude kaas. Lekker, maar die artisjok leek uit blik te komen. Verder was de omvang ruimschoots genoeg.
De frites zijn bij Vroeg altijd erg lekker als bijgerechtje.
Bediening was heel vriendelijk en behulpzaam.
restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met 3 personen wezen eten. Heerlijk op terras, prima. De bediening was prima.
Het eten was een beetje jammer. Het is aan de dure kant voor wat je er voor krijgt. Dan bepaal je wat je wil eten (Kip van de grill) is het op! Uitgeweken naar het Duo van Hollands zuiglam dat was wel aardig maar een beetje droog. De Muntgerst met geitenbrie was voor een hoofdgerecht echt niet voldoende en van de geitenbrie had wat meer gemogen, smaak was flauw. De zeebaars was wel mooi klaargemaakt maar jammer dat de vis niet gefileerd was.