Vroeg

Achterdijk 1 3981 HA Bunnik Nederland Kaart
31-308201010

Over het restaurant Vroeg

Welkom bij Vroeg

Welkom in onze boerderij, gelegen in de prachtige landelijke omgeving van Bunnik, vlakbij Utrecht. Waar we zonder poespas voor je koken met de beste ingrediënten uit de streek. Waar we de hele dag door ons eigen brood bakken en je welkom bent voor ontbijt, lunch, diner of een heerlijke high tea.

Vroeg staat voor vers, ambachtelijk, lekker en ongedwongen. Dat proef je aan onze producten en ervaar je in de boerderij!

In ons restaurant werken we ieder seizoen vanuit een nieuwe kaart. Met groente, vlees en zuivel vanuit onze eigen streek en seizoensgebonden producten maken onze talentvolle koks iedere dag weer de lekkerste gerechten. Uitsluitend vers en lokaal. En allemaal volledig zelf bereid, dat proef je! Van het brood dat je ruikt bij binnenkomst in onze boerderij, tot onze overheerlijke huisgemaakte frieten, die je écht geproefd moet hebben!

Ons restaurant is gehuisvest in een prachtige monumentale boerderij uit 1600, gelegen midden in de Nieuwe Hollandse Waterlinie. Onder een rieten dak vind je een prachtig gerestaureerd pand, dat smaakvol is ingericht met oog voor zoveel mogelijk oude details.

Centraal in onze open keuken vind je bovendien de bakkerij waar we elke dag vers ambachtelijk brood bakken. Dat is een belangrijk onderdeel van Vroeg. En omdat we ons brood zo lekker vinden, is het ook te koop in onze winkel. Samen met andere streekproducten zoals jam, honing, sappen & oud-Hollandse zoetigheid. Lekker voor thuis!

Reserveer Vroeg!

Meer informatie over restaurant Vroeg

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 14:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00
- High Tea 14:00 -

Jouw recensie over het restaurant Vroeg

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk eten, Pure ingredienten.
Ottolien H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Er werd langs elkaar heen gewerkt. Paar keer gevraagd om een wijntje, kwam gewoon niet of duurde heel lang.
De serveerder wist weinig van de menukaart af.
Kijk ook zeker naar de wc,s. Lag allemaal wc-papier op de grond en zag er smoezelig uit(geen visitekaartje)
Verder heerlijk gegeten, je kon binnen elkaar moeilijk verstaan.
Vandaag B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Vorige week hier een vergadering gehad, wat een top restaurant en bediening. Vanaf begin af aan was het gied geregeld en in een mooie zaal precies zoals we die gereserveerd hadden. Mooie goed verzorgde bediende volgensmij een wat jonger meisje klasse!! Ze deed haar werk erg goed en kende geen stress al was het erg druk. Dit heeft ons een fijne sfeer laten voelen. Kortom het was een top middag.
M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Enorme tegenvaller. Chagrijnige ober , als gerecht een volstrekt fantasieloze kip, nauwelijks groente en met slechte friet, tevens matig dessert en dat voor veel geld.
S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Voorgerecht genomen een presentatie van alle voorgerechten.
Dit komt op een soort houten stoofje op tafel, lijkt heel wat. Zeer matig, verschillende koude vleeswaren, stukje koude forel en koud nietszeggend tomatensoepje. En dat voor prijs 12 euro.
Hoofdgerecht kippetje smaakte goed.
Franka W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wij hebben van een heerlijke high-tea op het terras genoten. Alle gerechten waren van een goed formaat, mooi afgewerkt en lekker vers.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
"gemiddeld' lekker gegeten, mijn vrouw had ruzie met de graten in haar vis, de mijn was ok. Niet erg flexibel vond ik dat we het voorgerecht "proeverij" niet voor ons drietjes te maken was. Verder was een besteld glas witte wijn vergeten. Sfeer/omgeving OK, lekker buiten kunnen zitten. personeel is als altijd, erg vriendelijk. We komen ondanks e.e.a. zeker wel weer terug.
Corry H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het was erg druk, vandaar dat het enigszins rumoerig was op het terras, waar wij zaten en dat we iets langer moesten wachten op onze bestelling.
D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk brood en verassende combi van geroosterde knolselderij en de zilt smakende zeekraal in de aspergesoep!!!!!!!!!!!!!!!!!
jmw .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Tafelgenoot at kip van het spit die gemarineerd zou zijn met rozemarijn en citroen. Helaas was van die twee ingrediënten niets te proeven ( die ervaring heb ik er zelf eerder ook gehad). De kip miste het krokantje, wat je van het spit toch verwacht. Ikzelf at sliptong waar een dragon kruidenboter bij op de kaart stond. De kruidenboter is nooit gekomen. De geserveerde frieten waren slap en bleek. Na mijn tip om een kommetje water met een schijfje citroen bij dit soort gerechten te serveren werd er medegedeeld dat dat even gebracht zou worden. Helaas, het kwam niet en we zijn onze handen in het toilet gaan wassen. Een karaf water bij je eten vragen als je ook andere drankjes bestelt kan hier niet. Er worden alleen flessen sourcy geserveerd of water per glas. Al met al geen reden om hier nog eens terug te gaan.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Leuke ambiance zowel buiten op het terras als binnen waar ook de landwinkel zich bevindt. De bediening vergistte zich nog wel eens en de kwaliteit van het eten wisselt...vorige keer hier gegeten en toen vond ik echt alles prima van smaak maar deze keer vond ik het moyenne....Het texels lam was bijv. net iets te weinig mals, de zeewolf van mn disgenote was redelijk neutraal van smaak en de creme brulee mistte de stevigheid die je verwacht ( ook al was deze van boterbabbelaars gemaakt).
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Top locatie, heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk personeel!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Super hoe Vroeg rekening heeft gehouden met alle dieetwensen van de groep waardoor de High Tea echt een feest was voor iedereen! Heerlijk eten, leuke bediening en leuke locatie.
Daniellekoldewijn .
Heerlijk gegeten, erg klantvriendelijk
komen er zekers terug. Tip voor de bakkerij producten staat niet gespecificeerd welke noten in de producten zitten. Dit is voor mensen met allergieën wel erg belangrijk. . Nu helaas iets gekocht waar toch een verkeerde noot in zat hetgeen niemand daar kon vertellen ondanks mijn duidelijke vraag.
inevandervelde .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
leuke sfeer en aardig personeel. Het ruikt er heerlijk vanwege het bakken van vers brood enfat je wat lekkers mee naar huis kunt nemen is ook helemaal goed
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat we gegeten hebben was heerllijk. En we werden super goed bediend. En het is voor herhaling vatbaar. Dus ons zie je nog wel een keer terug!
Dirk-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
1 persoon had koud eten. Is terug gegeven en kreeg even later een nieuw hoofd gerecht
hlm1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het betrof een High Tea. Ik kan niet tegen lactose. Hier werd op zich prima rekening mee gehouden. Alleen is de invulling dan heel anders dan die van de 'gewone'. Ik zou het waarderen wanneer de items gewoon met lactosevrije boter zou worden gemaakt. Dat is op zich niet ingewikkeld. Nu kreeg ik donkerbruine broodjes met - op zich heerlijke - vleeswaren. Maar dat is echt zo anders dan wat de anderen kregen. Dit kan echt anders.
pachterberg1 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zakelijke lunch via website gereserveerd. Men was niet op de hoogte van de reservering terwijl er een mailbevesting en sms bevestiging is gestuurd. Nu aan een klein tafeltje in een hoekje weg gedrukt.