Vroeg

- Ontbijt 08:00 - 10:00
- High Tea 14:00 -

7,2
7,1

Jouw recensie over het restaurant Vroeg

Culiana .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben genoten van de uitstekende service en kwaliteitsproducten, die biologisch worden geproduceerd en uit de streek worden afgenomen...top! De uitstraling van de gerechten was aantrekkelijk, en we hebben met veel smaak gegeten. De open landelijke sfeer van een hoeve is minder gunstig als je een intieme sfeer wilt ervaren.
Mariëtte M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Mariëtte M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Vroeg. In al die jaren dat ik er kom nog nooit een misser meegemaakt.
Extra feestelijk vanwege de zon en het eten op het terras. Ondanks de grote drukte prima geholpen en niet lang moet wachten. Een heerlijke lunch, alweer prima !
Cathelijnevh .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
T eten was niet warm, en ook niet verrassend. De bediening was te lang van stof en ze serveren geen karaffen water waardoor je steeds een glas moet vragen..
Michelle F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
High tea werd al geserveerd terwijl nog niet iedereen aan tafel zat. Afrekenen duurde erg lang omdat je opnieuw in de rij moest staan met bakkers klanten.
Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wat een top locatie om naar toe te gaan! Hier staat de klant in het zonnetje, zelfs totaan het vertrek. Houden goed in de gaten of er nog drinken besteld moet worden, zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze vinden hun werk leuk om te doen en dat stralen ze ook uit. Het eten is verrrassend en van hoogstaande kwaliteit. Publiek is gemeleerd, ruimte genoeg voor een ieder. Mooi pand, fijne stoelen, ruimetafel. Alles paletti dus. Was er heel vaak langs gereden, maar nu dan ook echt zelf geweest. Ik kom snel weer!
Lucy S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Goed dat ik gereserveerd heb voor de lunch. Er waren meer mensen op het idee gekomen . Prettig restaurant.
Aanrader . Ga vooral de toiletten bezoeken.
Janneke E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Blij dat we gereserveerd hadden want het was heel druk. We zaten heerlijk, originele lunchkaart, leuke en goede service.
Bettine V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Na een aantal jaar geleden bij Vroeg te hebben gedineerd (naar tevredenheid) nu nog eens terug geweest: wat een teleurstelling. Het decor in de oude boerderij is nog altijd prachtig, maar het eten was echt onder de maat. Ivm. een groter gezelschap kregen we een weinig origineel keuzemenu. Het voorgerecht van snoekbaars zat geen smaak aan: ons hele gezelschap heeft het teruggestuurd naar de keuken (wat overigens wel netjes werd opgepakt door de ober). We kregen het iets later weer terug met wat extra peper/zout/mayo erop, en dat was het dan. Het hoofdgerecht was een sponzige overkookte pasta met een zurige kaassaus en hier en daar een verdwaalde cherrytomaat. De toetjes'proeverij' bestond uit appeltaart, een bolletje ijs en veel te zoete fabrieksbavarois, de originaliteit was ver te zoeken. Helemaal voor de rekening die ons naderhand gepresenteerd werd, voor dat geld verwacht je toch véél meer lekkers en origineels.
Greta S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Als altijd een heerlijke plek om bij te kletsen met een vriendin onder het genot van een goede gezonde lunch (deze keer iets minder goed gekozen dan de vorige keren maar dat ligt aan mijzelf), inspirerende plek waar ideeën ontspruiten. Tot de volgende keer!
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vroeg is een gezellig restaurant met een mooie locatie. Buiten zit je ook heerlijk in de zomer. De laatste keer dat we er geweest zijn was de bediening rommelig, niet alert en een beetje chagrijnig; jammer. Duurde lang voor we ons 1e drankje kregen. Eten is prima. Vooraf verschillende voorgerechtjes gehad voor 2 personen; carpaccio, vitello tonnato etc. Dit was al wel erg veel, waardoor we maar 1 hoofdgerecht genomen hebben: de kip. Erg mals, lekker korstje en lekkere frietjes erbij. Desserts zagen er heerlijk uit, helaas hadden wij hier geen plaats meer voor. Al met al lekker ongedwongen restaurant op mooie locatie; eten zonder al teveel poespas.
Ghislaine A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteren met een college na het werk even wat gaan drinken. Twee glazen redelijk gewone sauvignon blanc en een portie bitterballen. Ik moest €20 afrekenen! Portie bitterballen bestaat uit 5 stuks. Wij waren met z'n 2-en, dus vraagt de serveerster of we wellicht 6 bitterballen willen. Bleek op de rekening een bitterbal van €1,25 te zijn. Tja, zo kom je wel aan je omzet.
Kortom, volgens mij is de lokatie de grootste aantrekkingskracht (en die is ook prachtig). Ik vrees dat Vroeg een beetje te snel wil profiteren van die aantrekkingskracht. Het is echt veel en veel te duur.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Onlangs weer eens wezen lunchen hier, maar helaas is het in vergelijking met onze vorige bezoeken sterk verbleekt. Zo is naar onze mening de prijs kwaliteit verhouding erg zoek geraakt waren de smaken uit balans met name de sterke overheersende makreel mayonaise. Was de bediening rommelig.( koffie zonder iets erbij, zelfs geen suiker)
Verder viel me op tijdens het afrekenen dat er op de uitserveercounter minstens wel twaalf borden al geruime tot stonden te wachten en de bediening letterlijk zich achter hun oren krapte wat ze ermee aan moesten. Helaas laatste keer geweest.
ambern B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
gisterenavond wezen eten, als voorgerecht een broodplankje gevraagd (staat niet op de kaart).
Mijn man had quiche met ham, ham was niet zo bijzonder als gehoopt.
Als hoofdgerecht had ik zeebaars, prima. Mijn man had kalfsoester met asperges. Kalfsoester was lauw.
Terug gestuurd en daarna vlees opgewarmd, zelfde bord, terug gekregen. Ja dan is het vlees echt verpest. ZONDE

Gerecht is wel heel netjes van de rekening afgehaald. Misschien dat we ooit nog eens terug gaan............
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Prima gegeten, eerlijk gezegd een beetje te prijzig voor wat je krijgt.
Sfeer is goed, er wordt gebruik gemaakt van streekproducten en bediening is top. Zal er zeker nogmaals komen.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Matige ervaring, het eten is prima.. de bediening valt tegen, het opnemen van de drankjes duurt lang, en ook nadat je eindelijk besteld heb duurt het lang voor dat je de drankjes dan ook daadwerkelijk gekregen hebt. thee bestellen, en tot 3 x toe de thee doos vergeten te brengen. Ook met de taartjes ging het niet helemaal goed. Het eten is prima. Leuk concept, alleen de bediening mag aardig bijgespijkerd worden. Raar dat je in de rij moet staan om af te rekenen, tegenwoordig is een mobiele pin wel op zijn plaats.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zondagavond hier gegeten met 3volwassenen. Na wijzen van de geresrveerde tafelduurde het zeker een kwartier voor iemand de moeite nam te informeren naar drank en de menukaarten te brengen.
Van de 3 bestelde hoofdmenus voldeed alleen de lendebeef. De ribeye bestonduit 2 minuscule stukjes vlees van totaal maximaal 50 gram met een plukje zuurkool en datvoor 30 euro. De kip lag solo op een bord zonder enige garnering met een los bakje sla. Bij de frites was de zoutbus uitgeschoten. Kortom voor ons de laatste keer.
qroki .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Verleden week bij Vroeg geluncht met een collega. Zoals verwacht kon je rond het middaguur alleen nog terecht als je gereserveerd had. Geen rustige omgeving dus, maar dat weet je als je er bekend bent. Personeel was deze keer zeer attent, onze bestelling kwam snel op tafel. Dat heb ik wel eens anders ervaren. Minpunt is de prijs/kwaliteit/kwantiteit. Het brioche-broodje met kalfsstoofvlees was een wel erg karig hapje.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Alles bij Vroeg is bijzonder goed van smaak, van het brood vooraf tot de koffie aan het eind, en alles daar tussenin! Het is een mooie locatie, de bediening is goed. De porties zijn niet te groot en niet te klein. Niet veel op aan te merken op restaurant Vroeg!
Hessel O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Leuke locatie - een boerderij - wij zaten buiten, maar binnen zag het er ook aantrekkelijk uit. Eten is prima, maar niet echt bijzonder zo aten wij een proeverij van voorgerechten wanneer weinig verrassends bij zat, maar verder ook niets mis mee. Dessert van Griekse yoghurt met aardbeien had wel wat beter op smaak gebracht mogen worden. Eigenlijk zou het eten wat meer moeten zijn als het verrassend lekkere kersenbrood wat men ook verkoopt vanuit de bijbehorende bakkerij. En de granola die we hadden meegenomen is ook erg lekker.