Vroeg

Achterdijk 1 3981 HA Bunnik Nederland Kaart
31-308201010

Over het restaurant Vroeg

Welkom bij Vroeg

Welkom in onze boerderij, gelegen in de prachtige landelijke omgeving van Bunnik, vlakbij Utrecht. Waar we zonder poespas voor je koken met de beste ingrediënten uit de streek. Waar we de hele dag door ons eigen brood bakken en je welkom bent voor ontbijt, lunch, diner of een heerlijke high tea.

Vroeg staat voor vers, ambachtelijk, lekker en ongedwongen. Dat proef je aan onze producten en ervaar je in de boerderij!

In ons restaurant werken we ieder seizoen vanuit een nieuwe kaart. Met groente, vlees en zuivel vanuit onze eigen streek en seizoensgebonden producten maken onze talentvolle koks iedere dag weer de lekkerste gerechten. Uitsluitend vers en lokaal. En allemaal volledig zelf bereid, dat proef je! Van het brood dat je ruikt bij binnenkomst in onze boerderij, tot onze overheerlijke huisgemaakte frieten, die je écht geproefd moet hebben!

Ons restaurant is gehuisvest in een prachtige monumentale boerderij uit 1600, gelegen midden in de Nieuwe Hollandse Waterlinie. Onder een rieten dak vind je een prachtig gerestaureerd pand, dat smaakvol is ingericht met oog voor zoveel mogelijk oude details.

Centraal in onze open keuken vind je bovendien de bakkerij waar we elke dag vers ambachtelijk brood bakken. Dat is een belangrijk onderdeel van Vroeg. En omdat we ons brood zo lekker vinden, is het ook te koop in onze winkel. Samen met andere streekproducten zoals jam, honing, sappen & oud-Hollandse zoetigheid. Lekker voor thuis!

Reserveer Vroeg!

Meer informatie over restaurant Vroeg

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 14:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00
- High Tea 14:00 -

Jouw recensie over het restaurant Vroeg

Flip J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk en origineel eten. Fantastisch mooie locatie en lekker terras
L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijke verborgen plek in Bunnik. Prima Prijs/Kwaliteit verhouding. De bediening is goed maar niet altijd even alert waardoor het soms te lang duurt om de aandacht te vangen.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk eten, fijn terras. Nette en vriendelijke bediening. Leuk restaurant. Alleen wel lang wachten tussen alle gangen door... Kom graag weer een volgende keer langs.
T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Reservering verliep goed, hadden fraaie plek onder parasol op het terras, De borrelhapjes waren van uitstekende kwaliteit. Kortom heel tevreden. Storend was wel dat maar liefst van 3 van de bediening drankjes lieten vallen, soms zelfs op de kleding van ons. Overigens was het personeel wel vriendelijk en behulpzaam.
marcoenmarjo .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
€7,00 voor een glaasje Veltliner is bespottelijk! Verder lekker gegeten. Mosselen kan ook niet veel aan mis gaan en als toetje de proeverij.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het eten was erg zout.
K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Vroeg. Een prettige sfeer en leuke bediening.
Zelf gemaakte ijsthee is heerlijk en ik kom er zeker een keer terug
B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Vanwege het weer zat iedereen binnen en dat was erg druk en vol. De akoestiek is niet goed en met name de koffiemachine maakt enorm veel lawaai. Ondanks de drukte was de wachttijd kort en de kwaliteit goed.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Als altijd gastvrije ontvangst en de kwaliteit vanouds.

Mag ook wel bij de beste bakker van Nederland.

In ontspannen sfeer met mensen uit hele land kunnen vergaderen onder genot van die uitstekende service en lekkernijen.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
wat ik erg waardeerde, is dat ons tafeltje verplaatst kon worden naar een schaduwrijk plekje. We smolten weg in de zon. (het is ook nooit goed, he ;))
Sjors H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk geluncht, fijne bediening en goed eten en drinken.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Leuke en makkelijk bereikbare plek voor een zakelijke lunch, alleen de parkeren is een uitdaging.
Gerechten zijn niet te groot en niet te klein.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Alles als prima ervaren behalve het parkeren, te weinig goede gelegenheid om auto makkelijk te parkeren. Dit zou beter kunnen.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Op een zonnige zomeravond buiten genoten van alles wat de nieuwe zomerkaart te bieden heeft. Smakelijk, knapperig verse groenten, heerlijk!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Voor het eerst buiten gezeten. Mooie grote parasols maar helaas was de doorgang naar het buitenterras zeer smal vanwege de zeer grote parasolvoet. Bij vertrek ben ik daar heel vervelend gevallen over de parasolvoet omdat het personeel daar ook met volle borden heen en weer loopt. Vlak voor mij was er ook al iemand gevallen.
Maar helaas was de verbandtrommel nergens te vinden......
ejjonker .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Vroeg begint helaas haar kracht te verliezen, de prijzen worden hoger terwijl de service en de gerechten minder worden. Jammer om te zien dat ook een goede tent als deze zijn kracht verliest als het (te) druk wordt.

Graag een niveautje hogere service en een niveautje lager prijs.
Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk geluncht in de gewenste schaduw!
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Aangenaam tafelen met aardig personeel.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijk geluncht buiten op terras.Zeer goede bediening, erg attent. Hier zeker vaker lunchen of dineren
Madelon D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker eten en een gezellige sfeer ! Prima locatie voor businessdinner. Dank jullie wel. Jammer dat het koud werk rond 21.00 uur. Daarom vroeg vertrokken.