Vroeg

Achterdijk 1 3981 HA Bunnik Nederland Kaart
31-308201010

Over het restaurant Vroeg

Welkom bij Vroeg

Welkom in onze boerderij, gelegen in de prachtige landelijke omgeving van Bunnik, vlakbij Utrecht. Waar we zonder poespas voor je koken met de beste ingrediënten uit de streek. Waar we de hele dag door ons eigen brood bakken en je welkom bent voor ontbijt, lunch, diner of een heerlijke high tea.

Vroeg staat voor vers, ambachtelijk, lekker en ongedwongen. Dat proef je aan onze producten en ervaar je in de boerderij!

In ons restaurant werken we ieder seizoen vanuit een nieuwe kaart. Met groente, vlees en zuivel vanuit onze eigen streek en seizoensgebonden producten maken onze talentvolle koks iedere dag weer de lekkerste gerechten. Uitsluitend vers en lokaal. En allemaal volledig zelf bereid, dat proef je! Van het brood dat je ruikt bij binnenkomst in onze boerderij, tot onze overheerlijke huisgemaakte frieten, die je écht geproefd moet hebben!

Ons restaurant is gehuisvest in een prachtige monumentale boerderij uit 1600, gelegen midden in de Nieuwe Hollandse Waterlinie. Onder een rieten dak vind je een prachtig gerestaureerd pand, dat smaakvol is ingericht met oog voor zoveel mogelijk oude details.

Centraal in onze open keuken vind je bovendien de bakkerij waar we elke dag vers ambachtelijk brood bakken. Dat is een belangrijk onderdeel van Vroeg. En omdat we ons brood zo lekker vinden, is het ook te koop in onze winkel. Samen met andere streekproducten zoals jam, honing, sappen & oud-Hollandse zoetigheid. Lekker voor thuis!

Reserveer Vroeg!

Meer informatie over restaurant Vroeg

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 14:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Vroeg

Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ondanks het feit dat alle tafels bezet waren had je daar geen ‘last’ van. Prachtige ruimte, goede akoestiek, goede lunch , zeer prettige bediening.
Katinka S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Jammer dat ze hier altijd zo moeilijk doen als je een karaf water vraagt.
Han H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Ook als je tussen de middag gewoon lekkere kroketjes met stevig bruin brood wilt eten (en een bakje smaakvolle mosterd erbij): reserveer een tafeltje, want het is zo lekker dat het vaak vol is!
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Wij hadden een diploma-uitreiking te vieren en hadden gereserveerd voor een lunch bij VROEG (6/11)
Wij hadden binnen een mooie tafel gekregen maar het was zulk lekker weer dat we graag buiten wilden zitten, dit was geen enkel probleem voor Martijn. Wel werden we attent gemaakt dat we misschien wat last zouden hebben van evt. wespen, dit viel gelukkig mee.
We zijn heel hartelijk ontvangen, hadden een super bediening, complimenten voor Martijn.
De lunch was heerlijk, de speciaal voor ons bestelde Prosecco en de door de kok gemaakte taart ook!
We hadden een geweldige middag!
Dankjewel Anne (kantoor), Martijn, Lia en alle andere medewerkers van VROEG
V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Gezellige ambiance, met authentieke elementen. lunchgerechten oké. Bediening was vriendelijk.
Parkeergelegenheid laat te wensen over!
Bertien M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Topplek
I. S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben heerlijk geluncht.
Bij vragen over enkele gerechten mochten we zelf even voorproeven.....

Het huisgebakken brood blijft het toppertje
kortom: perfect !
K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het licht boven enkele van de tafels (waaronder onze tafel) was enorm fel en kwam precies van bovenaf. We hebben dat eerlijk gezegd als zeer onprettig ervaren; het is niet erg flatteus om onder een felle lamp te zitten en ook kun je daardoor je tafelgenoten minder goed zien en aankijken.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Helemaal fantastisch!!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
een gezellige locatie met voldoende keus.
Pietha .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Bij Restaurant Vroeg in Bunnik werden we (zoals altijd) vriendelijk en efficiënt geholpen en wat nog belangrijker is: We eten er heerlijk!
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijke ongedwongen sfeer en bovenal lekker eten! Uitstekende prijs/kwaliteitvethoudung !
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heel erg veel lawaai en zeer rommelig met bevoorrading en schoonmaak persmachine glazen .wc erg vuil .personeel wel vriendelijk
Laurentine E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Helaas waren ze onze reservering ietwat vergeten... maar er was gelukkig direct een tafel.
Wij zaten in een van de zijkamers, lekker rustig in vergelijking met het centrale deel. Maar wel een beetje klinisch; de ruimte kan gezelliger (denk: bloemetje of kaarsje op tafel, muurschildering of iets dergelijks).
Het eten (lunch) was uitstekend.
Jammer alleen dat er niet 'spontaan' een karaf met kraanwater op tafel komt. Voor alle water moet je betalen...
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk vers en veel keuze uit verschillende broden. Wij waren hier om te ontbijten. Enige nadeel was dat er niet onbeperkt koffie /thee bij inbegrepen zat.
T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De hoofdgerechten (zowel de hazepeper als de vis) werden wat lauw opgediend. 7,50 euro voor een glas toch niet zo bijzondere wijn is veel te duur.
M W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Was weer prima.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Snotterige herfstssalade. Ondanks dat salade maar half gegeten was en klacht aangegeven, werd hier niets mee gedaan. Teleurstellend.
Is Fijn W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Vroeg blijft een leuk restaurant waar je heerlijk kunt eten en de bediening buiten gewoon gastvrij is. Wij komen zeker terug
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Er was rekening gehouden met verzoek om rustige hoek. Moesten wel steeds zoeken naar ober die ons zag....