Vroeg

Achterdijk 1 3981 HA Bunnik Nederland Kaart
31-308201010

Over het restaurant Vroeg

Welkom bij Vroeg

Welkom in onze boerderij, gelegen in de prachtige landelijke omgeving van Bunnik, vlakbij Utrecht. Waar we zonder poespas voor je koken met de beste ingrediënten uit de streek. Waar we de hele dag door ons eigen brood bakken en je welkom bent voor ontbijt, lunch, diner of een heerlijke high tea.

Vroeg staat voor vers, ambachtelijk, lekker en ongedwongen. Dat proef je aan onze producten en ervaar je in de boerderij!

In ons restaurant werken we ieder seizoen vanuit een nieuwe kaart. Met groente, vlees en zuivel vanuit onze eigen streek en seizoensgebonden producten maken onze talentvolle koks iedere dag weer de lekkerste gerechten. Uitsluitend vers en lokaal. En allemaal volledig zelf bereid, dat proef je! Van het brood dat je ruikt bij binnenkomst in onze boerderij, tot onze overheerlijke huisgemaakte frieten, die je écht geproefd moet hebben!

Ons restaurant is gehuisvest in een prachtige monumentale boerderij uit 1600, gelegen midden in de Nieuwe Hollandse Waterlinie. Onder een rieten dak vind je een prachtig gerestaureerd pand, dat smaakvol is ingericht met oog voor zoveel mogelijk oude details.

Centraal in onze open keuken vind je bovendien de bakkerij waar we elke dag vers ambachtelijk brood bakken. Dat is een belangrijk onderdeel van Vroeg. En omdat we ons brood zo lekker vinden, is het ook te koop in onze winkel. Samen met andere streekproducten zoals jam, honing, sappen & oud-Hollandse zoetigheid. Lekker voor thuis!

Reserveer Vroeg!

Meer informatie over restaurant Vroeg

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 14:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Vroeg

J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke plek met uitstraling, eerlijk eten en ook nog betaalbaar ! Een aanrader voor eten zonder opsmuk in een prettige omgeving
Conny M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Vaak lovende berichten vernomen, daarom verwachtten wij iets bijzonders.
Lunch was goed maar niet bijzonder. Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet.
Huib S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Afgelopen zaterdag in een apart zaaltje mijn moeders 85e verjaardag gevierd. Dit was ook bekend bij Vroeg dat dit de reden was van de lunch. Als ik dan ober zou zijn of in dit geval een serveerster, zou ik gelijk op de jarige afstappen en een hand geven om te feliciteren en iets zeggen in de trant van "'We gaan er een mooie en lekkere middag van maken.'' Dan wanneer de eerste drankjes komen en daarna de soep, waarom niet als eerste de jarige serveren? Ik begrijp dat niet. Het zijn maar kleine dingetjes, Dat weet ik ook wel, maar ik snap dat gewoon niet. Iets anders: de tafels en de stoelen leken wel op kantoormeubilair. Niet echt veel sfeer. Voor de rest was het prima in orde hoor, maar ik denk: ik meld het toch even.
Groet Huib Schat.
Sabine L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Hoofdgerecht op de huis gebakken zalm beveel ik zeker aan.

De ober (een jongen van rond de 20) was erg vriendelijk en had plezier in zn werk. Heel fijn, dat maakt de avond extra ontspannen.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker eten, aardige mensen, prettige atmosfeer. Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was bij ons (met z'n vijven op drukke vrijdagavond) wel lang: bijna een uur.
Janine C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Salades van proeverij voorgerecht wat smakeloos, rest wel lekker
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prijs kwaliteit niet in verhouding. Lekker, maar in verhouding tot de prijs niet exclusief. Prijzen geven de verwachting dat het eten iets exclusiever is
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Je kan hier altijd prima eten, gezellig en het eten is heerlijk.
D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een schitterende omgeving. Goede en zeer vriendelijke service.
Dan Tot slot nog een gezellige ' winkel'
waar er een groot assortiment aan heerlijke dingen te koop zijn voor een goede prijs.
Zelf brood meegenomen en het is super lekker.
Voor herhaling vatbaar ????????????
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De bediening was snel, adequaat en erg vriendelijk. Er werd goed in de gaten gehouden of we nog wat nodig hadden. We hebben heerlijk gegeten en voelden ons welkom.
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
slechte akoustiek kan bouwkundig vrij eenvoudig worden aangepast
hdr .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prima en trendy locatie in een schitterende omgeving, leuke kaart met verrassende gerechten, portionering is overvloedig, prijzen van de wijnen per glas zijn net iets te hoog, maar wel een mooi aanbod op de wijnkaart.
MM J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wat mij vooral is bijgebleven is dat mijn tafelpartner wenkte/zwaaide naar de serveerster -omdat we nog wat wilde bestellen- en de serveerster toen terugzwaaide en in 1e instantie niet kwam. Zij bood hier later wel haar excuses voor aan, maar terugzwaaien hebben wij ervaren als zeer onbeschoft en respectloos.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben met onze familie genoten van een heerlijke goed verzorgde high tea. Prima porties, alles smaakte erg lekker. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en mooie lokatie.
Echt voor herhaling vatbaar
Alleen de parkeergelegenheid kan beter.
Lucie P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wij gaan geregeld eten bij Vroeg omdat het een fijne en gezellige omgeving is. Het eten en de bediening zijn prima. Wij vieren er geregeld verjaardagen en eten vaak samen met vrienden en familie. Zowel lunch als diner is een feestje.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Vroeg in Bunnik blijft echt een heerlijk restaurant waar ze regelmatig leuke events hebben.
Afgelopen zaterdag hadden ze een boermarkt met allemaal leuke lokalen ondernemers die er stonden met hun lekkerste producten.
Daarna hier weer wezen lunchen blijft echt een top plek.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
wellicht door tijdstip en omstandigheden (markt), duurde het wat lang alvorens de attentie te krijgen om iets te bestellen.
L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima restaurant. Goed eten en prima prijs kwaliteit verhouding. Goede bediening en vriendelijk.
Houden zo en ga zo door!
Bertine.lefers L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten in prettige omgeving. De ontvangst door het personeel was prima, ook goed geholpen als ze er waren. Maar een minpunt is dat we steeds erg lang moesten wachten voor er personeel aan onze tafel kwam.