Vroeg

Achterdijk 1 3981 HA Bunnik Nederland Kaart
31-308201010

Over het restaurant Vroeg

Welkom bij Vroeg

Welkom in onze boerderij, gelegen in de prachtige landelijke omgeving van Bunnik, vlakbij Utrecht. Waar we zonder poespas voor je koken met de beste ingrediënten uit de streek. Waar we de hele dag door ons eigen brood bakken en je welkom bent voor ontbijt, lunch, diner of een heerlijke high tea.

Vroeg staat voor vers, ambachtelijk, lekker en ongedwongen. Dat proef je aan onze producten en ervaar je in de boerderij!

In ons restaurant werken we ieder seizoen vanuit een nieuwe kaart. Met groente, vlees en zuivel vanuit onze eigen streek en seizoensgebonden producten maken onze talentvolle koks iedere dag weer de lekkerste gerechten. Uitsluitend vers en lokaal. En allemaal volledig zelf bereid, dat proef je! Van het brood dat je ruikt bij binnenkomst in onze boerderij, tot onze overheerlijke huisgemaakte frieten, die je écht geproefd moet hebben!

Ons restaurant is gehuisvest in een prachtige monumentale boerderij uit 1600, gelegen midden in de Nieuwe Hollandse Waterlinie. Onder een rieten dak vind je een prachtig gerestaureerd pand, dat smaakvol is ingericht met oog voor zoveel mogelijk oude details.

Centraal in onze open keuken vind je bovendien de bakkerij waar we elke dag vers ambachtelijk brood bakken. Dat is een belangrijk onderdeel van Vroeg. En omdat we ons brood zo lekker vinden, is het ook te koop in onze winkel. Samen met andere streekproducten zoals jam, honing, sappen & oud-Hollandse zoetigheid. Lekker voor thuis!

Reserveer Vroeg!

Meer informatie over restaurant Vroeg

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 14:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00
- High Tea 14:00 -

Jouw recensie over het restaurant Vroeg

Miarja B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wat een heerlijk restaurant om na een prachtige wandeling te genieten van een fantastisch ontbijtje uit eigen keuken. Alles was perfect! Bedankt Vroeg!
C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijke lunch; club sandwich is echt een aanrader! Fantastisch.
Ook de zalm was goed. Vriendelijke bediening. Snel maar niet opdringerig. Prima
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Wat een domper. Zo'n gezellige plek, vriendelijk personeel en goede sfeer, maar de gerechten vielen allen zo tegen! Het klonk veelbelovend langzaam gegaarde schelvis, bieten risotto en groente lasagne, maar het liet zeer te wensen over. Flauwe smaken van de visgerechten, misplaatste blokjes wortel op een net niet gare risotto met een zure smaak.... ronduit vieze bechamel saus met groente die door moet gaan als lasagne.. Hoe zonde! Wat heeft deze leuke zaak ontzettend hard een andere chefkok nodig...!
simonarein .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
lekker eten,ouderwets bloedworst,thuis krijg ik het niet.
goede,snelle,vriendelijke bediening.
prachtige boerderij,helemaal uitverkocht maar dat was geen probleem voor het personeel die de drukte prima aankon.
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke locatie met vriendelijke bediening. Eten was beetje wisselend. De ossenstaartbouillon was wel heel eenvoudig: bouillon met stukjes paprika. De zalm met poffertjes bestond uit goede grote stukken zalm, maar de poffertjes bleken koud en droog. De ricotta die daarbij werd geserveerd was nogal saai. De paté was dan weer erg goed, ook de winterkabeljauw was prima.. En het brood vooraf was een topper. Kortom: je moet kennelijk een beetje geluk hebben met wat je bestelt.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Bediening heel vriendelijk, keuken beetje traag. Totaal een succes om met 10 man te gaan eten
Jan Frits V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prettig personeel. Ze verontschuldigden zich, dat we op de drankjes vooraf lang hadden moeten wachten.
De gegrilde kip was voortreffelijk en ook het nagerecht was bijzonder goed.
Josephine K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten, met aandacht bereid. Ook voor kinderen is er een echt menu. De bediening is behulpzaam en er heerst een fijne sfeer.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ik heb samen met mijn vriendin een high tea gedaan. Het was heerlijk en genoeg. We konden gezellig kletsen, de bediening was netjes en leuk. Aardige mensen.
We komen zeker een keer terug.
E. K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Met een vriendin van een High tea genoten. Heerlijke zoete en hartige hapjes uit eigen bakkerij, royaal zonder te veel te zijn. En wat ik het vermelden waard vind: het theewater was echt goed heet, dat is elders regelmatig niet het geval.
kariena K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Mooie omgebouwde boerderij. De ruimte is royaal en toch is het knus. De gerechten zijn origineel en verfijnd van smaak. Bediening is vriendelijk, maar minder op de hoogte van de gerechten en wijnen die worden aangeboden op de kaart. Al met al is de sfeer jong dynamisch, de gerechten verfijnd, origineel, een echte aanbeveling!
Tonny S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben geluncht in Vroeg. Prijs zeer redelijk en maaltijden gezien smaak als presentatie Toppie Tonny
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We kregen bij het viergangenmenu zowel bij het eerste gerecht als bij het tweede gerecht schelvis. Vinden we 'apart' en niet verstandig. Het tweede gericht, tagliatelle detoneerde qua kwaliteit duidelijk van gang 1, 3 en 4. Daarom 'het kan beslist beter'.
We werden naar onze tafel gebracht door een van uw medewerkers, deze liet ons onderweg staan = wachten, omdat iemand aan een tafeltje hem aansprak. Hij ging enige tijd in gesprek en bekommerde zich enige tijd totaal niet (meer) om ons!
Als aperitief vonden we het op z'n mist apart dat bij vraag naar kir er geen enkele herkenning was. Bediening was goed.
Marlijn D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Bietenrisotto was een tikkeltje flauw, maar al met al heb ik heerlijk gegeten op een leuke plek.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Lekker, smaakvol en goed eten.
Prettige plekjes waar je een goed gesprek kan voeren.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
De gerechten waren heel lekker. We hebben genoten van de avond. Door een klein foutje kwam ons hoofdgerecht niet door. Echter toen het bekend was dat er iets mis was is het snel opgelost. Iets minder mensen qua bediening aan tafel is fijner. De prijzen van de losse gerechten zijn ietwat hoger dan gebruikelijk. Wellicht ook door het ambachtelijke werk. Maar over een jaar kijken we terug op een lekker diner en niet op de prijs. Voor herhaling vatbaar dus!
admarja .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Altijd gezellig om bij Vroeg te eten en een feestje te vieren,ongedwongen sfeer en erg leuk voor (klein)kinderen die naar hartelust de benen kunnen strekken en niemand raar kijkt van het rumoer wat kinderen met zich mee brengt.

tot de volgende keer.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Jammer dat er geen keuze is voor vegetariër of veganist!
Waarschijnlijk denken jullie: die gaan maar naar de buren!
Wat een gezellig restaurant en erg aardige bediening,
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
gezellig, goede vriendelijke bediening en goede kwaliteit prijs verhouding
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Kwaliteit lunch en wijn zeer goed en zeer correcte service. Aanrader! Ivm drukte niet mogelijk dichtbij restaurant te parkeren.