Vroeg

- High Tea 14:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00
- High Tea 14:00 -

Jouw recensie over het restaurant Vroeg

moniquebb .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
In de sneeuwstorm op zondag 10 december zijn we hier met een groep geweest om te lunchen (reservering), ook de hond kan gewoon mee naar binnen, heel fijn. Erg lekker eten en heel aardig en hulpvaardig personeel.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mooie zaak met ruime keus aan gerechten en ondanks de doorlopende drukte toch snel geholpen, complimenten! Een aanrader om de streekproducten te proberen die te koop worden aangeboden bij de kassa!
Norbert S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Leuke sfeer en lekker gegeten. Gezellig met de bakkerijwinkel erbij en goed te weten dat je lokale en eerlijke eten op je bord krijgt.
Clara W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Aardige bediening met aandacht voor onze zoon van 4. Naar onze smaak iets te veel zout in het eten en wij miste de groenten er bij.
Gertjan K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijke bediening, naar mijn mening iets te jong voor een dergelijk restaurant. Gerechten zijn ok maar maar mist wat originaliteit. Ondanks de grote open ruimte is de sfeer knus en akoestiek meer dan prima.
Camara V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Vegetarisch gerecht gevuld koolblad slechte kwaliteit, koolblad rauw, vulling van gegrilde groenten was alleen geprakte aardappel, gegrilde noten waren ongebrand, blauwe kaas nauwelijks aanwezig. Vier reepjes gegrilde wortel ernaast: drie rauw, een zwartgeblakerd. Na afloop dit gemeld en zeer onvriendelijk behandeld: had her rijdens het eten moeten melden, nu konden ze er niets meer aandoen. Een collega kreeg geen groenten bij haar gerecht, ook niet toezegging dat dit gebracht zou worden.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Lekkere koffie en super lekker broodjes!
Rommy V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goede ontvangst, fijn eten! Aanrader!
Sean V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
goed eten op een mooie/gunstige locatie
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij hebben een hightea gehad. De zoetigheden waren heerlijk en zeer vers! De hartige hapjes vonden we saai en smaakten ok, maar nou niet om te herhalen.
Jarno S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede ambiance, kwaliteit eten is subliem. Tevens goede bierkaart!
Gertia D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Bediening was niet scherp en 1 was zeer onvriendelijk.
Kan voor Vroeg restaurant klanten kosten jammer!
M H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Kom vaker bij Vroeg! en merk dat de service wat begint achter te lopen. We hebben 2x redelijk lang moeten wachten op ons bestelde drankje. En het is niet gemakkelijk de aandacht te krijgen van de bediening. Verder: heerlijke lunch en verder aardige bediening!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We hebben heerlijk geluncht voor een redelijke prijs.
foodieKim C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Als altijd weer lekker gegeten en gedronken bij Vroeg en gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat van hun overheerlijke brood in te slaan. Enig minpuntje was dat ze het mandje met dat heerlijke brood bij aanvang waren vergeten neer te zetten maar na onze vraagopmerking daarover werd dit direct opgelost. Wij zijn fan!
Micaela R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ik kwam hier met mijn man op maandag ochtend om 10.00 uur om lekker koffie te drinken en uitgebreid te kletsen. En wat een drukte! Het is een hotspot voor zakelijke afspraken. Hier hadden wij geen last van uiteraard, maar rustig was het zeker niet. We hadden zelfs het laatste niet gereserveerde tafel. We hebben lang gezeten; verschillende koffies en sapjes gedronken om vervolgens te lunchen. De kwaliteit is prima, en dat mag je ook wel verwachten voor die prijs. De bediening is heel vriendelijk. Het interieur is modern maar uiteraard nogsteeds trouw gebleven aan de boerderij stijl. Het is leuk dat je de bakkerij goed kan zien. Het is bij drukte gedoe met parkeren.
Sanvert .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij vonden de prijs-kwaliteit verhouding teleurstellend. Dit aangegeven bij de bediening maar er werd schouderophalend op gereageerd. Jammer!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima gegeten, leuke sfeer maar wel een beetje tochtig
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Altijd gezellig en lekker.

Zou fijn zijn als er meer parkeergelegenheid zou komen, nu moest ik 10 minuten lopen om bij de auto te komen.
Dina B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goede plek met en ruim voorziene high tea.