Vrijthof 16

Vrijthof 16 5081 CA Hilvarenbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vrijthof 16

Chris D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
prima prijs/kwaliteit, goede service en dat voor alle broodjes onder de 5 euro. top. en dat in de zee tijd van steeds hogere horeca-prijzen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Broodjeszaak. Gelegen in het centrum van Hilvarenbeek. Altijd druk rond lunchtijd.
Prima service en een prima product.
Een keur aan broodjes onder €5.00. Bijna een wonder. Het kan wel. Prijs/kwaliteit uitmuntend.
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Bij Vrijthof kun je prima lunchen. Lekkere broodjes, met een ruime keuze! Het brood is heerlijk vers. De (huisgemaakte) tonijnsalade is een aanrader. Mooi detail: bij je koffie of thee krijg je heerlijke chocolaatjes.
Service is prima, en het is verder erg mooi en licht aangekleed. Prachtig uitzicht op de Vrijthof, ook.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Prima broodjes gegeten. Mooi uitzicht en hele aardige bediening. Producten zijn vers en niet uit een potje. Althans niet bij onze broodjes. Mijn ouders halen er ook wel eens lunch en zijn zeer te spreken, beide zeer kritische smulpapen!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Snel een broodje gegeten voor een zakelijke afspraak. Buiten in het zonnetje met leuk uitzicht. Uitgebreide kaart met diverse soorten broodjes voor super lage prijzen. Panini ham kaas (tosti) 3,50 euro. Broodje jonge kaas waar je voor 2,75 een simpel kadetje verwacht kwam een grote baquette. Broodjes kwamen snel waardoor we ruim op tijd op onze afspraak arriveerden